فال ازدواج زن دی با مرد دی

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

ماه دی یا برج جدی با نماد بز دریایی نشان داده می‌شود، حیوانی که برای صعود از دریا به سوی کوه شناخته شده است. دقیقاً مانند بز دریایی، وقتی یک فرد متولد ماه دی با فرد دیگری از همان ماه ملاقات می‌کند، انرژی و قدرتش دوچندان می‌شود و آن دو برای رسیدن به یک رابطه سالم و متقابلاً سودمند پیش می‌روند. اما وقتی دو بز دریایی شاخ به شاخ می‌شوند، منازعه از سوی هیچ یک تمام شده در نظر گرفته نمی‌شود. ممکن است پس از مدتی مسائلی مربوط به بی‌اعتمادی نیز بین آنها پیش آید. نیاز شدید آنها برای قرار گرفتن در رأس و تسلط بر دیگری می‌تواند منجر به تعارضات قدرت شود که ممکن است این تطابق زیبا را خراب کند. هیچ یک به دلیل طبیعت سخت‌گیر خود نمی‌خواهند کوتاه بیایند و درگیری آنها می‌تواند برای روزها و حتی هفته‌ها ادامه پیدا کند. اگر بزهای دریایی به دنبال یک پیوند دائمی هستند، یکی از آنها باید طبیعت لجباز خود را مهار کند، که این کار برای او چالش برانگیز خواهد بود.

1

طالع بینی کلی بز و بز در فال هندی

برج جدی تحت حاکمیت زحل است، سیاره‌ای که مسئول برانگیختن میل به مقام اجتماعی و قدرت در متولدین برج جدی است. زمانی که دو فرد متولد برج جدی که به فکر پیشرفت شغلی هستند با هم ملاقات می‌کنند، می‌توانند به خوبی ارتباط برقرار کرده و کارهای زیادی را با هم به انجام برسانند. با وجود توانایی‌شان در عشق ورزیدن، پیوند احساسی زدن برایشان دشوار است. ماه دی یک نشانه خاکی است و متولدین این ماه به دنبال کالاهای مادی هستند که وضعیت اجتماعی بلندپروازانه‌ای را نمایش دهند. آن‌ها به دستاوردهای خود اهمیت می‌دهند و باور دارند که باید سخت کار کنند تا هر آنچه را که می‌خواهند به دست آورند. آن‌ها از نشان دادن نتایج زحمات خود ابایی ندارند. آن‌ها در مسئولیت‌ها شکوفا می‌شوند و فعالیت‌های یکنواخت بخشی از برنامه روزانه‌شان است و بنابراین، دو شریک برج جدی باید به دنبال فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای باشند که بتوانند با هم از آن‌ها لذت ببرند تا از برنامه‌های یکنواخت خود فرار کنند. جدی‌ها نشانه‌های اصلی هستند و این بدان معناست که آن‌ها دوست دارند چیزهای جدیدی را آغاز کنند و تا پایان ادامه دهند. این زوج می‌خواهند وقت و پول خود را صرف کارهای عملی کنند و به دنبال نتایج قابل لمس باشند.

فال ازدواج زن دی با مرد دی
2

سازگاری کسب‌وکار بز و بز

هنگامی که دو فرد متولد ماه دی با هم روی یک پروژه کار می‌کنند، مانند یک ساز دقیق کوک می‌شوند. آنها هماهنگ، منظم و هدف‌گرا بوده و تیمی قدرتمند را تشکیل می‌دهند. داشتن دو بز در یک تیم به معنای دو برابر انرژی، اراده و پشتکار است. هر دوی آن‌ها کارمندانی هستند که مدام کار می‌کنند و چیزی آن‌ها را از رسیدن به بلندپروازانه‌ترین اهداف باز نمی‌دارد. با این حال، اگر دو بز به نبرد با یکدیگر بپردازند، می‌توانند محیط کار را برای سایر همکاران ناخوشایند کنند، چرا که درگیری بین دو بز نباید ساده گرفته شود. آن‌ها حتی ممکن است وارد نبردی برای قدرت و اقتدار شوند که کسی میلی به دیدن آن نخواهد داشت. اما اگر آن‌ها وظایف را به خوبی تقسیم کرده و از کانال‌های ارتباطی مناسب استفاده کنند، می‌توانند تیم رویایی‌ای را تشکیل دهند که همه به آن حسادت کنند!

3

سازگاری عشقی بز و بز

متولدین دی ماه هنگامی که پای نمایش علنی عواطف در میان باشد، احساس راحتی نمی‌کنند و برای ابراز عشق به کسی که دوستش دارند در خلوت هم اعتماد به نفس کافی ندارند. بنابراین زمانی که دو دی ماهی عاشق هم می‌شوند، زمان زیادی می‌برد تا احساسات واقعی خود را به یکدیگر ابراز کنند. کمی تشویق از سوی یک دوست یا چند کلمه دلگرم کننده ممکن است کارساز باشد. زمانی که آنها با هم هستند، احترام متقابلی را تجربه می‌کنند. با این حال، یک رابطه به بیش از احترام ساده نیاز دارد. این دو نفر در بیان احساسات و ارتباط برقرار کردن کاستی‌هایی دارند، که ممکن است به مرور زمان به بی‌اعتمادی و سایر پیچیدگی‌ها منجر شود.

آن‌ها یکدیگر را خیلی خوب درک می‌کنند و اغلب احساس می‌کنند که نیازی به ارتباط ندارند. فقط یک نگاه کافی است تا بفهمند شریک‌شان چه می‌خواهد، دست‌کم آن‌ها چنین فکر می‌کنند. اما اگر یاد بگیرند با هم ارتباط برقرار کنند، می‌توانند جهانی تازه را کشف کنند که منتظر کاوش آن‌هاست! اگرچه هر دوی آن‌ها دی ماهی هستند، هر کدام خود را نسخه‌ای صادق‌تر و برتر از دیگری می‌پندارند. می توان گفت که آن‌ها دچار برتری‌جویی هستند. همه چیز برای آن‌ها یک رقابت است، حتی در رابطه. آن‌ها تلاش می‌کنند تا به جای بهتر شدن با هم، نسبت به دیگری بهتر باشند. ویژگی‌های شخصیتی مشابه می‌تواند در اکثر روابط برای دی ماهی ها مهلک باشد.

 سازگاری عشقی بز و بز
4

سازگاری جنسی بز و بز

زندگی جنسی دو دی ماهی یک راز پنهان است. بزها میل جنسی قوی‌ای دارند که در حالت ایده‌آل باید آنها را از نظر جنسی سازگار کند. اما چون هر دو محافظه‌کار هستند، نمی‌خواهند در زمینه عشق و صمیمیت پیش‌قدم شوند. برخلاف دیگر جوانب زندگی که دوست دارند آغازگر باشند، رابطه جنسی احتمالا تنها بخشی است که در گرفتن ابتکار عمل در آن تردید دارند. آنها موجودات منطقی و عملی هستند، اما رویکرد عمل‌گرایانه با تجربیات جنسی خوب درهم آمیخته نمی‌شود. آن‌ها محافظه‌کارند و دوست ندارند از محدوده راحتی خود برای کشف قلمروهای جدید بیرون بیایند. شاید زمان زیادی طول بکشد تا زندگی جنسی‌شان شروع به پرواز کند و حتی وقتی این اتفاق می‌افتد، پس از مدتی عادی و یکنواخت می‌شود. به این دلیل که این دو نمی‌توانند خوب ارتباط برقرار کنند، که می‌تواند منجر به ایجاد خلاء در رابطه صمیمی‌شان شود.

5

سازگاری خانوادگی بز و بز

زمانی که دو دی ماهی تصمیم می‌گیرند پیمان زناشویی ببندند، این تصمیم بسیار حساب شده خواهد بود. آنها افرادی هستند که به دقت فکر می‌کنند و در مورد امور مهمی مانند ازدواج، تصمیم‌گیری عمیقی از هر دو طرف قبل از رسیدن به نتیجه‌ی قطعی انجام خواهد شد. آنها دوست دارند که همه چیز باشکوه باشد، بنابراین مراسم عروسی‌شان نیز رویدادی خواهد بود که ارزش شرکت کردن دارد، اما هر کسی نمی‌تواند بخشی از این رویداد صمیمی باشد. آنها دوستان نزدیک و خانواده‌شان را دعوت می‌کنند و خوش می‌گذرانند. اگر برخی از مهمانان ویژه نیز در لیست مهمان‌هایشان قرار بگیرند، تعجب‌آور نخواهد بود. آنها زندگی خانوادگی را به عنوان مسئولیتی می‌بینند که باید به آن عمل کنند و دائماً تلاش می‌کنند تا به انتظارات بالای همسران‌شان برسند. به جز صمیمیت عاطفی و ارتباط مناسب، موضوعات کمی وجود دارد که ممکن است برای سازگاری خانوادگی دو دی ماهی مشکل ایجاد کند. قطعاً آنها فرزندانی خواهند داشت، چرا که خانواده‌ای کامل و سالم چیزی است که این دو آرزو می‌کنند. فرزندان، والدینی با استانداردهای بالا خواهند داشت و در زندگی‌شان به چیزی کمتر از آنچه می‌خواهند راضی نمی‌شوند. آنها دنیایی برای خود خواهند ساخت که امن و مطمئن با تمام تجملات زندگی باشد.

سوالات متداول

کدام سیاره حاکم برج جدی است؟

بُرج جدی تحت حکومت زحل است، منفعت‌بخش بلوغ، مسئولیت‌پذیری، اراده و انضباط.

کدام نشانه با برج جدی بیشترین سازگاری را دارد؟

یکی از نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج جدی دارد، برج سنبله (شهریور) است، چرا که هر دو به یک اندازه پرشور و عمل‌گرا هستند.

آیا برج جدی یک نشانه ثابت است؟

خیر، برج جدی یک نشانه اصلی است.

مهم ترین خصوصیات متولدین ماه دی چیست؟

کپریکورن‌ها (دی ماهی ها) حساس، عمل‌گرا، بلندپرواز، پایدار، واقع‌بین و منضبط می‌باشند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo