فال ازدواج زن تیر با مرد دی

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

برج جدی (دی ماه) تحت سلطه زحل و برج سرطان (تیر ماه) تحت سلطه ماه قرار دارد. زحل انرژی سرد مردانه‌ای را ساطع می‌کند در حالی که ماه، انرژی گرم و دلنشین زنانه‌ای را منتشر می‌کند. زحل نشان‌دهنده انضباط و دقت است، در حالی که ماه نماد عاطفه مادرانه، احساسات، شهود و پرورش است. بنابراین، در این ترکیب، مرد دی می‌تواند به خانم تیر ماهی در مورد قدرت، ثبات، چگونگی سازماندهی بهتر و نحوه تحقق آرزوها را درس دهد در حالی که خانم تیری می‌تواند به مرد دی نشان دهد چگونه از لذت‌های زندگی استفاده کند و احساسات لطیف را در ذهن کاملاً عملی خود وارد کند. زن تیر و مرد دی معمولاً ارتباطی عمیق و معنادار دارند.

1

طالع بینی کلی خرچنگ و بز در فال هندی

برج جدی، برجی است که تنها به پیش‌روی اعتقاد دارد. این برج با نماد بز، می‌داند چگونه تمام اهدافی که برای خود تعیین کرده را محقق سازد. دی ماهی ها از بالا رفتن حتی از بلندترین کوه‌ها برای تحقق رویاهایشان واهمه‌ای ندارند. آن‌ها موجوداتی مهربان هستند که زمانی که عاشق می‌شوند، بسیار ملاحظه‌کار و مراقبت‌کننده‌اند. خانم تیر ماه به طور طبیعی مهربان و عاطفی است. این برج با نماد خرچنگ نشان داده شده است و محرک و سخت‌کوش می‌باشد. آن‌ها هرگز به مقام دومی رضایت نمی‌دهند و همواره برای بهترین بودن در هر کاری که انجام می‌دهند، کوشا هستند. آن‌ها جاه‌طلب‌اند و بهترین عملکرد را دارند. به جای حکمرانی، به کمک کردن اعتقاد دارند، پس از نقش‌های رهبری دوری می‌کنند. این پیوند می‌تواند تیمی عالی را تشکیل دهد اگر آن‌ها بر سر کار کردن روی چند مورد به توافق برسند.

هم بز و هم خرچنگ به امنیت و ایمنی اهمیت می‌دهند؛ آقای بز به دنبال امنیت مالی است، در حالی که خانم خرچنگ کاملاً در جستجوی امنیت عاطفی است. آنها قابل اعتماد بوده و دارای طرز تفکر سنتی هستند. هر دوی آنها نشانه‌های اصلی هستند و شور و ابتکار دارند. به ندرت با یکدیگر مخالفت می‌کنند. بهترین ویژگی این تطابق این است که آنها در تمام زمینه‌ها واقعاً به یکدیگر وفادارند و خواست مشترکی برای دستیابی به اهداف مشترک دارند. درستی طبیعت باعث می‌شود تطابق خرچنگ و بز بسیار سازگار باشد.

فال ازدواج زن تیر با مرد دی
2

سازگاری کسب و کار خرچنگ و بز

سازگاری کسب و کار زن تیر با مرد دی توسط اراده قوی و پایداری شخصیت آن ها مشخص می شود. بز زمینی و منطقی است در حالی که خرچنگ جنبه احساسی را به این ترکیب می‌آورد. هردو از همکاران خود چیزی جز عملکرد عالی را انتظار ندارند و احترام متقابلی به یکدیگر دارند. مرد دی، پایداری بانوی تیر را تحسین می‌کند و بانو نیز شیفته تعهد مرد دی می شود. با هم، آن‌ها یک اتحاد تجاری قوی تشکیل می‌دهند.

برج جدی یک نشانه زمینی است و برج سرطان یک نشانه آبی. نشانه‌های زمینی به داشته های مادی ارزش می‌گذارند و این جفت معمولاً خود را با وسایل لوکسی مانند اتومبیل‌های گران‌قیمت، دفاتر کار زیبا و سنتی و آثار هنری شگفت‌انگیز احاطه می‌کنند. آنها به دنبال ثبات اقتصادی هستند و علاقه‌شان به تجمل باعث می‌شود که این تیم سخت کار کند تا هر آنچه را که می‌خواهند به دست آورند. همچنین، آنها افرادی عملی هستند، بنابراین به ندرت از یک شریک که رفتاری آفتابه‌ای یا بیش از حد تجملی دارد، دچار مشکل می‌شوند. بهترین ویژگی این تطابق در حوزه تجارت این است که آنها به یک هدف مشترک متعهد هستند و تعهد کاملی را به اشتراک می‌گذارند.

3

سازگاری عشقی خرچنگ و بز

این ارتباط از یک پایه محکم از امنیت عاطفی و مادی رشد می‌کند و می‌سازد و پیش می‌رود. هر دوی آن‌ها از یک پیوند و عشقی بهره‌مندند که با گذشت سال‌ها به سرعت رشد می‌کند. هر دو به دنبال موفقیت هستند و حتی ممکن است برای خود برنامه‌ای پنج ساله تعیین کنند. با توجه به شخصیت‌های آن‌ها، آقای بز معمولاً در حال صعود از نردبان ترقی شرکتی است در حالی که خانم خرچنگ به حرفه‌ای مانند کار اجتماعی یا پزشکی که ماهیت مراقبتی دارد روی می‌آورد. خانم خرچنگ خشکی آقای بز را نرم می‌کند و آقای بز هم در عوض به خانم خرچنگ حس جلوه و استایل را می‌بخشد و او را به رویاپردازی‌های بزرگ تشویق می‌کند. وقتی آن‌ها را می‌بینید که در معرض دید عموم دست در دست هستند، یا در ملاء عام یکدیگر را می‌بوسند، بدانید که مسائل جدی شده است. آن‌ها عشق خود را با رفتن به شام‌های تجملی و قرارهای شبانه و آیینی جشن می‌گیرند. اما برای توانایی پرداخت هزینه‌های سبک زندگی لوکس، آن‌ها باید ساعات طولانی کار کنند، که این می‌تواند باعث ایجاد شکاف بین عاشقان شود. اگر آن‌ها این مشکلات جزئی را درک کنند و به موقع حل کنند، می‌توانند زندگی عاشقانه‌ای داشته باشند که همه حسادت می‌کنند، یعنی با کلاس، رمانتیک و باشکوه.

 سازگاری عشقی خرچنگ و بز
4

سازگاری جنسی خرچنگ و بز

زن تیر با مرد دی جاذبه قوی متقابلی نسبت به هم دارند. زمانی که با هم هستند، احساس می‌کنند که شور و شوق درونشان بیدار می‌شود و آنها برای یکدیگر عاشقان کاملی می‌شوند. مرد دی به دنبال کسی است که به مسائل جنسی به طور سطحی نگاه نکند و بر اساس احساسات واقعی عمل کند، که خانم تیر ماه می‌تواند این خواسته را برآورده کند. خانم خرچنگ به شریکی صبور نیاز دارد که بتواند به او کمک کند تا آرامش پیدا کنند و احساس جنسی را از ابتدا تجربه کنند، که مرد دی می‌تواند به خوبی این مورد را ارائه دهد. آقای بز فاقد صمیمیتی است که می‌تواند به طور کامل توسط خرچنگ ایجاد شود. خانم خرچنگ می‌تواند با استفاده از انرژی‌های همدلانه قدرتمندش به انرژی بز وارد شود و چیزهایی را حس کند که سایر نشانه‌ها نمی‌توانند. و از آنجا که سرطان بصیرت دارد، می‌تواند بدون اینکه جدی لازم باشد کلمه‌ای بگوید، نیازهای او را درک کند. خانم سرطان وجه وحشی بز را که خیلی‌ها نمی‌توانند، بیرون می‌کشد. بنابراین، شیمی جنسی آنها بسیار منحصر به فرد است.

5

سازگاری خانوادگی خرچنگ و بز

از آنجایی که برج‌های جدی و سرطان عمل‌گرا هستند، تعجب‌آور نخواهد بود اگر برای آزمودن سازگاری خانوادگی خود، ابتدا مدتی را با یکدیگر بگذرانند و سپس قبل از شروع زندگی مشترک، مدتی را جدا از هم بگذرانند. آن‌ها خالصانه یکدیگر را دوست دارند، که این موضوع باعث می‌شود ازدواج‌شان راه طولانی را بپیماید. آن‌ها می‌دانند کی باید پیروی کنند و کی رهبری و به طور کامل یکدیگر را متعادل می‌کنند. با هم می‌توانند زندگی خانوادگی امن، محکم و شکوهمندی را خلق کنند. حتی وقتی آقای بز گاهی اوقات به کار خود اولویت می‌دهد و از داشتن فرزندان غافل می‌شود، خانم خرچنگ به آرامی یادآوری می‌کند که چقدر زیبا خواهد بود اگر کودکانی پیرامون مان داشته باشیم. فرزندان آن‌ها بیشتر اوقات کسانی هستند که بهترین و گران‌ترین وسایل را در بین تمام دوستان‌شان دارند. هیچ چیزی نیست که والدین سخت‌کوش و بلندپرواز آن‌ها نتوانند فراهم کنند.

سوالات متداول

کدام سیاره حاکم برج جدی است؟

بُرج جدی تحت حکومت زحل است، منفعت‌بخش بلوغ، مسئولیت‌پذیری، اراده و انضباط.

کدام نشانه با برج جدی بیشترین سازگاری را دارد؟

یکی از نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج جدی دارد، برج سنبله (شهریور) است، چرا که هر دو به یک اندازه پرشور و عمل‌گرا هستند.

آیا برج جدی یک نشانه ثابت است؟

خیر، برج جدی یک نشانه اصلی است.

مهم ترین خصوصیات متولدین ماه دی چیست؟

کپریکورن‌ها (دی ماهی ها) حساس، عمل‌گرا، بلندپرواز، پایدار، واقع‌بین و منضبط می‌باشند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo