فال ازدواج زن فروردین با مرد آذر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری برج قوس (آذر) و برج حمل (فروردین) بر اساس طالع بینی ودایی نشان می‌دهد که متولدین برج قوس و حمل به طور کامل متضاد هستند، در حالی که هر دو از نشانه‌های آتشین هستند. آن‌ها به این دلیل که هر دو از یک عنصر ساخته شده‌اند متصل خواهند بود، اما در زمان‌های بسیار متفاوتی از سال رخ می‌دهند. برج حمل در آغاز فصل بهار قرار دارد و تلاش می‌کند تا زندگی را برای باقی سال تجلی کند. برج حمل به استقلال علاقه‌مند است. احساس می‌کند که باید از والدین خود جدا شود و هویت مستقلی برای خود بنا کند. برج حمل آغازگر زندگی است. این برج بذرها را می‌کارد و رشد گل‌ها را در مراحل اولیه تشویق می‌کند. حمل می‌تواند در این زمینه، که پروژه‌ها را آغاز می‌کند و گاهی اوقات پیش از تکمیل کردن وظیفه مدیریت آن‌ها کار را رها کند، بی‌تفاوت باشد. این یک ویژگی از نشانه برج حمل است.

برج قوس به انتهای سال تقویمی و سال اخترشناسی نزدیک می‌شود. این خانه نهم است. فصل برج قوس، فصلی است با بیشترین تعطیلات. در نتیجه، برج قوس، نشانه‌ای شاد، دوست‌دار تعطیلات و محرک ایده‌ها است. مرد متولد برج حمل و زن متولد برج قوس از صمیمی بودن با همه در ایام تعطیل لذت می‌برند، همچنین از سطحی‌نگری و رفتار بچگانه، اما همانند کماندار، آن‌ها نیز دارای خصوصیتی حکیم‌واره هستند.

1

سازگاری کلی قوچ و کمان بر اساس فال هندی

بر اساس سازگاری برج قوس و برج حمل، بانوی فروردینی مقدار زیادی شور و حرارت به همراه خواهد آورد که می‌تواند به مرد آذری کمک کند تا کمی کمتر جدی‌ بوده و احساس تهدید نکند. خانم قوچ می‌خواهد بر رابطه کنترل داشته باشد که آقای کمان تا حدودی با آن راحت است. از نظر آقای کمان اشکالی ندارند اگر شما رابطه را هدایت کنید و انرژی خود را تا زمانی که نیاز باشد به نمایش بگذارند، او هم انرژی هایش را ذخیره می‌کند!

برج قوس در تنبلی شباهت زیادی به میزان دارد. میزان به تعادل آنقدر اهمیت می‌دهد که اغلب از اتخاذ تصمیم خودداری می‌کند. قوس به لذت بردن از زندگی به قدری ارزش می‌گذارد که صادقانه برخی موارد را از دست می‌دهد. به یاد داشته باشید که قوس تقریباً به اندازه دو پیکر (خرداد) از پارادوکس‌ها و الگوها پر است. هر دو انعطاف‌پذیر هستند، که می‌تواند توضیح دهنده زیادی پیچیدگی‌ها و ابعاد باشد.

آقای قوس اراده‌ای پربار و قابل توجه برای تحقق خواسته‌هایش نشان می‌دهد که خاطرات تعطیلات را به همراه دارد. تعطیلات پیچیده‌اند. قرار است خوشحال باشید، نمایش خوبی ارائه دهید و خودتان را با افرادی که دوستشان دارید احاطه کنید. با این حال، اغلب به تنهایی و یا احاطه شدن توسط افرادی که دوستشان ندارید یا دریافت محبت، توجه یا هدایای ناکافی منجر می‌شود. آقای کمان خلاق است و به شما بسیار می‌بخشد، اما این کار را با آسانی و جریانی متفاوت انجام می‌دهد.

2

سازگاری کسب و کار قوچ و کمان

سازگاری کاری برج حمل و قوس می‌تواند خوب کار کند. هر دوی آنها به منابع فراوان، استوار و با خلاقیت تخیلی مجهز هستند. خانم فروردینی انرژی پرتپشی دارد که از آن برای دستیابی به اهدافش استفاده می‌کند. آقای آذری یک سازمان‌دهنده و مدیر عالی است، قادر به برعهده گرفتن سخت‌ترین کارها و به پایان رساندن آن‌ها بدون نقص. هارمونی در محیط کار آن‌ها حکمفرما است. مشکلات ممکن است به دلیل عدم تحمل هر دو شریک به وجود آیند. علاوه بر این، قوس ناظر دقیق‌تری است، اشتباهات را در فعالیت مشترک‌شان بیشتر متوجه می‌شود و به آن‌ها اشاره می‌کند.

مزاج‌ها و انرژی‌های مشابه به سازگاری برج قوس و حمل در دوستی کمک می‌کند. آن‌ها هرگز با هم دچار کسالت نخواهند شد، چرا که هر دو بی‌قرار هستند و دائماً در جستجوی چیزهای جدید و جالب می‌باشند. گاهی اوقات، ماجراجویی‌های دوستانه‌شان شبیه شوخی‌های کودکانه می‌شود، که به بی‌پروایی و خلاقیت هر دو برج کمک می‌کند. هر دو از زندگی اجتماعی فعال لذت می‌برند، می‌دانند چگونه حمایت دوستانه‌ای به شریک خود ارائه دهند، و در صورت نیاز تا مرگ از یکدیگر حفاظت خواهند کرد. این نوع دوستی شانس خوبی دارد که در طول زندگی نشانه‌های آتشین دوام بیاورد.

فال ازدواج زن فروردین با مرد آذر
3

سازگاری عشقی قوچ و کمان

هنگامی که صحبت از سازگاری میان زن فروردین با مرد آذر در یک ارتباط عاشقانه می‌شود، آن‌ها می‌توانند یک ترکیب برنده باشند! این زوج‌ از نظر سازگاری عشقی در خیلی چیزها با هم تفاهم دارند، از جمله انرژی‌ و علایق مشابه، و بسیار سازگارند. هر دو پیشگام و کاوشگر هستند. این رابطه پرشور و هیجان‌انگیز است، و هر دو شریک دائماً در جستجوی ماجراجویی‌های جدید هستند. هر دو به تجربیات شخصی در زندگی علاقه‌مندند و دوست ندارند وقت خود را صرف خواندن درباره آنها کنند یا به تجربیات دیگران گوش دهند. با این حال، آن‌ها باید مراقب باشند، این رابطه می‌تواند یک رابطه حادثه‌خیز باشد، چرا که خانم قوچ دائماً در حرکت است و آقای کمان ممکن است چیزهای بدیهی را نادیده بگیرد. علاوه بر این، هر چند این دو مشترکات زیادی دارند، حفظ یک رابطه بلند مدت ممکن است دشوار باشد زمانی که هر دو طرف انرژی زیادی برای شروع پروژه‌های جدید اما علاقه کمی به تکمیل آن‌ها دارند!

سازگاری نشانه‌های نجومی قوس و حمل آن‌ها را به دوستان و عاشقان عالی تبدیل می‌کند. آن‌ها توانایی غیر عادی در درک دیدگاه خوش‌بینانه‌ یکدیگر نسبت به زندگی دارند. اگرچه تعارض‌ها نادرند، آقای کمان نیاز بیشتری به استقلال دارد تا حمل، که گاهی اوقات می‌تواند بیش از حد مالکیت‌طلب باشد. خانم قوچ هم کمی حساس‌تر از قوس شوخ‌طبع و فریبکار است؛ قوس گرایش دارد بدون فکر کردن حرف بزند. خبر خوب این است که هر دو فرد توانایی بخشش و فراموش کردن سریع را دارند. آن‌ها وقت ندارند که کینه به دل بگیرند!

سازگاری زن فروردین با مرد آذر در عشق بسیار بالا است. حمل به طور کلی جذاب و کاریزماتیک است؛ زمانی که عاشق می‌شود، پشتکار نشان می‌دهد و به هر روش ممکن در جستجوی شریک زندگی‌اش است. قوس نیز ظاهر فیزیکی استثنایی و جاذبه جنسی دارد و در انتخاب شرکای خود بسیار دقیق است، تنها بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌ها را انتخاب می‌کند. این دو نشانه از دور یکدیگر را تشخیص می‌دهند و اغلب احساسات قوی نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند که منجر به یک رابطه قوی و پایدار می‌شود. آنها توسط رمانتیک بودن و اشتیاق فریب خورده‌اند، که می‌تواند به عزت نفس حمل آسیب بزند. این به این دلیل است که قوس، حتی زمانی که عاشق است، تمایل شدیدی به آزادی و استقلال حفظ می‌کند، که این امر حمل حسود را دیوانه می‌کند. حس مالکیت، تمایل به داشتن و کنترل می‌تواند باعث درگیری بین آن‌ها شود.

4

سازگاری جنسی قوچ و کمان

سازگاری بالای زن فروردین با مرد آذر در رابطه جنسی ناشی از این واقعیت است که هر دو دارای ماهیت‌ پرشوری هستند که همواره در جستجوی تجربه‌های تازه‌ای هستند، از جمله در رابطه جنسی. ماراتن‌های جنسی آنها می‌تواند در ابتدای رابطه به مدت نامحدودی ادامه داشته باشد، که نشان‌دهنده‌ی تاب‌آوری فوق‌العاده‌ی هر دو است، مخصوصاً زمانی که فرصتی برای تفریح وجود داشته باشد. نشانه‌های آتشین در زمینه جنسی پرتحرک‌تر هستند و انرژی آنها تعداد زیادی از افراد را جذب می‌کند. با این حال، همه توانایی تحمل فشار شورانگیز را ندارند، که به همین دلیل است که آنها به سوی یکدیگر می‌روند.

هر دو عاشقان بسیار عالی هستند که می‌دانند چگونه لذت را به شریکان خود هدیه کنند. برج قوس ایده‌هایی را از طریق تفکر غیرمتعارف به زندگی جنسی وارد می‌کند و برج حمل با استفاده از انرژی لایزال خود قادر به اجرای آنها است. فرستاده مریخ می‌خواهد حتی در روابط خصوصی نیز سلطه‌گر باشد، که آقای قوس معمولاً راضی است، چون هدف اصلی‌اش کسب لذت است. بطور کلی، برج قوس خودخواهی محض را نشان نمی‌دهد، اما در این مورد، برج حمل بی‌تفاوت است، زیرا داشتن شریکی راضی و قدردان، پاداش اوست.

 سازگاری عشقی قوچ و کمان
5

سازگاری خانوادگی قوچ و کمان

سازگاری ازدواج زن فروردین با مرد آذر قابل تحسین است. آن‌ها جفت کاملی هستند، زن فروردین مانع از سرد شدن روابط می‌شود و با نوآوری و تأثیرات تازه، آن‌ را زنده نگه می‌دارد. مرد آذر اغلب خوی خشن شریک زندگی‌اش را مهار می‌کند و همچنین توانایی سازش و کوتاه آمدن نسبت به نشانه‌ی آتشین و سرکش فروردین را دارد. این زوج از یکدیگر حمایت می‌کنند و احترام متقابلی برای هم قائل هستند. خانه و خانواده برایشان بسیار ارزشمند است و نمی‌خواهند آن‌ها را با کسی شریک شوند. چنین ازدواجی پتانسیل دارد تا عمری دوام آورد، حداقل تا زمانی که هر دو همسر آتش بخاری خانوادگی را گرم نگه دارند و خستگی و کسالت از زندگی‌شان حذف شده باشد.

آن‌ها به اندازه‌ای که به یکدیگر متعهد هستند، به ازدواج علاقه‌مند نیستند. هر دو ازدواج را کهنه می‌دانند، اما خانم قوچ می‌تواند متقاعد شود اگر مراسم به باشکوهی یک عروسی سلطنتی باشد و اگر برای خانواده و دوستان معنادار باشد، ازدواج ارزشش را دارد . ازدواج به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به هدف، مانند اخذ کارت اقامت یا دریافت مزایای شرکت، قابل قبول است. استدلال این است که ازدواج می‌تواند رابطه آن‌ها را محکم‌تر کند، اما چند مزیت اضافی به آن معنا می‌بخشد.

زن فروردین و مرد آذر هر دو از نشانه‌های آتش هستند. این ترکیب پتانسیل ایجاد شعله‌ای جاودانه را دارد. هر دو به طور مداوم در حال حرکت هستند. آن‌ها منبع نامحدودی از انرژی دارند؛ نادر است که یکی از شرکا نسبت به دیگری کم نور شود. سازگاری خانوادگی برج قوس و برج حمل بالا به نظر می‌رسد، همانطور که از علایق مشترک‌شان به عنوان زوج متاهل شاهد آن هستیم.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه آذر حکمرانی می‌کند؟

سیاره حاکم بر برج قوس، مشتری است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی می‌باشد.

کدام برج در زمینه رابطه‌ی طولانی مدت با برج قوس بهترین گزینه است؟

برج‌های اسد(مرداد)، حمل(فروردین)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج قوس شناخته می‌شوند.

آیا برج قوس یک برج ثابت است؟

خیر، کمان نشانه‌ای ناپایدار است

عنصر وجودی کمان را توصیف کنید

آتش عنصری است که با برج قوس مرتبط می‌شود. با ولع بی‌پایان آن‌ها برای ماجراجویی و کنجکاوی، می‌توان گمان کرد که قوس‌ها همیشه آتشی زیر پای خود دارند. قوس‌ها از بی‌قراری شدید برای سیاحت رنج می‌برند و وقتی می‌توانند آزادانه بگردند، خوشحال‌ترین‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo