فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن اردیبهشت با نشان گاو، با مرد آبان با نشان عقرب در دنیای طالع‌بینی نشان می‌دهد که این دو نشانه فلکی به ترتیب نماینده عناصر زمین و آب هستند. ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها تا حدی شبیه به هم است، اما تضادهای زیادی بین آن‌ها وجود دارد که ایجاد یک اتحاد را ممکن، اما ناپایدار می‌سازد. هر دو نشانه جدی و مصمم هستند؛ هر دو به پول اهمیت می‌دهند و می‌دانند چگونه آن را به دست آورند. خانم ثور(گاو) ذاتاً به سمت بدبینی گرایش دارد؛ او به سنت‌ها پایبند است و به دنبال ثبات می‌گردد، چرا که به او حس کنترل و امنیت می‌دهد. عقرب نیز آرامش را ارزشمند می‌داند، اما او به همان اندازه به تغییر نیاز دارد. بر این اساس، آن‌ها ممکن است با یکدیگر در تماس باشند.

در تطابق زن اردیبهشت با مرد آبان، این دو نشانه در دو سر مخالف هستند، اما به نظر می‌رسد سرنوشت، عامدانه آنها را روبروی هم قرار داده است تا به آنها بیاموزد که باید با غرورشان کنار آمده، یکدیگر را درک کنند و بهم احترام بگذارند. آن‌ها باید پیش از اینکه بتوانند یک رابطه جدی را شکل دهند، آزمون‌های مشترک بسیاری را پشت سر بگذارند. آن‌ها باید با شریک خود تطبیق پیدا کنند و یاد بگیرند که نواقص او را بپذیرند. عقرب و ثور در دایره زودیاک نقاط مقابل یکدیگر هستند. این واقعیت به دفع شدید آنها یا برعکس، جذب آنها کمک می‌کند، اما هرگز بین آنها بی‌تفاوتی وجود نخواهد داشت. این موضوع به پیش‌بینی‌های هوروسکوپ سیناستری برای فرد بستگی دارد، به‌ویژه به ویژگی‌های شخصی او و وجود جنبه‌های مطلوب.

1

سازگاری کلی گاو و عقرب در فال هندی

شخصیت آقای عقرب، پررو و لجباز است و همین دلیل است که او اغلب در برقراری روابط با بانوی اردیبهشت پیش‌قدم می‌شود. با اینکه او خونگرم است، اما اولین کسی نیست که به دنبال برقراری ارتباط، به ویژه با جنس مخالف باشد. سازگاری برج عقرب و ثور به دلیل لجبازی شدیدشان با مشکل روبرو است. و اگر این دو قدرت لازم برای آرام کردن این حالت را نداشته باشند، احتمال موفقیتشان کم است. همدلی، احترام متقابل و تمایل به مصالحه، ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند به آن‌ها در پرورش یک رابطه مثبت کمک کنند.

سازگاری زن اردیبهشت با مرد آبان مبهم تلقی می‌شود، چرا که این دو می‌توانند در هر زمانی به طور غیرمنتظره‌ای رفتار کنند. طبیعت آرام و محتاط خانم گاو ممکن است از دید آقای عقرب به عنوان همراهی بی‌رمق و کسل‌کننده به نظر برسد، در حالی که خلق و خوی تند و متناقض آقای عقرب می‌تواند هم جذاب و هم آزاردهنده باشد. متولد اردیبهشت، در تمام جنبه‌های زندگی، از جمله روابط، دقیق و عملی است. در حالی که متولدین آبان تصمیماتی سریع، ناگهانی و بر اساس احساسات می‌گیرند. گاو به تصویر کلی به طور جامع نگاه می‌کند، در حالی که عقرب بیشتر بر روی جزئیات تمرکز دارد.

فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد آبان
2

سازگاری عشقی گاو و عقرب

به دلیل شخصیت‌های ناسازگارشان، سازگاری عاشقانه زن اردیبهشت با مرد آبان کوتاه‌ مدت اما جالب است. ونوس، الهه عشق و احساس، بر ثور حکم‌رانی می‌کند. عقرب تحت فرمان پلوتون است که به او شور و اشتیاق می‌بخشد. با اتحاد این دو ، پیوندی شکل می‌گیرد که در آن هیچ یک هرگز دچار کسالت نخواهند شد. آن‌ها سوگند می‌خورند، دفاع می‌کنند، رقابت می‌کنند و مهربانی و طیف گسترده‌ای از احساسات را به یکدیگر نشان می‌دهند. وقتی این دو با هم بحث می‌کنند، بشقاب‌ها و کلمات خشمگین بین آن‌ها پرواز نمی‌کند. هر دو دارای غرور هستند و بنابراین جدایی‌شان را در سکوت کامل تجربه می‌کنند، طوری که از یکدیگر روی برمی‌گردانند. خانم اردیبهشتی بر اصل “من شما را درک نمی‌کنم” سکوت می‌کند، درحالی‌که عقرب اعلام می‌دارد “من می‌دانم شما چه می‌خواهید، اما تن نخواهم داد.”

سازگاری زن اردیبهشت با مرد آبان در یک رابطه بسیار محتمل است که مطلوب باشد، به شرطی که طرفین احساسات قوی نسبت به یکدیگر داشته باشند و مهم‌تر از همه، خواست متقابل برای با هم بودن را داشته باشند. خانم گاو می‌خواهد برای شریک خود معنادار و مهم باشد. آقای عقرب می‌تواند این خواسته را ارضا کند. احتمال بهتر شدن رابطه این زوج با افزایش سن آن ها بیشتر می‌شود. نوجوانان برج عقرب و ثور احتمالا نمی‌توانند خودخواهی و لجبازی خود را برای خوشبختی دیگری کنار بگذارند. افراد بالغ‌تر، که با تجربه داناتر شده‌اند، فرصت داشته‌اند تا خودشان را بهتر بشناسند و به شخصیت‌هایی تبدیل شوند که یاد گرفته‌اند با گذشت زمان چگونه روابط سازنده‌ای برقرار کنند، مصالحه نمایند و عقب‌نشینی کنند.

3

سازگاری جنسی گاو و عقرب

سازگاری طالع زن اردیبهشت با مرد آبان در رابطه با مسائل جنسی موفقیت‌آمیز است. بانوی اردیبهشت حسی‌ترین نشانه زودیاک است، در حالی که مرد آبان جنسی‌ترین است. اگر شرکا همدلی متقابل و جاذبه جنسی داشته باشند، قطعاً در تختخواب از هم خسته نخواهند شد. خانم ثور عاشقی وفادار است که حاضر است به مدت طولانی در فعالیت‌های جنسی شرکت کند. عقرب با پیشنهاد تجربیات جدید که همیشه شریک زندگی با آن موافقت می‌کند، تنوع را به این روابط می‌بخشد. لذت‌های عاشقانه آن‌ها پرشور و احساسی هستند.

هر چیزی در این دنیا دارای مزایا و معایب خود است، از جمله رابطه جنسی بین عقرب و ثور. با وجود حس بالای جنسی خانم ثور، این نشانه خاکی بسیار بازدارنده است و در رختخواب محتاط می‌شود. از سوی دیگر، عقرب دارای مخیله و هیجان فراوانی است. آزمایش‌هایی که گاهی اوقات پیشنهاد می‌دهد گاهی از حدود ادب و استانداردها فراتر رفته و شبیه به کج‌روی‌ می‌ماند. طبیعتاً، ثور محافظه‌کار مخالفت خواهد کرد. همیشه احتمال دعوا وجود دارد، که شامل سوءتفاهم و کینه است. خانم ثور، حتی در رختخواب، از ثبات و پایداری برخوردار است، که ممکن است آقای عقرب که به دنبال تنوع است را آزار دهد. وقتی افرادی که مدت زمان طولانی با هم زندگی کرده‌اند با این مشکل روبرو می‌شوند، هر دو رنج می‌برند. خانم ثور برای اجتناب از فشار همسر، عقب‌نشینی می‌کند، در حالی که آقای عقرب ناراضی و رنجیده باقی می‌ماند. در موارد بسیار نادر، آقای عقرب ممکن است به سمت چپ تغییر مسیر دهد. در کل، آن‌ها وفاداری را به عنوان یک صدای بی‌معنی تلقی نمی‌کنند.

4

سازگاری خانوادگی گاو و عقرب

اگر این دو نفر به مرحله ثبت ازدواج رسیده‌اند، پس احساسات واقعی بین آنها وجود دارد که می‌تواند اختلافات موجود را برطرف کند. مرد آبان و به‌ویژه خانم اردیبهشت، جدیت زیادی نسبت به تشکیل خانواده دارند و احتمالا شوخی نمی‌کنند. عقرب و ثور با وجود تفاوت‌های بسیار، در ازدواج با یکدیگر سازگار هستند. رابطه آنها بر پایه سه ویژگی بنا شده که هر دو دارا هستند: پایداری، خویشتن‌داری و قابلیت اعتماد.

سازگاری زن اردیبهشت با مرد آبان در زندگی خانوادگی، به‌ویژه در زمان تعارضات می‌تواند بسیار شکننده باشد. برای هر دو طرف، روند آشتی کردن فرآیندی بسیار دشوار است. غرور و لجبازی هر یک از آن‌ها مانع از برداشتن قدم اول و تلاش برای آشتی می‌شود. زوج‌های جوانی که از ذهنیتی ضعیف برخوردارند یا به یکدیگر علاقه‌ای ندارند، می‌توانند به راحتی کشتی خانواده خود را در اولین طوفان رها کنند. زوج‌های عاشقی که ارزش وحدت خود را می‌دانند، دوباره با هم متحد می‌شوند، اما ممکن است برای هر دو طرف و هر کدام از آن‌ها مدتی زمان ببرد.

Scorpio man and Taurus woman -
5

سازگاری کسب و کار گاو و عقرب

زن اردیبهشت با مرد آبان به خوبی با هم کار می‌کنند، اما سبک‌های آن‌ها در انجام دادن کسب و کار و رفتار تجاری به شدت متفاوت است. خانم اردیبهشتی برای کارهای تکراری بیشتر مناسب است و می‌تواند ساعت‌ها پای یک وظیفه دشوار بنشیند و تمام تفکر منطقی خود را به کار گیرد. او از سازماندهی همه چیز و برنامه‌ریزی دقیق هر پروژه تا کوچکترین جزئیات لذت می‌برد. آبانی ها نیز این ویژگی‌ها را دارند، اما آن‌ها همچنین دارای سطح بالایی از فعالیت، گستاخی و دیپلماسی هستند. عقرب‌ها از این جهت در کسب و کار موفق‌تر هستند. این جفت‌شدن می‌تواند در موقعیت‌هایی موفقیت‌آمیز باشد که در آن یک ثور سخت‌کوش به عنوان یک مطیع خدمت کند و عقرب به عنوان رئیس عمل کند.

6

سازگاری دوستی گاو و عقرب

زن اردیبهشت با مرد آبان سازگاری بالایی در دوستی با یکدیگر دارند. آقای عقرب به مهربانی شریک خود جذب می‌شود؛ او از دریافت محبت و مراقبت لذت می‌برد. خانم گاو از سوی دیگر، به داشتن چنین دوست قدرتمندی افتخار می‌کند و در کنار او احساس آسایش و امنیت می‌کند. تفاوت‌های شخصیتی‌شان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روابط جالبی را شکل دهند که در آن هر دو یکدیگر را پشتیبانی می‌کنند. هر دو نفر صریح، مستقیم و محتاط هستند و بنابراین از نفوذ به رازهای عمیق یکدیگر، که هر دو از آن لذت می‌برند، خودداری می‌کنند.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo