فال ازدواج زن شهریور با مرد مهر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری میان زن شهریور با مرد مهر می‌تواند پس از چندین مانع، به خوبی شکوفا شود. ونوس، سیاره‌ی عشق و زیبایی، بر میزان حکم‌رانی می‌کند. متولدین مهر برای چیزهای زیبا و لطیف در زندگی ارزش زیادی قائل هستند و به ظاهر اهمیت می‌دهند. میزان همچنین با الهه‌ی یونانی تمیس، که به داشتن ارتباط با ونوس و آفرودیت شناخته شده است مرتبط می‌باشد، که این موضوع منطقی است چرا که ترازو تحت حاکمیت ونوس است!

ترازو تنها نشانه زودیاک است که با یک شیء نمایش داده می‌شود. این نماد، تعادل، هماهنگی و عدالت را نشان می‌دهد. متولدین مهر در تمام جنبه‌های زندگی خود به دنبال تعادل هستند. آن‌ها خواهان عدالت هستند و می‌خواهند صدای مردم شنیده شود، اما از رویارویی و موقعیت‌های ناخوشایند متنفرند و هر کاری ممکن است برای اجتناب از آن‌ها انجام می‌دهند. متولدین مهر، به عنوان یک نشانه هوایی، به طور طبیعی دوست‌دار رضایت دیگران هستند. آن‌ها از اشیاء لوکس لذت می‌برند و تلاش می‌کنند تا محیطی را فراهم آورند که برای آن‌ها مناسب باشد. آن‌ها به دلیل اینکه نشانه اصلی هستند، به طور طبیعی رهبر متولد شده‌اند. آن‌ها دوست‌داشتنی، سخن‌وران بسیار خوب و موجودات اجتماعی هستند.

عطارد، سیاره ارتباطات و خرد، بر دوشیزه حکمرانی می‌کند. افراد متولد ماه شهریور کارآمد، قابل اعتماد، دارای مهارت‌های ارتباطی برجسته و استاد مدیریت کارها هستند. در حالی که آنها به طور مداوم در جستجوی استعداد در دیگران هستند، ممکن است بیش از حد انتقادی و سخت‌گیر نیز باشند. برج سنبله توسط یک دوشیزه یا زن نمایش داده می‌شود که نمادی از باروری، درو و دانایی است. نشانه آن شبیه به حرف “M” با کمی خمیدگی است. همانطور که از نماد دوشیزه برمی‌آید، سنبله‌ها به ندرت در روابط اتفاقی دخیل هستند. آن‌ها متواضع بوده و در جستجوی پیوند عاطفی قوی و صمیمیت با یک شریک وفادار هستند.

حتی وقتی عناصر با هم تطابق ندارند، رابطه زن شهریور با مرد مهر می‌تواند خیلی خوب کار کند. سنبله نشانه “من خدمت می‌کنم” زودیاک است و با دقت، روش‌مندی و کمال‌گرایی شناخته می‌شود. ترازو نشانه “من ارتباط برقرار می‌کنم” زودیاک است؛ تحلیل‌گر، اجتماعی و عادل است. یک رابطه بلندمدت (به غیر از رابطه والد/فرزند) کاملاً ممکن است. میزان یک نشانه اصلی است که از طریق همکاری پیشتازی می‌کند، در حالی که سنبله یک نشانه متغیر است که از طریق خدمت و کمک ارتباط برقرار می‌کند.

1

سازگاری کلی دوشیزه و ترازو در فال هندی

متولدین مهر از بلندمرتبگی زحل بهره می‌برند و تمایل آنها به عدالت معمولا بیش از حد آشکار است. اگر اینطور نباشد، بانوی شهریور بلافاصله هر چه آنها می‌گویند را رد می‌کند. تنش زیادی بین آنها وجود دارد، زیرا آنها از ماهیت ذاتی یکدیگر بی‌خبر هستند. این مسئله، ممکن است مشکل اعتماد ایجاد کند، که وقتی گرد و غبار اولیه رابطه فرو می‌نشیند، بیشتر محسوس است. راهی برای توضیح دادن به دوشیزه خجالتی و درونگرا نیست که چرا میزان به شفافیت اصرار دارد. حتی کمتر واضح است که چرا رابطه آنها به این مقدار توجه نیاز دارد، یا چرا مرد متولد مهر او با هرکسی که ظاهر قابل قبولی دارد، چرب زبانی می‌کند. از طرف دیگر، مرد مهر به تغییر خلق و خوی سنبله اعتماد ندارد و ترس شریک خود از بیان را به گونه‌ای می‌بیند که گویا چیزی را پنهان می‌کنند.

آن‌ها تا زمانی که در مورد مسئولیت‌پذیری و مسائل جدی زندگی مثل انتخاب شغل و درآمد صحبت کنند، به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار خواهند کرد. این موضوع می‌تواند آن‌ها را برای مدت زمان نسبتاً طولانی در وضعیت خوبی نگه دارد، به خصوص اگر علایق حرفه‌ای مشترک یا تمایل برای کمک به یکدیگر در یادگیری یا پیشرفت‌ داشته باشند. حتی اگر در مورد ارتباط عاطفی صحبت کنند، برای مدتی همچنان نظرات مشترک خواهند داشت. هر دوی آن‌ها به تصمیم‌گیری منطقی و رفتار محتاطانه اهمیت زیادی می‌دهند.

با این حال، احساسات واقعی سرانجام در یکی از این شرکا ظاهر می‌شود و ممکن است متوجه شوند که دیگر نمی‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وقتی یکی از آن‌ها با مسئله شخصی روبرو می‌شود، دیگری به نظر می‌رسد که یخ می‌زند، و تمام توانایی برای همدلی یا صمیمیت را از دست می‌دهد. مسئله اینجاست که رابطه آن‌ها بر پایه ارتباط ذهنی‌شان بنا شده است، که این مانع از آن می‌شود که آن‌ها واقعاً یکدیگر را دوست داشته باشند و در زمان های حساس، با کلمات مهربانانه با یکدیگر صحبت کنند.

فال ازدواج زن شهریور با مرد مهر
2

سازگاری عشقی دوشیزه و ترازو

زمانی که ستاره‌های سنبله و ترازو با یکدیگر ارتباط عاطفی برقرار می‌کنند، می‌تواند مانند چیدن دو تکه پازل کنار یکدیگر باشد. هر کدام به دور دیگری می‌چرخند و در جای خود قفل می‌شوند. هر دو در جستجوی ثبات در روابط خود هستند و قدردانی مشترکی از زیبایی و فرهنگ دارند. آن‌ها قادر به همکاری و کار کردن به طور مؤثر هستند چرا که انگیزه‌های مشابهی دارند. رابطه بین زن شهریور با مرد مهر ممکن است به کندی شروع شود، اما زمانی که هر دو نسبت به یکدیگر احترام متقابل پیدا کنند، سرعت می‌گیرد.

هر دو نشانه سنبله و میزان در زندگی به دنبال لذت‌های سطحی هستند و اغلب به جمع‌آوری کلکسیون علاقه مند هستند. علاوه بر این، آنها از تئاتر و همه اشکال هنر لذت می‌برند. هر دو فرد ارزشمندی عملی بودن و لذت را می‌دانند که به روش‌های متنوعی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. خانم سنبله، جذابیت و دیپلماسی آقای ترازو را ارزشمند می‌داند و آقای ترازو می‌تواند وقتی خانم سنبله به راه خود نمی‌رسد، میانجی‌گری کند. آقای ترازو، وسواس خانم سنبله نسبت به نظم و پاداش‌های مادی که همراه آن است را تحسین می‌کند. علاوه بر این، هر دو نفر توانایی و تمایل دارند که در یک بحث نقطه نظرات مخالف را در نظر بگیرند و با همکاری یکدیگر بر اساس واقعیت‌ها تصمیم‌گیری کنند.

با این حال، وقتی صحبت از احساسات می‌شود، این دو با هم در تضاد خواهند بود. رابطه‌شان ممکن است صرفاً به این دلیل به پایان برسد که در بیان احساساتشان مشکل دارند. هیچ کس به نقص‌های رابطه برج سنبله و میزان اشاره نخواهد کرد. هر زوجی اختلاف نظرهایی دارد و اگر وقتی خانم سنبله و آقای ترازو به آن نقطه برسند، نتیجه بهم ریخته خواهد بود. مرد مهر منحرف و منفعل-پرخاشگر می‌شود، در حالی که بانوی شهریور بسیار نقاد و قضاوت‌گر خواهد شد. اگر آن‌ها احترام کافی به یکدیگر یا رابطه‌شان داشته باشند، مسائل را به طور منطقی حل و فصل خواهند کرد. یک رابطه برج سنبله و میزان تنها در صورتی می‌تواند موفق شود که هر دو طرف حاضر به یادگیری از یکدیگر باشند.

ارتباط عاطفی آن‌ها ضعیف است، چرا که در یک همزیستی غیرمعمول به سر می‌برند. هیچ زوجی بیشتر از این دو نفر به جدایی عاطفی مستعد نیستند که می‌تواند منجر به نارضایتی زیادی از هر دو طرف شود، بدون اینکه هیچ یک از شرکا قادر به پایان دادن به رابطه باشند.

سنبله نشانه‌ای است که زهره در آن قرار دارد؛ زهره، حاکم بر میزان و سیاره‌ای است که در کنار ماه، نماینده احساسات ما است. به نظر می‌رسد که ارزش و ثبات احساسی که مرد مهر باید کشف کند، زمانی که خانم دوشیزه منطقی وارد می‌شود، ناپدید می‌گردد. آقای ترازو بلافاصله خود را با انتظارات شریک زندگی‌اش وفق می‌دهد و تلاش می‌کند منطقی‌تر از آنچه که واقعا هست، به نظر برسد. با گذشت زمان، احساساتی که آن‌ها کنار گذاشته‌اند، جمع می‌شود و در نهایت به صورت یک موج غیرقابل کنترل بازمی‌گردد. هیچ راهی برای کنترل ماهیت احساسی مرد مهر وجود ندارد، که هر دوی آن‌ها در طول این رابطه به آن پی خواهند برد.

3

سازگاری جنسی دوشیزه و ترازو

رابطه جنسی بین زن شهریور با مرد مهر به نظر مطابقت خوبی ندارد. بانوی شهریور، عنصری خاکی است که تحت حاکمیت عطارد قرار دارد و به هوش و ذکاوت ارزش زیادی می‌دهد، در حالی که ونوس را متوقف می‌کند. مرد مهر ، عنصری هوایی است که تحت حاکمیت ونوس قرار دارد و کاملاً در نقطه مقابل طبیعت خجالتی و رویکرد عملی سنبله به سکس است. آنها قطعاً یکدیگر را دیوانه خواهند کرد، چون یکی به طور وسواسی سعی در تمیز و مرتب نگه داشتن همه چیز دارد و به نظر می‌آید که از تماس عاطفی می‌ترسد و دیگری در جستجوی سخت‌گیرانه عشق معنوی و شریکی است که بتواند واقعاً با او ارتباط برقرار کند.

آن‌ها اغلب حتی خیلی به یکدیگر جذب نمی‌شوند و زمانی که رابطه جنسی خود را آغاز می‌کنند، با چالش سرعت روبرو می‌شوند. بانوی شهریور ترجیح می‌دهد به آرامی پیش برود و هرچند طبیعت متغیرش او را تا حدودی انعطاف پذیر می‌سازد، این اغلب کافی نیست تا با سرعت مرد مهر که نشانه هوایی است، هماهنگ شود. با این حال، آن‌ها ممکن است یک زمینه مشترک پیدا کنند، زمانی که مرد مهر از ارتقاء سیاره زحل در نمودار خود قدرت گرفته و کندتر حرکت کند و خانم دوشیزه خود را سریع‌تر انطباق دهد.

حتی اگر زمان ایده‌آلی را پیدا کنند، هر دو شریک ممکن است ناراضی باقی بمانند. بانوی شهریور پس از دیدن تصویر مرد مهر، انتظار یک رمانس شاهانه را داشته و نقص‌های زیادی در رویکرد شریکش خواهد یافت. اعتماد به نفس مرد مهر چندان تحمل انتقاد را ندارد و احتمالاً خانم دوشیزه را کسل‌کننده، خشک و بی‌توجه به هر نوع ارتباط عاطفی که او می‌خواهد برقرار کند، تلقی خواهد کرد. آنها باید احساسات خود را با هم هماهنگ کنند تا این ارتباط جنسی کار کند. تنها آن وقت است که می‌توانند یکدیگر را راضی کنند.

4

سازگاری خانوادگی دوشیزه و ترازو

در یک ازدواج، سازگاری زن شهریور با مرد مهر تا حد زیادی متناقض است. موقعیت‌های حیاتی آن‌ها سازگار نیست. نماینده ونوس، مرد مهر به توجه، گرما و رمانتیسم نیاز دارد. او به اشتیاق تازه و احساسات پرشور احتیاج دارد. زندگی کردن تحت قوانین سفت و سخت، گویی در یک پادگان است، آزمون دشواری برای مرد مهر که ارزش آزادی را می‌داند است. از طرف دیگر، خانم دوشیزه وقت ندارد که شریک خود را ناز و نوازش کند. او ترجیح می‌دهد کار کند و وضعیت مالی‌اش را بهبود ببخشد تا اینکه وقت گرانبهایش را صرف مهربانی کند. عشق او ثابت است و رویکردش نسبت به شریک زندگی‌اش درست است، اما با آوردن پول، غذا و امکانات نشان می‌دهد که عمل‌گرا است. بی‌تفاوتی احساسی بانوی شهریور، او را ناتوان از درک نیاز شریکش به احساسات و محبت می‌کند.

مرد مهر ، که در خانه توجهی که آرزویش را دارد را دریافت نمی‌کند، به دنبال آن در اجتماع است. این امر به غیبت‌های مکرر او دامن می‌زند و خانم دوشیزه که دوست دارد همه چیز را کنترل کند را ناراحت می‌کند. بر این اساس، درگیری‌های جدی بین آن‌ها امکان‌پذیر است. البته، آن‌ها با داد و فریاد با هم دعوا نمی‌کنند. هر جزء از رابطه‌شان از طریق مذاکره روشن می‌شود. برای افزایش سازگاری در زندگی خانوادگی، زن شهریور و مرد مهر باید با یکدیگر انطباق پیدا کنند، با ویژگی‌های شریک‌شان آشتی کنند و بی‌قید و شرط آن‌ها را بپذیرند. سخت است، اما اگر خانه‌ای پر از عشق باشد، امکان‌پذیر است.

سازگاری عشقی دوشیزه و ترازو
5

سازگاری کسب و کار دوشیزه و ترازو

ترکیبی از یک رئیس متولد برج سنبله و یک کارمند متولد برج میزان بسیار خوب کار می‌کند. رئیس متولد شهریور یکی از بهترین‌ها در تحریک انگیزه‌ برای ارائه بهترین عملکرد هم به صورت فردی و هم به عنوان یک تیم است. به عنوان فردی که در روابط شکوفا می‌شود، کارمند متولد ماه مهر اطمینان حاصل می‌کند که رابطه‌اش با کارفرمای متولد شهریور حاصل‌بخش است. علاوه بر این، آنها می‌توانند به دیگر کارمندان کمک کنند تا تعادل سالمی با رئیس متولد برج سنبله برقرار کنند. رئیس متولد برج سنبله از کارمندی که توانایی ناوبری در انواع مختلف روابط را دارا بوده و در زمان پیش‌آمدن اختلاف نظر با کارفرما ارتباط برقرار می‌کند، قدردانی خواهد کرد.

زمانی که کارفرما متولد میزان و کارمند متولد سنبله است، رابطه‌ی کاری مشابهی با زمانی که کارفرما متولد سنبله و کارمند متولد میزان باشد، برقرار است. میزان خواهان انجام وظایف به شیوه‌ای است که همه از روند و نتیجه کار رضایت داشته باشند. او خواهان هماهنگی در اتمام کارها است . در نتیجه، ممکن است بهترین مدیران برج‌های زودیاک باشند. یک رئیس متولد میزان می‌تواند فرصت‌هایی را برای کارمندان متولد سنبله فراهم کند تا مشکلات را حل کرده و فرآیندهای لازم را برای اطمینان از روان بودن کار پیاده‌سازی کنند. تا زمانی که کارمند متولد سنبله مشغول نگه داشته شود، عملکرد قابل تحسینی خواهد داشت.

این ترکیب بسیار عالی است. اگر به کار تیمی یا همکاری نیاز باشد، داشتن متولدین میزان در تیم، انتخاب هوشمندانه‌ای است. متولدین سنبله تیم را در مسیر درست نگه داشته و گام‌های موفقیت را دنبال می‌کنند و با انرژی عملی و روشمندانه محیط کار را سرشار می‌کنند. این دو فرد توانایی دارند که هر روز کاری را بازدهی بیشتری ببخشند و مانند یک تیم هماهنگ عمل می‌کنند که می‌دانند پیروزی با قدم‌های آهسته و پیوسته به دست می‌آید. این زوج، افرادی هستند که می‌خواهید در یک تمرین تیم‌سازی شرکت کنند و قوانین آن را تعیین کنند.

سوالات متداول

متولدین ماه میزان با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوبرج و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

ویژگی‌های متولدین میزان چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

چگونه یک میزانی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo