فال ازدواج زن اسفند با مرد مهر

سازگاری میان زن اسفند و مرد مهر به دلیل تعامل انرژی‌های مونث ونوس و نپتون، بالا است. خانم ماهی که تحت سلطه مشتری و نپتون است، بسیار خودنگر، فلسفی و درون‌گرا می‌باشد. آقای ترازو تحت تأثیر ونوس، عاشق عشق است. میزان، نشانه شراکت است و همیشه در یک رابطه عاشقانه صمیمی، احساس آسودگی بیشتری می‌کند. ماهی نشانه آب است، در حالی که ترازو نشانه هوا است.

زن اسفند با مرد مهر در کنار هم به صورت ترکیبی برنده برای حل همه مشکلات با یکدیگر کار می‌کنند. بهترین تصمیمات زمانی شکل می‌گیرد که احساسات و مغز به صورت مشترک کار کنند؛ این ترکیب معمولاً بسیار انعطاف‌پذیر و پیشرو است. با این حال، زمانی که مشکلاتی پیش می‌آید، ارتباط بین ترازو و ماهی قطع می‌شود. ترازو، که گاهی از نظر ذهنی کنترل‌گر می‌شود، ممکن است تصمیم بگیرد که به ‘سکوت درمانی’ بپردازد. همیشه کمی تعارض در این همکاری وجود خواهد داشت، اما هیچ‌کدام از آنها هرگز واقعاً رهبر نخواهند بود. در حالی که آن‌ها اغلب با یکدیگر اختلاف نظر دارند، اختلافات‌شان کوتاه‌مدت است. تنها مشکل واقعی آن‌ها ممکن است گرایش‌شان به کند شدن و متوقف شدن هنگامی که با هم هستند، باشد.

1

سازگاری کلی ماهی و ترازو در فال هندی

زن اسفند با مرد مهر ترکیبی جالب اما پیچیده را می‌سازند، عنصر وجودی این دو، از دو جزء متفاوت در طبیعت تشکیل شده‌اند که دوستانه نیستند، به ترتیب آب و هوا. اگر آب تأثیری بر توده‌های هوا نگذارد، نسیم ملایمی می‌تواند چین‌های کوچکی را بر سطح آب ایجاد کند، و یک طوفان خشمگین می‌تواند طوفانی به پا کند. متولدین مهر افرادی آرام و دلنشین هستند که دیگران را با جذابیت و سهولت ارتباطشان مجذوب می‌کنند. در نتیجه، آن‌ها به دنبال آزادی خارجی و درونی هستند. آن‌ها نگرش‌های مثبت مردم را دوست دارند، اما برای اتصال و وابستگی به کسی عجله‌ای ندارند.

همه چیز در خانم‌های اسفندی منحصر به فرد است. آنها به دنبال ارتباط معنوی و اعتماد متقابل در شریک خود هستند و اگر این ارتباط را دریافت نکنند رنج خواهند برد. دقیقاً همین اتفاق در روابط با مرد مهر می‌افتد. ماهی‌ها به دنبال روابط ایده‌آل در تمام زمینه‌ها هستند و انتظارات بالایی از شرکای خود دارند. آنها به عنصر هوا به خاطر خوش‌بینی و دوستانه بودن، همچنین پرورش و جذابیت دوست‌داشتنی‌شان جذب می‌شوند. هر دو نفر به دنبال تعادل هستند، اما دائماً در شک هستند. برج میزان همیشه با مشکل انتخاب روبرو است؛ حتی ساده‌ترین عمل نیز تضاد داخلی ایجاد می‌کند. برای آنها سخت است که تعیین کنند کدام پیاله ارزشمندتر است. خانم اسفندی اغلب با این موضوع روبرو می‌شود که طبیعت متضادش او را وادار به جریان یافتن از یک طرف به طرف دیگر می‌کند، همانطور که تصویر نشانه‌اش نشان می‌دهد: دو ماهی که در جهات مخالف شناور هستند.

ماهی یک نشانه متغیر است، در حالی که ترازو یک نشانه اصلی است. میزان ایده‌های تازه‌ای خلق می‌کند و پروژه‌های نو را آغاز می‌کند و حوت نیز مشتاقانه به آن‌ها می‌پیوندد و هر کاری که به او “واگذار” می‌شود را می‌پذیرد. اگر این دو در کاری به جز رابطه عاشقانه خود با هم همکاری کنند، خوب با یکدیگر کنار می‌آیند؛ هر دو از بیرون فروتن هستند و میزان از کمی تقدیر و تشویق لذت می‌برد، در حالی که ماهی در جایگاه مسافر رضایت دارد. علاوه بر این، اگر میزان ایده‌ی تازه‌ای خلق کند و سپس علاقه‌اش را از دست بدهد، حوت هم با تغییر مسیر مخالفتی ندارد.

طرفین به دلیل اینکه خیلی قاطع نیستند، به گونه‌ای تحت تأثیر قرار می‌گیرند که به دنبال شریکی هستند که از خودشان قوی‌تر باشد تا بتواند مشکلاتشان را حل کند و احساس امنیت کنند. این ویژگی شانس موفقیت و سازگاری میان متولدین ماه‌های میزان و حوت را کاهش می‌دهد. ونوس، الهه عشق، زیبایی و باروری، متولدین مهر را آغاز کرده است. مرد ونوسی پیوسته در تلاش است تا خلق کند، با شخصیتی مهربان و سبکی که زندگی او را دربر می‌گیرد. از این نظر، او واقعاً هر چه را که در پیش می‌گیرد به دست می‌آورد. ماهی ها به خاطر این خوش‌شانسی به سمت او کشیده می‌شوند چرا که در شریک خود کسی را می‌بینند که می‌تواند زندگی دشوارشان را تسهیل کند. غلبه بر موانع برای آنها به آسانی شریکشان نیست و در نتیجه، آنها به روشنی فایده این اتحاد را می‌بینند.

از طرف دیگر، مرد ان مهر دید بلندمدت کافی دارند و با وجود سادگی روحانی‌شان می‌دانند چگونه سود و زیان را محاسبه کنند. آن‌ها با شناخت وابستگی عاطفی شریک‌شان به خود، به زیرکی از این وابستگی برای منافع شخصی استفاده می‌کنند. استقلال و عرفانی که ماهی‌ها در ذهن‌شان نقاشی می‌کنند، همیشه مرد مهر را جذب می‌کند، اما آن‌ها همان سطح از احترام را دریافت نخواهند کرد. نپتون بر این نشانه حکمرانی می‌کند و به آن‌ها نیکویی، آرزوی کمک به دیگران، رحمت و همدلی را اعطا می‌کند. این ویژگی‌ها شبیه ویژگی‌های یک همدم هستند و بنابراین آن‌ها را به سوی یکدیگر جذب می‌کند. فال هماهنگی میزان و ماهی‌ها پیش‌بینی می‌کند که شراکت منحصر به فردی پدید می‌آید که در آن آقای ترازو تقریباً همه چیز را دریافت می‌کند و خانم ماهی گاهی از کمبود احساسات و سردی شریکش رنج می‌برد.

Libra and Pisces Zodiac Compatibility -
2

سازگاری عشقی ماهی و ترازو

سازگاری میان زن اسفند با مرد مهر در عشق تنها در صورتی منفعت‌بخش خواهد بود که آن‌ها واقعا به یکدیگر علاقه‌مند باشند و علیرغم مشکلات رو به رشد، به دنبال ایجاد شراکت‌ها باشند. این زوج از خوبی‌ها و حساسیت‌های خود بهره‌مند خواهد شد، همچنین از توانایی بر عهده گرفتن نقش دیگری. در ابتدا، این دو در دیگری معشوق ایده‌آل خود را می‌بینند. تخیل پربارشان ویژگی‌هایی را به او اعطا می‌کند که در واقعیت وجود ندارند. چشمان هر دو طرف بعداً باز خواهند شد، پس از آنکه شور و اشتیاق‌شان فروکش کرده باشد. متولدین مهر بیش از حد اجتماعی هستند و شریک اسفندی آن‌ها با دقت محیط خود را انتخاب می‌کند، که اغلب منجر به تنش می‌شود. خانم ماهی حسود است و در این جنبه، نارضایتی خود را بروز می‌دهد. مرد ونوسی تحمل انتقاد، جدال، یا منفی‌بودن به هر شکلی را نخواهد داشت و بیان ناخوشایند شریک ماهی‌اش او را افسرده خواهد کرد.

هر دو برای عشق ارزش قائل هستند و همین چیزی است که آن‌ها را فراتر از هر چیز دیگری به هم پیوند می‌زند. با توجه به نقش نافذ ونوس، هر دو طالب دوست داشته شدن و مورد توجه قرار گرفتن از سوی کسانی هستند که می‌دانند چگونه آن را نشان دهند، چگونه از زندگی، غذا و رابطه جنسی لذت ببرند و چگونه عزیزان خود را راضی کنند. این می‌تواند برای آن‌ها پایه‌ای محکم برای یک ارتباط جنسی فراهم کند اگر از ابتدا جذب یکدیگر شده باشند. باقی ویژگی‌های شخصیتی‌شان به شدت متفاوت خواهد بود؛ در حالی که ترازو به ثبات و پایداری ارزش می‌گذارد، ماهی به بی‌پروایی و توانایی دنبال کردن دل خود اهمیت می‌دهد. اگر هر دو باور داشته باشند که در زمین هدفی دارند و ماموریت‌هایشان تلاقی کند، ممکن است یکدیگر را برای مبارزه برای آنچه بیشتر به آن ارزش می‌دهند، الهام بخش باشند.

زن اسفند و مرد مهر در زیبایی ونوس نقطه مشترکی دارند. با این حال، آنها به طور متفاوتی آن را درک می‌کنند و اغلب احترام متقابل لازم برای شناخت زیبایی ونوس در یکدیگر را ندارند. آنها ممکن است در تطابق با سرعت شریک زندگی‌شان با مشکلات قابل توجهی روبرو شوند. طبیعت متغیر حوت اغلب به او کمک نمی‌کند تا سریع‌تر راحت و خودمانی شود تا بتواند به سرعت شریک مهر ماهی خود ارتباط برقرار کنند. میزان و حوت هر دو نگران شادی شریک‌شان هستند، این خصوصیت باید به آنها کمک کند تا صرف نظر از اتفاقات بینشان، در جانب مثبت رابطه‌شان باقی بمانند. اگر بتوانند بر تحقیر متقابل و انتظارات نادرست خود غلبه کنند، ممکن است کشف کنند که عشق واقعی را با هم سهیم هستند.

3

سازگاری جنسی ماهی و ترازو

به نظر می‌رسد زن اسفند و مرد مهر اشتراکات کمی با یکدیگر دارند. با این حال، نباید ارتباط آنها از طریق زهره، حاکم بر میزان، که در برج حوت بسیار مورد ستایش است، نادیده گرفته شود. چرا که آنها از طریق این سیاره حسی و عاشقانه به هم متصل شده‌اند، ممکن است آنها به واقعیت تجربه رضایت جنسی با هم برسند. هر دو می‌توانند عاشقانی فداکار باشند، که بیشتر از خوشبختی خود، نگران خوشبختی همسر و یار خویش هستند.

زن اسفند و مرد مهر، هیچ یک تحمل خشونت بیش از حد و درشتی را نخواهند داشت. با به هم پیوستن طبیعت‌های بسیار متفاوت‌شان، ممکن است گرایش‌های جنسی ناشناخته متنوعی را کشف کنند. بدون ارتباط با ونوس، آن‌ها در برقراری هر نوع رابطه‌ای به شدت با مشکل مواجه خواهند شد، چرا که نگرش‌های آن‌ها به زندگی و جنسیت کاملاً متضاد است.

بانوی اسفند به دنبال کسی است که قوی، پرشور و مطمئن به خود باشد، در حالی که مرد مهر به دنبال کسی است که نرم، همدل و حساس به احساسات آنها باشد. متولدین مهر تجربیات جنسی سریع و هیجان‌انگیز را ترجیح می‌دهند، در حالی که اسفندی ها تجربیاتی آرام و حسی را دوست دارند. معمولاً مشکل اصلی سرعت به واسطه اسفندی ها ایجاد می‌شود، به خصوص زمانی که آنها برای ورود به رابطه‌ای جنسی با کسی به اندازه ترازوی آشکارا جنسی، خجالتی هستند.

معمولاً، متولدین مهر از آرمان‌گرایی و سادگی کودکانه شریک اسفندی خود لذت می‌برند. متاسفانه، آن‌ها اغلب خواهان کمک به شریک خود برای رشد و تغییر هویت‌ او به منظور “خوشبخت‌تر” شدن هستند. مسئله اینجاست که متولدین مهر از درک یا آگاهی نسبت به چیزی که متولدین اسفند را واقعاً خوشبخت می‌کند، ندارند. این عمل آن ها، برای خانم ماهی نشانه ای از بی‌احترامی است و می‌تواند بنیان کل رابطه آن‌ها را نابود کند. مانع اصلی اینجا حفظ یک پیوند محترمانه است، بدون توجه به اینکه متولدین اسفند چقدر به نظر متولدین مهر عجیب به نظر برسند یا متولدین ماه مهر چقدر به نظر متولدین اسفند، جدی و کسل‌کننده بیایند.

گفتگوی آن‌ها می‌تواند الهام‌بخش باشد به شرطی که از تلاش برای تغییر دادن یکدیگر، توضیح دادن درباره اینکه چطور باید در شرایط خاصی فکر یا احساس کنند، یا بدتر از آن، آموزش دادن رفتار به یکدیگر خودداری کنند.خانم ماهی ممکن است بسیار صریح و بی‌پروا باشند که می‌تواند تصویری که ترازو سعی دارد به دیگران نشان دهد را به خطر بیندازد. اگر آن‌ها به هر نحوی از رفتار خوب یکدیگر الهام بگیرند، ممکن است به مرحله‌ای برسند که بتوانند کاملاً بدون قضاوت با یکدیگر صحبت کنند.

4

سازگاری خانوادگی ماهی و ترازو

سازگاری زن اسفند با مرد مهر در ازدواج به دلیل احساساتی بودن و تغییرات شدید خلق و خوی خانم اسفندی بسیار دشوار است. آقای ترازو از این نوسانات بسیار خسته می‌شود. اما آنها از شکست سریع نجات پیدا می‌کنند، زیرا هیچ یک دوست ندارند درگیر رسوایی شوند و وقتی شرایط حاد می‌شود، همسران به سرعت از میدان جنگ فرار می‌کنند. آنها دوباره با هم متحد می‌شوند، بی‌خبر از دلایل حادثه. این تعامل باعث می‌شود که ادعاهای متقابل فشرده شده، احتمال وقوع یک انفجار بزرگ در آینده را افزایش می‌دهد.

زن اسفند و مرد مهر برای حفظ ازدواج خود و افزایش سازگاری در زندگی خانوادگی، باید یاد بگیرند که به یکدیگر گوش دهند و سوءتفاهم‌ها را بلافاصله حل و فصل کنند به جای اینکه در دنیایی از خیالات پنهان شوند. علاوه بر این، آن‌ها باید مسئولیت های شخصی را تعریف کنند، بیان دارند و مهمتر از همه، آن را بر عهده بگیرند که متاسفانه این دو اغلب آن را مثل توپ به یکدیگر پاس می‌دهند. این کار با تخصیص وظایف و مسئولیت‌ به همسران در خانواده، و همچنین تعیین نظم و قوانینی که هر دو طرف باید پیروی کنند، انجام می‌شود. در غیر این صورت، آن‌ها هیچ امیدی به زندگی طولانی و خوشبخت ندارند.

ترازوی نامطمئن دقیقاً چیزی نیست که خانم ماهی‌ برای اجتناب از احساس سردرگمی در زندگی و فعالیت‌های انتخاب‌شده‌شان نیاز دارد. مشکل اینجاست که تا زمانی که ترازو تصمیم بگیرد که آیا کاری را انجام دهد یا نه، ماهی پنج بار نظرش را تغییر داده، نا مطمئن از اینکه آیا این بهترین مسیر برای آن‌ها، رابطه‌شان، هدف و ماموریت زندگی‌شان و … هست یا نه. بازجویی‌های ترازو به راحتی می‌تواند در ماهی شک ایجاد کند. آن‌ها سرگرمی‌هایی را پیدا خواهند کرد که هر دوی آن‌ها از آن لذت ببرند، و اگر همه چیز شکست خورد، همیشه می‌توانند به هر نوع هنری روی بیاورند. سوال واقعی این است که آیا آن‌ها می‌خواهند کاری را با هم انجام دهند؟ آن‌ها ممکن است با تلاش برای طراحی یک برنامه برای شب، فقط نیرو و اعتماد به نفس یکدیگر را تحلیل ببرند.

 سازگاری خانوادگی ماهی و ترازو
5

سازگاری کسب‌وکار ماهی و ترازو

سازگاری زن اسفند با مرد مهر در کسب و کار بسیار موفقیت‌آمیز است. هر دو فرد خلاق‌اند و حتی کارهای روتین را به شکلی جذاب انجام می‌دهند. آن‌ها به خوبی به عنوان همکار یا همراه عمل می‌کنند؛ با این حال، از گرفتن نقش رئیس اجتناب می‌کنند. این به خاطر آزادی و سهل‌انگاری‌شان است. هر دو ممکن است رویاپردازی کنند و موضوعات مهم را فراموش کنند. در نتیجه، آن‌ها به یک رهبر کارآمد نیاز دارند که بتواند فعالیت‌هایشان را به شکل موثری به سمت درست هدایت کند.

6

سازگاری دوستی ماهی و ترازو

سازگاری دوستی میان زن اسفند و مرد مهر بعید به نظر می‌رسد. این به خاطر آن است که عنصر هوا (مرد مهر)، که جلوه‌گر تمامی احساسات درونی است، همیشه نسبت به طرف مقابل بسته است. خانم ماهی حساس است و نمی‌تواند به چنین دوستی کاملاً اعتماد کند. در نتیجه، آن‌ها دوستی‌ ساده‌ای دارند که در آن می‌توانند مخاطبان جذابی برای یکدیگر باشند یا از یکدیگر بهره‌ای ببرند.

سوالات متداول

متولدین ماه میزان با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوپیکر و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

ویژگی‌های متولدین میزان چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

چگونه یک میزانی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo