فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد بهمن

متولدین بهمن به دلیل طبیعت انعطاف‌پذیرشان می‌توانند خود را با شرایط جدید وفق دهند. آن‌ها روحیه‌ای آزاد دارند و به راحتی از روتین خسته می‌شوند. به آسانی می‌توانند در هر گفتگویی جای بگیرند. آن ها مکالمات هوشمندانه و ذهن‌های تیز را دوست دارند. آن‌ها به تصمیم‌گیری شخصی خود باور دارند و متفکرانی مستقل هستند. از سوی دیگر، متولدین اردیبهشت به استقرار و قاطعیت شناخته شده اند. نماد اردیبهشت گاو است و این افراد شخصیت‌هایی قابل اتکا و بلندپرواز دارند.

اردیبهشتی ها دارای جاذبه طبیعی هستند و موجوداتی بسیار حسی می‌باشند. آن‌ها لجباز هستند و به راحتی تحت تأثیر نظر دیگران قرار نمی‌گیرند. به ندرت می‌توان دید که یک فرد متولد بهمن و اردیبهشت وقت خود را با هم می‌گذرانند، زیرا شخصیت‌های آن‌ها با یکدیگر در تضاد است. آقای کوزه برایش مهم نیست که دیگران درباره‌اش چه فکری می‌کنند، در حالی که خانم گاو برای مراقبت و توجه به دیگران شناخته شده است. آن‌ها نمی‌توانند در بسیاری از زمینه‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در حفظ یک ارتباط سالم با یکدیگر دچار مشکل خواهند شد. رابطه این دو، آزمون واقعی سازگاری و صبر خواهد بود زیرا زمینه مشترکی با هم ندارند.

۱

سازگاری کلی گاو و کوزه در فال هندی

سازگاری زن اردیبهشت با مرد بهمن بستگی به تلاش‌هایی دارد که هر دو حاضر به انجام آن هستند. آقای کوزه تحت حکومت زحل و اورانوس است، و ثور تحت حکومت ونوس. زحل نماد کار سخت و نظم است، در حالی که اورانوس تفکر انقلابی به دلو می‌بخشد. در مقابل، ونوس انرژی زنانه‌ای را منتشر می‌کند. این سیاره درباره زیبایی، لذت حسی و عاشقانه است. عنصر وجودی مرد بهمن هوا و عنصر وجودی خانم اردیبهشت خاک است. بنابراین، آقای کوزه بر پیگیری‌های فکری و ارتباطات تمرکز دارد در حالی که خانم گاو به علایق حسی و عملی توجه می‌کند.

این امر در ایجاد درک متقابل بین آن دو دشواری ایجاد می‌کند. هنگامی که صحبت از مدهای طالع‌بینی می‌شود، هر دوی آنها دارای نشانه‌های ثابت هستند که این امر آنها را لجباز می‌کند. هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را از نظری که در ذهنشان شکل گرفته منصرف کند. اما این می‌تواند به نفع سازگاری دلو و ثور کار کند، چرا که یک‌بار که تصمیم بگیرند با هم باشند، رابطه‌شان را رها نخواهند کرد. اگر کوزه و گاو، ذهن خود را باز کنند و منحصربه‌فرد بودن یکدیگر را بپذیرند، این پیوند شانسی برای ادامه داشتن خواهد داشت.

۲

سازگاری کاری گاو و کوزه

با وجود تفاوت‌های فراوان، هر دو فرد تمایل شدیدی به موفقیت دارند که این امر سازگاری کاری برج دلو و ثور را بالا می‌برد. هر دو از پیچیدگی‌ها و درام‌ها پرهیز می‌کنند و دوست دارند کارها را به شیوه خودشان انجام دهند. ثور، دلو را هیجان‌انگیز می‌یابد و گاو نر، پایه‌ای محکم برای حمایت از برج دلو فراهم می‌آورد. وقتی که آن‌ها با هم متحد می‌شوند، تیمی غیر قابل توقف را تشکیل می‌دهند. آن‌ها مسیرهای متفاوتی را برای موفقیت دنبال می‌کنند اما همچنین به نقاط قوت یکدیگر کمک می‌کنند. شخصیت‌های قدرتمندی دارند و وقتی تفاوت‌هایشان را کنار بگذارند، دینامیک‌ سازگاری کاری دلو و ثور می‌تواند شگفت‌انگیز باشد.

فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد بهمن
۳

سازگاری عشقی گاو و کوزه

از نظر تئوری، سازگاری عشقی زن اردیبهشت با مرد بهمن به دلیل تفاوت‌های بارز در شخصیت‌های آنها ضعیف خواهد بود. آنها رویکردهای کاملاً متفاوتی نسبت به زندگی دارند و پیدا کردن یک زمین مشترک در میان چنین ویژگی‌های متضاد شخصیتی برای‌شان چالش‌برانگیز است. اما اگر عشق بسیار زیادی وجود داشته باشد و آنها تلاش زیادی برای موفقیت این رابطه انجام دهند، خودشان نیز ممکن است از نتایج تعجب کنند. هر دوی آنها ممکن است چیزهای بزرگی از یکدیگر یاد بگیرند.

خانم اردیبهشتی پایدار می‌تواند به مرد بهمنی نامطمئن کمک کند تا آرامش پیدا کند و مرد بهمنی هم می‌تواند ایده‌های خلاقانه و افکار جذاب خود را به بانوی اردیبهشتی منتقل کند. از آنجایی که هر دو از نشان‌های ثابت هستند، به یکدیگر چسبیده و رابطه شان را حفظ خواهند کرد. وقتی آقای کوزه قلب خود را باز کرده و شریک اردیبهشتی خود را به آن دعوت کند و از پنهان‌کاری بپرهیزد، و خانم هم در اعمال خود صداقت را حفظ کند، اعتمادسازی در رابطه عاشقانه دلو و ثور آسان‌تر خواهد شد. هر دو از پیچیدگی‌های غیر ضروری دوری می‌کنند و بنابراین، هر تعارضی را بلافاصله حل خواهند کرد.

با این حال، خانم گاو برای درک نیاز بی‌انتهای یار بهمنی خود برای هیجان و ماجراجویی، دشواری خواهد داشت. مرد بهمنی می‌خواهد پرواز کرده و کاوش کند، در حالی که بانو به دنبال زمینی ثابت و محکم است. اینجاست که شخصیت‌های آن‌ها بیشترین برخورد را دارند و مشکلاتی برای این نشانه‌های هوا و خاک ایجاد می‌کنند. هر دوی آن‌ها شخصیت‌های مسلطی دارند و سازگاری یا انجام تغییرات برای هر دو طرف دشوار خواهد بود. این امر بیشتر باعث دوری آن‌ها از یکدیگر خواهد شد. این تطابق امیدوارکننده ای نیست اما قطعا ارزش امتحان کردن را دارد!

۴

سازگاری جنسی گاو و کوزه

سازگاری جنسی زن اردیبهشت با مرد بهمن پایین است. خانم گاو یک روح سنتی است و دوست دارد که روالی را دنبال کند. این خصوصیت او را بسیار قابل پیش‌بینی می‌کند. در مقابل، آقای کوزه هر چیزی هست بجز قابل پیش‌بینی بودن! او غیرصمیمی و غیرعملی است. این سازگاری تنها پس از کار و تلاش فراوان و سازش از هر دو طرف، به علاوه وجود عشق عمیق در پیوندشان، ممکن خواهد بود. هر دو می‌توانند قربانی خشم یکدیگر شوند. خط باریکی بین شور و خشم وجود دارد. خشم می‌تواند منجر به رابطه جنسی پرشور پس از دعوا شود، اما در نهایت هر دو شریک را ناراضی باقی می‌گذارد.

دلو دوست دارد در رختخواب آزمایش کند و چیزهای جدیدی امتحان کند. تکرار و روتین برای او بسیار ناخوشایند است و دقیقا به همین دلیل است که این زوج نمی‌تواند هماهنگی جنسی خوبی داشته باشد. خانم گاو تا حدی محدودیت دارد که تا چه اندازه می‌تواند در رابطه جنسی پیش برود. این انرژی نامتناسب منجر به نارضایتی جنسی می‌شود و غلبه بر آن تقریبا غیرممکن است. برای اینکه این هماهنگی جنسی کار کند، کار و تلاش زیادی از هر دو طرف لازم است، که وظیفه‌ای خسته‌کننده برای هر دو خواهد بود و لذت جنسی را از بین می‌برد.

۵

سازگاری خانوادگی گاو و کوزه

اگر این زوج از مرحله دوستی فراتر بروند و تصمیم بگیرند با هم تشکیل خانواده‌ دهند، به این معناست که عشق عظیمی به یکدیگر دارند و آماده‌اند تا اختلافات‌شان را نادیده بگیرند. پس وقتی این اتفاق می‌افتد، سازگاری خانوادگی بین زن اردیبهشت با مرد بهمن واقعاً می‌تواند خوب باشد چرا که هر دو آن‌ها سرسخت هستند و پس از تعهد، کنار هم می‌مانند. چالش‌هایی وجود خواهد داشت، اما با ارتباط خوب، آن‌ها می‌توانند هر مشکلی را حل کنند. این یک آزمون سازگاری و صبر خواهد بود. اگر آن‌ها بفهمند چگونه با هم کنار بیایند، می‌توانند کوه‌ها را جابجا کنند.

سوالات کاربران

ویژگی‌های شخصیتی متداول فرد متولد بهمن چیست؟

افراد متولد بهمن زیرک، مستقل، خوش‌بین و استثنایی هستند.

نقاط ضعف‌ متولدین بهمن چیست؟

فرد متولد بهمن از لحاظ عاطفی بی‌طرف، غیر شخصی و غیر مسئول و شورشی و ذهنی پراکنده‌ دارند.

بدترین دشمنان متولد بهمن کدام نشانه‌ها هستند؟

بهمن با متولدین برج سنبله (شهریور)، ثور (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری ندارد.

کدام سیاره بر برج بهمن حکمرانی می‌کند؟

برج بهمن تحت حکمرانی زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo