فال ازدواج زن اسفند با مرد آذر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن اسفند با مرد آذر یک اتحاد بین دو روح مهربان است. اما متأسفانه، این اتحاد در بیشتر موارد خیلی طولانی نمی‌شود. برای آن‌ها خارج شدن از منطقه امن و بنا کردن یک رابطه فیزیکی بسیار دشوار است. اما وقتی آن‌ها یکدیگر را به خوبی بشناسند، از چیزهایی که می‌توانند از یکدیگر یاد بگیرند شگفت‌زده خواهند شد. آن‌ها شریک زندگی خود را بر بلندای پایه‌ای قرار می‌دهند و احساس می‌کنند که رابطه‌شان کامل است. اما از آنجایی که هر دو دارای طبیعت‌های متغیر هستند، این وسواس طولانی نخواهد بود. با این حال، آن‌ها هر لحظه‌ای که با هم می‌گذرانند را ارج خواهند نهاد، زیرا این لحظات برای همیشه به عنوان بهترین دوران زندگی‌شان باقی خواهد ماند.

1

طالع بینی ماهی و کمان در فال هندی

در این بخش از سازگاری برج قوس (آذر) و حوت (اسفند)، می‌خواهیم خوانندگان بدانند که حاکمان برج حوت، مشتری و نپتون هستند. نپتون بر احساسات عمیق حکمرانی می‌کند در حالی که مشتری مسئول فلسفه و شهود است. حوت که نشانه‌ای آبی است، دلسوز و خواب‌گرد است که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می‌دهد. از سوی دیگر، برج قوس نیز تحت حکمرانی مشتری، سیاره‌ی بخت، اقبال، حقیقت و فلسفه است. قوس که نشانه‌ای آتشین است، شخصیتی شدید و صادق دارد.

آذری ها پرانرژی هستند و روحیه‌ای آزادگرا دارند و می‌توانند هر کاری انجام دهند تا به اهداف‌شان برسند. با این حال، هر دوی ماهی و کمان، نشانه‌های متغیری هستند که علی‌رغم تفاوت‌هایشان با هم تطابق خوبی دارند. هر دو دوست دارند چیزها را کشف کنند، ذهن‌های فلسفی و هوش بالا دارند. آقای قوس دوست دارد آزاد باشد تا بتواند بین چالش‌های مختلف حرکت کند، اما خانم ماهی دوست دارد به خیالات خود چسبیده و به کاوش بیشتر در افکارش بپردازد. هر دو قطعاً از زمانی که با هم هستند لذت خواهند برد، در حالی که فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای مثل سفر کردن یا بحث در موضوعات فلسفی را انجام می‌دهند.

با این حال، نبود ارتباطات می‌تواند سازگاری بین برج‌های قوس و حوت را از بین ببرد. یک فرد متولد آذر در بیان کلمات صریح است، اما نه زمانی که به احساساتش مربوط می‌شود. گاهی اوقات کلمات تند و تیز او می‌تواند خانم ماهی حساس را آزرده کند، که این امر به تضعیف پیوند آنها منجر خواهد شد.

فال ازدواج زن اسفند با مرد آذر
2

سازگاری کسب و کار ماهی و کمان

در مورد سازگاری کاری میان زن اسفند با مرد آذر، آقای قوس دارای شخصیتی پر جنب و جوش و برونگرا در مقایسه با خانم حوت حساس است. بنابراین، هنگامی که با هم کار می‌کنند، قوس مانند یک محافظ برای شریک آرام خود عمل می‌کند. حوت هم فضای امنی برای قوس فراهم می‌کند تا از بعد تعقیب‌های خسته‌کننده‌اش در آن استراحت کند. سیاره حاکم مشترک بین ماهی و کمان‌، خروج و کشف را در هر دو نشانه به وجود می‌آورد. علاوه بر این، قوس یک نشانه آتش و حوت یک نشانه آب است که می‌تواند در شراکت تجاری یک تطابق عالی باشد. هر دوی آن‌ها از سفر کردن با هم و کشف ماجراهای جدید لذت خواهند برد.

با این حال، سازگاری نشان‌های قوس و حوت ممکن است از درک متقابل کمی برخوردار باشد. اگر هر دو از مهارت‌های درک و فهم خود استفاده کنند، می‌توانند رابطه خود را بهبود ببخشند. از آنجا که هر دو از نشان‌های متغیر هستند، تضادی برای به دست آوردن برتری در رابطه وجود ندارد و هر دو از کار کردن در سطوح برابر لذت می‌برند. هر دو می‌توانند چیزهای زیادی از یکدیگر یاد بگیرند و تقریبا تیم کاری بی‌نقصی را تشکیل می‌دهند.

3

سازگاری عشقی ماهی و کمان

وقتی صحبت از سازگاری عشقی بین زن اسفند و مرد آذر می‌شود، جذبه متقابل بین یک نشانه هوا و آتش از همان ابتدا بسیار قدرتمند است. آن‌ها یکدیگر را بسیار جذاب می‌یابند و شیمی هیجان‌انگیز و مسحورکننده‌ای با هم دارند. ویژگی مشترک آن‌ها داشتن شخصیت‌های بسیار شهودی و ذهن‌های به شدت خلاق است که آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد. آن‌ها همچنین سرگرمی‌های مشابه بسیاری دارند که به آن‌ها کمک می‌کند تا با هم وقت بگذرانند و یکدیگر را بهتر بشناسند. کمان و ماهی، موجودات بخشنده‌ای هستند که برای کمک و پشتیبانی از یکدیگر از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

با این حال، سازگاری ماهی و کمان پس از چند ماه رابطه با مشکلاتی روبرو خواهد شد، زیرا به جز شباهت‌ها، ارزش‌ها و باورهایی دارند که با یکدیگر تناقض دارند. همچنین، هر دوی این افراد در دنیای رویایی خود زندگی می‌کنند و هنگامی که با واقعیت روبرو می‌شوند، ممکن است گاه به گاه آنها را از پا درآورد. این امر همچنین باعث آشوب در سازگاری تقریبا کامل آنها خواهد شد. خانم ماهی نیز ممکن است از لحاظ عاطفی وابسته شود، که این امر باعث می‌شود آقای کمان احساس محدودیت کند. در حالی که شخصیت پرخاشگر و قدرتمند آقای قوس ممکن است برای خانم ماهی آرام مشکل‌ساز شود. هر دو نشانه تفاوت‌های بیش از حدی دارند که برای عملکرد هماهنگ در درازمدت دشوار است. برای اینکه این تطابق کار کند، نیاز به تلاش زیادی دارد.

 سازگاری عشقی ماهی و کمان
4

سازگاری جنسی ماهی و کمان

سازگاری زن اسفند و مرد آذر در رختخواب نیاز به برخی تنظیمات دارد. سکس یکی از اولویت‌های اصلی برای هر دو است و وقتی صحبت از خلاقیت به میان می‌آید، این زوج محدودیتی نخواهند شناخت. اما خانم اسفندی شدیداً حساس است و برای اینکه تجربه‌ای شاد و جذاب داشته باشد، نیاز به سبک‌سری دارد. از طرف دیگر، آقای قوس کاملا نسبت به احساسات دیگران، حتی در رختخواب، بی‌توجه است. پس، اگر آقای قوس اجازه دهد خانم حوت همه کارها را برای او انجام دهد و خودش به نیازهای جنسی خانم ماهی توجه نکند، می‌تواند در زندگی جنسی‌شان مشکل ایجاد کند.

با این حال، حسی بودن ماهی و شور و انرژی کمان، این دو را در اتاق خواب با هم جفت خوبی می‌کند. اما ارتباط ضعیف مانعی در این انطباق است که به اشتراک گذاشتن احساسات جنسی آن‌ها را دشوار می‌سازد. بنابراین، این دو باید کار سختی انجام دهند و روی شخصیت‌های خود کار کنند تا تجربه جنسی خوبی داشته باشند.

5

سازگاری خانوادگی ماهی و کمان

سازگاری زن اسفند و مرد آذر در زندگی خانوادگی شامل تفاوت‌های بسیاری است، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانند با هم ازدواج کنند. این تطابق پتانسیل زیادی دارد اگر آنها بخواهند روی تفاوت‌هایشان کار کنند. ماهی و کمان هنگامی که برای هدف مشترکی کار می‌کنند، تیم خوبی را تشکیل می‌دهند. بنابراین، اگر آنها بخواهند زندگی خانوادگی‌شان خوب باشد و ازدواجشان را همانند هدف یا مقصودی بدانند، می‌توانند با هم شگفتی‌ها خلق کنند. از آنجایی که هر دو تحت سلطه بزرگ‌ترین سیاره منظومه شمسی، مشتری، هستند، ویژگی‌های مشترکی با یکدیگر دارند که به آنها کمک می‌کند زمینه‌های مشترکی در رابطه‌شان بسازند. تفاوت در حس هیجانی است که در زندگی خانوادگی این دو مشکل ایجاد می‌کند. اما با ارتباط مناسب و برخی تنظیمات، این رابطه می‌تواند تطابق مناسبی برای ازدواج باشد، اگرچه بهترین نیست!

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه آذر حکومت می کند؟

سیاره حاکم بر برج قوس، مشتری است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی نیز می‌باشد.

کدام برج در زمینه رابطه طولانی مدت با ماه آذر بهترین جفت است؟

برج‌های اسد (مرداد)، حمل (فروردین)، میزان (مهر) و دلو (بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج قوس شناخته می‌شوند.

آیا برج قوس یک برج ثابت است؟

خیر، آذر ماه از نشانه های متغیر است.

عنصر وجودی قوس را توصیف کنید.

عنصر مرتبط با برج قوس، آتش است. با وجود اشتیاق بی‌پایان آن‌ها برای ماجراجویی و کنجکاوی سیری‌ناپذیرشان، می‌توان تصور کرد که قوس‌ها همیشه آتشی زیر پایشان به پا دارند. قوس‌ها از سرگردانی شدید رنج می‌برند و زمانی که بتوانند به آزادی سرگردانی کنند خوشبخت‌ترین هستند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo