فال ازدواج زن مرداد با مرد دی

متولدین دی ماه به ثبات، عقلانیت و پایداری علاقه دارند. آن‌ها به کار سخت، تعهد و تلاش برای رسیدن به اهداف باور دارند. موجوداتی مناسب و متین هستند که برای خروج از شرایط چالش‌برانگیز به واقع‌گرایی تکیه می‌کنند. از طرف دیگر، شیر برج اسد، حاکم نقشه زودیاک است. اسد، رهبر زاده شده و یکی از قدرتمندترین و بلندپروازترین نشانه‌ها می باشد. در آن سوی شخصیت‌ آتشین‌ مردادی ها، قلبی بسیار سخاوتمند وجود دارد که این خصوصیت آن‌ها را منحصر به فرد می‌سازد. آن‌ها دارای نگرشی همت‌گرایانه هستند و تا زمانی که به اهداف‌شان نرسند، متوقف نخواهند شد. در ابتدا، آرامش مرد دی ماه و آتش و آزادمنشی بانوی مرداد است که این دو را به یکدیگر جذب می‌کند. اگر آقای بز، آتش خانم شیر را با علاقه و شور نگه دارد و خانم شیر هم آقای بز را برای رسیدن به اهدافش تحریک کند، این تطابق می‌تواند راه درازی را بپیماید.

1

طالع بینی کلی شیر و بز در فال هندی

مرد دی ماه با دیدگاه سنتی که دارد محافظه‌کار، کاری و سختکوش است. خانم مردادی هم به کار سخت اعتقاد دارد، اما اغلب جذابیت و مهارت‌های اجتماعی‌اش است که کارها را برایش پیش می‌برد. با این حال، هر دو به شدت متعهد و مسئولیت پذیر بوده و وقتی با یکدیگر هستند، می‌توانند چیزهای بسیاری از هم یاد بگیرند. شاید آن‌ها در نگاه اول یک جفت نامتناسب به نظر بیایند، اما همانطور که شباهت‌ها را کشف می‌کنند، عشقشان با گذشت زمان رشد می‌کند.

جدی تحت حکومت زحل است و اسد تحت حکومت خورشید. زحل نمادی از کار سخت و مسئولیت‌هاست، در حالی که خورشید نور و گرما را منتشر می‌کند و به خودبینی مربوط است. زحل نمایانگر استقامت است و خورشید نمایانگر زندگی. بنابراین، این دو می‌توانند از تنوع یکدیگر بهره بگیرند و با توجه به یکدیگر، ترکیب خوبی ایجاد کنند. علاوه بر این، اسد یک نشانه ثابت است، در حالی که جدی یک نشانه اصلی است. پس، هر دو می‌توانند جاه‌طلب، لجباز و دارای عقاید محکم باشند. هر دو برای رسیدن به اهدافشان تلاش زیادی می‌کنند و وقتی متوجه می‌شوند که می‌توانند به یکدیگر برای رشد کمک کنند، به ارتباطشان پایبند می‌مانند. بهترین جنبه سازگاری جدی و اسد تعهدشان به انجام وظیفه‌ای است که پیش رو دارند. هر دو شخصیت‌های قوی دارند اما گاهی اوقات به همین دلیل ممکن است تضاد قدرت‌ها به وجود آید. هر دوی آن‌ها نمی‌توانند بی‌احترامی را تحمل کنند و وقتی که احساس رنجش کنند، از ترک حتی بهترین روابط هم ابایی ندارند.

2

سازگاری کاری شیر و بز

بز و شیر هر دو بسیار سخت‌کوش هستند اما انتظارات و نیازهای بسیار متفاوتی دارند. متولد دی ماه به دنبال ثروت است، در حالی که متولد مرداد خواهان شهرت است. آقای بز به دنبال زیبایی بی‌پیرایه است، اما خانم شیر از جلوه و جذابیت لذت می‌برد. آقای بز به صرفه‌جویی افراطی اعتقاد دارد، اما خانم شیر دوست دارد به صورت مفصل و پر زرق و برق خرج کند. با این حال، اگر این دو اختلافات خود را پشت سر بگذارند، می‌توانند ترکیب خوبی برای کسب و کار خود ایجاد کنند. وقتی با هم کار می‌کنند، معمولاً خانم اسد مسئول برخورد با مردم است در حالی که آقای جدی پشت میز است و مالیات ها را مدیریت می‌کند. اگر قرار باشد این دو با هم کار کنند، به مدیریت خوبی نیاز دارند وگرنه، بهتر است که آن‌ها را در وظایف جداگانه نگه داشت. ممکن است به طور مکرر برخوردهایی بر سر برتری رخ دهد، که می‌تواند عملکرد هر دو نفر را مختل کند.

فال ازدواج زن مرداد با مرد دی
3

سازگاری عشقی شیر و بز

آقای بز دارای شخصیتی متمرکز و بی‌پرده است که به استراحت کردن یا تعطیلات اعتقادی ندارد. خانم شیر، مثبت‌اندیشی و سرزندگی را به زندگی آقای بز می‌آورد که همچون نسیم تازه‌ای عمل می‌کند. آقای بز به راحتی عاشق نگرش عمیق و اعتماد به نفس خانم شیر می‌شود. خانم شیر هم جذب وقار و آرامش آقای بز می‌شود. انضباط فوق‌العاده و اخلاق کاری استثنایی مرد دی باعث می‌شود خانم مردادی بیشتر به او احترام بگذارند. برج جدی (دی)، نمادی از عنصر خاک است و برج اسد (مرداد)، نمادی از عنصر آتش. برج جدی در جستجوی امنیت حرفه‌ای است، در حالی که شیر به دنبال آزادی خلاقانه است. این تفاوت به آن‌ها کمک می‌کند تا رابطه‌ی عاشقانه‌شان را متعادل کنند. آن‌ها زمانی را برای پیگیری علایق شخصی خود اختصاص می‌دهند و زمان فوق‌العاده‌ای را نیز با یکدیگر می‌گذرانند.

با این حال، برخی چالش‌ها در سازگاری عشقی این دو وجود دارد. برج جدی از نظر عاطفی پایدار و متعادل است و به ناپایداری اعتقاد ندارد. در مقابل، افراد متولدین برج اسد خلقی متغیر دارند و نوسان شدید احساسات دارند. بنابراین، بیش از حد هیجان‌زده شدن خانم شیر برای مسائل جزئی و خلقیات آتشین او ممکن است با خلقیات آقای بز که منطقی و عمل‌گرا است، خوب جور در نیاید. همچنین خانم شیر ممکن است از جدیت آقای بز در قبال زندگی خسته شود. مرد دی ماه هم ممکن است نتواند عطش دائمی بانوی مرداد برای توجه و تملق را برطرف کرده و او را راضی نگه دارد.

4

سازگاری جنسی شیر و بز

سازگاری جنسی شیر و بز چندان خوب نیست. خانم شیر پرشور و گرم است، در حالی که آقای بز عمل‌گرا و خونسرد است. این به این معنا نیست که بز کم‌شور است یا شیر بی‌عمل. اما آن‌ها شباهتی با هم در اتاق خواب نخواهند دید. آقای بز ترسو و خجالتی است و نمی تواند در اتاق خواب راحت باشد، در حالی که خانم شیر از آزادی بیان جنسی بهره می‌برد. این تفاوت باعث می‌شود هر دو احساس کنند که در معادله جنسی خیلی به هم نمی‌خورند. بنابراین، زندگی جنسی آن‌ها خیلی زود کسالت‌آور می‌شود و متوجه تفاوت‌های واقعی بین خودشان هم می‌شوند. تنها راه برای این جفت برای حفظ یک زندگی جنسی سالم، افزودن هیجان، حفظ گرما در رابطه و کشف فعالیت‌های جنسی جدید با هم است.

 سازگاری عشقی برج جدی و شیر
5

سازگاری خانوادگی برج جدی و شیر

گفته می‌شود که زن مرداد و مرد دی از ناسازگارترین جفت ها در زمینه ازدواج و زندگی خانوادگی هستند. هر دوی آن‌ها در درک یکدیگر مشکل داشته و برای دوام و بنا کردن پایه‌ای محکم، مجبور به تحمل بسیاری سازش‌ها می‌شوند. با این حال، اگر تصمیم به ازدواج با یکدیگر بگیرند، قطعاً می‌دانند که با چالش‌هایی روبرو خواهند شد و آمادگی دارند تا به یکدیگر چسبیده و زندگی را به پیش ببرند. هر دوی آن‌ها به شدت به شخصیت‌های یکدیگر جذب می‌شوند، اما این جذابیت به ندرت دوام دارد. وقتی ازدواج می‌کنند، هر دو برای رسیدن به زندگی که آرزویش را دارند، سخت کار می‌کنند. با این حال، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در زندگی خانوادگی‌شان به وجود می‌آید این است که در زمان اختلاف نظر معمولاً اهل دعوا و جدل هستند و ترجیح می‌دهند رابطه‌شان را به خطر بیندازند تا اینکه کوتاه بیایند. این می‌تواند مشکلات عمده‌ای برای آن‌ها به عنوان یک زوج متاهل ایجاد کند.

سوالات متداول

کدام سیاره حاکم برج جدی است؟

بُرج جدی تحت حکومت زحل است، منفعت‌بخش بلوغ، مسئولیت‌پذیری، اراده و انضباط.

کدام نشانه با برج جدی بیشترین سازگاری را دارد؟

یکی از نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج جدی دارد، برج سنبله (شهریور) است، چرا که هر دو به یک اندازه پرشور و عمل‌گرا هستند.

آیا برج جدی یک نشانه ثابت است؟

خیر، برج جدی یک نشانه اصلی است.

مهم ترین خصوصیات متولدین ماه دی چیست؟

کپریکورن‌ها (دی ماهی ها) حساس، عمل‌گرا، بلندپرواز، پایدار، واقع‌بین و منضبط می‌باشند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo