فال ازدواج زن مرداد با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

با توجه به سازگاری برج شیر و عقرب، مصالحه برای موفقیت یک زوج ضروری است. آبان نشانه‌ی آبی است که آرام‌بخش و مراقبت‌کننده‌ است، اما گرایش به نوسانات خلقی دارد. او تمایل شدیدی به امنیت و راحتی دارد. مرداد نشانه ای آتشین است که می‌توانند پرخاشگر، خودکفا و اغلب در جستجوی ناراحتی به بهانه ماجراجویی باشند. در حالی که نشانه‌های آبی دل‌نواز بوده و ترجیح می‌دهند در گذشته‌ای رنگ‌باخته (یا به ناحق بدنام شده) زندگی کنند، نشانه‌های آتشین پیشگامانی هستند که از افق‌های روشن آینده‌ای که خود می‌تراشند، نیرو می‌گیرند. پس، چگونه می‌توان نشانه آبی محافظه‌کار و نشانه آتشین جسور را با صلح و صفا در کنار هم نگه داشت؟

شیر نماد برج آتشین اسد است. مردادی ها به احساسات ظریف خود شهرت دارند و نمی‌توانند به راحتی آسیب ببینند. آن‌ها رهبر زاده شده اند و با ویژگی رهبری برتر و متمایز می‌شوند. آن‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند، توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارند و در کوشش‌های خود به موفقیت می‌رسند. آن‌ها شخصیتی اقتدارگرا دارند و نسبت به خانواده و دوستان بسیار بخشنده هستند. آن‌ها همچنین افرادی خودانگیخته هستند که با خوشحالی هر چالشی در این دنیا را می‌پذیرند. خانم عقرب فردی رازآلود و پرشور است. او دارای هاله‌ی درونی قوی است که او را به عنوان فردی پویا نشان می‌دهد و در کوشش‌های خود موفق می‌سازد. او با دقت و پیوستگی برای رسیدن به کمال کار می‌کند، برای غلبه بر موانع تلاش می‌کند و اغلب در زندگی شغلی و شخصی خود موفق است. مردم از جذابیت و کاریزمای او لذت می‌برند.

زن مرداد و مرد آبان دو فرد با اراده‌های قوی و صاحب فضایل بزرگ هستند. سازگاری عقرب و شیر بر پایه افرادی با عقاید راسخ و خودباوری سالم استوار است. هر دو به دنبال اهمیت در زندگی هستند و از قرار گرفتن در مرکز توجه لذت می‌برند. به دلیل طبیعتشان، سازگاری برج عقرب و شیر ممکن است با موانع متعددی در زندگی روبرو شود. اگر آن‌ها حاضر به مقابله با تعارض‌های زندگی و حمایت و پشتیبانی از یکدیگر باشند، می‌توانند هر مانعی را پشت سر بگذارند و به موفقیت دست یابند. برای موفقیت در زندگی مشترک‌شان و داشتن بهترین سازگاری عقرب و شیر، به میزان زیادی احترام متقابل، صبر، استقامت، و اعتماد نیاز است.

1

سازگاری کلی شیر و عقرب در فال هندی

وقتی اسکورپیو (عقرب) و لئو (شیر) در عشق یا هر نوع رابطه‌ی دیگری با هم متحد می‌شوند، نتیجه، جذاب و پر از هیجان است! با این حال، این دو فرد کنترل‌گر به شدت بر پیمودن راه خود پافشاری می‌کنند، که می‌تواند به کشمکش‌های بدی منجر شود. رابطه‌ی زن مرداد و مرد آبان هم الهام‌بخش و هم تسکین‌دهنده است، چرا که هر دو از شخصیت‌ بسیار خودباور دیگری آگاه است.

این رابطه مبارزه‌ای بر سر کنترل و اراده خواهد بود. این دو یکدیگر را دوست دارند، از یکدیگر نفرت دارند، به یکدیگر احترام می گذارند. خانم شیر به طور پنهانی از درام لذت می برد، و آقای عقرب از شدت احساسات تلخ‌وشیرین این ترن هوایی لذت خواهد برد.

خانم شیر فردی آنی‌پسند، جذاب و خودمحور است که به لاس زدن علاقه‌مند است. هرچند او در بسیاری از موارد برای آقای عقرب غیرقابل تسخیر به نظر می‌رسد، اما آقای عقرب است که زمام احساسات را در دست دارد، چرا که خانم شیر بیش از همه به دنبال تحسین و تمجیدی است که شیرها بدان نیازمندند و آقای عقرب قرار است آن را دریغ کند! آقای عقرب عمداً خانم شیر را نادیده می‌گیرید! شیر معمولاً به شکلی نمایشی واکنش نشان می‌دهد، یا با سرزندگی و یا با جلب توجه دیگران (شیر واقعاً وفادار است، اما می‌تواند عشوه گر ماهری باشد). در نهایت، خانم شیر روی اعصاب آقای عقرب راه می‌رود، هر دوی دستکش‌های بوکس را به دست می‌کنند و آشوب به پا می‌شود. شامل برخی روابط جنسی پس از آشتی که بسیار پرشور است.

هر دو متولدین برج اسد و برج عقرب به حس برتری نیاز دارند. مشکل اینجاست که هیچکدام از این دو تمایلی به کنار گذاشتن کنترل ندارند. روش‌های مختلف تربیت فرزندان نیز باعث نگرانی می‌شود… و اغلب منبعی برای تضاد بر سر کنترل هستند. اگر حل تضادها به صورت روزانه برای این دو مانند محرک عشقی به نظر می‌رسد، می توانند جلو رفته و ازدواج کنند. اگر نه، شاید بهتر باشد که به عنوان شرکای تجاری یا فقط دوست با یکدیگر بمانند.

فال ازدواج زن مرداد با مرد آبان
2

سازگاری کسب و کار عقرب و شیر

سازگاری خانم شیر و آقای عقرب در محیط کار فقط در صورتی به نفع آنها خواهد بود که برابری خود را به رسمیت شناخته و تمام انرژی خود را صرف دستیابی به هدف مشترکی کنند که به هر دوی آنها سود می‌رساند. در این حالت، آنها نیرویی قدرتمند تشکیل می‌دهند، تیمی تیزبین که در دنیای کسب‌وکار هیچ چیز برایشان ناممکن نیست. شیر به خاطر کاریزما و عجیب و غریب بودنش، توانایی توسعه پروژه‌های خلاقانه را دارد، در حالیکه شریکش قادر به تدوین و اجرای استراتژی‌های موثر است. هر دو از جمله افرادی شناخته شده در عرصه کاری هستند و به این ترتیب، می‌توانند به عنوان عوامل بسیار خوبی برای انگیزه شخصی رشد یکدیگر عمل کنند.

3

سازگاری دوستی عقرب و شیر

دوستی عقرب و شیر هم پتانسیل موفقیت دارد. همانطور که قبلاً گفته شد، زن مرداد و مرد آبان با هر کسی دوست نمی‌شوند و ترجیح می‌دهند فقط با افراد شایسته‌ای که موفق و قوی هم هستند، ارتباط برقرار کنند. در نتیجه، ممکن است احساسات گرم و احترام متقابل نسبت به یکدیگر را توسعه دهند. آنها همیشه علایق و اهداف مشترکی را کشف می‌کنند، زیرا دیدگاه‌های آنها نسبت به جهان شبیه به هم است. به جز دوستی، آنها اغلب علایق تجاری را نیز با هم به اشتراک می‌گذارند، چرا که هر دو دارای روحیه کارآفرینی هستند و به ندرت بیکار می‌نشینند.

4

سازگاری عشقی عقرب و شیر

در مورد سازگاری عشقی بین عقرب و شیر، هر دو دارای حسی قابل تحسین از خودمختاری، قدرت و قاطعیت هستند. تفاوت این دو در نحوه بروز احساستشان است، با اینکه هر دو نفر اغلب احساس می‌کنند که متمایز هستند و هر دو تجربه‌ی نادیده گرفته شدن را دارند. هر فرد به تنهایی با انزوا به شیوه‌ای متفاوت کنار می‌آید، احساسات ناراحت‌کننده‌ی تنهایی ممکن است همان چیزی باشد که ابتدا آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند.

بانوی مرداد، که تحت حمایت خورشید است، در اجتماع بسیار راحت‌تر است و قدرت خود را آشکارا نشان می‌دهد. اسدها از بنیادی شاهانه‌اند و همانند سلطنت، آرزو دارند آنچه حق آنهاست را ادعا کنند. زمانی که دیگران نمی‌دانند که آنها باورهای عمیقاً نهادینه شده‌ای دارند و دیدگاهی منحصر به فرد دارند و در نهایت برای خدمت به دیگران حاضرند فداکاری کنند، غرور اسد زخمی می‌شود. آقای عقرب، که تحت حکمرانی مریخ است، اراده خود را به شکلی بسیار ظریف و پنهانی بیان می‌کنند. او می‌داند چگونه به اهداف خود برسد، او به رک بودن یا روش های پرخاشگرانه معتقد نیست. برای عقرب لذتی در آشکار بودن بیش از حد نیست. دیگران ممکن است در نزدیک شدن به عقرب تردید داشته باشند، از ترس اینکه ظاهر نافذ و توانایی نفوذگرانه او و دیدن عمق وجود مردم، ممکن است دیگران را ناراحت و معذب کند.

 سازگاری عشقی عقرب و شیر
5

سازگاری جنسی برج عقرب و شیر

سازگاری جنسی زن مرداد با مرد آبان، مایه حسادت زوج‌های دیگر است. در سرتاسر طالع‌بینی، این دو جذاب و فریبنده‌ترین به حساب می‌آیند. پرشور، فریبنده و حسی، آنها زندگی جنسی در بالاترین سطح را بر اساس خیال‌پردازی‌های ماهرانه هر دو شریک، سازماندهی می‌کنند. آقای عقرب و خانم شیر، عاشق رابطه جنسی هستند و می‌خواهند تا حد امکان حس‌ها و احساسات متنوع را تجربه کنند. با این حال، میل آنها به حکومت می‌تواند در اتاق خواب هم نمود پیدا کند و منبع اختلاف میان عاشقان شود. چون این موضوع برایشان بسیار شایع است، بهتر است آنها قواعد رفتار در اتاق خواب را پیشاپیش مورد بحث و تبادل نظر قرار دهند تا از خراب شدن لذت شریک زندگی‌شان جلوگیری کنند.

6

طالع‌بینی خانوادگی برج عقرب و شیر

سازگاری زن مرداد با مرد آبان در ازدواج کاملا به خود آنها بستگی دارد، آیا آنها می‌پذیرند که تنها از طریق اتحاد است که می‌توانند یک خانواده محکم بسازند که در آن هر کسی احساس امنیت کند؟ و تنها در این شرایط است که آنها می‌توانند از تمام مزایا به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوند، یک همسر بامحبت‌ و قوی، حمایت استوار و همیشگی و روابط پایدار که در آن هر دو طرف می‌توانند سریعا رشد کنند. این امر زمانی ممکن است که احساسات واقعی و عمیقی بین آنها وجود داشته باشد، که به عاشقان کمک کند در رفتار با هم نرم‌تر باشند، امتیازاتی را به یکدیگر بدهند و گاهی هم خواسته های خود را قربانی رابطه کنند.

اگر معجزه‌ای رخ ندهد و دو طرف هم حواسشان را جمع نکنند، اتحاد آنان فروپاشیده و تنها تیرهای شکسته‌ی توهین‌های متقابل بر زمین جنگ باقی خواهد ماند. ارزش آن را دارد که بدانیم در این شرایط، خانم شیر بیشترین ضرر را خواهد کرد. دشمن او زیرک‌تر است و بی‌رحمانه در نقاط آسیب‌پذیر زخم خواهد زد. پس از آن، فرزند خورشید خانم شیر، برای مدت زمان طولانی زخم‌های خود را خواهند لیسید و سرباز مریخی آقای عقرب، سریع حادثه را فراموش کرده و به دنبال همراه جدیدی خواهد رفت. بنابراین، سازگاری زن مرداد و مرد آبان در زندگی خانوادگی مبهم است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچ حمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo