فال ازدواج زن آذر با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن آذر با مرد آبان فاجعه بار است! آتش و آب عناصری هستند که در حالت طبیعی خود ترکیب نمی‌شوند. مرد آبان با عنصر آب، نشانه‌ای رازآلود و پنهانی است، که علاقه واقعی خانم کمان را برمی‌انگیزد. عقرب به خاطر ذهن استراتژیک خود اغلب غیرقابل پیش‌بینی و تکانشی است، از سوی دیگر، بانوی آذر در ظهور خود صریح است، اغلب به صورت آشفته حرکت می‌کند و آزادی خارجی و درونی را در اولویت قرار می‌دهد. عقرب یکی از نشانه‌های ثابت زودیاک است. این بدان معناست که تقریباً همیشه به آنچه می‌خواهد می‌رسد، قاطع پای موضع خود می‌ایستد و به ندرت کلمه “سازش” را به کار می‌برد. افراد کمی توانایی تحمل این وضعیت و یک طبیعت دشوار را در این مورد دارند.

بانوی آذر، در این مورد کاملاً برعکس است، او از طبع متغیری برخوردار است و به راحتی خود را با شرایط جدید وفق می‌دهد. او در هر کاری که در زندگی انجام می‌دهد به دنبال تازگی است. در هر چیزی که بتواند به او دانش جدید، تجربه عملی و تاثیرات دلپذیر بدهد. علاوه بر این، سیاره‌هایی که بر این نشانه‌ها حکومت می‌کنند، ویژگی‌های منحصر به فردی به آن‌ها می‌بخشند. برج عقرب (آبان) تحت سلطه مریخ پرخاشگر و پلوتون سمج قرار دارد. به خاطر آن‌ها، این نشانه آبی قاطع و شجاع، خودخواه و صریح است. او عمدتاً به قدرت علاقه‌مند است، زیرا از طریق آن می‌تواند همه چیزهای دیگری که می خواهد را به دست آورد: پول، شهرت و شناخت. متولد آذر تحت سلطه سیاره کنجکاوی، مشتری می‌باشد. این جرم آسمانی، فکر فلسفی را در شاگرد خود القا می‌کند، همچنین تمایل به علم و دانش. وظیفه کارمیک او این است که دانش خود را به دیگران منتقل کند. در نتیجه، خانم قوس یک دانشجوی دائمی است، که به طور مداوم در حال امتحان کردن چیزهای جدید است.

1

سازگاری کلی کمان و عقرب در فال هندی

سازگاری زن آذر با مرد آبان مملو از انرژی مردانه فراوان است. با ادغام نشانه‌های آب و آتش، اتحادی پرقدرت اما پیچیده و پرتناقض شکل می‌گیرد. سازگاری عقرب و قوس تمام پتانسیل‌ها را برای عالی بودن دارد و می‌تواند منافع ملموسی به همراه داشته باشد. شریکان برای یکدیگر جذاب هستند. خانم قوس که انعطاف‌پذیر، روشنفکر و مهربان است، آقای عقرب را عمیق، قدرتمند و رازآلود می‌یابد. آن‌ها می‌توانند از یکدیگر چیزهای زیادی بیاموزند. خانم آذر به دلیل ذهن فعال و رویکرد خلاقانه‌اش، بسیار انعطاف‌پذیر است، بر مشکلات متمرکز نمی‌شود و به راحتی از موانع عبور می‌کند. او یک خوش‌بین ابدی است که عاشق ارتباطات و سفر کردن به دور دنیا با لبخندی بر لب است. از سوی دیگر، آقای عقرب پایدارتر است، بر یک مسئله تمرکز می‌کند، آن را تا انتها دنبال می‌کند و از وقت گذاشتن بر روی مسائل پیش‌پاافتاده خودداری می‌کند.

سازگاری زن آذر با مرد آبان می‌تواند به آن‌ها رابطه پرباری را نوید می‌دهد، تنها در صورتی که هر دو نشانه با یکدیگر صادق باشند. سپس اعتماد بین آن‌ها به اوج خواهد رسید و پیشرفتشان به شکل قابل توجهی تسهیل خواهد شد. از این منظرها، میل متقابل به درک و پذیرفتن منحصر به فرد بودن یکدیگر قوی‌تر خواهد شد. برای آقای عقرب سخت است که در دلش را باز کند و به شریک خود اجازه ورود دهد، چرا که رازداری یکی از ویژگی‌های غالب او است. احساسات ظریف او زیر پوسته سختی پنهان شده‌ که به دلایل امنیتی به سماجت پنهانشان می‌کند. مرد آبانی در ارتباط با خانم کمان، به آرامی پیش می رود و برای مدت زمان طولانی او را تحت نظر می‌گیرد. اعتماد کردن سخت است، به خصوص وقتی کسی مانند خانم کمان، ناپایداری و گاهی بی‌مسئولیتی از خود نشان می دهد.

فال ازدواج زن آذر با مرد آبان
2

سازگاری کسب و کار کمان و قوس

درست است که برج عقرب و قوس در چرخه زودیاک مجاور یکدیگر هستند، اما از لحاظ سازگاری شغلی یا کسب و کار، اشتراکات اندکی با یکدیگر دارند. آقای عقرب از طراحی و استراتژی برای رسیدن به بالاترین جایگاه در زنجیره غذایی لذت می‌برد، در حالی که خانم قوس در دنبال کردن اهداف شغلی خود بسیار چابک و بداهه‌گرا است. طبیعت احساسی و آبی عقرب همچنین باعث خاموش شدن آتش برج قوس می‌شود، که این امر برای هیچ‌کس خوشایند نیست. آن‌ها در زندگی حرفه‌ای مشترک خود دستاوردهای کمی دارند و ترجیح می‌دهند به سوی دیگر نشانه‌هایی گرایش پیدا کنند که آن‌ها را همان‌طور که می‌خواهند ببینند.

سازگاری عقرب و قوس در کار متوسط است. اولی یک استراتژیست و برنامه‌ریز استثنایی است. اهدافش روشن، اقداماتش دقیق و نتایجش عالی است. قوس یک استاد کلان‌اندیش ایدئولوژیک، یک سازمان‌دهنده ماهر و یک اجراکننده وظیفه‌شناس است، همه در یک نفر. با این حال، اتحاد کاری آن‌ها یک نقطه ضعف اساسی دارد: دو ایده‌آلیست که نسبت به دیگران بیش از حد انتقادی هستند اما حملات مشابه به خود را نمی توانند تحمل می‌کنند. شرکا باید از میل به فریب یکدیگر خودداری کنند و به خاطر داشته باشند که چرا از ابتدا با هم کار می‌کنند، که برای دستیابی به یک هدف مشترک است.

3

سازگاری عشقی کمان و عقرب

اگر افرادی با ماه‌های تولد عقرب و قوس خواهان ایجاد یک رابطه عاشقانه هستند، باید به آنها هشدار داد که زمان بگذارند و یکدیگر را به طور عمیق و معنادار بشناسند؛ در غیر این صورت، ممکن است به دردسر بیفتند! اگر هیچ یک از طرفین مراقب نباشند، این رابطه می‌تواند قبل از اینکه هر کدام متوجه شروع آن شوند به پایان برسد. استقامت آنها به خوبی پاداش داده خواهد شد. بانوی آذر از تغییر، از چیزهای جدید و هیجان‌انگیز و از توانایی فکر کردن به شکل مثبت لذت می‌برد. در حالی که مرد آبان فقط خواهان عمیق و محکم کردن پیوندهای عاطفی است. در مراحل اولیه رابطه، خانم کمان ممکن است از توجه و انتظارات بلندپروازانه آقای عقرب برای عشق، احساس محدودیت کند. اگر آقای عقرب بتواند بر احساسات خود کنترل داشته باشد، این دو نفر می‌توانند به انجام و هیجان دست یابند.

عنصر وجودی عقرب آب است که با عمق و پیچیدگی مشخص می‌شود. آنچه که روی سطح می‌بینید تنها بخش کوچکی از شدت احساسی است که دریافت می‌کنید. متولد آذر نشانه آتشینی است که تمایل دارد احساساتش را آشکار بیان کند. آنچه که می‌بینید همان چیزی است که به دست می‌آورید. این دو معمولاً در درک انگیزه‌های یکدیگر دچار مشکل می‌شوند. اگر عقرب بتواند بر احساساتش کنترل داشته باشد، این دو خواهند توانست لذت و هیجان را پیدا کنند.

متناسب بودن سازگاری عقرب و قوس به این علت است که هر روز برای آن ها یک ماجراجویی است (یا در مورد عقرب، یک راز جذاب) و فرصتی بی‌پایان برای کاوش، پرس‌وجو و یادگیری. آن‌ها بر اثر ماجراجویی‌های مشترک‌شان به هم نزدیک‌تر می‌شوند. هر چند که خانم قوس ممکن است از انعطاف‌ناپذیری و لجبازی عقرب خسته شود، و آقای عقرب ممکن است بیندیشد که همسر قوس‌اش کمی بیش از حد بی‌پروا است. آن‌ها زمان فوق‌العاده‌ای را در کنار هم دارند و چیزهای زیادی از هم یاد می‌گیرند. سفر می‌تواند برای این زوج بسیار سودمند باشد. رابطه آن‌ها در هر صورت پیوسته در حال حرکت است!

در مورد روابط عاشقانه، سازگاری عقرب و کمان ممکن است موفقیت آمیز باشد یا نباشد. این افراد کاملاً نقیض یکدیگر هستند و وقتی که با یکدیگر همراه می‌شوند، مسیر می‌تواند بسیار پرتلاطم ولی هیجان‌انگیز باشد. با این اتحاد، امور می‌توانند بسیار سریع پیش بروند. با این حال، اگر سرعت آنها بیش از حد باشد، بروز تصادف اجتناب ناپذیر است. کلید اینجا، دست کم در ابتدا، این خواهد بود که آهسته پیش بروند و پیش از اینکه به سرعت در کاری که ممکن است بعداً پشیمانی به همراه داشته باشد شیرجه بروند، یکدیگر را بهتر بشناسند.

برج عقرب و برج قوس هر دو جهان را مانند صدف خود می‌بینند و برای رسیدن به اهداف و موفقیت‌هایشان حاضرند ریسک‌های محاسبه‌شده‌ای را انجام دهند. با این حال، خانم قوس بسیار بی‌پرواتر است و بدون فکر کردن عمل می‌کند، که این اصلاً روش عمل کردن عقرب نیست. هر چند تجربیات مشترک می‌توانند آن‌ها را به هم نزدیک‌تر کنند، برای آقای عقرب، تغییرات ناگهانی و ترک کردن هر چیز بر اساس یک واکنش زودگذر، بسیار سخت تر است. آقای عقرب باید ابتدا کارهای خود را مرتب کند سپس به دنبال رویاهایش برود. ولی خانم قوس آشفته خواهد شد وقتی که باید قرارها را دوباره تنظیم کند، چمدان‌ها را ببندد و فهرست‌های طولانی کارهایی که باید انجام دهد را دوباره چک کند.

 سازگاری عشقی کمان و عقرب
4

سازگاری جنسی کمان و عقرب

در رابطه‌ی عاشقانه‌ای کوتاه‌مدت، سازگاری زن آذر با مرد آبان می‌تواند بسیار داغ و پرشور باشد. خانم کمان، عاشقی با ذهن باز است که با توانایی افسانه‌ای عقرب در امور جنسی تکمیل می‌شود. با این حال، خانم قوس معمولاً رابطه‌ی جنسی را به‌منزله‌ی یک رویداد اجتماعی می‌بیند. این دیدگاه با نگرش تقریباً معنوی عقرب به رابطه‌ی جنسی تضاد دارد. آن‌ها ممکن است لحظاتی بسیار پرشور و عاطفی را با هم سهیم شوند، اما خواست عقرب برای مالکیت بر قوس، در نهایت بیش از حد برای این روح آزاده تحمل‌پذیر خواهد بود.

شهوت و آرزوی دیوانه‌وار آنها برای تفریحات جنسی از سر شور و هیجان است، که همانطور که می‌دانید، نمی‌تواند برای همیشه دوام بیاورد. احساسات کمرنگ می‌شوند و عاشقان شروع به توجه بیشتر به نقاط ضعف یکدیگر می‌کنند. سازگاری اولیه‌شان در اتاق خواب در این نقطه شروع به کاهش می‌کند. برای اجتناب از این امر، آنها باید به طور مداوم چیزهای جدیدی ارائه دهند، در حالی که از کینه و حسادت متقابل اجتناب می‌کنند.

5

سازگاری خانوادگی کمان و عقرب

سازگاری زن آذر با مرد آبان در ازدواج حرف زیادی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. به طور کلی، شگفت‌انگیز است که چگونه این دو در نهایت به دفتر ثبت ازدواج رسیده‌اند. آن‌ها احتمالاً تحت تأثیر احساسات قوی و شور و اشتیاق، این گام را برداشته‌اند، بی‌خبر از مشکلاتی که پس از بازگشت پس‌زمینه‌ی هورمونی‌شان به حالت عادی در انتظارشان خواهد بود. توهمات مشترک درباره زندگی شروع به فروپاشی می‌کنند و تنها بدبختی و مصیبت برای همسران به همراه خواهند آورد. عقرب مردی است که به ندرت نظرش را تغییر می‌دهد، او به نظارت، انتقاد و تربیت همسر بی‌احتیاطش ادامه خواهد داد. خانم قوس، که حساس و آسیب‌پذیر است، از چنین رفتارهایی اجتناب خواهد کرد و به دنبال آرامش بیرون از خانه خواهد بود.

تضادها در سازگاری عقرب و قوس دقیقاً در همه جا بروز می‌کند، آقای عقرب کارآمد است و ترجیح می‌دهد پول پس‌انداز کند، در حالی که همسرش دوست دارد با شکوه و بزرگی زندگی کند و اغلب آخرین پول‌هایش را هم بی‌پروا خرج می‌کند. علاوه بر این، آنها شیوه‌های متفاوتی برای استراحت انتخاب می‌کنند. مرد آبانی وقت خود را به استراحت در منزل می‌گذراند، در حالی که خانم آذری به یک مهمانی پر سروصدا می‌رود. مسئله فرزندان نیز می‌تواند منبع اختلاف شود. آقای عقرب تمایل دارد نسلش را ادامه دهد، در حالی که خانم آذر ماهی تولید مثل را تهدیدی برای آزادی اش می‌بیند. بنابراین، سازگاری عقرب و قوس در زندگی خانوادگی رضایت‌بخش نیست. پیش از اینکه کار به ازدواج برسد، همسران باید به مدت طولانی و سخت بر روابط خود کار کنند. آیا آنها وقت و انرژی را فدا خواهند کرد؟ موضوع هنوز حل‌نشده باقی مانده است!

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo