فال ازدواج زن دی با مرد مهر

سازگاری میان زن دی و مرد مهر می‌تواند پرتلاطم باشد، زیرا این دو نشان زودیاک در بسیاری از راه‌ها کاملاً متضاد هستند. مرد مهر مربوط به عنصر هوا است و متشکل از افراد سبک‌بال، احساساتی و رویایی است که اغلب سطحی ولی خوش‌طینت می‌باشند. زن دی عضوی از پادشاهی زمین است و تمام ویژگی‌های آن را به ارث برده است، استواری، اخلاص و دقت. هر دو فرد باهوش هستند، اما هوش آن‌ها به شکل‌های متفاوتی ظهور می‌کند. متولدین مهر در زندگی کنجکاو بوده و تمایل شدیدی به تازه و منحصر به فرد بودن دارند. دارای هوش بالا و تخیل وسیع که به او امکان می‌دهد جنبه‌های پیچیده‌ی محیط را به شکل شهودی درک کند. جدی نیز توانایی‌های ذهنی پیشرفته‌ای دارد، اگرچه آن‌ها بیشتر منطقی و عقلانی هستند.

سازگاری زن دی با مرد مهر نیز شامل این حقیقت است که آنها ارزش‌های بنیادین را به اشتراک می‌گذارند، ارزش زمان و پاسخگویی. این می‌تواند به آنها کمک کند تا اختلاف‌نظرها و نگرش‌ها، دیدگاه‌ها یا باورهای متضاد را پشت سر بگذارند، زیرا هر یک از این دو آماده خواهند بود تا مجموعه وظایفی که با دیگری به اشتراک می‌گذارند را به رسمیت بشناسند. میزان و جدی که نشانه‌های هوا و زمین هستند و هر دو به شیوه‌های خود بسیار ثابت هستند، ارزش زیادی بر روی کلام و عمل قائلند. آقای میزان ارتباط برقرار می‌کند و باور دارد که ذهن او گرانبهاترین دارایی‌اش است، اما خانم جدی بی‌تفاوت است اگر نتایج به صورت مادی متجلی نشوند. اگرچه این روش عالی برای یک متولد مهر برای به دست آوردن اساس و پایه است، اما به ندرت برای هر یک از آنها در یک رابطه عاشقانه لذت‌بخش است.

۱

سازگاری کلی بزغاله و ترازو در فال هندی

در این بخش از سازگاری میان متولدین ماه‌های میزان (ترازو) و جدی (بزغاله)، می‌خواهیم خوانندگان را از این نکته آگاه کنیم که آن‌ها دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به زندگی دارند و تحت تأثیر سیارات متفاوتی نیز هستند. برج میزان تحت سیطره ونوس (عشق) است، در حالی که برج جدی تحت سیطره زحل (سرد، سخت و مردانه) است. سیاره زحل بر نشانه زمینی یعنی دی حکمرانی می‌کند. این سیاره به زن دی ماه سخت‌کوشی، عزم راسخ و توانایی غلبه بر موانع را اعطا می‌کند. این ویژگی‌ها در نتیجه مواجهه‌های مکرر با مسیر پیچیده زندگی که سیاره حافظ آن را ترسیم می‌کند، شکل می‌گیرند. بنابراین، ماهیت نشانه خاکی از کودکی ساخته می‌شود، قدرت و پایداری را با کار و تلاش خود به دست می‌آورد. متولد مهر در این جهت منحصر به فرد است، چرا که مورد علاقه ونوس، الهه عشق، باروری و خلاقیت قرار دارد. آن‌ها روحی لطیف و زنانه دارند و نشانه هوایی اهداف خود را با جذابیت و فصاحت خود به دست می‌آورد. ستاره‌شناسان این نشانه را خیلی خوش‌شانس می‌دانند. ثروت به ندرت از آن‌ها دور می‌شود، و بنابراین آن‌ها به طور نسبی همه چیز را در زندگی به راحتی به دست می‌آورند.

فال ازدواج زن دی با مرد مهر

به این دلیل که این سیارات هیچ وجه مشترکی با یکدیگر ندارند، حیاتی است که ترازو و جدی اختلافات خود را حل کنند. بانوی دی ماه، آقای ترازو را تشویق می‌کند که کندتر حرکت کند و از زیبایی‌ها و رمانتیک زندگی لذت ببرد؛ خانم جدی تحت تأثیر زحل، عزم سرسختانه‌ای برای پیشروی در برابر همه مشکلات و دستیابی به اهدافش دارد. اگر ترازو و جدی تلاش متمرکزی برای درک و پذیرش اهداف زندگی یکدیگر نداشته باشند، این دو سیاره ممکن است در مقابل یکدیگر عمل کنند، که به دشمنی، اصطکاک و سرکوب احساسات منجر می‌شود. خانم جدی باید مراقب باشد تا شور و خوش‌بینی ذاتی آقای ترازو را خاموش نکند، در حالی که ترازو باید از دیپلماسی طبیعی خود برای حفظ هماهنگی با جدی استفاده کند.

برج جدی یک نشانه زمینی است، در حالی که برج میزان یک نشانه هوایی است. میزان با هوش و ذکاوت خود زندگی می‌کنند؛ حساسیت‌های او نسبت به زیبایی‌شناسی زیاد است، موضوعی که یک میزان واقعی همیشه در مورد آن چیزهای بسیاری برای گفتن دارد. جدی‌ها نیز به قدرت ذهنی خود تکیه می‌کنند، اما به شکلی متفاوت؛ آنها در هر کاری که انجام می‌دهند به دنبال روش‌های عملی هستند و ممکن است فرصت کافی برای لذت بردن از زیبایی‌شناسی نداشته باشند. اگر این دو بتوانند یاد بگیرند با هم کار کنند، ممکن است بتوانند به نوعی دو طرف یک سکه را تشکیل دهند.

به نظر می‌رسد که ارتباطی بین عنصری سبک و باز، با طبیعتی لجباز و پایدار وجود دارد. بنابراین، سازگاری میان میزان و جدی چیزی متناقض است چرا که با وجود تفاوت‌هایشان، نمایندگان این نشانه‌ها اغلب مانند قطب‌های مختلف یک آهنربا به یکدیگر جلب می‌شوند. بنابراین، سازگاری میزان و جدی می‌تواند خوب باشد اگر بتوانند از یکدیگر لذت ببرند و با هم برابر باشند. فال عشق آنها توسط نقشه تولد هر شریک و حالت ستارگان در لحظه تراز شدن نشانه‌ها تعیین می‌گردد.

زمانی که آسمان صاف است و طالع‌بینی سازگاری میزان و جدی مطلوب است، این نشانه‌ها می‌توانند یک دوستی قوی یا رابطه‌ی کاری، همچنین یک ازدواج طولانی و محکم را تشکیل دهند. آن‌ها در این حالت به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. چون عنصر خاک سرد و محدود است، در تعادل بخشیدن به میزان دائم‌التحرک کمک خواهد کرد. میزان نیز در مقابل، به شریک خود کمک می‌کند تا بی‌حرکت نباشد، به او یاد می‌دهد که تنها به جلو ننگرد بلکه به اطراف نیز بنگرد، از این طریق ایده‌های تازه‌ای ایجاد و تجربیات مهمی کسب می‌کند. در این زوج، جدی سخت‌گیر به عنوان یک حامی عمل می‌کند و همراهش یک مشاور زیرک است. میزان به واسطه‌ی این تعامل، که بسیار مشتاقانه است، اعتماد به نفس و تعادل می‌یابد و دیدگاه‌های شریکش نیز گسترده‌تر شده و کمتر محافظه‌کار می‌شود. در نتیجه، هر دو به کشف دیدگاه‌های تازه‌ای دست می‌یابند که به همه امکان می‌دهد زندگی را متفاوت ببینند.

۲

سازگاری عشقی بزغاله و ترازو

سخت‌ترین جنبه سازگاری میان زن دی با مرد مهر در رویکردهای آن‌ها نسبت به احساساتشان است. ترازو نشانه‌ای است که تحت حکمرانی ونوس قرار دارد و احساسات آن‌ها طبیعی است، اما اغلب به دلیل جدیت مزاج‌ و ترس‌ از قضاوت دیگران، این احساسات مهار و عقب نگه داشته می‌شوند. وظیفه جدی در زندگی پذیرفتن هر احساسی است و معمولا نیروی قضاوت‌کننده‌ای خواهند بود که آقای میزان را عقب نگه می‌دارد، مگر اینکه آموزش دیده باشند که اینگونه نباشند! کل این رویداد اعتماد به نفس خانم جدی را تقویت کرده و او را متقاعد می‌کند که رویکردش درست است، بنابراین او را از نقطه هدفشان منحرف می‌کند.

این زوج باید سخت کار کنند تا واژگان مشترکی را برای بیان احساسات خود، ضمن حفظ احترام متقابل، یاد بگیرند. طبیعت احساسی برج جدی باعث می‌شود که برای بسیاری غیر قابل دسترس یا گوشه‌گیر به نظر برسند، اما زمانی که شروع به انکار احساسات خود کنند، کاملاً برای ترازو دست نیافتنی می‌شوند. تنها کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد این است که نگرشی بی‌قید و شرط نسبت به همه احساسات و نمودهای آنها برقرار کنیم. اجازه دادن به یکدیگر برای شکستن چیزها، خشمگین شدن، گریه کردن، ایجاد صحنه‌های عمومی یا تسلیم شدن به هیستری ممکن است به آنها کمک کند تا روشی برای ارتباط عشق خود به نحوی که به درستی درک شود، پیدا کنند.

برج جدی و میزان هر دو از نشانه‌های اصلی هستند. زن دی و مرد مهر هر دو، پیشگام هستند، اما اخلاق کاری‌شان به قدری متفاوت است که زمانی بهترین عملکرد را دارند که هر کدام وظیفه‌ای مشخص و تعریف‌شده داشته باشند. وقتی اختلافی پیش می‌آید، میزان اولین کسی است که کوتاه می‌آید و برج جدی (که دوست دارد حق با او باشد!) را ارضا می‌کند. برای هر دو شریک حیاتی است که بدانند برای موفقیت، سازش ضروری است.

اگر بخواهیم بهترین واژه را برای توصیف سازگاری بین میزان و جدی انتخاب کنیم، خواهیم گفت “دشوار”. این بدان معنا نیست که آن‌ها از بودن در کنار یکدیگر لذت نمی‌برند یا نمی‌توانند برای مدت زمان طولانی در یک رابطه باقی بمانند، اما این قطعاً ارتباطی نیست که توسط بسیاری دیگر تحمل شود. بزرگترین مانع آن‌ها، عدم احترام به ارزش‌های عاطفی است که معمولاً توسط جدی آغاز می‌شود اما به راحتی توسط میزان نیز ادامه پیدا می‌کند. اگر آن‌ها بتوانند یاد بگیرند که با هم ارتباط برقرار کنند، احساسات خود را بیان کنند و احساسات یکدیگر را درک کنند، همه چیز دیگر آسان به نظر خواهد رسید.

۳

سازگاری جنسی بزغاله و ترازو

وقتی در مورد سازگاری زن دی با مرد مهر در ارتباطات جنسی صحبت می‌کنیم، کلمه “انتظار” فورا به ذهن می‌رسد. این دو تحت حاکمیت ونوس و زحل هستند و داستان سربازی را به تصویر می‌کشند که مجبور شد همسرش را ترک کند و سال‌ها بعد بازگشت. در زمینه جنسی، این ترکیب ممکن است به نشانه کمبود فعالیت جنسی باشد، با وجود اینکه هر دوی این افراد به تعامل جنسی اهمیت زیادی می‌دهند. در ابتدا، ممکن است آن‌ها هیچ جذابیتی نسبت به یکدیگر احساس نکنند و حتی ممکن است رابطه‌ای را بر پایه دوستی آغاز کنند، تنها برای اینکه متوجه شوند هیچ شیمی عاطفی بینشان وجود ندارد.

 سازگاری عشقی بزغاله و ترازو

اگر عدم جذابیت آنها را منصرف نکند، معمولاً چیز دیگری این کار را می‌کند. این ترکیبی است که تحت تأثیر شرایط و رویدادهای خارجی که از کنترل آنها خارج است، شکست می‌خورد. هر دوی آنها ممکن است احساس فشار کنند و عزت نفسشان به شدت آسیب ببیند. با این حال، درک متقابلی بین آنها به وجود می‌آید که نتیجه برجستگی زحل در میزان است. این به آنها درک زمان‌بندی مناسب را می‌آموزد و معمولاً آنها را از انتظار برای چیزی که وجود ندارند، باز می‌دارد. اگر آنها تمام دشواری‌ها را پشت سر بگذارند و از طریق موقعیت‌های شخصی تولد خود، پیوندی عمیق ایجاد کنند، میزان و جدی می‌توانند تعاملات جنسی داشته باشند که تا حدودی سنتی، به روش عادت می‌شود و تنها در صورتی رضایت‌بخش خواهد بود که هر دو طرف از پیش‌فرض‌ها و نیازهای سخت‌گیرانه خود دست بکشند.

۴

سازگاری خانوادگی بزغاله و ترازو

هرچند سازگاری بین زن دی با مرد مهر در ازدواج می‌تواند مؤثر باشد، اغلب اوقات این نوع روابط به شکست می‌انجامند. آن‌ها می‌توانند در کنار هم زندگی کنند اگر بتوانند قوانین خانوادگی را تدوین و برقرار سازند و هر دو به طور کامل به آن پایبند باشند. بنابراین، آن‌ها شراکتی را تشکیل خواهند داد که باید به نفع هر دو طرف باشد. با این حال، اگر یکی از آن‌ها متوجه شود که این روابط به نفع او نیست، قطعاً شکستی در راه خواهد بود. اگر احساسات ناپدید شوند، هیچ‌کدام از آن‌ها دیگری را در آن حالت تحمل نخواهند کرد.

زوج به جنبه‌های مالی زندگی‌شان به گونه‌ای متفاوت نگاه می‌کنند. خانم متولد دی یک استراتژیست است؛ او برای زندگی راحت و همچنین پس‌انداز کردن برای روز مبادا تلاش می‌کند تا پول بیشتری به دست آورد. این امر اعتماد به نفس و حس امنیت را در او به وجود می‌آورد. شریک زندگی‌اش عادت دارد یک روز به پهنای پا زندگی کند و روز بعد همه را خرج کند، که این موضوع خانم دی ماهی را بسیار عصبانی می‌کند. استراحت هم برای این دو از نظر مفهومی متفاوت است: مرد متولد مهر نمی‌تواند بدون دورهمی‌های اجتماعی و رفاقت وجود داشته باشد، در حالی که بانوی دی یک خانه‌نشین درجه یک است. سازگاری برج میزان و جدی در زندگی خانوادگی تنها بر پایه توافق و پایبندی متقابل به آن استوار است. در حالی که احساسات با گذشت زمان محو می‌شوند، زندگی و توانایی پذیرش یکدیگر بدون قید و شرط باقی می‌ماند.

۵

سازگاری کسب و کار بزغاله و ترازو

سازگاری زن دی با مرد مهر در محیط کار به دلیل تکمیل موفقیت‌آمیز یکدیگر بسیار خوب تلقی می‌شود. هر کسی در حوزه‌ای که همکارش با مشکل مواجه است، قوی عمل می‌کند. مرد مهر هماهنگی و تعادل را به شراکت‌شان اضافه می‌کند، خلاقیت را تحریک می‌کند و شریکی که به راحتی عصبانی می‌شود را آرام می‌کند. بانوی دی که عاقل‌تر و محتاط‌تر است، هر دو را از خطاهای احتمالی محافظت می‌کند. هر دو گاهی اوقات لجباز می‌شوند که این امر کارها را کند می‌کند. بنابراین، توصیه می‌شود که همیشه به یاد داشته باشند چرا سفر را آغاز کرده‌اند.

با این حال، سازگاری زن دی با مرد مهر در دوستی، چیزی نیست که حسادت برانگیز باشد. خانم بزغاله زندگی را بسیار جدی می‌گیرد و از طرف دیگر، آقای ترازو بیش از حد سطحی است، بی‌توجه به مسائل و مشکلاتی که نیاز به حل فوری دارند. علاوه بر این، ابهام نشانه هوا، تغییرات فکر و عملش، برای جدی که عادت دارد به طور مستقیم و قاطعانه عمل کند، آزاردهنده خواهد بود. آنها از منفعت متقابل بهره‌مند خواهند شد، اما آنگاه اسم رابطه دیگر دوستی نخواهد بود و به رابطه کاری تبدیل می‌شود!

سوالات متداول

متولدین ماه میزان با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوپیکر و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

ویژگی‌های متولدین میزان چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

چگونه یک میزانی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo