فال ازدواج زن آبان با مرد آذر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن آبان و مرد آذر به نظر معادله‌ای متعادل است. هر دوی این شرکای عاشق، در انجام چند کار به طور همزمان مهارت دارند. تولدها و تاریخ های خاص و تعهدات خانوادگی برایشان مهم و با معنی است. اما برای انجام هر کاری توسط این زوج، به پیگیری خانم عقرب نیاز است. آقای کمان تمایل دارد از یک پروژه به پروژه دیگر بپرد، که در اینجا پایداری عقرب به کار می‌آید. خوشبختانه مرد آذر ماه تمام تلاش‌هایی که شریکش می‌کند را می‌بیند و قطعا قدردانی خود را زمانی که نیاز است نشان می‌دهند. آبانی ها می‌توانند سرسخت، دقیق و سخت گیر باشند و بنابراین این خانم عقرب باید یاد بگیرد به مرد آذری خود فضای شخصی و زمان برای پیگیری علایق‌اش را بدهد. خانم عقرب ایده‌های قوس را به انجام می‌رساند، حتی اگر آقای قوس علاقه خود را از دست داده و به سراغ کار دیگری رفته باشد. برای نشان دادن اینکه سازگاری قوس و عقرب فقط کار و بازی نیست، آقای قوس گاهی به انعطاف‌پذیری گرایش نشان می‌دهد، ویژگی مثبتی که گهگاه بر عزم قاطع پیروز می شود.

زن آبان و مرد آذر می‌توانند برای یکدیگر امنیت و راحتی فراهم آورند. زمانی که با یکدیگر راحت شوند و دیدگاه‌های متفاوتشان درباره عشق و زندگی را بپذیرند، این دو پتانسیل داشتن روابط پرشور، ارتباط عمیق و احترام واقعی را دارند و تا زمانی که ارتباط برقرار کنند و تفاوت‌هایشان را در آغوش بگیرند، رابطه‌شان پرشور خواهد بود.

1

طالع بینی کلی عقرب و کمان در فال هندی

سازگاری کمان و عقرب باعث ایجاد همتایان زودیاک می شود. عناصر آتش و آب در حالت طبیعی خود با هم ترکیب نمی‌شوند. خانم عقرب فردی عجیب و پر از رمز و راز است که توجه واقعی آقای قوس را برمی‌انگیزد. با وجود تفکر هوشمندانه‌اش، خانم عقرب اغلب غیرقابل پیش‌بینی و بی‌پروا است. از طرف دیگر، آقای قوس فردی صریح است، او اغلب به صورت آشفته حرکت می‌کند و اهمیت زیادی به آزادی هم در بیرون و هم در درون قائل است. عقرب یک نشانه ثابت در زودیاک است. این بدان معناست که معمولاً همیشه به خواسته‌های خود می‌رسد، در ایستادگی بر مواضع خود سرسخت است و به ندرت واژه “سازش” را به کار می‌برد. افراد کمی قادر به تحمل این خصوصیات هستند و این موضوع با طبیعت سخت‌گیرانه‌اش تشدید می‌شود.

آقای قوس از سوی دیگر، در این زمینه برعکس است، بطور ذاتی متغیر بوده و به سرعت خود را با شرایط جدید تطبیق می‌دهد. او در تمام جنبه‌های زندگی به دنبال تازگی است، در هر چیزی که بتواند به او دانش جدید، تجربه عملی و تاثیرات لذت‌بخش بدهد. علاوه بر این، سیارات حاکم بر هر نشانه، ویژگی‌های منحصر به فردی به آنها اعطا می‌کنند. برج عقرب تحت کنترل مریخ، سیاره پرخاشگر، و پلوتون، سیاره سرسخت، قرار دارد. به دلیل آنها، بانوی آبان مصمم و شجاع، همچنین خودمحور و صریح است. او عمدتاً توسط میل به قدرت هدایت می‌شود، زیرا از این طریق او می‌تواند چیزهای دیگر را به دست آورد: ثروت، شهرت، و بدنامی. قوس تحت تاثیر سیاره مشتری قرار دارد. این جرم آسمانی تفکر فلسفی و اشتیاق به علم و دانش را در متولدین آذر القا می‌کند. وظیفه کارمایی او انتشار دانش است. در نتیجه، قوس دانش‌آموزی برای تمام عمر است، که به طور منظم چیزهای جدیدی را امتحان می‌کند.

سازگاری برج قوس و عقرب با دوز سالمی از نیروی مردانه مجهز است. با ترکیب نشانه‌های آب و آتش، اتحادی قوی اما پیچیده و متضاد برقرار می‌شود. سازگاری بین قوس و عقرب پتانسیل داشتن ویژگی‌های برجسته و به ارمغان آوردن پاداش‌های قابل توجه را دارد. قوس که انعطاف‌پذیر، باهوش و ملایم است، با عقرب که عمیق، قدرتمند و رازآلود است، ملاقات می‌کند. آن‌ها چیزهای زیادی برای یادگیری از یکدیگر دارند.آقای کمان انعطاف‌پذیر است، روی مشکلات گیر نمی‌کند و به لطف ذهن پرجنب و جوش و رویکرد نوآورانه‌اش به راحتی از موانع عبور می‌کند. او یک خوش‌بین دائمی است که از ارتباط برقرار کردن لذت می‌برد و با لبخند به دور دنیا سفر می‌کند. از طرف دیگر، خانم عقرب پایدارتر است، روی یک موضوع متمرکز می‌شود و آن را تا انتها دنبال می‌کند اما از پیگیری مسائل پیش پا افتاده خودداری می‌کند.

سازگاری زن آبان با مرد آذر تنها زمانی می‌تواند رابطه پرباری را تضمین کند که هر دو نفر با یکدیگر صادق و راستگو باشند. در این صورت، اعتماد آن‌ها به اوج خود می‌رسد و مسیر رابطه شان به طور چشمگیری تسهیل خواهد شد. تمایل متقابل برای درک و احترام به تفاوت‌های یکدیگر می‌تواند عشق این دو را قوی‌تر کند. خانم عقرب بیشترین مشکل را در باز کردن قلب خود برای مرد آذر دارد، چرا که محرمانه بودن یکی از ویژگی‌های غالب او است. احساسات ظریف او زیر یک پوسته سخت پنهان شده که به دلایل امنیتی لجوجانه آن را مخفی می‌کند. اما وقتی مرد آذر حضور دارد، خانم آبانی به آرامی و برای مدت طولانی شل می‌شود، وقتی که او ناپایداری و گاهی بی‌مسئولیتی خود را در نظر می‌گیرد اعتماد کردن به دیگران هم برایش سخت است.

فال ازدواج زن آبان با مرد آذر
2

سازگاری کسب و کار عقرب و کمان

سازگاری میان برج قوس و برج عقرب می‌گوید با وجود این که این نشانه‌های کنار هم در چرخه زودیاک هستند، اما سازگاری کمی در کسب و کار با هم دارند. خانم عقرب با محاسبه و راهبردی پیش روی می‌کند تا به اوج برسد، اما آقای قوس در اهداف کاری خود بسیار چابک‌تر و خودجوش است. خصلت احساسی و آبی عقرب، شعله‌ هیجان آقای قوس را خاموش می‌کند که این امر برای همه ناخوشایند است. آن‌ها به صورت حرفه‌ای هیچ کاری با هم انجام نمی‌دهند و ترجیح می‌دهند به سوی سایر نشان‌های زودیاک کشیده شوند که آن‌ها را همانطور که دلشان می‌خواهد ببینند.

در محیط کاری، سازگاری فلکی بین کمان و عقرب متوسط است. آقای کمان برنامه‌ریز و استراتژیست شگفت‌انگیزی است. تصمیم‌های او واضح، روش‌های او دقیق و نتایج کار او فوق‌العاده‌اند. خانم عقرب هم یک رویاپرداز، سازمان‌دهنده و انجام‌دهنده‌ی پرتلاش است. اما اتحاد کاری آن‌ها یک نقطه ضعف بزرگ دارد، دو ایده‌آلیست که به شدت از دیگران انتقاد می‌کنند اما چنین حملاتی را در مورد خودشان نمی‌پذیرند. شرکا باید از فریبکاری پرهیز کنند و همواره به یاد داشته باشند که از ابتدا با هم برای رسیدن به یک هدف مشترک همکاری می‌کرده‌اند.

3

سازگاری عشقی عقرب و کمان

اگر زن آبان و مرد آذر به دنبال ایجاد یک رابطه عاشقانه هستند، باید به آن‌ها یادآوری شود که وقت بگذارند و به خوبی و خیلی عمیق یکدیگر را بشناسند؛ اگر هیچ یک از طرفین محتاط نباشند، این رابطه ممکن است پیش از آنکه هر کدام متوجه آغاز آن شده باشند خاتمه یابد! پشتکارشان به وفور پاداش داده خواهد شد. آقای کمان از تازگی و هیجان، همچنین توانایی تفکر مثبت، بهره‌مند است. خانم عقرب تنها خواهان تقویت و عمیق‌تر کردن پیوندهای عاطفی است. آقای کمان ممکن است در مراحل اولیه رابطه با توجه و امیدهای بلندپروازانه خانم عقرب برای عشق، احساس محدودیت کند. خانم عقرب اگر بتواند بر احساسات خود کنترل داشته باشد، به انجام و هیجان خواهد رسید.

ماه آبان نشانی است پر از احساسات شدید که با عمق و پیچیدگی تعریف می‌شود. شدتی که در ظاهر یک آبانی مشاهده می‌کنید تنها بخش کوچکی از آن چیزی است که واقعا درون او وجود دارد. آذر ماه، نشانی آتشین است که اغلب احساسات خود را آشکارا بروز می‌دهد. آنچه می‌بینید عمدتا همان چیزی است که وجود دارد و این دو برج اغلب نمی‌توانند اهداف یکدیگر را درک کنند. عقرب زمانی احساس رضایت و هیجان می‌کند که بتواند بر احساسات خود کنترل داشته باشد.

سازگاری میان کمان و عقرب، هر روز را به عنوان یک ماجراجویی (یا در مورد خانم عقرب، یک راز وسوسه‌انگیز) و فرصتی نامحدود برای کاوش، بررسی و کشف می‌داند. آنها به واسطه‌ی سفرهای مشترک‌شان به هم علاقه‌مند می‌شوند. در حالی که آقای قوس ممکن است از لجبازی و سرسختی خانم عقرب خسته شود، خانم عقرب ممکن است گمان کند همراه آذری‌اش کمی بیش از حد سریع‌العصب است. آن‌ها از یادگیری مشترک لذت خواهند برد و سفر می‌تواند برای این زوج بسیار مفید واقع شود چراکه رابطه‌شان در جریان دائمی تغییر است!

این دو شخصیت در روابط عاشقانه یا به خوبی پیش می‌روند یا به کلی ناموفق هستند. این افراد کاملاً متفاوت هستند و برخورد آن‌ها می‌تواند بسیار پرتلاطم اما هیجان‌انگیز باشد. رابطه این دو می‌تواند بسیار سریع پیش بروند. با این حال، اگر با سرعت بیش از حد پیش بروند، برخورد ناگزیر است. دست‌کم در ابتدا، هدف اینجا این خواهد بود که آن‌ها زمان بگذارند و پیش از متعهد شدن به چیزی که ممکن است بعداً پشیمان شوند، یکدیگر را بهتر بشناسند.

مرد آذر و بانوی آبان هر دو، جهان را صدف خود می‌دانند و برای رسیدن به اهداف و موفقیت‌های بهتر حاضرند ریسک‌های محاسبه شده‌ای را بپذیرند. اما آقای قوس بسیار بی‌پروا و بدون تردید عمل می‌کند، که اصلاً با شیوه‌ی خانم عقرب سازگار نیست. هرچند تجربیات مشترک آن‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند، عقرب بسیار کمتر قادر به سازگاری و ترک کارها به‌صورت ناگهانی است. خانم عقرب باید ابتدا امور خود را سامان دهد و سپس به دنبال آرزوهایش برود، در حالی که آقای کمان با بی‌قراری در حالی که نشست‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند، وسایلش را می‌بندد و فهرست‌ بلند بالای کارهایی که باید انجام دهد را نیز چک می‌کند.

 سازگاری عشقی عقرب و کمان
4

سازگاری جنسی عقرب و کمان

سازگاری میان زن آبان با مرد آذر می‌تواند یک ارتباط رمانتیک کوتاه‌مدت بسیار داغ و شدید باشد. آقای قوس، عاشقی هم‌دل است که قدرت جنسی معروف عقرب را تقویت می‌کند. او اغلب رابطه جنسی را به عنوان یک رویداد اجتماعی در نظر می‌گیرد. این با نگرش تقریباً معنوی خانم عقرب در این مورد در تضاد مستقیم است. در حالی که آن‌ها ممکن است لحظاتی بسیار پرشور داشته باشند، اما طمع خانم عقرب برای تسلط بر آقای کمان نهایتاً برای این روح آزاده بیش از حد خواهد بود.

همانطور که می‌دانید، تشنگی متقابل و نیاز دیوانه‌وار آن‌ها برای رضایت جنسی که از شور و اشتیاق نشأت می‌گیرد، نمی‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد. احساسات شروع به کم‌رنگ شدن می‌کنند و عشاق بیشتر به نواقص یکدیگر توجه می‌کنند. در این مرحله، سازگاری اصلی و قوی آن‌ها در اتاق خواب شروع به کاهش می‌کند. برای اجتناب از این امر، باید مداوم نوآوری کنند ضمن اینکه از خشم و حسادت متقابل پرهیز کنند.

5

سازگاری خانوادگی عقرب و کمان

سازگاری میان زن آبان با مرد آذر در ازدواج چندان مطلوب نیست. تعجب‌آور است که چگونه این دو نفر در نهایت به دفتر ثبت ازدواج رسیده‌اند. آنها تقریباً مطمئناً این قدم را تحت تأثیر احساسات شدید و امیال زودگذر خود برداشته‌اند، بی‌خبر از موانعی که پس از بازگشت پروفایل هورمونی‌شان به حالت عادی، انتظار آن ها را می‌کشد. توهمات مشترک درباره زندگی کم‌کم شروع به فروپاشی خواهد کرد و در نتیجه موجب اندوه شرکا خواهد شد. خانم عقرب فردی است که به ندرت اشتباه می‌کند، او در ادامه به بررسی، انتقاد و آموزش همسر آذری خود ادامه خواهد داد. آقای قوس، که یک فرد ظریف و آسیب‌پذیر است، برای پرهیز از دیدن چنین رفتارهایی از همسر و برای حفظ صلح، بیشتر وقت خود را بیرون از خانه خواهد گذراند.

در میانه‌ی سازگاری برج‌های قوس و عقرب، تضادها از هر طرف سبز می‌شوند: خانم عقرب صرفه‌جوست و سعی در پس‌انداز کردن پول دارد، در حالی که همسر آذری‌اش ترجیح می‌دهد به شکلی مفصل زندگی کند، اغلب آخرین درآمد باقی‌مانده‌اش را صرف امور پوچ می‌کند. علاوه بر این، آن‌ها روش‌های متفاوتی برای استراحت انتخاب می‌کنند، خانم عقرب به فعالیت‌های مفید مشغول می‌شود، در حالی که آقای کمان در یک مهمانی پر سر و صدا شرکت می‌کند. فرزندان نیز می‌توانند به نقطه‌ی اختلاف تبدیل شوند، خانم عقرب تمایل دارد تا نسلش را ادامه دهد، در حالی که آقای کمان تولید مثل را به مثابه خطری می‌بیند که از آن متنفر است: مسئولیت‌های بزرگتر . در نتیجه، سازگاری قوس و عقرب در زندگی خانوادگی نامطلوب است. قبل از اینکه این زوج به مرحله ازدواج برسند، باید زمان و تلاش زیادی را به رابطه‌شان اختصاص دهند و از تصمیمی که می خواهند بگیرند مطمئن شوند. آیا آن‌ها در مورد زمان و انرژی سازش خواهند کرد؟ هنوز موضوع حل نشده است!

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه آذر حکومت می کند؟

سیاره حاکم بر برج قوس، مشتری است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی نیز می‌باشد.

کدام برج در زمینه رابطه طولانی مدت با ماه آذر بهترین جفت است؟

برج‌های اسد (مرداد)، حمل (فروردین)، میزان (مهر) و دلو (بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج قوس شناخته می‌شوند.

آیا برج قوس یک برج ثابت است؟

خیر، آذر ماه از نشانه های متغیر است.

عنصر وجودی قوس را توصیف کنید.

عنصر مرتبط با برج قوس، آتش است. با وجود اشتیاق بی‌پایان آن‌ها برای ماجراجویی و کنجکاوی سیری‌ناپذیرشان، می‌توان تصور کرد که قوس‌ها همیشه آتشی زیر پایشان به پا دارند. قوس‌ها از سرگردانی شدید رنج می‌برند و زمانی که بتوانند به آزادی سرگردانی کنند خوشبخت‌ترین هستند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo