فال ازدواج زن بهمن با مرد مهر

سازگاری زن بهمن با مرد مهر منجر به رابطه‌ای دوستانه خواهد شد. با توجه به نیاز متولد مهر به تعادل و روحیه خوش‌مشربی و همچنین روح آزاد ولی سازگار دلو، این دو نشانه زودیاک عشق به زندگی، آزادی و هوش را با یکدیگر شریک هستند. یک متولد بهمن به دنبال تجربه‌های ناگهانی، کشف و فرصت‌هایی برای ملاقات با افراد جدید است. یک میزان نیز خواهان انجام چنین کارهایی است اما ممکن است کمی محتاط‌تر باشد. همین میل مشترک به کشف و تجربه است که آن‌ها را کنار یکدیگر نگه می‌دارد.

هر دوی این نشانه‌های هوایی شیفته جلال و شکوه جهان شده‌اند. سازگاری برج دلو و میزان با ملاقات افراد جدید و گسترش دانش‌شان از کائنات شکوفا می‌شود. آن‌ها به شدت کنجکاو و تشنه دانش و تجربه هستند. از آنجایی که این دو نفر، پروانه‌های اجتماعی به شمار می‌روند، دوستان فوق‌العاده‌ای خواهند بود. دلو و میزان هرگز به یک مهمانی، کنسرت، یا سفر جاده‌ای نه نخواهند گفت. آن‌ها آماده‌اند تقریبا هر کاری را انجام دهند. هر ماجراجویی که با هم شروع کنند به تقویت پیوندشان کمک خواهد کرد.

با این حال، سازگاری دوستانه بین زن بهمن با مرد مهر ممکن است در صورتی که دلو تصمیمات پرخطر و ریسکی بگیرد، دچار تنش شود. مرد مهر علاقه‌ای به دردسر ندارد. او از ناراحت کردن دیگران بیزار است و نمی‌خواهند قضاوت شوند. اگر یک بهمنی اعتبار بدی پیدا کند، میزان شروع به کناره‌گیری می‌کند تا شهرت خود را حفظ کند و دیگر نمی‌خواهد نامش با او همراه شود. متولدین مهر، وضعیت اجتماعی خود را بر دوستی اولویت‌ می‌دهند.

اتحاد زن بهمن با مرد مهر زمانی که یک رابطه عاشقانه را تشکیل می‌دهند، پتانسیل ارتقاء و تقویت آگاهی هر دو نفر را دارد. این دو ارتباط ذهنی قوی‌ای با هم دارند؛ هر دو به هنر، مردم و فرهنگ علاقه‌مند هستند؛ و هر دو از محدودیت در زندگی‌شان متنفرند. احتمالاً آن‌ها به خوبی با هم کنار می‌آیند زیرا نیازهای‌شان بسیار مشابه است و هیچ‌کدام بیشتر از آنچه که حاضر به دادن هستند از دیگری طلب نخواهند کرد. هر دو همچنین افرادی بسیار پرانرژی و پرشور هستند؛ این رابطه احتمالاً راکد نخواهد شد.

1

سازگاری کلی کوزه و ترازو در فال هندی

زن بهمن و مرد مهر هر دو به پیشرفت جهان و هم‌نوعان خود علاقه‌مند هستند. دلو پیشرفته‌ترین متفکر زودیاک است و همواره در حال کار بر روی ایده‌های جدید می‌باشد. میزان دیپلمات زودیاک است؛ او از هرگونه تعارضی بیزار و به طور طبیعی تعادل‌بخش است (به همین دلیل نمادشان ترازو است). میل میزان به اجتناب از تعارض، همراه با عشق او به آزادی فکری، گاهی اوقات می‌تواند او را تا حدی بی‌تصمیم کند؛ وقتی این اتفاق می‌افتد، دلوی قاطع‌تر می‌تواند وارد شود و به میزان کمک کند تا تعیین کنند کدام جهت را باید برگزینند. میزان نیز می‌تواند با صاف کردن پرهای گاه به هم ریخته‌ی دلو که بر اثر برخورد اندیشه‌های ایده‌آلیستی با واقعیت به وجود می‌آید، این لطف را جبران کند.

میزان تحت حکمرانی ونوس (عشق) است و دلو تحت حکمرانی اورانوس (شورش) و زحل (کارما) قرار دارد. ترکیب این تأثیرات می‌تواند هم جالب و هم مفید باشد؛ میزان و دلو باید حتماً در پروژه‌هایی غیر از رابطه عاشقانه‌شان با هم همکاری کنند، چرا که توانایی انجام دادن کارهای بزرگی را از طریق قلب‌ها، تمایل‌شان به پیشرفت و آگاهی‌شان نسبت به خیر عمومی دارند. سازگاری میزان و دلو بخصوص وقتی صحبت از دفاع از عدالت اجتماعی یا پیاده‌سازی تغییرات اساسی در جامعه‌شان می‌شود آن‌ها را تبدیل به یک تیم فوق‌العاده می‌کند.

میزان و دلو هر دو از نشانه‌های هوا هستند. آن‌ها از نظر فکری به شدت با یکدیگر پیوند خورده‌اند و به طور مداوم ایده‌ها، سبک‌های ارتباطی و توانایی‌های یکدیگر را تحریک می‌کنند. باز هم، توانایی همکاری آن‌ها نشان می‌دهد که این دو نشانه باید در پروژه‌های بزرگ‌تر زندگی‌شان با هم کار کنند. آن‌ها باید نگران خیر عمومی باشند. ترازو می‌تواند حس تعادل به هر تلاشی بیاورد که تقریباً هیچ نشانه دیگری نمی‌تواند. سازگاری ترازو و دلو همچنین در تبادلات فکری متعدد و محرک درباره علایق و تعقیب‌های مشترکشان نقش خواهند داشت.

فال ازدواج زن بهمن با مرد مهر
2

سازگاری عشقی کوزه و ترازو

از دیدگاه طالع بینی، یک ویژگی و خطر غیرعادی در سازگاری زن بهمن با مرد مهر این است که متولد مهر احتمالاً به شدت نسبت به انتظارات و قوانین اجتماعی حساس است، او می‌خواهد در جمع جا بیفتند و از محبوبیت لذت ببرد. چیزهایی که یک بهمن ماهی احتمالاً خیلی در مورد آنها فکر نمی‌کنید. بدتر از آن، گاهی اوقات بانوی بهمن ساده‌لوحانه به چنین آیین‌ها یا تأیید خارجی اهمیتی نمی‌دهد، که آقای ترازو را می‌ترساند، خصوصاً اگر شغلش به رویدادهای اجتماعی منظم یا تأثیرگذار بر مشتریان و غیره وابسته باشد.

این رابطه معمولاً یک تطابق سبک‌دل و لذت‌بخش است. این دو موارد بسیاری را با هم به اشتراک می‌گذارند و یک ارتباط ذهنی طبیعی بینشان وجود دارد. زن بهمن و مرد مهر هر دو مهربان، منطقی، بی‌طرف هستند و به خوبی ارتباط‌ برقرار می‌کنند. هر دو بسیار اجتماعی، هیجان‌انگیز و بی‌دغدغه هستند. هر دو به دنبال یک عاشق هستند که در درجه اول بهترین دوست آن ها باشد، شخصی که همیشه می‌توانند با او درباره چیزهای جذاب و دلچسب صحبت کنند.

ازدواج اغلب جنبه مهمی از زندگی یک متولد مهر است، در حالی که بانوی بهمن بسیار بیشتر در مورد رها کردن استقلالش مردد و محتاط است. احتمالاً مرد مهر خیلی زودتر از زن بهمن آماده ازدواج خواهد شد. وقتی صحبت از سازگاری بین برج دلو و میزان می‌شود قطعاً شاهد یک داستان عاشقانه شگفت‌انگیز خواهیم بود . چرا که نه؟ این داستان مملو از محبت، رمانتیک و درک متقابل استوار است. این دو نفر کاملاً آگاهند که چه عناصر حیاتی برای حفظ دوام اتحادشان لازم است! در نظر بگیرید که چقدر تلاش می‌کنند تا معادله‌های مربوط به درک دیدگاه‌ها و منظرهای یکدیگر را درک کنند؛ آنها تلاش می‌کنند تا همه چیز را بدانند! احترام!

ترازو نشانه‌ای انسان‌دوست است و کوزه به خاطر بی‌طرفی و نظراتش شهرت دارد. آن‌ها هدف مشترکی در کمک به دیگران دارند، که به آن‌ها در بنا کردن پایه‌ای بسیار محکم کمک می‌کند. بدون شک آن‌ها این ویژگی یکدیگر را تحسین خواهند کرد!

هر دو نفر به طور ذاتی دارای هوش و دانش هستند، آنها در سطحی کاملا متفاوت به ارتباط می‌پردازند و درباره موضوعات متنوعی از جمله طبیعت انسان تا تکامل و هر چیزی که بین این دو باشد بحث می‌کنند! تقریبا مسلم است که آنها نیروی محرکه پشت انگیزه‌های یکدیگر در این رابطه هستند. شور و شوق آنها برای زندگی و ماجراجویی به آنها امکان می‌دهد تا در روابط خود الهام‌بخش، محرک و پرانرژی باشند. آنها مملو از سرزندگی هستند!

از دیدگاه زن بهمن، یک ویژگی عجیب و خطرناک در این رابطه این است که آقای ترازو احتمالا نسبت به انتظارات و قوانین اجتماعی بسیار حساس است. با وجود ارتباط خوبی که ممکن است بین آنها وجود داشته باشد، اگر نتوانند تشخیص دهند که شریک دیگرشان چه می‌خواهد، اوضاع ممکن است به سمت بدتر شدن پیش برود! آنها همچنین ممکن است با فراز و نشیب‌هایی مواجه شوند. برخی از معایب همخوانی عشقی برج دلو و ترازو عبارتند از:

برای شروع، بهمنی ها نظرات محکم و قوی دارند که باعث می‌شود در روش زندگی خود تا حدی لجباز و غیرمتعارف باشند. به خاطر طبیعت تکانشی‌شان، ممکن است از زمان و انرژی زیادی که ترازو صرف تصمیم‌گیری می‌کنند، عصبانی شوند. افراد متولد بهمن نباید زودتر از موعد استقلال خود را رها کنند! اگر آنها احساس کنند که در این زمینه‌ها مورد تضعیف قرار گرفته‌اند، رابطه‌شان ممکن است خیلی تلخ شود و تعادلی که با یکدیگر دارند را به خطر بیندازد!

از طرف دیگر، آقای ترازو ممکن است آزادی بیش از حد و شتابزدگی خانم کوزه در زندگی را خیلی بی‌پروا و عجولانه بیابند. ترازو نشانه‌ای بسیار عمل‌گراست، و اگر کوزه فشار زیادی بر او برای اتخاذ تصمیمات حیاتی وارد کند، ممکن است کار را خراب کند!

زن بهمن ، که از تعهد گریزان است، ممکن است زود تصمیم گرفتن برای تعیین وضعیت زندگی را نامعقول بیابد! اگر آزادی‌اش تهدید شود، احتمال دارد که از پذیرش هر گونه تعهدی که در آن احساس امنیت نمی‌کنند، اجتناب کنند. او می‌خواهند جزئی از جمع باشند و به دنبال محبوبیت است. چیزهایی که احتمالا خیلی‌ها به آن‌ فکر نمی‌کنند.

3

سازگاری جنسی کوزه و ترازو

سازگاری زن بهمن با مرد مهر در رابطه جنسی بسیار داغ و بخارآلود است. اما از ابتدا اینگونه نخواهد بود. در عشق، این دو نشانه هوایی به زمان نیاز دارند تا اعتماد و راحتی را با یکدیگر به دست آورند. علی‌رغم اینکه مرد مهر تحت سلطه ونوس است، اما طبیعتاً در اتاق خواب محافظه‌کارتر است. او می‌خواهد قبل از دست زدن به فعالیت‌های جسمی، ارتباط عاطفی با شریک خود برقرار کند. به دلیل بی‌توجهی بانوی بهمن به اینکه دیگران چه فکر می‌کنند، او می‌تواند خیال آقای ترازو را به اندازه کافی راحت کند تا به لحاظ جنسی راحت شود.

در حالی که یک بهمن ماهی کمتر به نظر دیگران اهمیت می‌دهد، متولد مهر به شدت نگران نظرات دیگران است. این موضوع می‌تواند در اتاق خواب به نفعشان باشد، چرا که خانم دلو می‌تواند به آقای ترازو کمک کند تا به بدن خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند و به او یادآوری کند که نکته اصلی داشتن لذت با هم است، نه نگرانی درباره‌ی اینکه چگونه در حین عمل به نظر می‌آیند. این نگرش آزادمنشانه می‌تواند گسترش یابد و رابطه‌ی برج دلو و میزان را تقویت کند.

با این حال، در حالی که سازگاری بین برج دلو و میزان می‌تواند در اتاق خواب بسیار داغ و پرشور باشد، آن‌ها ممکن است در ایجاد یک رابطه عاشقانه با مشکل مواجه شوند. خانم بهمن ماهی به آزادی و استقلال ارزش می‌دهد، در حالی که مرد مهر ممکن است احساس کنار گذاشته شدن کند. میزان ممکن است احساس کند که تلاش بیشتری نسبت به آنچه دریافت می‌کند دارد. این باعث شود که میزان احساس ناامنی کند و اگر احساساتش آسیب ببیند، ممکن است رابطه را پایان دهد.

 سازگاری عشقی کوزه و ترازو
4

سازگاری خانوادگی کوزه و ترازو

سازگاری زن بهمن با مرد مهر برای ازدواج، ایده‌آل است. به طور کلی، همسران پس از ازدواج هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند. طلاق در میان این زوج‌ها بسیار نادر است. رابطه‌شان پیش از مراسم ازدواج هماهنگ است و طی زندگی مشترکشان نیز همینطور باقی می‌ماند. آنها منازعات پدیدار شده را به سرعت و به صورت دوستانه حل و فصل می‌کنند. شکستن بشقاب‌ها و خشونت فیزیکی قطعا در مورد این دو صدق نمی‌کند. اتحاد آنها بر پایه احترام متقابل، اعتماد و پشتیبانی استوار است. آنها الهام‌بخش یکدیگر هستند و رشد متقابل را ترویج می‌دهند. اغلب، این زوج کسب‌وکار خانوادگی موفقی دارند که به وحدت آنها کمک می‌کند.

این زوج هیچگاه مدت زیادی در یک جا نمی‌مانند، سبک زندگی فعالی دارند و خیلی زیاد سفر می‌کنند. آنها دایره دوستان گسترده‌ای دارند و خانه‌شان هرگز خالی نیست. حتی پس از سال‌ها، این زوج همچنان یکدیگر را تحسین می‌کنند و رفتارشان بیشتر شبیه تازه عروس و دامادها است. بهمن به عنوان یک نشانه قوی‌تر و پایدارتر در طبیعت شناخته می‌شود و در نتیجه، معمولاً رهبر خانواده است. این نقش آشکار نیست و توسط قوانین آنها به طور خاص وضع نشده است. ترتیب نقش‌ها به صورت طبیعی شکل می‌گیرد و برای همه مفید است. هیچ یک تمایلی به ترتیب دادن یا کنترل زندگی دیگری را ندارد و از این رو، آنها در محیطی ساده زندگی می‌کنند. کل بودجه مشترکشان صرف چیزهایی می‌شود که می‌تواند احساسات و عواطف جدید و لذت‌بخشی به آنها بدهد. بنابراین، سازگاری موفق دلو و میزان در زندگی خانوادگی می‌تواند به عنوان الگویی برای نمایندگان سایر نشانه‌های زودیاک عمل کند.

5

سازگاری کسب‌و‌کار کوزه و ترازو

سازگاری زن بهمن با مرد مهر در کار و تجارت می‌تواند بسیار سودمند باشد، زیرا هر دو به صورت خلاقانه فکر می‌کنند و به هر کسب‌وکاری به طور خلاقانه نزدیک می‌شوند. آن‌ها در زمینه‌هایی که نیاز به خلاقیت و راه‌حل‌های نوآورانه دارد، موفقیت فوق‌العاده‌ای به دست خواهند آورد. پیچیدگی می‌تواند زمانی ایجاد شود که هر دو همکار بلافاصله به خیال‌پردازی بپردازند و از واقعیت فرار کنند. در این مورد، هر دو باید به نوبت یکدیگر را از آسمان به زمین پایین بکشند و یکدیگر را به مقصدشان یادآوری کنند.

6

سازگاری دوستی کوزه و ترازو

زن بهمن و مرد مهر می‌توانند دوستان بسیار خوبی برای یکدیگر باشند. آنها مهربان، خوش‌بین و کارآفرین هستند. علایق آنها در بسیاری از موارد با هم همپوشانی دارد و مهمتر از همه، آنها به فضای شخصی یکدیگر احترام می‌گذارند، از دادن توصیه‌های غیر ضروری خودداری می‌کنند و از دخالت در روح و روان هم اجتناب می‌ورزند. در تیم‌شان رهبری وجود ندارد و به چنین چیزی نیازی هم نیست. این نوع دوستی می‌تواند از اوایل کودکی شروع شود و طول عمر داشته باشد. میزان و دلو آرزوها، رویاها و بیشتر اوقات، تعداد زیادی آشنایان مشترک را به همراه هم جمع می‌کنند.

سوالات متداول

متولدین ماه میزان با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوپیکر و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

ویژگی‌های متولدین میزان چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

چگونه یک میزانی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo