فال ازدواج زن مهر با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

عنصر وجودی مرد آبانی از آب و زن مهر ماهی از هوا می باشد. علاقه‌ی خانم ترازو به زیبایی و عشق می‌تواند به متعادل شدن آشوبی که ممکن است در زندگی یک عقرب به خاطر احساسات شدید و اغلب پیچیده اش به وجود آید، کمک کند. تاثیر مریخ بر عقرب پیشنهاد می‌کند که رابطه‌ای فعال و هیجان‌انگیز بین این دو وجود خواهد داشت. علاوه بر این، هیچ‌یک از این دو فرد دوست ندارند بحث کنند. عقرب آبانی از درگیری پرهیز می‌کند و به جای آن به انتقام پنهانی روی می‌آورد؛ خانم ترازو از منازعه بیزار است و هر کاری می‌کند تا از آن اجتناب کند، از کوتاه آمدن گرفته تا مذاکره برای برقراری آتش‌بس.

بهترین تصمیمات زمانی گرفته می‌شوند که عقل و احساسات همکاری کنند. با استفاده از هوش و قلب، این زوج تقریباً قادر به غلبه بر هر مانع و حل هر معمایی هستند. البته، تمام این‌ها بستگی به همکاری دو نفر با یکدیگر دارد تا در مقابل هم قرار نگیرند. برج عقرب استراتژیست ماهری است که می‌تواند به ترازو کمک کند تا ذهنی که گاهی پراکنده یا ناتوان از تصمیم‌گیری است را متمرکز کند. گاهی اوقات، احساسات بیش از حد عقرب می‌تواند ترازو را به پایین کشیده و دلسرد کند. خانم ترازو هم گاهی می‌تواند عقرب را دستپاچه و ناراحت کند. در این زمان‌ها، دیپلماسی طبیعی ترازو به کار می‌آید.

1

سازگاری کلی ترازو و عقرب در فال هندی

مرد آبان و بانوی مهر اتحادی بحث‌برانگیز دارند، زیرا دیدگاه‌ها و شخصیت‌های متفاوتی دارند. عقرب به عنوان سخت‌گیرترین نماینده‌ی هوروسکوپ شناخته می‌شود که افراد کمی می‌توانند با او کنار بیایند. در پی هدفش، به ندرت به دیگران نگاه می‌کند و نظرات دیگران برای او جالب نیست. او خودخواه، قاطع و قدردان صداقت و وفاداری در دیگران است. ترازو از طبیعت لطیف تری برخوردار است، دوستانه و باز است. در برخورد با دیگران، رفتار دیپلماتیک و روانی دارند. این دو فرد با مشکلات به شیوه‌های مختلفی کنار می‌آیند. عقرب یک استراتژیست عالی است، می‌داند چگونه مشکلات را ببیند و با موفقیت با آنها مبارزه کند. ترازو ترجیح می‌دهد مشکلات را نبیند و در تخیلات و رویاهای پیچیده خود غرق می‌شود. به طور کلی، برای یک مهر ماهی هرگونه نکته منفی بیگانه است و با کمک خوش‌بینی معروف خود، با سماجت از آن اجتناب می‌کند.

عناصرآب و هوا نمی‌توانند در شرایط طبیعی دوستی و سازگاری داشته باشند و این امر بر روی روابط بین نشانه‌هایی که به آن‌ها تعلق دارند، تأثیر منفی می‌گذارد. سیاره‌های حاکم بر آن‌ها نیز ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی به نمایندگان خود می‌بخشند. آبان ماهی تحت کنترل دو جرم آسمانی است، مریخ پرخاشگر و پلوتون فرمانروا. تحت تأثیر آن‌ها، عقرب به دنبال حکومت، رهبری، کنترل و سرکوب است. در آرزوهای خود، او آماده است تا یک حاکم بسیار سخت‌گیر و قاطع باشد. اما ترازو کاملاً برعکس آن است. تحت تأثیر انرژی لطیف ونوس، الهه عشق و خلقت، نشانه هوا به دنبال صلح در سرتاسر جهان است و تنش، احساسات منفی و انتقاد را تحمل نمی‌کند. او اهداف خود را با کمک جذابیت و مهربانی به دست می‌آورد.

عقرب آبان ماهی پرشور، تند مزاج و بسیار پرخاشگر است. او دوست دارد بر همه چیز تسلط داشته باشد و قدرت را در دست بگیرد و در تمام جنبه‌های زندگی از اهمیت منصفانه‌ای برخوردار شود. او در ارتباطات مهارت دارد و نگرانی‌های خود را بدون ابهام بیان می‌کند. او برنامه‌ریزی‌ها را با دقت انجام می‌دهد و در تأثیرگذاری بر افراد مهارت فوق‌العاده‌ای دارد. عنصر ترازو هوا است. این باعث می‌شود که آن‌ها در رویکردشان بیشتر انعطاف‌پذیر باشند. این افراد خلاق و سخت‌کوش هستند و به دنبال جستجو و برقراری عدالت هستند. آنها به تعادل در هر قدم از زندگی اعتقاد دارند. چون تحت سلطه احساسات هستند، این احساسات می‌توانند بر نحوه تفکر، تصمیم‌گیری و عملکرد آن‌ها تأثیر بگذارند. ترازوها عاشق صلح هستند و نمی‌توانند نابسامانی و هرج و مرج را تحمل کنند. به نظر شما سازگاری عقرب و ترازو چگونه خواهد بود؟

2

سازگاری کسب و کار ترازو و عقرب

ترازو و عقرب سازگاری بسیار خوبی در کار دارند که به آنها امکان می‌دهد در کسب‌وکار به موفقیت برسند. هر دو دارای قدرت تشخیص و پیش‌بینی هستند. فرزندان عطارد دارای دقت و توانایی برنامه‌ریزی کارآمد هستند، بدون اینکه جزئیات کوچک را نادیده بگیرند، که این امر تأثیر قابل توجهی بر کل کسب‌وکار دارد. عقرب فکری خلاق و استراتژیک دارد؛ او همچنین برای خطر دید خوبی دارد و بنابراین از اشتباهات بالقوه اجتناب می‌کند. موفق‌ترین تعامل هنگامی بین این زوج رخ می‌دهد که در آن نماینده عنصر آب یعنی عقرب رئیس و ترازوی انعطاف پذیر زیردست باشد.

3

سازگاری دوستی ترازو و عقرب

عقرب و ترازو دوستی محکمی دارند. هر دو عادت به غیبت کردن و انتقاد کردن دارند، که هم می‌تواند آن‌ها را به هم نزدیک‌تر کند و هم می‌تواند آن‌ها را از یکدیگر دور کند. اگر کسی موضوع گفتگو باشد، این دو نفر از تبادل نظر جذاب رضایت خواهند داشت. با این حال، اگر یکی از آن‌ها تلاش کند حمله‌ای مشابه به دیگری انجام دهد، رابطه دوستانه آن‌ها به سرعت به پایان خواهد رسید. آن‌ها از گفتگو درباره دیگران لذت می‌برند اما تحمل نخواهند کرد که این رفتار متوجه خودشان شود!

فال ازدواج زن مهر با مرد آبان
4

سازگاری عشقی ترازو و عقرب

وقتی متولدین برج ترازو و عقرب وارد یک ارتباط عاشقانه می شوند، تمایل دارند که ارتباطی بسیار عمیق از نظر احساسی و متقابلاً رضایت‌بخش ایجاد کنند. گرچه عقرب اغلب در دریای پیچیده احساسات خود گم می‌شود، اما گرایش ترازو به تعادل و هماهنگی، به حفظ توازن مرد آبان کمک می‌کند. عقرب نیز می‌تواند با قدرت تمرکز خاص خود، که معمولاً ترازو فاقد آن است، لطف ترازو را جبران کند. این دو به دلیل نیازهای مشابه‌شان در یک رابطه عاشقانه با یکدیگر بسیار سازگار هستند. ترازو نشانه شراکت است و وقتی در یک رابطه متعادل و صمیمی قرار دارد، خوشحال‌ترین است، در حالی که عقرب از صمیمیت عاطفی و جنسی با همدم خود لذت می‌برد. این دو نشانه می‌توانند یک رابطه بسیار وفادار، صمیمی و رضایت‌بخش ایجاد کنند.

این دو نفر به خوبی می‌توانند در کنار رابطه عاشقانه‌شان، برخی پروژه‌ها را نیز با هم آغاز کنند، زیرا پتانسیل بالایی برای به انجام رساندن کارهای بزرگ دارند. آن‌ها قدرت احساس را با قدرت هوش ترکیب می‌کنند، که یک زوج بسیار قدرتمند از آن ها می سازد. عقرب صبورتر است اما کنترل‌گرتر از ترازو نیز هست. با وجود هر گونه اختلاف، هر دو شریک دوست دارند ریسک کنند و به دنبال فرصت‌ها بروند؛ این رابطه‌ای کسل‌کننده نیست! این دو واقعاً جذاب هستند؛ آن‌ها می‌دانند چگونه یکدیگر را فریفته و مجذوب کنند و از این کار لذت زیادی می‌برند. عقرب تند مزاج و پنهان‌کار است در حالی که ترازو صریح و آشکار، که این موضوع گاهی باعث می‌شود آن‌ها در درک یکدیگر مشکل داشته باشند، بنابراین ممکن است لازم باشد گاهی به ارتباطات‌شان توجه دقیقی داشته باشند.

سازگاری عقرب و ترازو تحت تاثیر هوش و آگاهی قرار دارد. این افراد دارای ویژگی‌های بسیار متفاوتی هستند و زندگی عاشقانه‌شان عمدتاً به ذهنیت و دیدگاه فردی آن‌ها بستگی دارد، چرا که این عوامل می‌توانند به بهبود یا شکست رابطه منجر شوند. ترکیب عنصر آب عقرب با هوای ترازو می‌تواند به مانند یک دوش خنک‌کننده باشد یا به یک گردباد بزرگ تبدیل شود. بنابراین، همخوانی عاطفی عقرب و ترازو می‌تواند بسیار غیرقابل پیش‌بینی باشد و به دو سوی کاملاً متضاد برود. عقرب احساسی می‌تواند رمانتیک بودن را زنده نگه دارد. و اگر ترازوی عمل‌گرا بتواند با عقرب پرشور کنار بیاید، هر دو می‌توانند از نسیم خنک لذت ببرند.

5

سازگاری جنسی ترازو و عقرب

سازگاری عقرب و ترازو در رابطه جنسی ایده‌آل است، دست‌کم در ابتدای رابطه‌شان. آنها توسط گرایش برای داشتن رابطه جنسی غیرمعمول و تحقق خیالات اروتیک‌شان به یکدیگر نزدیک می‌شوند. برج آبی به قدرت گرایش دارد، از جمله در قلمرو اتاق خواب. اما نماینده ونوس مقاومت نمی‌کند و آماده است تا در حوزه صمیمت، رهبری شود. این دو با هم سناریوهای غیر واقعی خلق می‌کنند، که حداکثر لذت جسمانی و معنوی را به هر دو می‌رساند.

آقای عقرب به عنوان متشخص‌ترین نشانه جنسی شناخته می‌شود، که اروتیسم آن با چشم غیرمسلح قابل مشاهده است. خانم ترازو نیز رفتار بسیار آزادانه‌ای از خود نشان می‌دهد که شریک زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در رختخواب آن‌ها، تا زمانی که عشاق شور و اشتیاق متقابلی داشته باشند، آرامش برقرار خواهد بود. اگر این شور و اشتیاق ناپدید شود، آنگاه شرکای زندگی تمرکز خود را بر نواقص دیگری معطوف می‌کنند و رابطه جنسی ایده‌آل آن‌ها کاملاً به فراموشی سپرده می‌شود.

وقتی آب و هوا تصمیم به زندگی مشترک می‌گیرند، باید اطمینان حاصل کنند که در دوستی و نه در تقابل با یکدیگر کار کنند. عقرب و ترازو افرادی با ذهنیت‌های متفاوت هستند و ساختن آجر به آجر رابطه‌شان، ممکن است نیازمند صبر زیاد، سازگاری و توجه باشد. هماهنگی قطعاً در این پیوند وجود خواهد داشت، اگر احترام و دلسوزی متقابل بین شرکا وجود داشته باشد و عزمی راسخ برای بالا نگه داشتن پرچم سازگاری عقرب و ترازو وجود داشته باشد.

6

سازگاری خانوادگی ترازو و عقرب

طالع‌بینی ها پیش‌بینی‌ مشخصی درباره سازگاری مرد آبان با بانوی مهر در ازدواج نمی‌کنند. از یک سو، همسران با بودن در کنار یکدیگر، فرصت‌های بزرگی برای رشد شخصی پیدا می کنند، هر دو دارای ویژگی‌های مثبت بسیاری هستند که می‌توانند به یکدیگر منتقل کنند. این امر در صورتی ممکن است که آن‌ها صادقانه بخواهند شراکت خود را حفظ کنند. از سوی دیگر، دستیابی به سازگاری خوب بین عقرب و ترازو در زندگی خانوادگی چندان آسان نیست.

این دو فرد به زندگی خانوادگی به شکل متفاوتی نگاه می‌کنند، عقرب که نشان آب دارد می‌خواهد خانه را بهبود بخشیده و ارج نهد و شریک زندگی‌اش به طور کلی اهمیتی نمی‌دهد. او بیشتر به ماجراجویی‌ و تجربیات جدید علاقه‌مند است. جنبه مالی نیز باعث سوء تفاهم‌ها خواهد شد، عقرب می‌تواند درآمد کسب کند و پس‌انداز کند، ترازو دوست ندارد کار کند، اما ولخرجی هایش قابل توجه است. نحوه استراحت آن‌ها نیز متفاوت است، مریخی دوست ندارد مجمع‌های پر سر و صدا داشته باشد. در روز تعطیل خود، ترجیح می‌دهد کارهای خانه را انجام دهد و فیلم تماشا کند. ولی خانم مهر ماهی نمی‌تواند مدت زیادی در یک جا بماند، او همیشه می‌کوشد که به مردم نزدیک‌تر باشد. اجتماعی بودن بیش از حد ترازو دلیل جدی برای دعواها خواهد بود، زیرا عقرب صاحب و حسود است. در کل می‌توان گفت که تنها عشق واقعی می‌تواند به آن‌ها قدرت بدهد تا روابط دشوار خود را حفظ کرده و بهبود بخشند.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوجحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo