فال ازدواج زن اسفند با مرد دی

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن اسفند با مرد دی از بهترین‌ها است. متولدین ماه دی واقع‌بین‌اند و انتظارات بالایی از خود و اطرافیان‌شان دارند. اکثر دی ماهی‌هایی که ملاقات می‌کنید کارفرمایانی هستند که تا رسیدن به تمامی اهداف‌شان دست از کار نمی‌کشند چرا که کمال‌گرا هستند. آن‌ها دوست دارند که فرمانده باشند و به ندرت دستورات دیگران را می‌پذیرند. از سوی دیگر، متولدین اسفند موجوداتی دلسوز هستند که عشق و مراقبت عمیقی نسبت به دیگران دارند. احساسات قوی آن‌ها گاهی اوقات به ضررشان تمام می‌شود چون تمایل دارند به افرادی که برای زندگی‌شان ویرانگر هستند، وابسته شوند. تفاوت‌ در ویژگی‌های شخصیتی زن اسفند با مرد دی مکمل یکدیگر است و سازگاری جدی و حوت در درازمدت می‌تواند بسیار سودمند و رضایت بخش باشد. این زوج هنگامی که با هم هستند صادق و وفادارند و احترام متقابلی به یکدیگر دارند.

1

طالع بینی کلی ماهی و بز در فال هندی

سازگاری برج جدی (دی) و حوت (اسفند) به آرامی توسعه می‌یابد اما به تدریج محکم و استوار می‌شود. برج جدی که با نماد بز دریایی شناخته می‌شود، تحت حاکمیت سیاره سخت‌گیر و بلندپرواز زحل است. حوت نیز که با نماد ماهی نشان داده می‌شود، تحت سلطه سیاره دانش و اخلاق والا، مشتری و سیاره‌ای که بر خیالات و رؤیاها تأثیر می‌گذارد یعنی نپتون است. این سیارات به دلیل داشتن حس خوبی از تعهد، دلسوزی و عدالت، مکمل یکدیگر هستند. برج جدی یک نشانه خاکی است و نشانه‌های خاکی دوست دارند خود را با دارایی‌های ارزشمند احاطه کنند. حوت یک نشانه آبی است و نشانه‌های آبی به شهود و احساسات تکیه دارند. پس وقتی جدی و حوت تصمیم به همراهی می‌گیرند، زندگی‌شان با آسایش همراه با دارایی‌های چشمگیر پر می‌شود. جدی یک نشانه اصلی است و حوت نشانه‌ای متغیر، در نتیجه جدی شروع کننده است و بر یک وظیفه در یک زمان متمرکز می‌شود در حالی که حوت تمایل دارد از پروژه‌ای به پروژه دیگر بپرد. اگر آن‌ها به یکدیگر فضا و زمان بدهند، می‌توانند درک بهتری از خصوصیات هم پیدا کنند و زمینه مشترکی برای پایه‌گذاری سازگاری جدی و حوت پیدا کنند. بهترین ویژگی این سازگاری تلفیق منحصربه‌فرد اخلاقیات این دو است. هر دوی آن‌ها از یکدیگر حمایت می‌کنند و یکدیگر را به رشد و دستیابی به اهداف بزرگتر در زندگی تشویق می‌نمایند.

فال ازدواج زن اسفند با مرد دی
2

سازگاری کاری ماهی و بز

سازگاری کاری زن اسفند با مرد دی نمونه‌ای کامل از “جذب متضادها” است. برج جدی بلندپرواز، عمل‌گرا و دارای اخلاق کاری قوی است، در حالی که حوت خیال‌پرداز و معنوی است و به نیازهای اطرافیان خود توجه دارد. هر دو زندگی شان را به ارزش‌های خوب و اهداف بلند اختصاص داده اند. سازگاری کاری آن‌ها زمان خواهد برد تا شکل بگیرد اما وقتی محکم شود، به سرعت به موفقیت‌های بزرگ خواهند رسید. این شراکت بر پایه کار تیمی و توانایی آن‌ها در برآورده کردن نیازهای یکدیگر استوار است. با این حال، ممکن است در این ارتباط مشکلاتی پیش آید، اگر آقای بز به احساسات حساس خانم ماهی توجه نکند، یا اگر خانم ماهی با احساسات پراکنده خود، آقای بز را آزار دهد. اما احتمال تعارضات کم است زیرا سازگاری کاری برج جدی و حوت ترکیب خوبی از خلق و خوی است، که این دو را شرکای کسب و کار بسیار خوبی می‌سازد.

3

سازگاری عشقی ماهی و بز

جنبه‌ی امیدوارکننده‌ترین سازگاری عشقی بین زن اسفند با مرد دی، احترام متقابل است که منجر به حس صداقت و وفاداری در ذهن هر دو شریک می‌شود. خانم اسفند ماهی، به داشتن حالت‌های هیجانی شناخته شده است و مرد دی که صبور و دقیق است، به خوبی با آن برخورد خواهد کرد. این رفتار نیرویی خواهد بود که خانم ماهی را به سمت آقای بز سوق می دهد. حوت یک نشانه متغیر است و در سازگاری با محیط‌ها و شرایط جدید احساس راحتی می‌کند. این امر با رفتار اصلی بز به خوبی سازگار خواهد بود.

این دو به دلیل اعتماد، برای مدتی طولانی و پایدار در کنار هم خواهند ماند. زمانی که متوجه شوند شریک زندگی‌شان با آن‌ها صادق است، بیشترین تلاش خود را برای ادامه دادن رابطه به کار خواهند بست. هر دو متولدین این ماه ها به طور مساوی به این همخوانی کمک خواهند کرد و عشق‌شان با گذر زمان قدرتمندتر خواهد شد. ویژگی‌های متضاد متولدین برج جدی و حوت، خلأ عاطفی در زندگی‌شان را پر می‌کند.

با این حال، سازگاری عشقی برج جدی و حوت می‌تواند در برخی جبهه‌ها به چالش کشیده شود. خانم ماهی ممکن است گاهی به خاطر شخصیت فروتن و آرام آقای بز احساس نادیده گرفته شدن کند و رفتار عاطفی خانم ماهی هم می‌تواند برای شریک دی ماهی‌اش سنگین و طاقت‌فرسا شود. اما اگر آن‌ها روی مشکلات جزئی کار کنند، سازگاری عشقی جدی و حوت می‌تواند راه درازی را طی کند.

 سازگاری عشقی ماهی و بز
4

سازگاری جنسی ماهی و بز

سازگاری جنسی زن اسفند با مرد دی بسیار خوب است. هنگامی که این دو با هم ملاقات می‌کنند، شیمی، شور و رمانتیک بودن زیادی در رابطه وجود دارد. مرد دی شخصیت رمانتیک و خلاق بانوی اسفند را دوست دارد، در حالی که ماهی به وفاداری و استقامت جدی علاقه‌مند است. علاوه بر این، مرد دی پس از راحت شدن با شریک خود، دوست دارد که در اتاق خواب مسلط باشد و خانم ماهی نیز علاقه دارد که به نیازهای مردش در رختخواب تن در دهند زیرا او مطیع و بسیار احساسی است. خانم ماهی بخشنده است و از اینکه دیگران را خوشحال کند لذت می‌برد. بز و ماهی به طور غافلگیرکننده‌ای از یک زندگی جنسی پرشور و هیجان‌انگیز لذت خواهند برد.

5

سازگاری خانوادگی ماهی و بز

با توجه به اهداف و علایق مشابه، سازگاری خانوادگی زن اسفند با مرد دی بالاست. زمانی که آنها در کنار هم احساس راحتی کنند، هر دو طرف بدون تردید برای پیش بردن رابطه‌شان با بستن عقد ازدواج اقدام خواهند کرد. مرد دی ماهی محتاط، بلندپرواز و سخت‌کوش است و مسئولیت مدیریت خرج و مخارج خانواده را به عهده خواهد گرفت، در حالی که خانم ماهی چندان مشتاق امور مالی نیست اما دلسوز، انعطاف‌پذیر و حساس است و به سرعت خود را با زندگی خانوادگی وفق خواهد داد. خانم ماهی استعداد دارد هر مکانی را به فضایی راحت و آرام تبدیل کند زیرا عاشق تجمل، زیبایی‌شناسی و زیبایی است و خانه آنها نیز به همین شکل خواهد بود؛ جایی که همه در آن پذیرایی می‌شوند. هر دوی آنها یکدیگر را تکمیل کرده و از زندگی خانوادگی آرام لذت خواهند برد. به عنوان والدین نیز، آنها تعادل یکدیگر را حفظ می‌کنند. آقای بز انضباط و ارزش کار سخت را به فرزندان خواهد آموخت، در حالی که خانم ماهی موسیقی، تخیل و معنویت را در فرزندانش رشد خواهد داد.

سوالات متداول

کدام سیاره حاکم برج جدی است؟

بُرج جدی تحت حکومت زحل است، منفعت‌بخش بلوغ، مسئولیت‌پذیری، اراده و انضباط.

کدام نشانه با برج جدی بیشترین سازگاری را دارد؟

یکی از نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج جدی دارد، برج سنبله (شهریور) است، چرا که هر دو به یک اندازه پرشور و عمل‌گرا هستند.

آیا برج جدی یک نشانه ثابت است؟

خیر، برج جدی یک نشانه اصلی است.

مهم ترین خصوصیات متولدین ماه دی چیست؟

کپریکورن‌ها (دی ماهی ها) حساس، عمل‌گرا، بلندپرواز، پایدار، واقع‌بین و منضبط می‌باشند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo