فال ازدواج زن فروردین با مرد بهمن

متولدین بهمن به خاطر فرایند فکری پیشروی خود شهرت دارد. متولدین بهمن زیرک، مصمم و متمرکز هستند و به بحث‌های تاثیرگذار و گفتگوهای فکری علاقه‌مندند. هنگامی که چیزی چشمانشان را بگیرد، می‌دانند که چگونه باید آن را به هر قیمتی به دست آورند. از سوی دیگر، فروردین نخستین نشانه در جدول برج‌های زودیاک است و نماد آن قوچ است. این افراد یکی از شجاع‌ترین و قدرتمندترین نشانه‌ها در اخترشناسی هستند. فروردین نماد پویایی، رشد و خودانگیختگی است. متولدین فروردین رهبر زاده شده‌اند و معمولاً الگویی مثبت برای اطرافیان خود هستند.

زن فروردین و مرد بهمن علایق مشترکی دارند که باعث می‌شود از فعالیت‌های مشترک بسیار لذت ببرند. آن‌ها دوستان خوبی برای یکدیگر هستند زیرا به سادگی یکدیگر را درک می‌کنند. این دو هرگز حرف برای گفتگو کم نمی‌آورند چرا که مرد بهمن بسیار خوش صحبت است و بانوی فروردین نیز داستان‌های هیجان انگیزی برای گفتن دارد. آن‌ها از زمانی که با هم می‌گذرانند لذت خواهند برد و خاطراتی برای تمام عمر می‌سازند. با این حال، هر دو با مسائل مربوط به خلق و خوی دست و پنجه نرم می‌کنند و در صورتی که احتیاط نکنند، تعارض‌ها بین آن‌ها می‌تواند به سرعت تشدید شود. اما اگر آن‌ها یاد بگیرند که به حد و مرزهای یکدیگر احترام بگذارند، سازگاری برج دلو و برج حمل می‌تواند راه طولانی‌ای را طی کند.

1

سازگاری کلی قوچ و کوزه در فال هندی

دیدگاه مرد بهمن به همراه عملگرایی بانوی فروردین، سازگاری زودیاک این دو را بسیار بالا می‌برد. وقتی این دو با هم هستند هیچ لحظه‌ای کسل‌کننده نیست. آن ها به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و همین امر باعث می‌شود دوستان خوبی برای یکدیگر باشند. سازگاری کوزه و قوچ بر پایه تحسین متقابل استوار است. آقای کوزه از انرژی و پیشگامی خانم قوچ لذت می‌برد، در حالی که خانم قوچ نوآوری‌ها و دیدگاه‌های اختراعی آقای کوزه را تحسین می‌کند.

برج دلو (بهمن) تحت حکمرانی زحل و اورانوس است. دیدگاه پیشروی خود را از اورانوس می‌گیرد در حالی که زحل مسئول بخشندگی و وجدان اجتماعی او است. برج حمل (فروردین) تحت حکمرانی سیاره مریخ است که مسئول به ارمغان آوردن شور، انرژی و اندیشه‌های بلند به متولدین این ماه است. این سیارات، وقتی با هم جمع می‌شوند، ترکیب عالی را به وجود می‌آورند. در مورد مدالیته‌ها، دلو یک نشانه ثابت است و حمل یک نشانه اصلی. بنابراین، دلو به حمل کمک می‌کند تا روی یک پروژه در یک زمان تمرکز کند تا زمانی که تمام شود و حمل هم به دلو در کشف ایده‌های جدید کمک می‌کند. عنصر وجودی بهمن ماهی هوا و فروردینی آتش است، که این دو گاهی اوقات ممکن است حس رقابت با یکدیگر پیدا کنند و وقتی این اتفاق می‌افتد، کنترل آن‌ها دشوار می‌شود. به جز این مورد، سازگاری دلو و حمل یکی از بهترین‌ها است.

فال ازدواج زن فروردین با مرد بهمن
2

سازگاری کسب و کار قوچ و کوزه

سازگاری کاری زن فروردین با مرد بهمن بالاست، زیرا آن‌ها زوجی بسیار خلاق و کارآمد تشکیل می‌دهند. آن‌ها بلافاصله به عنوان دوست به هم متصل می‌شوند و درک خوبی از یکدیگر دارند. نگرشی پرشور و آرمان‌گرایانه نسبت به زندگی دارند و از تجربه‌های جدید لذت می‌برند. این سازگاری کاری بر اساس تحسین متقابل بنا شده است. آقای کوزه می‌تواند ایده‌ها و چشم‌اندازهای جدیدی به همراه آورد و خانم قوچ آن‌ها را تا انتها پیش می‌برد. هر دوی آن‌ها مستقل ولی رقابتی هستند. تعارضات نیز می‌تواند به وجود آید اگر آقای دلو بیش از حد به شریک خود بی‌توجه یا بی‌اعتنا باشد یا اینکه خانم قوچ بخواهد بیش از حد به آقای کوزه مسلط باشد. اما اگر آن‌ها به خوبی ارتباط برقرار کرده و یکدیگر را درک کنند، می‌توانند اتحاد خوبی تشکیل دهند.

3

سازگاری عشقی قوچ و کوزه

سازگاری عشقی زن فروردین با مرد بهمن جالب و هیجان‌انگیز است. هر دو به شخصیت‌های خاص و استثنائی یکدیگر جذب می‌شوند. این زوج بسیار سازگار هرگز با مشکلی در ارائه ایده‌های تازه و اصیل روبرو نخواهند شد. کوزه و قوچ، افرادی آرمان‌گرا هستند که درک خوبی از یکدیگر دارند. آنها گفتگوهای عمیق و روشنگری دارند که تفکربرانگیز است. مرد بهمن ذهنی باز دارد و درک و فهم بالای او راه خود را به دل خانم حمل باز می‌کند. هر دو می‌توانند چیزهای زیادی از یکدیگر یاد بگیرند، که این امر فقط زمانی اتفاق می‌افتد که از خودبزرگ‌بینی خود دست بردارند. آنها روش‌های خاص خود را برای بیان احساسات دارند و از همراهی یکدیگر به طور کامل لذت خواهند برد.

با این حال، کوزه گاهی اوقات رفتاری بی‌تفاوت از خود نشان می‌دهد که می‌تواند خانم قوچ را عصبانی کند و منجر به یک بحث جدی شود. از طرف دیگر، خانم قوچ مالکیت‌گرا ممکن است برای شریک آزادی‌خواه خود، دلو، محدودکننده به نظر برسد. پس، این دو اگر می‌خواهند سازگاری عشقی شان به طور کامل کار کند باید از این مشکلات دوری کنند .

 سازگاری عشقی قوچ و کوزه
4

سازگاری جنسی قوچ و کوزه

سازگاری جنسی زن فروردین با مرد بهمن می‌تواند هم استرس‌زا و هم هیجان‌انگیز باشد. این زوج دوستان خوبی برای هم هستند، بنابراین تعجب‌آور نیست اگر آن‌ها وارد یک رابطه جنسی شوند که هیچ گونه صمیمیت واقعی‌ای در آن نیست. اما به محض اینکه متوجه شیمی بین خودشان شوند، دیگر چیزی نمی‌تواند آن‌ها را متوقف کند. در ابتدا، زندگی جنسی آن‌ها پر از هیجان و شور است، اما همین که رابطه‌شان شروع به پرواز کند، هر دو ممکن است به خاطر ترس از تعهد پا پس بکشند. مرد بهمن که عاشق آزادی است، خیلی راحت مایل به تعهد دادن نیست، اما وقتی متعهد شود، سازگاری جنسی دلو و حمل بالا خواهد بود. چه عشق‌بازی آرام و چه رابطه ای پرشور، آن‌ها از کاوش ابعاد مختلف جنسی دریغ نخواهند کرد.

5

سازگاری خانوادگی قوچ و کوزه

سازگاری خانوادگی زن فروردین با مرد بهمن به میزان اعتمادی بستگی دارد که هر دو شریک به یکدیگر دارند. این سازگاری به آرامی آغاز می‌شود، اما پس از ایجاد پایه‌های محکم، ارتباطشان بسیار قوی خواهد بود. هر دو شریک وقت می‌گذارند تا به موضوع ازدواج و زندگی خانوادگی برسند، به ویژه مرد بهمن که به آزادی علاقه‌مند است. از طرف دیگر، بانوی فروردین که به دنبال ماجراجویی است، ممکن است بخواهد بلافاصله پس از اطمینان از شریک بهمنی خود، زندگی خانوادگی را آغاز کند. متقاعد کردن آقای کوزه برای قرار گرفتن در زندگی مشترک کمی زمان خواهد برد. اما پس از اینکه این دو با هم ازدواج کنند، جدایی‌ناپذیر خواهند بود. آنها ارتباط عمیقی دارند، زیرا ابتدا دوست و سپس همسر یکدیگر هستند و در هر قدم زندگی از یکدیگر پشتیبانی خواهند کرد. در کل، سازگاری خانوادگی زن فروردین و مرد بهمن می‌تواند خوب باشد، به شرطی که این شرکا برای درک یکدیگر تمام تلاش خود را بکنند.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی متداول متولدین بهمن چیست؟

متولدین برج دلو باهوش، مستقل، خوش‌بین و بی‌نظیر هستند.

برخی ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نشانه دلو از لحاظ احساسی جدا شده، درونگرا و بی‌مسئولیت است، شورشی بدون علت و پریشان‌خاطر.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله(شهریور)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) خوب سازگار نمی‌شود.

کدام سیاره بر نشانه دلو حکمرانی می‌کند؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo