فال ازدواج زن اسفند با مرد آبان

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری برج عقرب (آبان) و حوت (اسفند) به هر دوی این افراد بینش‌های تازه‌ای در مورد احتمالات عاطفی می‌دهد. آنها در یک جهان موازی پر از قصه‌های پریان، تک شاخ‌ها و عشق گم می‌شوند و این داستان می‌تواند آنها را برای مدت زمان طولانی حتی اگر واقعاً با هم خوشبخت نباشند در کنار هم نگه دارد. با این حال، سطح بالایی از صمیمیت میان شرکا وجود دارد، چرا که به عنوان نشانه‌ی آب، آنها به قضاوت‌های عاطفی اتکا می‌کنند و به احساسات طرف مقابل درباره همان موضوع احترام می‌گذارند. اما مشکل واقعی در سازگاری عقرب و حوت، شخصیت عقرب است که می‌خواهد شریک خود را سریعاً خفه کند و تغییر دهد و طبیعت حوت است که از هرگونه احساسات منفی فرار می‌کند.

1

سازگاری کلی ماهی و عقرب در فال هندی

زن اسفند و مرد آبان یکدیگر را مانند آهنربا جذب می‌کند. بسیاری معتقدند که این جفت‌بندی قابل انکار نیست. هر دوی این نشانه‌های آبی حساسیت را به شیوه‌ای متفاوت تجربه می‌کنند و همین موضوع آنها را به یکدیگر نزدیک می‌سازد. عقرب‌ها حساسیت خود را به عنوان نقطه قوتشان به تن می‌کنند، در حالی که ماهی‌ها به حساسیت خود به عنوان نقطه ضعفشان نگاه می‌کنند. بنابراین، عقرب به ماهی‌ هنر مدیریت احساسات را به گونه‌ای می‌آموزد که بتواند بر آن غلبه‌ کند. در مقابل، عقرب از بروز احساسات خود نفرت دارد و در اینجا، ماهی‌ها به استاد تبدیل می‌شوند که به او می‌آموزند احساس عمیق داشتن و رها کردن آن خوب است.

عقرب‌ها تمایل دارند در برابر یک انسان دلسوز، درب قلب خود را باز کنند و زمانی که با یک ماهی‌ مهربان ملاقات می‌کنند، جز آتش‌بازی‌های شگفت‌انگیز اطرافشان چیزی دیگری نیست. این پیوند به سرعت به یک دوستی محکم تبدیل می‌شود و بعد از آن حتی سریع‌تر به یک رابطه. سازگاری برج عقرب و ماهی وقتی با یکدیگر ارتباط پیدا می‌کنند تقریباً جدایی‌ناپذیر است. چسبندگی آقای عقرب اصلاً برای ماهی آزاردهنده نیست. علاوه بر این، ماهی در کنار یک عشق محافظت‌کننده مانند عقرب احساس امنیت می‌کند.

سازگاری زن اسفند با مرد آبان بسیار خوب شروع می‌شود چرا که هر دو ویژگی‌های مشترک زیادی دارند، از جمله شهود و اشتیاق. هر دو می‌توانند زورگو و وسواسی باشند. با این حال، عقرب‌ها سرسخت‌تر از ماهی‌ها هستند و به کینه توز بودن شناخته شده‌اند. آن‌ها همچنین بیشتر پنهان‌کار هستند. از سوی دیگر، ماهی‌ها به وفاداری‌شان شناخته شده‌اند، اما فقط زمانی که عشق و محبت دریافت کنند. اگر شریک زندگی‌شان بی‌توجه باشد، بخصوص وقتی که به دوشی برای گریستن نیاز دارند، این پایان رابطه برای آن‌هاست. احساسات شدیدشان باعث می‌شود در این زمان‌ها احساس آسیب‌پذیری کنند. بهترین بخش این پیوند این است که عقرب‌ها نیز وقتی تعهد می دهند، وفادار هستند که این سازگاری را قوی‌تر می‌کند.

فال ازدواج زن اسفند با مرد آبان
2

سازگاری کاری ماهی و عقرب

در این بخش از سازگاری زن اسفند با مرد آبان، بگذارید فاش کنیم که عقرب تحت حکمرانی مریخ و پلوتون است در حالی که ماهی‌ توسط مشتری و نپتون اداره می‌شوند. مریخ، خدای باستانی جنگ، عقرب را جسور، شجاع و پرخاشگر می‌سازد. این امر به عقرب کمک می‌کند تا در هر شرایطی با قدرت بازگردد و تحمل آزارهای شدید را داشته باشد. ماهی‌ که تحت حکمرانی مشتری و نپتون است، مظهر گسترش علم و فلسفه‌ بوده و با عزم و پایبندی به کار خود ادامه می‌دهد. این دو با هم، یک شراکت تشکیل می‌دهند که نه تنها سازگار است، بلکه به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

سازگاری برج عقرب و ماهی در قالب شراکت در هر کسب و کاری می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد، زیرا هر دو فرد ویژگی‌های مشترک زیادی دارند. هر دو بیشتر به قلب خود اعتماد دارند تا به ذهن‌شان و همچنین بسیار خلاق هستند. آنها دوست دارند روی پروژه‌هایی که نیاز به درگیری احساسی دارد کار کنند. در حالی که عقرب‌ها برای پروژه‌های بلند مدت بسیار مناسب هستند، ماهی‌ ها در مدیریت بحران عالی عمل می‌کنند. زمانی که نبرد قدرت و سلطه مطرح می‌شود، عقرب پیشقدم می‌شود در حالی که ماهی از بحث‌ها و تعارض‌ها دوری می‌کند. اما زمانی که وضعیتی نیاز به دلسوزی داشته باشد، ماهی‌ ها هستند که می‌درخشند.

3

سازگاری عشقی ماهی و عقرب

سازگاری زن اسفند با مرد آبان در عشق، تحت سیطره یک عنصر مشترک (آب) است؛ بنابراین، آنها در بسیاری از مواقع به یکدیگر مرتبطند. آنها به تدریج نسبت به یکدیگر احترام قائل می شوند و باورها و ارزش هایی که طرف مقابل نماینده آن است را درک و ارج می نهند. این ارتباط بسیار هیجان انگیز است چراکه هر دو نشانه، احساسی، شهودی و عاطفی هستند.

گفته می‌شود که هماهنگی برج عقرب و ماهی نیازی به کلمات برای ارتباط ندارد. آنها احساسات یکدیگر را خوب می‌فهمند. آقای عقرب به خانم ماهی کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند، ترس‌های ریشه‌دارش را بزداید و فضایی امن و آرامش‌بخش برایش فراهم می‌آورد که در آن احساس راحتی و حفاظت کند. از سوی دیگر، خانم ماهی به عقرب، که فردی بسیار خصوصی است، کمک می‌کند تا دریچه قلبش باز شود و احساسات واقعی خود را که معمولاً از جهان پنهان می‌کنند، به اشتراک بگذارد. ماهی می‌داند چگونه در مسائل عاشقانه و عشق، شریک عقرب خود را مجذوب کند. آنها شریکانی بی‌آلایش و صادق هستند که معمولاً به عشق عقربی خود وابسته می‌شوند. اما همین است که عقرب را در این رابطه قدرتمندتر و مطلوب‌تر می‌کند، دقیقاً همان دینامیک رابطه‌ای که عقرب از آن لذت می‌برد. وقتی این دو از درون با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، وفادار و متعهد نسبت به هم باقی می‌مانند، که این موضوع باعث پایداری رابطه می‌شود.

با این حال، شخصیت غالب عاشقان آبانی گاهی اوقات می‌تواند دردسرساز شود. اگرچه خانم ماهی به خوبی با این ویژگی کنار می‌آید، گاهی اوقات می‌تواند در سازگاری برج عقرب و حوت مشکل ایجاد کند. پس، آقای عقرب باید یاد بگیرد گاهی از شخصیت غالب خود عقب‌نشینی کند تا رابطه سالمی را حفظ نماید. همچنین، آقای عقرب گاهی طبیعت ساده‌لوحانه خانم حوت‌ را طاقت‌فرسا می‌یابد. آقای عقرب نسبت به زندگی رویکردی عملی‌تر دارد و رفتار بی‌آلایش خانم ماهی می‌تواند برای او طاقت‌فرسا شود.

 سازگاری عشقی ماهی و عقرب
4

سازگاری جنسی ماهی و عقرب

یک فرد متولد آبان معمولاً دارای حس غلبه و سلطه است که گاهی برای شریک زندگی‌اش می‌تواند اندکی سنگین و اذیت کننده باشد. سازگاری برج عقرب و ماهی بر قدرت و کنترل متکی است و به دنبال پیوندی جنسی می‌گردند که بتواند این نیاز را برآورده سازد. افراد متولد اسفند غالباً گرایش به تسلیم شدن دارند. این افراد همدل و تحریک‌پذیر از ارتباطات عمیق هستند. جذابیت فیزیکی بین عقرب سلطه‌جو و ماهی تسلیم‌پذیر کمتر از جادو نیست. در حالی که سایر افراد برای ایجاد صمیمیت نیاز به گفتگو دارند، این مسئله بین این دو صدق نمی‌کند. توانایی این دو عاشق در خواندن و فهمیدن یکدیگر بدون گفتگو تقریباً خارق‌العاده است.

سازگاری زن اسفند با مرد آبان در رختخواب با هم اروتیک است و آنها از رابطه جنسی پرمعنا لذت می‌برند. آنها عشاق خلاق و حسی هستند که از بازی‌های نقش‌آفرینی ابایی ندارند. آنها به دنبال راه‌هایی برای خوشحال کردن شریک‌شان می‌گردند، بنابراین در فانتزی‌های مختلف شرکت می‌کنند تا دمای محیط را همیشه بالا نگه دارند. برای هر دو سخت است که از هم دست بکشند، خواه در مکانی عمومی باشند یا خصوصی. زندگی جنسی‌شان همیشه با ادویه‌جات مختلف تند شده چرا که از آزمودن چیزهای جدید در رختخواب پرهیز نمی‌کنند.

5

سازگاری خانوادگی ماهی و عقرب

ایده‌ی ادغام شدن برای ابدیت، چیزی است که هم زن اسفندی و هم مرد آبان را هیجان‌زده می‌کند. سازگاری زن اسفند با مرد آبان در زندگی خانوادگی عالی است، اما در طول مسیر با مشکلاتی روبرو خواهند شد. مثلاً، بهم‌ریختگی خانم ماهی با تمیزی و نظم آقای عقرب در تضاد است، که در دوران نامزدی می‌توان از کنار آن گذشت، اما ازدواج تعهد بزرگ‌تری است و گاهی اوقات این مسائل کوچک بر روی افراد تأثیر می‌گذارند. با این حال، اگر آن‌ها برای رسیدن به اهداف مشترک خانوادگی با هم کار کنند، زندگی‌شان چیزی کمتر از یک داستان پریان نخواهد بود.

حتی پس از سال‌ها زندگی مشترک، خانم ماهی همچنان انرژی و شور و شوق خود را به زندگی خانوادگی می‌آورد که با عشق و گرمی آقای عقرب تکمیل می‌شود. آنها با هم، پرده زندگی خانوادگی خود را با رنگ‌های درخشانی می‌آرایند که دیگران به آن حسادت خواهند کرد. زمانی که بحث گسترش خانواده مطرح می‌شود، خانم ماهی‌ همسر عقرب خود را از تعلل دور می‌کنند و زمانی که وقت آن رسید، آن‌ها ثابت خواهند کرد که والدین فوق‌العاده‌ای هستند. فرزندان این زوج ذهن‌های پر از خلاقیت، آموزش‌های معنوی و کنجکاوی‌های بی‌پایانی خواهند داشت. در کل، سازگاری عقرب و ماهی برای یک خانواده دوست‌داشتنی و خوشبخت سازنده است.

سوالات متداول

چه کسی همراه خوشبختی برای ماه آبان خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری با برج عقرب را دارند معمولاً شامل ثور(اردیبهشت)، سرطان(تیر)، عقرب(آبان) و جدی(دی) می‌باشند. کمترین سازگاری معمولاً شامل جوزا(خرداد) و قوس(آذر) می‌باشند.

عنصر متعلق به آبان ماه چیست؟

بومیان برج عقرب از نشانه‌های آبی هستند.

کدام سیاره بر برج عقرب حکومت می‌کند؟

مریخ بر برج عقرب حکومت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی برج عقرب چیست؟

افراد متولد برج عقرب به شدت متعهد، سرمایه‌گذار، وفادار و صادق در روابط خود هستند و بیش از آنچه کسی تصور کند، از دل خود پیروی می‌کنند. متولدین برج عقرب برای اراده و تعهد خود شناخته شده‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo