فال ازدواج زن تیر با مرد آذر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

متولدین ماه آذر (برج قوس) از ماجراجوترین افرادی هستند که ممکن است با آن‌ها برخورد کنید. آن‌ها به دنبال ماجراهای جدید هستند و از هیجان و آدرنالین لذت می‌برند، به همین دلیل است که بیشتر اوقات آن‌ها را در حال سفر کردن یا کشف چیزهای جدید خواهید یافت. آن‌ها اجتماعی هستند و عاشق برقراری دوستی‌های جدید می‌باشند.

متولدین تیر از سوی دیگر، افرادی عاطفی و بسیار مهربان هستند. آنها خواهانِ زندگی خانوادگی امن، شاد و راحت هستند. آنها دوست دارند لبخند را بر صورت عزیزانشان ببینند و برای این اتفاق هر کاری که در توانشان باشد انجام می‌دهند. در روابط عاطفی، مراقب و وفادار هستند. همخوانی متولدین تیر و آذر بسیار کم است و به همین دلیل ترکیب خوبی را با هم نمی‌سازند. هر دوی آنها قطعاً باهوش و زیرک هستند و ممکن است لحظات خوبی هم با هم داشته باشند، اما این کافی نیست تا آنها را کنار هم نگه دارد. مرد آذر از فردی به فرد دیگر می‌پرد زیرا می‌تواند بلافاصله پیوندهای جدیدی برقرار کند، در حالی که خانم تیر ماه به هر کسی که وارد زندگی‌اش می‌شود، بیش از حد تعلق خاطر پیدا می‌کند.

این موضوع باعث می‌شود که این دو از نظر احساسی از هم دور باشند، که نشانه‌ای از یک رابطه‌ سالم نیست. علاوه بر این، متولدین آذر صادقانه و بی‌پرده حرف می‌زنند که این کار غرور بانوی تیر را به راحتی جریحه‌دار می‌کند چون آن‌ها به سختی می‌توانند نظرات تند را تحمل کنند. سازگاری متولدین برج قوس (آذر) و سرطان (تیر) می‌تواند منجر به یک دوستی یا همکاری خوب شود که گاهی اوقات برای آپدیت کردن اخبار یکدیگر ملاقات می‌کنند، اما یک رابطه‌ طولانی‌مدت می‌تواند برای هر دو طرف آسیب‌زا باشد.

1

طالع بینی کلی خرچنگ و کمان در فال هندی

آذر تحت حکمرانی مشتری است و تیر تحت حکمرانی ماه. مشتری نماد خوش‌بینی، رشد، شانس و سفر است، در حالی که ماه بر عشق، غریزه مادری و مراقبت تمرکز دارد. این دو ترکیبی از انرژی مذکر و مونث را شکل می‌دهند و وقتی که آنها به سمت هدف مشترکی حرکت می‌کنند، انرژی‌هایشان می‌توانند ترکیب شوند و نتایج خوبی به دست آورند. قوس یک نشانه آتشین است و سرطان یک نشانه آبی. کمان به دنبال ماجراجویی است، اما خرچنگ به دنبال امنیت و ثبات است. برای این دو دشوار است که به یک نقطه مشترک برسند چون آنها به دنبال رویکردهای کاملا متفاوتی در زندگی هستند.

کمان یک نشانه متغیر است و خرچنگ یک نشانه اصلی. پس آقای کمان از ایده‌ای به ایده دیگر پرش می‌کند و به جایی می‌رود که بیشترین حس زنده بودن را داشته باشد، اما خانم خرچنگ آغازگر ایده‌های جدیدی است که اطمینان حاصل کند همه چیز تا انتها به درستی انجام شود. با وجود تفاوت‌های زیاد، این دو قطعاً جفت ایده‌آلی را تشکیل نمی‌دهند چرا که رابطه‌شان به کار و تلاش زیادی نیاز خواهد داشت. با این حال، اگر خانم تیر ماهی به شریک آذری خود آزادی حرکت و فضای شخصی خود را بدهد و آقای کمان هم به خانم خرچنگ نشان دهد که یک ذهن باز چقدر می‌تواند رهایی بخش باشد، احتمال دارد این تطابق کار کند، اما آن هم برای مدت زمانی کوتاه!

فال ازدواج زن تیر با مرد آذر
2

سازگاری کسب‌وکار خرچنگ و کمان

وقتی زن تیر با مرد آذر برای انجام یک پروژه دست به دست هم می‌دهند، به زمان نیاز دارند تا به همدیگر و شراکت با یکدیگر عادت کنند. آقای کمان ریسک پذیر است و عاشق چالش‌های جدید می‌باشد، اما خانم خرچنگ از امنیت لذت می‌برد. آن‌ها می‌توانند جنبه‌های مختلفی به کسب‌وکار بیاورند و در بلندمدت می‌توانند تیم خوبی برای تجارت تشکیل دهند. تیر یک نشانه اصلی است و دوست دارد پروژه‌های جدیدی را آغاز کند در حالی که کمان به عنوان یک نشانه متغیر از یک کار به کار دیگر می‌پرد. حتی اگر آن‌ها امور را به شیوه‌های متضاد ببینند، می‌توانند یکدیگر را تکمیل کرده و به رشد یکدیگر کمک کنند. تا زمانی که آن‌ها تفاوت‌هایشان را قدر بدانند و از طریق کانال‌های مناسب ارتباط برقرار کنند، می‌توانند یک اتحاد خوب و پایدار تشکیل دهند.

3

سازگاری عشقی خرچنگ و کمان

سازگاری عشقی زن تیر با مرد آذر بستگی به نحوه و زمان دیدار این دو و سطح درک و بلوغ آنها در آن زمان دارد. این ترکیب می‌تواند بسیار جذاب باشد و خوب پیش برود و یا کاملاً برعکس، به سوی نابودی برود. آقای کمان جذب طبیعت گرم و دلسوز خانم خرچنگ می‌شود، در حالی که خانم خرچنگ شیفته شخصیت قوی آقای کمان می گردد.

تیر ماهی ها موجودات بسیار مهربانی هستند و وقتی تلاش می‌کنند تا با ماجراجویانی مانند آذری‌ها رابطه عاشقانه‌ای را شکل دهند، از کوتاه آمدن در هر گامی از زندگی دریغ نمی‌کنند. شخصیت گرم بانوی تیر باعث می‌شود آقای کمان احساس راحتی کند و بخواهد در کنار او آرام بگیرند. از سوی دیگر، آقای کمان هم انرژی و نگرش مثبت را به زندگی شریک تیر ماهی خود می‌آورد. آقای کمان در بیان احساسات خود صریح است که می‌تواند با خانم تیر ماهی احساساتی خوب جور در آید. آن‌ها می‌توانند بر پایه ارتباط خوب یک رابطه قابل قبول را شکل دهند.

با این حال، این دو عاشق نگرش‌های متفاوتی به زندگی دارند. مرد آذر بر اساس هیجان زندگی می‌کند، در حالی که بانوی تیر رویکردی سنتی و احساسی دارد. نیازهای عاطفی خانم خرچنگ می‌تواند در درازمدت برای شریک آذری‌اش سنگین و طاقت‌فرسا شود و بی‌پروایی و بی‌قراری آقای کمان هم می‌تواند برای خانم تیری محافظه‌کار آزار دهنده باشد. این اختلافات می‌تواند گاهی اوقات باعث اصطکاک جدی بین آن دو شود. در بیشتر موارد، هر دوی آن‌ها به دلیل کمبود درک متقابل نمی‌توانند مشکلات خود را حل کرده و در نهایت رابطه‌شان پایان می‌یابد.

 سازگاری عشقی خرچنگ و کمان
4

سازگاری جنسی خرچنگ و کمان

سازگاری زن تیر با مرد آذر در رابطه جنسی جذابیت زیادی دارد. اما اگر آن‌ها به این مرحله برسند، می‌توانند زمینه‌های جالبی برای زندگی جنسی‌شان پیدا کنند. با این حال، طبیعت متغیر آقای کمان برای خانم خرچنگ قابل درک نیست و آقای کمان نیز برآورده کردن نیازهای عاطفی خانم خرچنگ را چالش‌برانگیز خواهد یافت. اگر این دو راهی برای به اشتراک گذاشتن احساسات واقعی‌شان پیدا کنند، زندگی جنسی‌شان می‌تواند هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد. افراد متولد ماه سرطان بسیار محتاط هستند، حتی در رختخواب، و از الگویی مشابه و امن پیروی می‌کنند. در حالی که متولدین ماه آذر دوست دارند وحشی و آزاد باشند. بنابراین، متولد ماه سرطان باید از منطقه راحتی خود خارج شود و وارد آب‌های ناشناخته شود، در حالی که متولد ماه قوس باید انتظارات خود از متولد ماه سرطان را کاهش دهد و به او فرصت دهد تا خلاقیت جنسی‌اش را به تدریج افزایش دهد.

5

سازگاری خانوادگی خرچنگ و کمان

سازگاری زن تیر با مرد آذر در زندگی خانوادگی می‌تواند جواب دهد اگر کارها را به آرامی پیش ببرند. آن‌ها روش‌های متفاوتی برای زندگی کردن دارند و باید زمینه‌ای مشترک برای داشتن یک زندگی خانوادگی سالم پیدا کنند. آقای کمان باید یاد بگیرد که از نظر عاطفی برای شریک زندگی‌اش در دسترس باشد. خانم خرچنگ نیز باید روی مهارت‌های اجتماعی‌اش کار کند. او پس از ازدواج باید نیاز خود به ثبات و امنیت را به شریک همیشه در حرکت خود بفهماند، در غیر این صورت ممکن است او را ترسانده و فراری دهد. آقای کمان عاشق آزادی و زندگی بدون درام و پیچیدگی است. بنابراین، سازگاری خانوادگی زن تیر با مرد آذر می‌تواند به آشوب عاطفی برای آن‌ها منجر شود. با این حال، خانم خرچنگ می‌تواند در این بخش به آقای کمان کمک کند. اما زمانی که آن‌ها به خوبی در زندگی خانوادگی جا افتادند، آقای قوس کم‌کم روند دائمی سفرهای خود را کاهش می‌دهد چرا که خانه‌ای که توسط همسر تیر ماهی‌اش ایجاد شده، برای او آرامش‌بخش خواهد بود.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه آذر حکومت می کند؟

سیاره حاکم بر برج قوس، مشتری است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی نیز می‌باشد.

کدام برج در زمینه رابطه طولانی مدت با ماه آذر بهترین جفت است؟

برج‌های اسد (مرداد)، حمل (فروردین)، میزان (مهر) و دلو (بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج قوس شناخته می‌شوند.

آیا برج قوس یک برج ثابت است؟

خیر، آذر ماه از نشانه های متغیر است.

عنصر وجودی قوس را توصیف کنید.

عنصر مرتبط با برج قوس، آتش است. با وجود اشتیاق بی‌پایان آن‌ها برای ماجراجویی و کنجکاوی سیری‌ناپذیرشان، می‌توان تصور کرد که قوس‌ها همیشه آتشی زیر پایشان به پا دارند. قوس‌ها از سرگردانی شدید رنج می‌برند و زمانی که بتوانند به آزادی سرگردانی کنند خوشبخت‌ترین هستند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo