فال ازدواج زن مهر با مرد دی

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

دی ماه نمادی از بز است. برج جدی ها محافظه‌کار، صبور، دقیق و موجوداتی با پای‌بندی به زمین‌اند. جدی کم تجمل‌ترین و پرکارترین نشانه در چارت زودیاک است. آن‌ها جدی، پایدار و همیشه در جستجوی دستاورد و دانش هستند. از طرف دیگر، مهرماهی ها، افرادی با رفتار دوستانه، راحت و آرام هستند تا حدی که می توان گفت آن ها آسان‌ترین‌ها برای ارتباط برقرار کردن در میان ۱۲ نشانه هستند. آن‌ها به گرفتن تصمیمات آنی و عجولانه باور ندارند و بدون قضاوت و ملایم‌اند. این نشانه زودیاک توسط یک ترازو نمایش داده می‌شود که نیاز آن‌ها به حفظ تعادل در زندگی را نشان می‌دهد. قطعاً این ارتباطی نیست که “در بهشت ساخته شده باشد”، اما آقای دی ماهی نمی‌تواند در برابر جذابیت خانم مهر ماهی مقاومت کند، همانطور که خانم ترازو نمی‌تواند از قدرت آرام آقای جدی دوری کند. آن‌ها می‌توانند بهترین‌ها را در یکدیگر بیرون بکشند و حتی تا حدودی موفق به رام کردن شخصیت‌های آزاردهنده و سرکش یکدیگر شوند.

 سازگاری کلی بز و ترازو در فال هندی
1

سازگاری کلی بز و ترازو در فال هندی

برج دی و مهر برای ادامه دادن رابطه، به تلاش‌های زیادی نیاز دارند، زیرا اختلاف زیادی با هم دارند. جدی یک عنصر زمینی است، در حالی که ترازو عنصری هوایی است. هر دوی آنها پیشگام هستند چون نشانه‌های اصلی هستند، اما نیروی محرکه پشت آنها به دلیل عناصر مختلف، متفاوت است. بز دی ماهی بسیار سخت‌کوش و هدف‌گرا است که همیشه در تلاش برای دستیابی به اهداف بزرگتر است. از طرف دیگر، ترازو فردی آرام‌تر و خونسردتر است که به روابط خود اهمیت زیادی می‌دهد. وقتی یک خانم مهر ماهی با یک مرد دی ماهی وارد رابطه می شود باید به خاطر داشته باشد که کار اولویت شماره یک برای مرد دی ماه است و رابطه همیشه در صدر لیست کارهای ضروری او نیست. مرد دی ماهی نیز باید یاد بگیرد که کار و رابطه خود را متوازن کند، زیرا در رأس امور و بر قله های بلند پیروزی، ممکن است احساس تنهایی کند.

متولدین مهر ماه به عنوان نشانه ای هوایی می‌توانند هر نوع گفتگویی را پیش ببرند و افراد اطرافشان را با مهربانی پذیرا هستند و به دیگران نیز احساس راحتی می دهند. مرد دی ماهی در این زمینه کاملاً متضاد است. او از گفتگوهای کوتاه و بی‌محتوا متنفر بوده و به عنوان یک نشانه خاکی، تنها در گفتگوهای عملی شرکت می‌کنند، بدون اینکه اهمیتی به یکنواخت بودن آنها بدهند. این تفاوت می‌تواند آغازی سخت و خسته‌کننده برای این تطابق باشد. برج جدی(دی) تحت حکومت زحل است، در حالی که میزان(مهر) تحت حکومت ناهید است. این دو سیاره ویژگی های متضادی را نشان می‌دهند، زحل نمادی از سخت‌گیری، انضباط و تمیزکاری است، در حالی که حال و هوای ناهید کاملاً درباره عشق، خلاقیت و وحدت است. به خاطر همین تضاد و پارادوکس، تطابق و تفاهم خانم مهر ماهی و مرد دی ماهی بسیار دشوار می باشد. با این حال، این جفت پتانسیل زیادی دارد چرا که هر دو پویا هستند، اما برای ادامه رابطه به صبر و تلاش زیادی از هر دو طرف نیاز است.

2

سازگاری کسب و کار بز و ترازو

موفقیت همکاری بین برج جدی(دی) و میزان(مهر) به طور کامل به توانایی آن‌ها در توافق روی اهداف مشترک بستگی دارد. آن‌ها بسیار متفاوت هستند، چرا که خانم مهری از ارتباط با مردم در محل کار لذت می‌برد و مرد دی از حواس‌پرتی‌ها دوری می‌کند و بیشتر محاسبه‌گر است. هر دوی آن‌ها قطعاً به مقصد خواهند رسید اما از دو مسیر جداگانه . هر دوی آن‌ها ابتکار عمل شخصی دارند. بنابراین، آن‌ها نیاز به مجموعه‌های متفاوتی از نقش‌ها دارند. می توانند به خوبی در یک تیم به صورت گروهی کار کنند به شرطی که راه یکدیگر را نبندند. بهترین جنبه این اتحاد آن است که هر دو بهترین خصوصیات و ویژگی های خود را ارائه می‌دهند. وقتی که هر یک به دیگری اجازه می‌دهد خود واقعی اش باشد و سعی نمی‌کند او را به پیروی از شیوه‌های خودشان مجبور نکنند، می‌توانند شرکای تجاری خوبی باشند.

3

سازگاری عشقی بز و ترازو

وقتی خانم متولد مهر ماه عاشق می‌شود، شریک او مرد دی، تحسین و احترام زیادی برای تعهد در رسیدن به موفقیت‌های مختلف شغلی دریافت می کند. بز دی ماهی با رویکرد ثابت و پایدارش باعث می شود خانم ترازو، احساس امنیت و آرامش کند. این صمیمیت، ارتباط بین این دو فرد را تجربه‌ای شگفت‌انگیز می‌سازد. متولدین مهر نسبت به دی در رابطه، خودمختارتر و به روزتر هستند. ولی متولدین دی ماه قابل اتکا‌تر هستند. این تفاوت ها می‌تواند ابعاد مختلفی به رابطه عاشقانه آن‌ها بیاورد. آن‌ها اعتماد متقابلی دارند که احتمال بروز تضادها در مناسبت‌های مختلف را کاهش می‌دهد.

با این حال، برخی مواقع ممکن است همه چیز هم خوب پیش نرود. ترازوی مهر ماهی و بز دی ماهی ممکن است به نیازهای یکدیگر توجه نکنند، چرا که اولویت‌های متفاوتی در رابطه دارند، که این در دراز مدت قابل تحمل نیست. علاوه بر این، آن‌ها ارتباط عاطفی ناپایداری دارند چون هر دو از گفتگوهای احساسی و آسیب‌پذیری عاطفی دوری می‌کنند. بنابراین، این انطباق بلافاصله موفقیت‌آمیز نیست، اما پیوند آن‌ها می‌تواند با گذشت زمان و درک متقابل و اختصاص دادن زمان به رابطه، قوی شود.

فال ازدواج زن مهر با مرد دی
4

سازگاری جنسی بز و ترازو

این زوج در درک احساسات یکدیگر دچار مشکل هستند، که این موضوع می‌تواند بر رابطه جنسی‌شان نیز تاثیر بگذارد. اما زمانی که این فاصله را پر کنند، می‌توانند زندگی جنسی خود را بسیار داغ و وسوسه‌انگیز کنند. مرد دی در رختخواب تشنه و شیطان است، در حالیکه خانم ترازو، شکر و ادویه است. بز دارای میل جنسی قوی است، در حالی که ترازو عقلایی و رمانتیک است. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا هم از لحاظ فیزیکی و هم فکری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مرد دی، زیبایی و قدرت را فراهم می‌آورد و بانوی مهر از جذابیت و زیبایی مراقبت می‌کند. این دو در رختخواب می‌توانند به جاهای خوبی برسند! به عنوان نشانه‌های اصلی، هر دو دوست دارند که چیزهای مختلفی را در رختخواب آغاز کنند که این امر به شیمی خوب جنسی بین آنها منجر می‌شود.

5

سازگاری خانوادگی بز و ترازو

کپریکورن (بز) و میزان (ترازو) هر دو افرادی متعهد و دارای ذهنیتی متمایل به ازدواج هستند و با وجود برخی مشکلات و اصطکاک‌های ذاتی، می‌توانند زمینه‌ای مشترک برای حل کردن موضوعات پیدا کنند. برای دیگران در نگاه اول، این زوج ممکن است انتخاب خوبی برای داشتن زندگی مشترک به نظر نرسند، اما با گذر زمان، همه می‌توانند شاهد تقویت و بهبود پیوند آن‌ها باشند. مهر ماهی ها عادت دارند پول را بی‌وقفه خرج کنند، اما با داشتن شریکی از برج کپریکورن، می‌توانند یاد بگیرند که پول را برای آینده‌شان پس‌انداز و سرمایه‌گذاری کنند. زمانی که در زندگی خانوادگی‌شان پیشرفت می‌کنند، بعید است شریک زندگی‌شان را رها کنند. اعتماد و وفاداری در زندگی خانوادگی این زوج وجود دارد.

سوالات متداول

کدام سیاره حاکم بر دی ماه است؟

دی تحت حکومت زحل است، منتفع‌کننده‌ی بلوغ، مسئولیت، اهداف و انضباط.

۲. کدام نشانه‌های زودیاک با برج جدی بیشترین سازگاری را دارند؟

یکی از نشانه‌هایی که با دی ماه بیشترین سازگاری را دارد، برج سنبله(شهریور) است، چرا که هر دو به یک اندازه پرشور و عمل‌گرا هستند.

کدام سیاره بر متولدین دی حاکم است؟

سیاره‌ زحل(کیوان) حاکم بر متولدین دی ماه است.

خصوصیات دی ماهی ها چیست؟

کپریکورن‌ها حساس، عمل گرا، بلندپرواز، پایدار، واقع‌بین و منضبط هستند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo