فال ازدواج زن فروردین با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن فروردین با مرد آبان طبق طالع‌بینی ودایی، به عنوان ترکیبی از راز، شور و دیوانگی به ما می‌رسد. دو مبارز ذهنی دارید، که هیچ‌کدام نماد باد نیستند. فروردینی ها برای شاخ‌های برجسته روی سرشان شناخته شده‌اند؛ آنها دارای قدرت ذهنی بالایی هستند. عقرب به خاطر ایجاد درد و رنج شدید عاطفی در دیگران بدنام است. آقای عقرب، زنان را فریب می‌دهد تا فکر کنند دو روح در یک بدن و عاشقان حقیقی همدیگر هستند و طرف مقابل را سردرگم می‌کند که چگونه این وسوسه مرموز رخ داده است. روان عقرب می‌تواند در خواب شما را ملاقات کند و حقایق گوناگونی را به شما بگوید، حتی اگر کاملا بی‌پایه و اساس باشد.

در رابطه زن فروردین و مرد آبان، دو روح سخت‌کوش وجود دارند. بانوی فروردین به شما نشان می‌دهد که چقدر سخت کار می‌کند تا به دنبال ماجراجویی و زندگی باشد، در حالی که مرد آبان به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند با شدت، شور و حتی به شکلی خشن عشق بورزد و بر شما تسلط پیدا کند. تماشای این دو بسیار سرگرم‌کننده است، اما شاید به شما سردرد بدهند! با اتحاد این دو، زوجی قدرتمند شکل می‌گیرد که توانایی رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای از زندگی را داراست.

1

سازگاری کلی قوچ و عقرب در فال هندی

زن فروردین با مرد آبان تا زمانی که در یک جهت نگاه می‌کنند و کنار یکدیگر قدم برمی‌دارند، سازگاری بالایی با یکدیگر دارند. اگر هیچ یک از طرفین نخواهند که رابطه‌شان به پایان برسد، تقریبا غیرممکن است که این اتفاق بیفتد. هر دو از بحث کردن، درگیر شدن در کلاهبرداری‌های مختلف و مرکز توجه بودن لذت می‌برند. آرامش مفهومی بیگانه برای آن‌هاست؛ آن‌ها در احساسات و توطئه‌ها درگیر می‌شوند و تنها پس از آن است که آقای عقرب و خانم قوچ قادر به زیستن به صورت مسالمت‌آمیز خواهند بود. سیاره مریخ بر هر دو فرد حاکمیت دارد و به آن‌ها قدرت درونی، عزم و خشونت می‌بخشد. خانم قوچ همچنین از دقت نظر عقرب بهره‌مند می‌شود، چرا که با کمک او دیگر کمتر دچار اشتباه می‌شود.

اگر شرکای زندگی با هم سازگار باشند، فال هماهنگی عقرب و قوچ مطلوب است. آنها در صورت بروز تعارضات عمده میان خود، با تمام وجود مقابل مشکلات زندگی خواهند ایستاد. خانم قوچ قاطع، محکم و صریح است، مخصوصاً وقتی صحبت از عملیات نظامی به میان می‌آید. اما چیزی که در مورد عقرب نمی‌توان گفت این است که وقتی از خود دفاع می‌کند، در غیرمنتظره‌ترین مکان‌ها نیش می‌زند، دشمن را غافلگیر می‌کند و از آسیب‌پذیری او سوء استفاده می‌کند. در حالی که خانم قوچ احساسی واکنش نشان می‌دهد، آقای عقرب منتظر می‌ماند و در مناسب‌ترین زمان، ظرفی سرد از انتقام را سرو می‌کند. هر دو نفر کمی افراطی هستند، اگر عشق بورزند، با تمام قدرت خود عشق می‌ورزند و اگر نفرت داشته باشند، به شدت نفرت می‌ورزند.

فال ازدواج زن فروردین با مرد آبان
2

سازگاری کسب و کار قوچ و عقرب

سازگاری کاری زن فروردین با مرد آبان بر پایه‌ی حمایت متقابل استوار است. آن‌ها یکدیگر را به خوبی تکمیل می‌کنند و همکاریشان می‌تواند منجر به موفقیت‌های مشترک شوند. استقامت، کوشش و اختصاص، ویژگی‌های خانم پرانرژی قوچ هستند. عقرب به جای عمل کردن ترجیح می‌دهد که نظاره‌گر باشد، اما توانایی خوبی در برنامه‌ریزی و تدوین تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها دارد. در چنین اتحادی، خانم فروردینی منبع ایده‌ها و اجراکننده است، در حالی که عقرب به او آموزش می‌دهد چگونه آنچه که طراحی شده را بهتر محقق سازد. فروردینی به دلیل کوتاه‌بینی، هنگام عمل کردن به تنهایی اشتباهات زیادی مرتکب می‌شود. در نتیجه، از رابطه‌اش با عقرب به شدت سود می‌برد.

3

سازگاری دوستی قوچ و عقرب

احتمال دوست شدن زن فروردین با مرد آبان زیاد نیست. آن‌ها ممکن است به خاطر داشتن خلق و خو، علایق و شخصیت‌های مشابه، دوست شوند. اما این دوستی طولانی نخواهد بود، چرا که یکی از آن‌ها در نقطه‌ای تلاش می‌کند تا پیشتاز شود و دیگری این را تحمل نخواهد کرد. دوستی بین آن‌ها ممکن است، اگر هدف مشترکی باشد و هر دو نفر قادر باشند اصول خود را کنار بگذارند. در شراکت‌های ساده سودی وجود ندارد، اما هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند در برابر یکدیگر تعظیم کنند و با جرأت طبیعت درونی خود را نشان می‌دهند.

4

سازگاری عشقی قوچ و عقرب

سازگاری زن فروردین با مرد آبان در یک رابطه، با قدرت احساسات دو طرف و توانایی آنها در سازش کردن با یکدیگر اندازه‌گیری می‌شود. اگر عشقی بین دو نفر وجود نداشته باشد، آنها بلافاصله پس از ملاقات از هم جدا خواهند شد. هر دو واقعیت خود را آشکار خواهند کرد و قادر به همکاری با یکدیگر نخواهند بود. دو رهبر مستقل، همانند دو مالک در یک ساختمان، نمی‌توانند به صورت مسالمت‌آمیز در یک فضای مشترک وجود داشته باشند. یکی باید تسلیم شود یا جای خود را ترک کند و ارتباط را قطع کند.

این رابطه، رابطه‌ای است که از لذت‌ها و مهربانی‌های ونوس خالی است. هر دو نشانه، دقیقاً در مقابل نشانه‌هایی هستند که تحت حکمرانی ونوس قرار دارند و شرایطی را نمایش می‌دهند که در آن ونوس در مخالفت است. ممکن است به عنوان “فقدان عشق” تعبیر شود، اما این موضوع به این سادگی‌ها نیست. برج عقرب به قوی‌ترین و تاریک‌ترین میل ما برای عشق، بخاطر اینکه نمادی از آب است، مرتبط می‌شود. افرادی که متولد برج عقرب هستند باید در روابط جنسی خود احساس را تجربه کنند. خوب است که خانم قوچ زیاد در این گروه قرار ندارد، زیرا این نشانه‌ای است که شورش کرده و تمام دیدگاه‌های سنتی و سخت‌گیرانه را با خود به پایین کشیده است.

عقرب یک نشان ثابت است، در حالی که قوچ یک نشان اصلی است. قوچ به عقرب درباره بی‌پروایی، یا انجام دادن کارها به خاطر تجربه کردن آنها بدون داشتن برنامه‌ای ثابت، درس خواهد داد. عقرب هم به حمل کمک خواهد کرد تا یاد بگیرد چگونه پروژه‌ها را مستحکم و تکمیل کند تا دیگر پیوسته شروع به کارهای جدید نکند بدون اینکه کارهایی را که در حال انجام هستند به پایان برساند. هر دوی آن‌ها رئیس خواهند بود اگر درک کنند که به یکدیگر وفادار و متعهد هستند، حمل به عنوان آغازگر و عقرب به عنوان استاد عاطفی.

 سازگاری عشقی قوچ و عقرب
5

سازگاری جنسی قوچ و عقرب

سازگاری عاطفی بین زن فروردین با مرد آبان موضوعی پیچیده و دوپهلو است. اگر فرض کنیم که جای این دو برعکس بود، یعنی مرد پرشور و استوار فروردینی و زنی خنک و متعادل متولد عقرب وجود داشت، تقریبا به طور قطع رابطه جنسی خوبی بین آنها برقرار می‌شد. بسیاری از زوج‌ها از این الگو پیروی می‌کنند چرا که زنان معمولاً توسط شرکای فعال و پرانرژی جذب می‌شوند. طبیعت این بازی را خلق کرده است! اما وقتی نشانه‌های زودیاک شرکا عوض می‌شود، مورد غیرمعمول می‌شود، مردی محترم و زنی که به دنبال رابطه جنسی با اوست. برخی از مردان ممکن است از این خوششان بیاید، اما اکثریت مردان چنین زنی را در دسترس می‌دانند و علاقه‌شان به سرعت کمرنگ شود. از آنجایی که این تطابق برای هر فرد متفاوت است، پیش‌بینی سازگاری در این زمینه، می‌تواند نامعلوم باشد.

مرد آبان از پیش‌نوازی در رختخواب لذت می‌برد و هرچند در ابتدا ممکن است با خشونت طبیعی شریک خود در لحظات اوج هیجان کنار بیاید، اما در نهایت از خروش و بروز احساسات خانم قوچ خسته خواهد شد. شاید اگر طرفین تصمیم بگیرند راجع به زمان و میزان مورد نظرشان برای آمیزش زیر پتو سازش کنند، زندگی جنسی شروع به لذت بخش شدن برای هر دو نشانه خواهد کرد.

6

سازگاری خانوادگی قوچ و عقرب

زن فروردین با مرد آبان توانایی سازگاری خوبی در ازدواج دارند که به آنها اجازه می‌دهد پیوندی محکم و ناگسستنی تشکیل دهند و در زندگی مشترک به خوبی پیشرفت کنند. وقتی که زوج‌ها احترام متقابل داشته باشند و توانایی فداکاری و سازش کردن را داشته باشند، هیچ طوفانی حتی آنهایی که گاهی خودشان ایجاد می‌کنند، ترسناک نیست و وقتی به سازگاری کامل جنسی آنها فکر می‌کنیم، چنین ازدواجی فقط می‌تواند مورد تحسین قرار گیرد.

زن فروردین و مرد آبان در زندگی خانوادگی با یکدیگر سازگار هستند، با این وجود که همراهی آنها اغلب به شکل درگیری‌هایی آتشین ظاهر می‌شود. از آنجا که این نشان‌ها پر از حیات هستند و با احساسات تغذیه می‌شوند، مشاجرات و آشتی‌های آنها تنها به اتحادشان منجر می‌شود و به عنوان یک کاتالیزور بینشان عمل می‌کند. در غیر این صورت، آنها خواهند گریست. هیچ یک از آنها نمی‌توانند در برابر یک شریک آرام و مناسب دوام بیاورند. هر دو دارای خلق و خویی وحشی هستند که از مبتلا شدن به کسلی و بی‌تحرکی جلوگیری می‌کند. آنها معمولاً خیلی زیاد سفر می‌کنند و خوب درآمد کسب می‌کنند، چرا که هر دو دارای رگه‌ای مالی هستند.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo