فال ازدواج زن مهر با مرد مهر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری یا روابط میان متولدین میزان(مهر) با یکدیگر می‌تواند علی‌رغم تفاوت‌ها، بسیار خوب پیش برود. میزان در اخترشناسی نشانه‌ی “من خدمت می‌کنم” است و بسیار دقیق، منظم و کمال‌گراست. میزان نشانه‌ی “من ارتباط برقرار می‌کنم” است؛ تحلیل‌گر، اجتماعی و عادلانه . یک رابطه‌ی بلندمدت (به جز رابطه‌ی والد و فرزند) کاملاً امکان‌پذیر است. میزان یک نشانه‌ی اصلی است که از طریق همکاری پیش می‌رود، در حالی که میزان نشانه‌ی متغیری است که از طریق خدمت‌رسانی و کمک ارتباط برقرار می‌کند.

میزان تنها نشانه زودیاک است که با یک شیء نمایش داده می‌شود ، ترازو. این نماد تعادل، هماهنگی و عدالت است. آن‌ها در تمام جنبه‌های زندگی خود به دنبال تعادل هستند. آن‌ها نیز خواهان عدالت هستند و می‌خواهند صدای مردم شنیده شود، اما از درگیری‌ها و موقعیت‌های ناراحت‌کننده بیزارند و هر کاری می‌کنند تا از آن‌ها اجتناب کنند.

در مورد سازگاری متولدین میزان با یکدیگر باید گفت که این افراد به دلیل اینکه نشانه هوایی دارند، به طور طبیعی مردم‌دار هستند. آن‌ها از اقلام لوکس لذت می‌برند و برای خلق محیطی که به این وسایل مجهز باشد تلاش می‌کنند. آن‌ها به طور طبیعی رهبر، دوست‌داشتنی، خوش صحبت و اجتماعی‌ هستند.

عطارد، سیاره‌ی ارتباطات و خرد، بر میزان حکمرانی می‌کند. متولدین میزان کارآمد، قابل اعتماد، دارای مهارت‌های ارتباطی بالا و افرادی ماهر هستند. علی رغم اینکه آنها به طور مداوم در جستجوی استعداد در دیگران هستند، می‌توانند بیش از حد انتقادگر و سخت‌گیر نیز باشند.

میزان با نمادی از دوشیزه یا زن نمایش داده می‌شود که باروری، برداشت محصول و خرد را نمادین می‌کند. همانطور که نماد دوشیزه نشان می‌دهد، متولدین میزان به ندرت در روابط گذری دخیل هستند. آن‌ها متواضعند و به دنبال پیوند عاطفی قوی و صمیمیت با یک شریک وفادار هستند.

1

سازگاری کلی ترازو با ترازو در فال هندی

درباره سازگاری میان مهر ماهی ها با یکدیگر، تنش قابل توجهی وجود دارد، زیرا آنها از ماهیت اولیه یکدیگر بی‌خبر هستند. این موضوع در ابتدا مشکل بزرگی نیست، اما وقتی گرد و غبار اشتیاق فرو می‌نشیند، به یک معضل تبدیل می‌شود. راهی برای توضیح دادن به میزانی خجالتی و درونگرا وجود ندارد که چرا میزان دیگر به شفافیت اصرار دارد. از طرف دیگر، میزان به گرفتاری‌های خلقی شریکش اعتماد ندارد و ترس و خجالت آنها از بیان این احساسات را پنهان کاری تلقی می‌کند.

سازگاری میان دو فرد متولد میزان ممکن است به خوبی پیش رود، زیرا آن‌ها به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند تا زمانی که درباره مسئولیت‌پذیری و مسائل جدی زندگی مانند انتخاب شغل و درآمد صحبت کنند. این حالت می‌تواند آن‌ها را برای مدت زمان طولانی در وضعیت نسبتا خوبی نگه دارد، به ویژه اگر علایق حرفه‌ای مشترک یا تمایل به کمک به یکدیگر در یادگیری یا پیشرفت‌ در هر زمینه ای وجود داشته باشد. حتی اگر برای مدتی با هم درباره ارتباط عاطفی شان صحبت کنند، به یک نظر مشترک خواهند رسید. هر دوی آن‌ها برای تصمیم‌گیری منطقی و رفتار محتاطانه ارزش زیادی قائل هستند.

با این حال در نهایت احساسات واقعی در یکی از این شرکا ظاهر می‌شود و او ممکن است دریابد که دیگر امکان ادامه این ارتباط وجود ندارد. وقتی یکی از آن‌ها با یک مسئله شخصی روبرو می‌شود، به نظر می‌رسد که دیگری منجمد می‌شود و تمام توانایی برای همدلی یا صمیمیت را از دست می‌دهد. مشکل اینجاست که رابطه آن‌ها بر پایه ارتباط ذهنی‌شان استوار است، که از عشق واقعی به یکدیگر و رد و بدل کردن صحبت های عاشقانه حتی در زمان های حساس جلوگیری می‌کند.

هنگامی که دو فرد متولد ماه میزان توانایی هماهنگی و سازگاری با یکدیگر را پیدا می‌کنند تا یک ارتباط عاشقانه شکل دهند، این امر می‌تواند شبیه به چیدمان دو تکه پازل با یکدیگر باشد. هر کدام به دور دیگری می‌چرخند و در جای خود قفل می‌شوند. هر دو نشانه در روابط خود به دنبال ثبات هستند و قدردانی مشترکی از زیبایی و فرهنگ دارند. آنها به دلیل انگیزه‌های مشابه خود قادر به همکاری و انجام مؤثر کارها هستند. رابطه بین ترازو و ترازو ممکن است به آرامی شروع شود، اما پس از بالا رفتن احترام متقابل توسط هر دو شریک، سرعت خواهد یافت.

روج متولد مهر ماه از لذت‌های سطحی لذت می‌برند و اغلب در حال جمع آوری کلکسیونی از چینی، هنر، عکس‌ و … هستند. آن‌ها از تئاتر و تمامی اشکال بیان هنر لذت می‌برند. هر دو ارزش‌های کاربردی و لذت را می‌ستایند که این خصوصیات به شیوه‌های مختلفی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. جذابیت و دیپلماسی میزان توسط میزان دیگر ارزشمند شناخته می‌شود. میزان، وسواس میزان دیگر نسبت به نظم و پاداش‌های مادی که همراه آن است را تحسین می‌کند. علاوه بر این، هر دو میزان هم تمایل دارند و هم توانایی این را دارند که در یک بحث دیدگاه‌های مخالف را در نظر بگیرند و با همکاری یکدیگر به تصمیماتی بر اساس واقعیت‌ دست پیدا کنند.

با این حال، وقتی پای احساسات در میان باشد، این دو با هم درگیر خواهند شد. رابطه‌شان ممکن است صرفاً به این دلیل به پایان برسد که در بیان احساسات‌شان با مشکل روبرو هستند. هیچ کسی به نقص‌های موجود در رابطه متولدین میزان با یکدیگر نخواهد پرداخت. هر زوجی اختلافاتی دارند ولی اگروقتی متولدین میزان به نقطه اوج اختلافات برسند، نتیجه آشفته خواهد بود. یکی از متولدین میزان منحرف و منفعل-تهاجمی می‌شود، در حالی که دیگری بسیار نقاد و قضاوت‌گر می‌شود. اگر آنها احترام کافی به یکدیگر یا به رابطه داشته باشند، مشکلات را به طور منطقی حل و فصل خواهند کرد. رابطه متولدین میزان تنها زمانی می‌تواند موفق شود که هر دو طرف حاضر به یادگیری از یکدیگر باشند.

ارتباط عاطفی آنان سست است، زیرا در یک همزیستی غیرمعمول به سر می‌برند. هیچ زوجی بیش از این دو نفر مستعد جدایی عاطفی نیستند، که این امر می‌تواند منجر به نارضایتی بسیاری از هر دو طرف شود، بدون آنکه هیچ یک از شرکای زندگی قادر به پایان دادن به رابطه باشند.

میزان نشانه‌ای است که زهره در آن قرار دارد؛ زهره حاکم میزان است و سیاره‌ای که همراه با ماه، احساسات ما را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد زمانی که میزان منطقی وارد صحنه می‌شود، ارزش و ثبات احساساتی که مهرماهی باید داشته باشد، ناپدید می‌شوند. او بلافاصله خود را با انتظارات شریکش تطبیق می‌دهد و تلاش می‌کند عاقلانه‌تر از آنچه که واقعاً می تواند رفتار کند. با گذشت زمان، احساساتی که دور ریخته‌ است جمع می‌شوند و در یک موج غیرقابل کنترل بازمی‌گردند. هیچ راهی برای کنترل طبیعت احساسی میزان وجود ندارد، که هر دوی آن‌ها در طول این رابطه آن را کشف خواهند کرد.

فال ازدواج زن مهر با مرد مهر
2

سازگاری جنسی ترازو با ترازو

سازگاری میان متولدین میزان در زمینه صمیمیت به نظر می‌رسد که همخوانی خوبی ندارد. تقریباً مطمئن استمی توان گفت که آن‌ها یکدیگر را دیوانه خواهند کرد، با یکی که به طور وسواسی سعی در تمیز نگه داشتن همه چیز دارد و به نظر می‌رسد که از تماس عاطفی می‌ترسد و دیگری که در جستجوی سخت‌گیرانه‌ای برای عشق روحانی و یک شریک که با او بتوانند ارتباط واقعی و عمیق برقرار کنند، می باشد.

آن‌ها اغلب حتی به یکدیگر جذب نمی‌شوند و زمانی که رابطه جنسی خود را آغاز می‌کنند، با چالش سرعت مواجه می‌شوند. سازگاری میان متولدین ماه میزان تمایل دارد که به آرامی پیش رود و در حالی که طبیعت متغیرشان آن‌ها را تا حد زیادی سازگار می‌کند، اما اغلب برای همخوانی با سرعت عنصر هوای میزان کافی نیست. با این حال، آن‌ها ممکن است یک زمینه مشترک پیدا کنند، زمانی که یک مهر ماهی از بلندی موقعیت زحل خود که از آن قدرت می‌گیرد، پایین آمده و کندتر حرکت کند، و مهری دیگر خود را سازگار و سریع‌تر کند.

حتی اگر زمان ایده‌آلی را پیدا کنند، هر دو شریک ممکن است ناراضی باقی بمانند. ترازو پس از دیدن تصویر ترازو، منتظر یک رابطه‌ی افسانه‌ای بود و آن‌ها نقص‌های بسیاری را در رویکرد شریک خود خواهند یافت. اعتماد به نفس ترازو نسبت به نقد خیلی حساس است و احتمالاً ترازو را خسته‌کننده، جدی و بی‌توجه به هرگونه ارتباط عاطفی تلقی خواهند کرد. آن‌ها باید احساسات خود را هماهنگ کنند تا این رابطه‌ی جنسی کار کند. تنها آن‌گاه خواهند توانست یکدیگر را راضی کنند.

3

سازگاری خانوادگی ترازو با ترازو

در یک ازدواج، سازگاری بین متولدین ماه میزان با یکدیگر تا حدودی پارادوکسیکال است. موقعیت‌های حیاتی آن‌ها سازگار نیست، نماینده ونوس به دنبال توجه، گرما و رمانس است. او به تجربیات تازه و احساسات پر جنب و جوش نیاز دارد. زندگی کردن تحت قوانین سختگیرانه، آزمون دشواری برای میزانی است که ارزش آزادی را می‌داند. از طرف دیگر، میزانی وقت ندارد که به شریک خود محبت کند، او ترجیح می‌دهد که کار کند و وضعیت مالی خود را بهبود بخشد تا اینکه وقت گرانبهای خود را صرف “مهربانی‌های بچگانه” کند. عشق او پایدار است و نگرش او نسبت به همسرش صحیح است، اما او نشان می‌دهد که این کارکردی است برای به دست آوردن پول، تغذیه و خواب. شما به چه چیز دیگری نیاز دارید؟ بی‌علاقگی احساسی، او را از درک نیازهای احساسی و عاطفی همسرش ناتوان می‌سازد.

میزان، که در خانه به اندازه‌ای که می‌خواهد مورد توجه قرار نمی‌گیرد، به دنبال توجه در اجتماع است. این حقیقت باعث غیبت‌های مکرر او می‌شود. در نتیجه دعواهای جدی میان آنها امکان‌پذیر است. البته، آنها با داد و فریاد دعوا نمی‌کنند. هر جنبه‌ای از رابطه‌شان از طریق مذاکره روشن می‌شود. برای افزایش سازگاری میزان با میزان در زندگی خانوادگی، هر دو طرف باید خود را با دیگری وفق دهند، با ویژگی‌های شریک خود کنار بیایند و بی‌قید و شرط آنها را بپذیرند. سخت است، اما اگر خانه‌شان پر از عشق باشد، امکان‌پذیر است.

4

سازگاری در کسب و کار ترازو با ترازو

ترازو و ترازو در کسب و کار ترکیب بسیار خوبی را تشکیل می‌دهند. اگر کار تیمی یا همکاری لازم است، اضافه کردن ترازو به تیم، حرکتی هوشمندانه است. ترازو تیم را در مسیر درست نگه داشته و گام‌های موفقیت را دنبال می‌کند و محیط کار را با انرژی عملی و منظمی سرشار می‌کند. این دو نشانه توانایی دارند که هر روز کاری را پربارتر کنند، در حکم تیمی هستند که می‌فهمند آهسته و پیوسته به پیروزی می‌رسند. این زوجی هستند که می‌خواهید در فعالیت‌های ساخت تیم شرکت کنند و قوانین آن را تعیین کنند.

سوالات متداول

متولدین ماه میزان با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوبرج و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

ویژگی‌های متولدین میزان چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

چگونه یک میزانی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo