فال ازدواج زن خرداد با مرد آذر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن خرداد با مرد آذر بر طبق اصول طالع‌بینی چندان صحیح نیست، یعنی آن‌ها کاملاً در تضاد با یکدیگر هستند. این بدان معناست که این دو، جاذبه‌ای باورنکردنی نسبت به یکدیگر دارند. خرداد دارای نشانه هوا است، در حالی که آذر دارای نشان آتش است. برخورد آتش و هوا موجب ایجاد حرقه می‌شود. این دو ویژگی‌های مشترک بسیاری دارند. هر دو مهربان، دارای ذهن‌هایی باز، علاقه‌مند به دانش جدید و شور برای ارتباط و سفر هستند. توانایی‌های علمی این دو فوق‌العاده است و بنابراین، هر کدام از آن‌ها مجلس‌گرم‌کن‌ هایی جذاب می‌سازند.

عطارد، سیاره حاکم بر برج جوزا است. نیروی الهی پشت کسب و کار و ارتباطات، که به این برج توانایی برقراری ارتباط با دیگر نقاط جهان را می‌بخشد. برج قوس تحت رحمت مشتری قرار دارد. هر دو به طور بی‌پایان خوش‌بین هستند و به آسانی از تخلفات می‌گذرند. سازگاری برج جوزا و قوس همیشه مملو از انرژی است، جایی برای خستگی یا اندوه باقی نمی‌گذارد. هم آتش و هم هوا می‌کوشند تا پیشگام باشند. بر این اساس، آن‌ها ممکن است با هم درگیر و به تضاد برخورند. رابطه آن‌ها می‌تواند با ضرب‌المثل “یا بزرگ باش یا به خانه برگرد” خلاصه شود. یعنی آن‌ها یا کاملاً با هم هماهنگ هستند، یا از هم متنفر می‌شوند و در جهات مخالف فرار می‌کنند. هر دو از عاشقانی هستند که هیچ چیز کمتر از کمال را در روابط‌ه‌شان نمی‌پذیرند.

1

سازگاری کلی دوپیکر و کمان در فال هندی

از آنجایی که زن خرداد و مرد آذر، هر دو از نشانه‌های قابل تغییر هستند، سازگاری شان فوق‌العاده است. آنها در تطبیق با شرایط زندگی و خصوصیات یار و همراه خود ماهر هستند. بنابراین، برای آقای قوس، دوگانگی شخصیت خانم خردادی مهم نیست و خانم خردادی هم از تصمیمات ناگهانی مرد آذری شگفت‌زده نمی‌شود. آنها توسط میل مشترک به دانش، که به عنوان جوهره ایده‌ها و برنامه‌های زندگی‌شان عمل می‌کند، به یکدیگر پیوند خورده‌اند. داشتن دیدگاه و ارزش‌های مشترک به آنها کمک می‌کند تا به هم نزدیک‌تر شوند و آنها را شرکای ایده‌آلی می‌سازد.

یک خردادی رهبر فلسفی جفت است؛ او بسیار مطالعه داشته و دارای تخیل نامحدودی است. زن خرداد و مرد آذر معمولاً به یکدیگر منفعت می‌رسانند و می‌توانند هنگام جفت‌شدن چیزهای فراوانی یاد بگیرند. سازگاری زن خرداد و مرد آذر در فال‌های آن‌ها منعکس می‌شود که برای پیشرفت روابط در تمام عرصه‌های زندگی خوب است. بین آن‌ها سوءتفاهم‌ها و دعواهایی وجود خواهد داشت، اما دو خوش‌بین به سرعت هر مشکلی را حل می‌کنند. همچنین، هر چه مؤثرتر با مشکلات برخورد کنند، پیوندشان محکم‌تر می‌شود.

فال ازدواج زن خرداد با مرد آذر
2

سازگاری کاری دوپیکر و کمان

در دنیای ایده‌آل، بانوی خرداد معمولاً نگران ایجاد ارتباط و اتحاد با همکاران است. ارتباطات برای او بسیار مهم است. مرد آذر نگران پیشرفت حرفه‌ای و تحقق آرمان های خودش است. زمانی که منافع مستقل آنها با هم برخورد می‌کند، رقابت و مخالفت شعله‌ور می‌شود. وقتی که هدف مشترکی دارند، سازگاری برج قوس و جوزا در محل کار می‌تواند سازنده باشد. تفویض مؤثر وظایف به آنها امکان می‌دهد تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورند.

3

سازگاری دوستی دوپیکر و کمان

همخوانی زن خرداد با مرد آذر در دوستی خوب است، اما چند نقص دارد. از یک طرف، علایق مشترک و دیدگاه‌ها نسبت به زندگی مردم را به یکدیگر نزدیک می‌کند و پیوندهای آن‌ها را محکم می‌سازد. آن‌ها از وقت خود لذت می‌برند و می‌توانند ساعت‌ها گفتگو کنند. از طرف دیگر، آذری ها به شدت به آموزش دادن و انتقاد کردن از همه اطرافیان خود علاقه‌مند هستند اما خردادی ها تحمل انتقاد را ندارند. بنابراین برای ادامه رابطه هر دو طرف باید احساسات و خواسته های یکدیگر را در نظر بگیرند و شور و اشتیاق خود را مهار کنند و به دوست شان اجازه دهند همان کسی باشد که هست.

4

سازگاری عشقی دوپیکر و کمان

وقتی صحبت از سازگاری عشقی بین زن خرداد با مرد آذر می‌شود، گاهی اوقات ارتباطات صمیمانه بین این دو به طور غیرمنتظره‌ای آغاز می‌شود. آن‌ها به شیوه‌ای جادویی به یکدیگر جذب می‌شوند و به راحتی می‌توانند یکدیگر را در جمعی از دوستان شناسایی کنند. این دو به سرعت متوجه می‌شوند که موارد مشترک زیادی دارند، آن‌ها موضوعاتی برای گفتگو دارند و عجیب اینکه، این دو به معنای واقعی نمی‌توانند بدون هم نفس بکشند. هر دو فرد خلاق هستند و رابطه خود را با سورپرایزها و هدایای خاصی گرم و زیبا می‌کنند. این دو عاشق به انواع نمایش‌ها می‌روند، برای تماشای فیلم‌ها به سینما می‌روند و در مهمانی‌های پر سر و صدا شرکت می‌کنند و ممکن است ناگهان چمدان ها را برای یک سفر رمانتیک ببندند. قوس و جوزا سطح بالایی از سازگاری در عشق دارند، آن‌ها پتانسیل بالایی دارند که عاشق هم شوند و زندگی‌ای طولانی و جالبی را تجربه کنند.

بخش نامطلوب شخصیت مرد آذر، سرعت عمل و قطعیت بی‌پرده‌اش است. او اغلب با کلمات خشن برافروخته می‌شود که بعداً از آنها پشیمان می‌شود. بانوی خردادی حساس و ضعیف است و تحمل این رفتار برایش دشوار است، اما توانایی او در فراموش کردن سریع کدورت‌های گذشته، هر دوی آنها را نجات می‌دهد. سازگاری برج قوس و جوزا در روابط، در صورتی که یاد بگیرند چگونه تسلیم شوند و درگیری‌ها را به صورت دوستانه حل و فصل کنند، عالی خواهد بود. ستاره‌شناسان ارتباط آنها را یکی از بهترین‌ها می‌دانند، بنابراین سرنوشت مشترکشان کاملاً به هر دو عاشق وابسته است.

 سازگاری عشقی دوپیکر و کمان
5

سازگاری جنسی دوپیکر و کمان

به طور کلی، سازگاری زن خرداد با مرد آذر در رابطه جنسی به عنوان عالی می‌باشد. در زندگی روزمره، هماهنگی متقابل و توانایی درک متقابل تا حد زیادی به روابط جنسی کشیده می‌شود. بانوی خرداد در تمام جنبه‌های زندگی، از جمله جنسی، خلاق است. او اغلب قادر است چیزی نو و جالب به شریک خود ارائه دهد، که آقای کمان خوش‌بین به سرعت آن را می‌پذیرد. برای هیچ یک از آن‌ها، روابط جنسی بی‌معنی و بی‌احساس، پذیرفتنی نیست. هر تماس جنسی باید با معانی و احساسات خاصی آمیخته شود. هر دو پرشور هستند و بنابراین پایدار. در این زوج، عشق‌ورزی می‌تواند از شب تا صبح ادامه داشته باشد.

آن‌ها به نمایش جنسی علاقه‌ای ندارند. اگر هیچ‌کدام حال و حوصله نداشته باشند، به راحتی می‌توانند چیز دیگری جایگزین کنند، مثلا قدم زدن شبانه در شهر و یا خواندن کتاب های ادبی جذاب. هیچ یک از این دو طلبکار یا برتر از دیگری نیست، به این معنی که اگر یکی از آن‌ها به نزدیکی علاقه‌ای نشان ندهد، دیگری بلافاصله آن را می‌پذیرد. از سوی دیگر، شور و شوق می‌تواند هر زمانی آن‌ها را فرا بگیرد. هر دو به گرایش‌های درونی خود عمل می‌کنند و حتی در اتاق پرو یا صندلی عقب ماشین به رابطه جنسی می‌پردازند.

6

سازگاری خانوادگی دوپیکر و کمان

سازگاری ازدواج میان زن خرداد با مرد آذر نه تنها محکم و مبتنی بر حمایت متقابل است، بلکه واقعا خوشحال‌کننده نیز هست. آن‌ها ازدواج را به عنوان هدفی ضروری یا لازم نمی‌بینند؛ تنها احساسات قدرتمند و تمایل به بودن در کنار هم می‌تواند آن‌ها را به پذیرش چنین ریسک مسئولانه‌ای ترغیب کند. هر دو نفر ارزش‌ها و استقلال خود را دوست دارند و خواسته دیگری برای استقلال را هم می‌پذیرند. خودپذیری و رشد شخصیت در صدر فهرست اولویت‌های هر کسی قرار دارد. سازگاری ازدواجی زن خرداد و مرد آذر می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر افراد عمل کند.

در روح همه مردم از قدیم الایام، یک کودک کوچک زندگی می‌کند که برای تجربه‌ها و احساسات جدید، تشنگی ناتمامی دارد. به خاطر همین آنی بودن، رابطه‌شان پویاتر و پرشورتر می‌شود. این رابطه از دید هر دو نفر به نظر ایده‌آل می‌رسد و در واقع همین‌طور است. سازگاری برج‌های قوس و دوقلو در زندگی روزمره سال به سال در حال بهبود است. بانوی خرداد، حمایت و پناهگاه مهمی را در شریک خود پیدا می‌کند، در حالی که مرد آذر در خانم خردادی کسی را می‌بیند که واقعاً جهان درونی مرموز او را درک می‌کند و همچنین منبعی از الهام است. زوج بزرگ‌تر، برج آتشین را متجسم می‌کند: مرد آذر به طور مکرر شریکش را از بهشت به زمین می‌آورد و به او راه درست را نشان می‌دهد. بانوی خردادی ممکن است در ابتدا مقاومت کند، اما در نهایت تسلیم آقای قوس می‌شود. هر دو فرد از بنیاد شورشی هستند، که به این معنی است که آن‌ها همواره دوستان و خانه‌های خود را عوض می‌کنند. فرزندان این خانواده‌شان نسبت به سنشان بسیار بالغ هستند.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه آذر حکمرانی می‌کند؟

سیاره حاکم بر برج قوس، مشتری است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی می‌باشد.

کدام برج در زمینه رابطه‌ی طولانی مدت با برج قوس بهترین گزینه است؟

برج‌های اسد(مرداد)، حمل(فروردین)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج قوس شناخته می‌شوند.

آیا برج قوس یک برج ثابت است؟

خیر، کمان نشانه‌ای ناپایدار است

عنصر وجودی کمان را توصیف کنید

آتش عنصری است که با برج قوس مرتبط می‌شود. با ولع بی‌پایان آن‌ها برای ماجراجویی و کنجکاوی، می‌توان گمان کرد که قوس‌ها همیشه آتشی زیر پای خود دارند. قوس‌ها از بی‌قراری شدید برای سیاحت رنج می‌برند و وقتی می‌توانند آزادانه بگردند، خوشحال‌ترین‌اند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo