فال ازدواج زن بهمن با مرد آذر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

زن بهمن با مرد آذر سازگاری بسیار خوبی دارند. پیوند آن‌ها قوی و پرقدرت است. آقای کمان دوست دارد کاوش و ماجراجویی کند و به اشتراک بگذارد، در حالی که خانم کوزه یک فرد آرمان‌گرا، اجتماعی و فردگرا است. تمام این ویژگی‌ها این دو را به جفت مناسبی تبدیل می‌کند و پیوندشان مدت‌ها دوام می‌آورد. برج قوس (آذر) تحت حکمرانی مشتری و برج دلو (بهمن) تحت حکمرانی زحل است. این ترکیب از مشتری عظیم و زحل حکیم، ماجراجویی، شور و هیجان را به زندگی هر دو نفر می‌آورد. هر دوی آن‌ها می‌توانند در مورد موضوعات زیادی مانند آزادی، ذهنیت خوش‌بینانه و پنهان کردن احساسات واقعی‌شان در ظاهر، به توافق برسند.

با این حال، از آنجا که هر دو دارای روح آزادی هستند، ممکن است حسادت و شک به رابطه‌شان وارد شود. هر دوی آن‌ها بدون فکر عمل می‌کنند، که این امر می‌تواند منجر به بروز اشتباهاتی در تعهدات از هر دو طرف شود. اما اگر آن‌ها از منفی‌ها عبور کنند، فهرست مثبت‌ها برای کار کردن این تطابق، بسیار طولانی تر است.

1

طالع بینی کلی کوزه و کمان در فال هندی

زن بهمن و مرد آذر یکی از سازگارترین جفت‌ها هستند و وجوه مشترک زیادی دارند. هر دوی آن‌ها خوش‌بین، مثبت‌اندیش، پیشرو و دارای تفکرات مدرن هستند و مهم‌تر از همه، هر دو برای استقلال ارزش بالایی قائلند. به خاطر این ویژگی‌ها، احتمال دارد که ارتباط این دو برای مدتی به شکل یک رابطه غیررسمی باشد، اما وقتی هر دو متوجه می‌شوند چقدر با یکدیگر جور هستند، ممکن است به شکلی جدی‌تر درآید. همچنین این ارتباط یکی از موارد نادری است که می‌تواند در فاصله‌های طولانی به خوبی دوام بیاورد. یکی از معدود نقاط ضعف این ارتباط این است که هر دو نشانه غیرعملی هستند. قوس نشانه‌ای متغیر است، در حالی که دلو نشانه‌ای ثابت است. بنابراین، قوس برای پایبند ماندن به یک پروژه دشواری دارد در حالی که دلو دوست دارد هر کاری به پایان و انجام برسد. تا زمانی که این دو به صورت آشکار با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، می‌توانند در تقریباً هر پروژه‌ای کامل و هماهنگ با هم کار کنند. خانم دلو قدرت آقای قوس را تحسین خواهد کرد در حالی که آقای قوس از هوش خانم دلو خوشش خواهد آمد. بنابراین، این دو با هم، زوجی بسیار پویا می‌سازند.

فال ازدواج زن بهمن با مرد آذر
2

سازگاری کاری کوزه و کمان

دانش یک فرد متولد برج قوس به همراه دیدگاه‌های نوآورانه برج دلو، در محیط کار شگفتی‌ها می‌آفریند. این شراکت، محدودیتی ندارد. البته که رقابت وجود دارد، اما لحظه‌ای کسالت‌بار نیست وقتی این دو نفر در کار هستند. هر دوی آنها پرشور هستند و احترام متقابلی برای یکدیگر قائلند. آقای قوس، دیدگاه‌های منحصر به فرد و خلاقیت خانم دلو را تحسین می‌کند، در حالی که خانم دلو، ابتکار و درخشندگی آقای قوس را ستایش می‌کند. از آنجایی که هر دو آزادی خود را بیش از حد دوست دارند، تعارضات بین آنها بسیار کم است. آنها در مورد اتحادشان بسیار صادق هستند که به آنها کمک می‌کند تا از همه منفی‌بافی‌ها و چالش‌هایی که سر راهشان قرار می‌گیرد، عبور کنند. وقتی این دو با هم کار می‌کنند، یک تیم نوآور و جالب توجه را تشکیل می‌دهند.

قوس نشانه‌ای متغیر است که وظیفه‌ی شروع کردن یا متوقف کردن یک پروژه در جریان را بر عهده دارد. دلو نشانه‌ای ثابت است و به حفظ و استمرار پروژه کمک می‌کند، همچنین آن را پایدار می‌سازد. این دو متعهد و وفادار هستند و می‌توانند با هم دست به کارهای بزرگی بزنند. در مجموع، این ترکیب از نشانه‌های متغیر و ثابت تمام جنبه‌های یک پروژه را از برنامه‌ریزی گرفته تا اجرا، ادامه دادن و پایبندی به آن، برای رسیدن به موفقیت پوشش می‌دهد.

3

سازگاری عشقی کوزه و کمان

زن بهمن و مرد آذر هر دو از ماجراجویی لذت می‌برند، آن‌ها از بدو تولد شورشی هستند و برای هیجان زنده‌اند. آن‌ها به اندازه کافی شباهت‌ دارند تا یک رابطه قوی و سالم بسازند. آن‌ها جذب یکدیگر می‌شوند نه تنها به خاطر زمینه‌های مشترکی که دارند، بلکه به خاطر تفاوت‌های اندکی که وجود دارد. به دلیل رفتار بی‌قضاوتشان، هر دو فضای کافی دارند تا در رابطه صادق و واقعی باشند. آن‌ها صراحت و رک‌گویی شریک خود را قدر می‌دانند، که مسیر مثبتی برای شکوفایی رابطه‌شان ایجاد می‌کند.

بهترین ویژگی این تطابق این است که هر دو فرد به ارتباط خوب اعتقاد دارند و آنچه در ذهن دارند را بلند بلند می‌گویند. ارتباط آن‌ها روان، غنی و بدون ابهام است. هر دو نشانه از ماجراجویی‌ها و سورپرایزها لذت می‌برند که به آن‌ها کمک می‌کند تا رابطه‌شان را برای مدت زمان بسیار طولانی قوی و پویا نگه دارند.

با این حال، هر دوی این نشانه‌ها اغلب با حسادت و مالکیت‌طلبی دست و پنجه نرم می‌کنند. این گاهی اوقات باعث ایجاد حس کینه و نارضایتی در رابطه‌شان می‌شود. و از آنجایی که هر دو نشانه کمتر بر تفکر عقلانی و بیشتر بر واکنش‌های آنی تکیه دارند، ممکن است در نهایت تصمیماتی در رابطه بگیرند که بعدا پشیمان شوند.

 سازگاری عشقی کوزه و کمان
4

سازگاری جنسی کوزه و کمان

زن بهمن و مرد آذر از زندگی جنسی جذاب و سرگرم کننده‌ای لذت می‌برند زیرا هر دو به تجربه کردن و یادگیری چیزهای جدید در رختخواب علاقه‌مند هستند. هر دو در ارتباط برقرار کردن مهارت دارند، که این امر تجربه جنسی‌شان را بهبود می‌بخشد. آقای کمان، گرما و صمیمیت را به رابطه می‌آورد و خانم کوزه ایده‌های خلاقانه و اصیل خود را در این رابطه مطرح می‌کند.

در حالی که تجربه جنسی برای آنها می‌تواند ده کامل باشد، ایجاد یک رابطه صمیمی چالش برانگیز خواهد بود. پیوند عاطفی آنها می‌تواند گاهی وجود داشته باشد و گاهی نه، که این موضوع می‌تواند باعث شک آنها به هماهنگی کامل‌شان شود. این می‌تواند به دلیل این باشد که مرد متولد آذر بسیار پرشور است و نمی‌تواند برای مدت زمان طولانی به یک شریک وفادار بماند، در حالی که زن متولد بهمن عشق استقلال و آزادی خود را دارد. به همین دلیل، هر دو شریک ممکن است با مسئله اعتماد مواجه شوند که می‌تواند به کمبود صمیمیت منجر شود.

5

سازگاری خانوادگی کوزه و کمان

گرچه سازگاری زن بهمن با مرد آذر خوب است، اما هر دو از تعهد پرهیز می‌کنند. اما اگر این زوج تصمیم به ازدواج بگیرند، می‌تواند منجر به یک زندگی خانوادگی پویا شود. هر دو به سورپرایز و سفر علاقه‌مند هستند. بنابراین، بخش زیادی از پول‌شان صرف ماجراجویی‌ها، سرگرمی‌ها و سفرها خواهد شد. توانایی‌شان در برقراری ارتباط صریح و واضح به آن‌ها کمک خواهد کرد تا زندگی خانوادگی‌شان شفاف باقی بماند. از آنجا که دلیل خاصی برای اختلاف ندارند، این ازدواج می‌تواند تا آخر عمر دوام داشته باشد. تنها چیزی که می‌تواند در زندگی خانوادگی‌شان مشکل ایجاد کند، کسالت است. اگر موفق شوند خود را سرگرم کنند، که احتمالاً این کار را خواهند کرد، زندگی خانوادگی زن بهمن و مرد آذر یک زندگی خوب و هماهنگ خواهد بود.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه آذر حکومت می کند؟

سیاره حاکم بر برج قوس، مشتری است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی نیز می‌باشد.

کدام برج در زمینه رابطه طولانی مدت با ماه آذر بهترین جفت است؟

برج‌های اسد (مرداد)، حمل (فروردین)، میزان (مهر) و دلو (بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج قوس شناخته می‌شوند.

آیا برج قوس یک برج ثابت است؟

خیر، آذر ماه از نشانه های متغیر است.

عنصر وجودی قوس را توصیف کنید.

عنصر مرتبط با برج قوس، آتش است. با وجود اشتیاق بی‌پایان آن‌ها برای ماجراجویی و کنجکاوی سیری‌ناپذیرشان، می‌توان تصور کرد که قوس‌ها همیشه آتشی زیر پایشان به پا دارند. قوس‌ها از سرگردانی شدید رنج می‌برند و زمانی که بتوانند به آزادی سرگردانی کنند خوشبخت‌ترین هستند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo