فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد آذر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد آذر بر اساس طالع‌بینی ودایی بیان می‌کند که دیدگاه‌های این نشانه‌های ستاره‌ای در سطح بسیار پایه‌ای با هم متفاوت است، دقیقاً مانند نیازهای اولیه زندگی. برج قوس و ثور به ترتیب نشانه‌هایی از عناصر آتش و خاک هستند. ثور تحت حکومت ونوس، الهه عشق قرار دارد، که به او حساسیت بالایی می‌بخشد، آرزوی صلح و آرامش و عدم تمایل شدید به تقابل و معاوضه. یک فرد متولد در برج ثور عاقل و متعادل است، به دنبال هماهنگی و امنیت می‌گردد، سبک زندگی منفعلی دارد و وقتی تغییرات در افق نمایان می‌شوند، زمانی را برای استراحت اختصاص می‌دهد. برج قوس دقیقاً نقطه مقابل اوست و انرژی سرکش او مانع از ایستادنش می‌شود. او میل دارد به حرکت، کسب مهارت‌های جدید، به دست آوردن احساسات و تاثرات، سفر کردن و ملاقات با افراد جدید. تسلیم شدن برای او مانند مرگ است.

بانوی اردیبهشت برای خانواده و فرزندانی نیکو و خوشبخت ارزش قائل است. این مسئله برای آقای کمان نیز مهم است، اما کمتر از خانم گاو. انگیزه‌های اصلی مرد آذر خودسازی و جستجو برای ایده‌آل است. او معلم کارمایی تمام نشانه‌های دیگر است و به این دلیل که او باید ابتدا چیزی را یاد بگیرد تا بتواند به دیگری آموزش دهد، به همین دلیل به سفر و جستجو برای ماجراجویی کشیده می‌شود. چنین تضادی بین نشانه‌ها، از آنها دارایی‌های متفاوتی را می‌گیرد که آن ها می‌توانند بر اساس آن یک رابطه محکم بنا نهند.

1

سازگاری کلی گاو و کمان در فال هندی

سازگاری زن اردیبهشت با مرد آذر ممکن است اما بعید به نظر می‌رسد. ثور، نشانه‌ای استوار، به دنبال عنصر خود زمین می‌گردد تا در آن آسایش، رفاه و امنیت را جستجو کند. تغییرات برای او همواره با ریسک همراه است. داشتن باتلاقی گرم و آشنا از ریسک پریدن به دریا و برگشتن با دست خالی بهتر است. از سوی دیگر، آقای کمان از رکود و سکون بیزار است. او از بی‌عملی در مقابل خانم گاو، خسته و ناراحت خواهد شد. خانم گاو از طرفی، از عدم وفاداری بیش از حد همسر خود آزرده خواهد شد و تلاش‌های مکرری برای متوقف کردن او انجام خواهد داد. بین این دو ، درگیری‌های شدیدی پیش خواهد آمد.

همخوانی ناکارآمد فال نجومی برج قوس و ثور می‌تواند در صورتی که رابطه واقعاً برای هر دو مهم و ضروری باشد بهبود یابد. بانوی اردیبهشت می‌تواند به آقای آذری نشان دهد که آرامش نه تنها ترسناک نیست، بلکه زیبا و امن است. آقای آذری هم نشان می‌دهد که چگونه افراد و رویدادهای جدید می‌توانند به بهبود زندگی کمک کنند. با یک تمایل مشترک قوی، آن‌ها می‌توانند وجود مشترکی عالی و به نفع متقابل ایجاد کنند.

فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد آذر
2

سازگاری کسب و کار گاو و کمان

به طور شگفت‌آوری، سازگاری کاری بین زن اردیبهشت با مرد آذر احتمال موفقیت خوبی دارد. هر دو به پول علاقه‌مندند و در به دست آوردن آن مهارت دارند. آن‌ها می‌توانند با ویژگی‌های مختلف شخصیتی خود یکدیگر را به خوبی تکمیل کنند و بدین ترتیب به نتایج بزرگی برای هدف مشترک خود دست یابند. برج قوس از ایده‌ها الهام می‌گیرد و توانایی‌های ارتباطی و سازماندهی قوی دارد که به او امکان می‌دهد در میان مردم نمایان شود. برج ثور قادر است بدون وقفه و در تمام زمان‌ها روی پروژه‌هایی با هر پیچیدگی کار کند و دارای تفکر تحلیلی و پیش‌بینی است. او با ترکیب و توزیع نقش‌ها مطابق با توانایی‌های خود، می‌توانند به نقطه اوج دست یابند.

سازگاری دوستی میان برج‌های قوس و ثور بعید به نظر می‌رسد، زیرا انتخاب یک مکان استراحت مشترک می‌تواند منجر به وقوع تعارض شود. ثور ترجیح می‌دهد در خانه بماند و به تماشای یک کمدی بنشیند یا اینکه به کافه‌ای آرام و دنج برود. قوس همواره به سوی مکان‌هایی کشیده می‌شود که پر از جمعیت و فعالیت باشد. افراد تحت حمایت ونوس معمولاً مالکان بزرگی هستند، همانطور که از رفتار دوستانه‌شان پیداست. قوس، نشانه‌ای که عاشق آزادی است، با ارتباط رشد می‌کند؛ او دائماً در میان مردم و هیجان است، که می‌تواند حسادت ثور را برانگیزد و منجر به کینه و سوءتفاهم شود.

3

سازگاری عشقی گاو و کمان

سازگاری عشقی بین زن اردیبهشت با مرد آذر در پایین است. زمانی که این دو با هم ملاقات می‌کنند، احساسات پرشوری که بر پایه جاذبه فیزیکی شکل می‌گیرد، بین آن‌ها به وجود می‌آید. هنگامی که این احساسات شروع به رنگ باختن می‌کنند، برج آتشین خسته و بی‌تفاوت می‌شود، چرا که کمتر وجه مشترکی با خانم اردیبهشت دارد. ثور، که همیشه در جستجوی یک رابطه واقعی و پایدار است، برای مدتی تلاش‌های دلیرانه‌ای برای نگه داشتن قوس سبک‌بال انجام می‌دهد. قوس به فعالیت‌های بدنی، احساسات و تأثرات نیاز دارد. او از زندگی در کنار یک همدم خانه‌دار ناامید است. بنابراین، رمانتیک بودن خانم ثور با او، یک شکست دیگر در عشق و جای زخمی دیگر بر قلب او خواهد بود.

زن اردیبهشت با مرد آذر در روابط عاشقانه سازگاری پایینی با یکدیگر دارند که این امر در نحوه تفکر و دیدگاه‌های منحصر به فرد آن‌ها نمایان است. به طور کلی، قوس انرژی جنسی قوی‌ای دارد، نیروی درونی‌ای که خانم ثور را به خود جلب می‌کند. همچنین، اگر دوستی آن‌ها رویدادی عادی و موفقیت‌آمیز باشد، آن‌ها دیدگاه‌های کاملاً متفاوتی نسبت به روابط نزدیک دارند. خانم ثور حسود تمایل دارد تا حضور دائمی را در کنار شریک خود حفظ کند، بر او سلطه یابد و قدرت را در دست گیرد. با این حال، قوس بیش از حد به آزادی و استقلال خود وابسته است و قادر نخواهد بود تا خواسته‌ها و آرزوهای خود را کنار گذاشته و زیر سایه راهنمایی دیگری زندگی کند.

4

سازگاری جنسی گاو و کمان

سازگاری جنسی زن اردیبهشت با مرد آذر می‌تواند عالی باشد اگر هر دو شریک، تمایلات شدیدی به یکدیگر داشته باشند و در یک اتحاد دائمی باشند. این سناریوی بعید ممکن است، اگر هر دو فرد با شناسایی و جبران کمبودهای مختلف یکدیگر کنار آیند. خانم ثور معشوقی مراقب و دلسوز است که ارزش زیادی بر تماس فیزیکی می‌گذارد. غریزه تکامل یافته او به او این امکان را می‌دهد که لذت را به شیوه‌ای نامحسوس تشخیص دهد و به شریک خود نیز ارائه دهد. انرژی قوس، زندگی جنسی آنها را با ادویه و شور و حال آمیخته می‌کند، تضمین می‌کند که آنها هرگز خستگی را تجربه نکنند. سازگاری جنسی به شدت افزایش می‌یابد. یک شریک حسی و یک شریک پرانرژی، ترکیبی عالی را تشکیل می‌دهند که به هر دو طرف رضایت خواهد بخشید.

 سازگاری عشقی گاو و کمان
5

سازگاری خانوادگی گاو و کمان

سازگاری ازدواج زن اردیبهشت با مرد آذر به شدت ناپایدار است. همانطور که قوانین عشق را درک نمی‌کنند، امکان دارد که این دو توسط احساسات قدرتمندی در هم آمیخته و به سوی دفتر ثبت ازدواج پیش روند. پس از گذراندن مرحله ماه عسل در حالی که عینک‌های صورتی بر چشم دارند، شرکا نهایتاً شروع به دیدن و درک نقاط ضعف یکدیگر خواهند کرد. مرحله تقابل آغاز می‌شود، در طی آن هر شرکت‌کننده‌ای صداقت موضع خود را حفظ خواهد کرد. بعید است که آن‌ها یکدیگر را درک کنند، زیرا دیدن امور از دیدگاه دو ناقوس متفاوت، غیرممکن است. دیدگاه‌های متفاوت دو نفر نسبت به جهان، منجر به بحث‌های داغ و سرزنش‌های متقابل خواهد شد. در آن موقع، آینده مشترکشان کاملاً به خودشان بستگی دارد. اگر هر دو آن ها، منابع درونی را برای قرار گرفتن در جایگاه نفر دیگر و درک دیدگاه او و رسیدن به یک توافق پیدا کنند شاید بتوانند به این زندگی مشترک امیدوار باشند.

بر اساس قوانین فال ودایی، ونوس محبوب، مشتاق آزادی یوپیتر را با اهدای کمربند جادویی خوشبو به وجد آورد. با تطبیق این داستان، می‌توان نتیجه گرفت که سازگاری نشان‌های فلکی قوس و ثور در زندگی روزمره ممکن است اگر شرکای زندگی آن‌ را به گونه‌ای ترتیب دهند که این اتحاد شامل جادو، علاقه‌ی مشترک و شور و شوق باشد. این امر تا حدودی به نفع آقای کمان است، اما عمدتاً به سود هر دوی آن‌ها می‌باشد. آن‌ها به اندازه‌ای که به یکدیگر متعهد هستند، به ازدواج علاقه‌مند نیستند. هر دو ازدواج را کهنه می‌دانند.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه آذر حکمرانی می‌کند؟

سیاره حاکم بر برج قوس، مشتری است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی می‌باشد.

کدام برج در زمینه رابطه‌ی طولانی مدت با برج قوس بهترین گزینه است؟

برج‌های اسد(مرداد)، حمل(فروردین)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج قوس شناخته می‌شوند.

آیا برج قوس یک برج ثابت است؟

خیر، کمان نشانه‌ای ناپایدار است

عنصر وجودی کمان را توصیف کنید

آتش عنصری است که با برج قوس مرتبط می‌شود. با ولع بی‌پایان آن‌ها برای ماجراجویی و کنجکاوی، می‌توان گمان کرد که قوس‌ها همیشه آتشی زیر پای خود دارند. قوس‌ها از بی‌قراری شدید برای سیاحت رنج می‌برند و وقتی می‌توانند آزادانه بگردند، خوشحال‌ترین‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo