فال ازدواج زن خرداد با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

زن خرداد و مرد آبان شخصیت‌هایی کاملاً متضاد دارند، که همزیستی آن‌ها را بسیار دشوار می‌سازد. اولی به عنصر هوا و دومی به عنصر آب تعلق دارد. رابطه آن‌ها شبیه یک آتشفشان خروشان است، خشن، پرشور و غیرقابل پیش‌بینی. به طور کلی عقرب به عنوان قوی‌ترین و سخت‌جان‌ترین نشانه در جهان اخترشناسی شناخته می‌شود. فردی خودکفا و مغرور که به کسی اجازه اشتباه کردن نمی‌دهد. اما، نه در این مورد. زمانی که در رابطه با دوپیکر قرار می‌گیرد، به خرگوشی تبدیل می‌شود که توسط شریکش فریب می‌خورد. آقای عقرب عادت دارد که رهبر باشد، همیشه در پی خواسته‌های خودش است و دیگران را تحت فرمان خود درمی‌آورد و اگر کسی از اطاعت امتناع ورزند، بدون تردید او را از زندگی خود حذف می‌کند.

متولدین خرداد انرژی فراوانی دارند، بی‌وقفه در حرکتند و از ملاقات با افراد جدید لذت می‌برند. آن‌ها دوستان زیادی دارند و تحمل خستگی و تنهایی را ندارند. همیشه در حال حمل چیزی هستند؛ از استراحت سر در نمی‌آورند. آزادی برای آن‌ها بسیار ارزشمند است. اگر چنین فردی بی‌پروایی با متولد آبان برخورد کند، هر دو در دردسر بزرگی قرار می‌گیرند. آقای عقرب عادت دارد فرمان براند و کنترل کند؛ از طبیعت، طلبکار است و خواهان انحصار افرادی است که برایش مهم هستند. این خواسته قطعاً مورد پسند بانوی خرداد نیست و او به هر روش ممکن تلاش می‌کنند تا از تعهداتی که برش تحمیل می‌شود، فرار کند.

1

سازگاری کلی دوپیکر و عقرب در فال هندی

مرد آبان همواره در تلاشی ناموفق است تا همسر آزادی‌خواه خود را بگیرد و مهار کند، اما همیشه ناکام می‌ماند. او که به سوارکاری عادت دارد، ناگهان خود را در جایگاه مردی ناتوان و بدون کنترل می‌بیند و این حقیقت برایش دشوار است و به سیستم عصبی‌اش فشار وارد می‌کند. سازگاری خرداد و آبان اغلب از میانگین پایین‌تر است. در ابتدا، سیگنال‌هایی که به یکدیگر می‌دهند بسیار جذاب خواهد بود. خانم دوپیکر، هسته درونی قوی طرف مقابل را حس کرده و برای شروع رابطه با او شتاب می‌کند. او با وجود گرایش‌اش به سبک‌سری و بی‌مسئولیتی دائماً در جستجوی کسی است که از خودش قوی‌تر و داناتر باشد. به طور خلاصه، او به یک ناخدا نیاز دارند. از سوی دیگر، آقای عقرب، با سادگی و صراحت خود خانم سبک و جالب خردادی را جذب می‌کند.

اما خیلی زودی، زمانی که هر دو شروع به مشاهده کنند، خود واقعی یارشان را پیش رو خواهند دید. بانوی خرداد تصور می‌کند که مرد پیش رویش به اندازه‌ای که او باور داشته قوی و مسئولیت‌پذیر نیست و گاهی اوقات از نظر عاطفی ناپایدار است و همچنین به ارزش اصلی تمام زندگی‌اش یعنی آزادی، تجاوز می‌کند. آقای عقرب هم متوجه خواهد شد که قدرت او بر این خانم بی‌اثر است. فال هماهنگی برج جوزا و عقرب رابطه‌ای پر از شور، درام و رنج را پیش‌بینی می‌کند. در یک حالت خاص رابط این دو ممکن است، اگر آقای عقرب اصول خود را کنار بگذارد و شریکش را همان‌گونه که هست بپذیرد!

فال ازدواج زن خرداد با مرد آبان
2

سازگاری کسب و کار دوپیکر و عقرب

سازگاری زن خرداد و مرد آبان در محیط کار پایین است. متولد خرداد فردی است خلاق. او بی‌قرار است و اغلب در ابرها پرواز می‌کنند، از کار روتین متنفر است و ترجیح می‌دهد تنها کار کند. چنین همکاری در محل کار، آقای عقرب را به خشم می‌آورد. او عادت دارد همه کارها را دقیق و برنامه‌ریزی شده انجام دهد، هر پروژه را به دقت تحقیق می‌کند. بر سر این مسائل بین آنها درگیری به وجود خواهد آمد. ایده بدی است که آنها بر روی یک دلیل مشترک همکاری کنند. آنها به عنوان همکار خیلی با یکدیگر دعوا می‌کنند. اگر عقرب مسئول باشد، بلافاصله کارمند غیرمجاز را اخراج خواهد کرد. با این حال، اگر متولد خرداد کنترل را به دست بگیرد، عقرب قادر خواهد بود دستورات مقامات را اجرا کند. اما، در این حالت دوپیکر باید نگران صندلی خود باشد، که مطمئناً زیردست حیله‌گر تلاش خواهد کرد تا آن را اشغال کند.

3

سازگاری دوستی دوپیکر و عقرب

سازگاری زن خرداد و مرد آبان در دوستی تا حدودی ممکن است. دوپیکر از گفتگو کردن، داستان گفتن و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود لذت می‌برد. این موضوع برای عقرب که عاشق شنیدن است و در آن مهارت دارد، جذاب است. مشکلات ممکن است هنگام دنبال کردن علایق و اهداف مشترک بروز کنند و در نتیجه، آن‌ها احتمالاً روابط دوستانه‌ای خواهند داشت تا یک دوستی صمیمی به معنای سنتی آن. آن‌ها نمی‌توانند برای همیشه از همراهی یکدیگر لذت ببرند، چرا که خانم دوپیکر، چنین همراهی را بسیار کسل کننده و بی‌روح خواهد یافت. بعید است که آقای عقرب با شرکت در ماجراجویی بعدی خانم دوپیکر موافقت کند. آقای عقرب علاقه‌ای به دوستی با فردی نامسئول و بی‌ثبات ندارد!

4

سازگاری عشقی دوپیکر و عقرب

سازگاری زن خرداد با مرد آبان در عشق خیلی مثبت تعریف نمی‌شود. ابتدا، این دو تحت تأثیر یکدیگر قرار می‌گیرند، اما سپس مرحله نزدیکی اتفاق می‌افتد که همراه با اقدامات واقعی نظامی است. درگیری آنها به طور ناگهانی از هیچ جا نشأت می‌گیرد. خانم خرداد برای داشتن فضای شخصی و آزادی انتخاب خود سرسخت است که این موضوع در تلاش‌هایش برای همراهی با شریک زندگی‌اش نمایان می‌شود.خانم خرداد توسط گروه متنوعی از افراد احاطه شده است که آقای عقرب از آن نفرت دارد. مرد آبان به شدت حسود است و ممکن است به دلیل معاشرت و دوستی شریک زندگی‌اش با دیگران، صحنه‌های خشونت‌آمیزی خلق شود! شرکا بطور مداوم با یکدیگر بحث خواهند کرد و از اولویت‌های مربوط به خود دفاع می‌کنند.

آقای عقرب به طور کلی فردی پیچیده است با شخصیتی غالب که تعداد کمی از افراد با آن کنار می‌آیند. در نتیجه، سازگاری عقرب و جوزا در روابط چندان استثنایی نیست و بسیار جای بهبود دارد. تنها تفکر منطقی از سوی هر دوی آنها می‌تواند به نجات اتحادشان بیانجامد. آقای عقرب باید یاد بگیرد که جامعه‌پذیری و طبیعت کنجکاوانه شریکش را بپذیرد. یک جوزا باید تلاش‌هایی که آقای عقرب برای جهت کنترل او می‌کند را نادیده بگیرد. اگر احساسات واقعی بین آنها شکل بگیرد که قادر به پرورش و تقویت آن باشند، امکان دارد که چنین افراد متفاوتی شروع به جستجوی راه‌حل‌های مناسب برای مشکلات مشترک کرده و به یکدیگر امتیازاتی بدهند.

 سازگاری دوستی دوپیکر و عقرب
5

سازگاری جنسی دوپیکر و عقرب

سازگاری جنسی زن خرداد با مرد آبان به عنوان یکی از موفق‌ترین‌ها در نظر گرفته می‌شود. عقرب فردی پرشور است که علاقه‌ی شدیدی به رابطه جنسی دارد. او مشتاق انجام هر آزمایشی است که گاهی اوقات مانند انحراف است. دو پیکر نیز استاد بازی‌های خصوصی شبانه است، بنابراین هرگز احساس خستگی نخواهند کرد. اغلب، آقای عقرب که با اشتیاق همه مرزها را پشت سر می‌گذارد، با دو پیکر که این‌طور نیستند، متفاوت است. تضادهای این چنینی می‌توانند تنش و درگیری بین زوج ایجاد کنند. اگر دوپیکر و عقرب به اعتماد و احترام متقابل دست یابند، آنها قادر خواهند بود به بهترین شکل، بر زندگی جنسی خود توافق کنند. چرا که عقرب اغلب در تخت رهبر است، موفقیت‌آمیزترین روابط صمیمی زمانی رخ می‌دهد که خانم دوپیکر تسلیم او شوند.

6

سازگاری خانوادگی دوپیکر و عقرب

اگر این زوج به کاخ عروسی رسیده‌اند، نشان می‌دهد که آن‌ها احساسات خود را آزموده‌اند و با بسیاری از کاستی‌های یکدیگر کنار آمده‌اند. چنین اتحادی بسیار قدرتمند است و احساسات شدیدی دارد. سازگاری زن خرداد با مرد آبان در ازدواج با گذشت زمان تقویت خواهد شد. نسخه ایده‌آل این شراکت بین مرد آبانی قوی و مصمم و خانم خردادی نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر، شکل خواهد گرفت. خانم خرداد دارای زیرکی ذاتی است که شوهر از آن برای نرم کردن سختی طبیعت مردانه‌اش استفاده می‌کند. در غیر این صورت، این ازدواج بسیار مشکل‌ساز است. چون زنان حساس‌تر و عاطفی‌تر هستند و در لحظات خشم، چنین شریکی (آقای عقرب) قادر است به افراط‌ رفته، همسر بی‌دفاعش را در غیرمنتظره‌ترین جاها گاز گرفته و نیش بزند! سازگاری عقرب و جوزا در زندگی خانوادگی مستقیماً به میل متقابل آن‌ها برای با هم بودن و حفظ رابطه‌شان بستگی دارد. در غیر این صورت، کدورت‌ها و ناهماهنگی‌های متقابل هر دو را به دنبال آرامش در حاشیه خواهد برد.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo