فال ازدواج زن بهمن با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

برج عقرب (آبان) به عنوان یک نشانه آبی طبقه بندی می‌شود، در حالی که برج دلو (بهمن) به عنوان یک نشانه هوایی طبقه بندی شده است. بانوی بهمن به زندگی به مثابه سلسله‌ای از فرصت‌ها برای رشد و کاوش نگاه می‌کند، در حالی که آقای عقرب بیشتر تحلیل‌گر است. در رابطه با سازگاری برج دلو و عقرب، عقرب به دنبال معناست در حالی که دلو به دنبال تحریک و هیجان است. این زوج‌ عاشق برای در فرایندهای فکری یکدیگر کمی مشکل دارند. تقابل‌ها زمانی رخ می‌دهند که غریزه مالکیت‌جویی آقای عقرب او را فرا می‌گیرد یا زمانی که خانم دلو بیش از حد بی‌تفاوت و سرسری به نظر می‌رسد و اطمینان خاطر عاطفی را از آقای عقرب دریغ می‌کند. هر دو طرف باید درک کنند که دیدگاه‌هایشان نسبت به جهان متفاوت است و باید این تفاوت‌ها را بپذیرند و به آنها بخندند.

1

سازگاری کلی کوزه و عقرب در فال هندی

همخوانی زن بهمن با مرد آبان یک شراکت پیچیده را تشکیل می‌دهد که برای هیچ‌کدام آسان نخواهد بود. دلیل این امر آن است که هشتمین و یازدهمین نشانه‌های زودیاک در شخصیت‌ها و دیدگاه‌هایشان به زندگی بیش از حد متفاوت هستند. نشانه‌ عقرب آب است؛ هدفمند، مصمم و لجباز. دلو تحت حمایت نیروهای هوای طبیعت است، که به او دوستی، رویایی‌بودن و خواست برای آزادی را القاء می‌کند. این عناصر به عنوان دشمن هم شناخته می‌شوند. آن‌ها هیچ تأثیر مفیدی بر یکدیگر ندارند، اما می‌توانند آسیب متقابل وارد کنند. باد شدید می‌تواند طوفانی واقعی در اقیانوس احساسات عنصر آبی ایجاد کند، اما عقرب بدهکار باقی نخواهد ماند، او قادر به گرفتن انتقام پیچیده است.

حتی اگر یک آبانی و یک بهمنی به سمت هدفی مشترک حرکت کنند، به دلیل تفاوت‌های عمده در نحوه تفکر، روش‌هایشان به طور کلی متفاوت خواهد بود. آقای عقرب تحت سلطه دنیای احساسات است، اما توانایی کنترل آن‌ها را دارد و بنابراین می‌تواند پرخاشگری مخربی که به وفور دارد را مهار کند. بهمن نشانه “مغز” است؛ هوش او بسیار توسعه یافته است و فرایند تفکرش هم انعطاف‌پذیر است. با این حال، چون نماینده عنصر هوا در اظهار احساسات خسیس است، بسیاری از چیزها در این زمینه برای او معما باقی می‌ماند. این تفاوت‌ها می‌تواند علاقه ای متقابل بین شرکا ایجاد کند، اما فقط برای دوره‌ای محدود. مرد آبان ماهی تحت تأثیر مریخ جنگجو و پلوتون سلطه‌گر، توانایی ذاتی کنترل نه تنها خود، بلکه دیگران را نیز دارد. با این حال، او این کار را به آرامی و از بیرون انجام می‌دهد. دوست ندارد در مرکز توجه باشد و ترجیح می‌دهد بدون جلب توجه باشد.

زن بهمن هم تحت حکومت دو جرم آسمانی است، زحل که سردی و خودداری عاطفی می‌بخشد و اورانوس خلاق و غیرمعمولی. سازگاری کافی بین زن بهمن و مرد آبان برای ایجاد پیوندهای روحی یا صمیمیت معنوی وجود ندارد. دلو، همانند هر نماینده‌ی دیگری از عنصر هوا، پرنده‌ای آزاد است که تنها زمانی احساس رضایت می‌کند که به آزادی پرواز کند و گاهی اوقات برای گپ زدن با سایر اعضای گونه‌اش توقف کند. او از بودن در کنار مردم لذت می‌برد. پس از مسلط شدن بر یکی، به سراغ بعدی می‌رود. از طرف دیگر، عقرب در تمام جنبه‌های زندگی به دنبال ثبات است.

هر دوفرد دارای نشان ثابت هستند، این بدان معناست که وقتی آن‌ها چیزی را در سر بپرورانند، تا زمانی که به هدف خود نرسند، کوتاه نمی‌آیند. اگر رویکردهایشان به این شدت متضاد نبود، می‌توانستند کارهای بزرگی را با یکدیگر انجام دهند. مهربانی و جذابیت خانم بهمنی دیگران را جدب او می‌کند و لطافت و دیپلماسی آقای خرچنگ هم اطرافیان را تحت تاثیر قرار می دهد. سازگاری فال برج عقرب و دلو پیش‌بینی می‌کند که اتحاد پیچیده‌ای در کار است، که موفقیت آن بستگی به خواست و اراده شرکای آن دارد. نشان آب در جستجوی هدف والایی است که دستیابی به آن تأثیر مثبتی بر زندگی اش خواهد داشت. عنصر هوا پر از ایده‌های جالب است اما انگیزه کمی برای عملی کردن آن‌ها دارد. در این رابطه، ممکن است آن‌ها برای یکدیگر مفید باشند.

فال ازدواج زن بهمن با مرد آبان
2

سازگاری کسب و کار کوزه و عقرب

برج عقرب و دلو هر دو از نشانه‌های ثابت هستند، به این معنا که سازگاری برج عقرب و دلو بسیار پایین است. هر دو معتقدند که اکثر اوقات پاسخ درست را دارند و پذیرای پیشنهادات یکدیگر نیستند. این امر باعث ایجاد اصطکاک در محیط کار می‌شود و ممکن است به زودی خود را در حال بحث آشکار یابند. با وجود اینکه هر دو می‌توانند به حوزه حرفه‌ای خیلی چیزها ارائه دهند، هیچکدام نمی‌خواهند دنباله‌روی کسی باشند. با داشتن دو رهبر و بدون کارگر، تکمیل هر کاری دشوار است. در نهایت، هر دو بهتر است که همراه با افراد دیگر کار کنند.

برج عقرب و دلو در کار سطح سازگاری پایینی دارند، بدین معنا که تیم آنها کارآمد نخواهد بود. رویکردهای آنها بسیار متفاوت است آقای عقرب منظم است، قادر به تشکیل ترکیبات مفید و استراتژی‌های برنده است و عزمش برای موفقیت جزم است. خانم کوزه نیز قاطع و فعال است، اما فقط زمانی که به موضوع علاقه‌مند باشد. او اغلب توسط خیالات آینده منحرف می‌شود، که واضح است که برای همکاری سریع و روشن جذاب نیست. بعید است که این دو نتایج مثبتی از همکاری یکدیگر به دست آورند، مخصوصاً اگر رئیس یک عقرب باشد.

3

سازگاری عشقی کوزه و عقرب

سازگاری عشقی بین زن بهمن و مرد آبان، ترکیبی از دو فلسفه زندگی کاملاً متضاد و نیازهای متضاد است. اینجا پتانسیل زیادی برای تضاد وجود دارد. در حالی که آقای عقرب مستقیماً و با انفجاری از انرژی به دنیای احساسات درونی خود روبرو می‌شود و عمیقاً به جریان‌های پنهان زندگی می‌پردازد، خانم کوزه همان نوع انرژی را به بیرون هدایت می‌کند. بانوی بهمن که با دیدگاه‌های غیرمعمول، ایده‌آلیستی و بیش از همه، بسیار اجتماعی نسبت به زندگی به نظر می‌رسد، با آقای عقرب که بیشتر درون‌گراست، عدم تطابق عجیبی دارد. خانم کوزه برای تحریک شدن به جمعیت نیاز دارد و همیشه در جستجوی فرد جالب بعدی برای ملاقات است. از سوی دیگر، آقای عقرب به دنبال زمانی جذاب، کاوشگرانه و بسیار صمیمی با شریک عشقی خود است. ممکن است به نظر برسد که این زوج چیز مشترک زیادی با هم ندارند، اما هر دو چنان اراده قوی‌ای دارند که، وقتی به سمت رابطه‌شان هدایت شود، می‌توانند هر آنچه که نیاز دارند یا می‌خواهند را به دست آورند.

عقرب و دلو هر دو به ناسازگاری شهرت دارند. ترجیح می‌دهند که همه چیز طبق میل خودشان پیش برود، بدون اینکه سوالی پرسیده شود! با این حال، در این مورد عشق، ‘راه‌های خودشان’ تا حد زیادی متفاوت است. آقای عقرب کنجکاو است، به طور عمیقی به جستجو در معنای پنهان چیزها می‌پردازد، به طور مداوم سوال می‌پرسد و می‌خواهد بداند داستان به کجا و چرا به آن سمت می‌روند. خانم دلو پیشرو و دوستانه است، اما از جزئیات بیزار است. عقرب ممکن است توسط تفاوت‌هایشان جذب شود، زیرا دلو دنیاهای جدید و بیرونی را به او نشان می‌دهد، اما ممکن است هنگام تلاش برای گشودن این معمای عجیب و غریب دچار ناراحتی شود. از طرف دیگر، خانم دلو از مالکیت دیگران بیزار است، ترجیح می‌دهد به جهان تعلق داشته باشد تا به یک فرد . با این حال، یک عقرب تندخو می‌تواند بسیار مالکیت‌طلب باشد، نیازمند توجه بیشتری نسبت به آنچه یک خانم بهمنی می‌تواند فراهم کند. اگر خانم دلو کمی فکر کند و توجه کند، ممکن است تعهد عقرب را منبع بزرگی از آرامش بیابد.

آقای عقرب متفکری عمیق است که همواره توانایی خواندن میان خطوط را دارد. در حالی که خانم دلو منطقی است، ترجیح می‌دهد بر روی مسائل تمرکز نکند. دلوها اجتماعی هستند و از معاشرت لذت می‌برند، در حالی که عقرب‌ها شبی آرام در خانه را تنها یا با گروهی انتخابی از دوستان نزدیک ترجیح می‌دهند. خانم دلو اغلب توسط عقرب احساس محدودیت می‌کند، و آقای عقرب اغلب احساس می‌کند به سمت‌هایی چیزها و مکان هایی هُل داده می‌شود که با آن‌ها راحت نیست.

عقرب و دلو هر دو از نشان‌های ثابت هستند، به این معنا که هر کدام نظرات و ایده‌های خود را دارند و به ندرت کوتاه می‌آیند یا در برابر دیگری قامت خم می‌کنند. سازگاری برج عقرب و دلو می‌تواند بسیار سخت باشد، و عقرب ممکن است از خانم دلو کینه به دل بگیرد. خانم دلو از بحث کردن برای خود بحث کردن لذت می‌برد، که این برای عقربی که دوست ندارد رویارویی کند، بسیار ناخوشایند است. عقرب همچنین بسیار کمتر احتمال دارد که ناراحتی‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی بیان کند، در حالی که دلو در این کار هیچ تردیدی ندارد. عقرب غالباً احساس می‌کند که حریم خصوصی‌شان توسط بی‌پروایی خانم دلو مورد تجاوز قرار گرفته است، و دلو به نظر نمی‌رسد که درک کند چرا عقرب به شدت عصبانی است!

سازگاری عشقی کوزه و عقرب
4

طالع‌بینی جنسی کوزه و عقرب

سازگاری برج عقرب و دلو در رختخواب با گذشت زمان قابل سنجش است. عقرب عاشقی پرشور و رمانتیک است، اما باید به شریک خود به طور کامل اعتماد کند تا بتواند از محدودیت‌های خود رها شود. با این حال، او همیشه مشکوک است و شریک دلوی او نیز همیشه در مورد فعالیت‌های خود صادق نیست. این موضوع ممکن است باعث وقفه‌ای در لحظات خصوصی این دو شود. در ابتدا، خانم دلو تحت تأثیر رمز و راز فریبنده آقای عقرب قرار می‌گیرد. با این حال، ممکن است تمایل نداشته باشند که به دنبال عقرب بروند و احساس خاص بودن به او دهند، که این امر می‌تواند یک کاهش علاقه رمانتیک قابل توجه برای عقرب باشد.

در آغاز روابط جنسی، زمانی که دو عاشق دچار شور متقابل و جاذبه فیزیکی می‌شوند، سازگاری برج عقرب و دلو می‌تواند به خوبی شروع شود. با این حال، با رفع جاذبه و شدت حسی، عاشقان متوجه می‌شوند که نگاه متفاوتی به صمیمیت دارند. عقرب، از میان تمام نشانه‌های زودیاک، بیشترین انرژی جنسی را داراست. او احتمالاً جنسیت را هم‌تراز با غذا و خواب از نظر اهمیت قرار می‌دهد. او به شکلی پرشور، تهاجمی و بی‌ادبانه رفتار می‌کند، حتی در رختخواب، و طبیعت فرمانروایانه خود را نشان می‌دهد.

5

سازگاری خانوادگی کوزه و عقرب

سازگاری زن بهمن با مرد آبان می‌تواند سرسخت، جزم‌اندیشانه و پایدار باشد. آن‌ها به برنامه خود پایبند خواهند ماند تا زمانی که تلاش‌هایشان نتیجه بدهد. هنگامی که فهمیدند با هم سازگارند، هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را از ادامه رابطه‌شان منصرف کند. با این حال، ممکن است دیدگاه‌های بسیار متفاوتی نسبت به زندگی داشته باشند که رابطه‌شان را بیشتر از آنچه که لذت‌بخش می کند، دشوار سازد. آن‌ها قادر خواهند بود تا اختلافات را اگر به ارزش رابطه‌شان باشد، پشت سر بگذارند.

آبانی ها که نشان آبی دارند، تحت تاثیر احساسات خود حرکت می کنند. آن‌ها احساسات قوی دارند و به دنبال شریکی هستند که به طور کامل به آن‌ها وفادار باشد. بهمن که نشان هوایی دارد، به دنبال آزادی احساسی است. خلق و خوی خانم بهمنی با آقای آبانی، که می‌خواهد همه چیز درباره جسم، روح، ذهن و روان شریک خود را بداند، سازگار نیست. عقرب می‌خواهد که شریک دلوی خود را به طور کامل در اختیار داشته باشد، که این موضوع برای اکثریت نشان‌های هوایی ناخوشایند است. سازگاری زن بهمن و مرد آبان هرگز به عنوان یک زوج شکوفا نخواهد شد، مگر اینکه آزادی‌ای که می‌خواهند و به آن نیاز دارند تا خودشان باشند، به آن‌ها داده شود.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo