فال ازدواج زن خرداد با مرد بهمن

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن خرداد با مرد بهمن داستان دیگری در حوزه اخترشناسی ودایی است. بهمن ماه با نماد کوزه شناخته می‌شود و در علم نشانه‌های زودیاک، آب نمایانگر دانش است. بنابراین، متولدین بهمن حاملان دانش در جهان زودیاک هستند. آن‌ها آزادی کاوش در جنبه‌های مختلف زندگی را می‌طلبند و وقتی که تصمیم خود را بگیرند، تقریبا غیرممکن است که کسی بتواند آنها را متقاعد به تغییر نظر کند. از طرف دیگر، متولدین خرداد به عنوان موجودات چندوجهی جهان زودیاک شناخته می‌شوند. نماد آن دوقلو یا دوپیکر است.

متولدین برج دلو (بهمن) و جوزا (خرداد) به راحتی با جریان زندگی حرکت می کنند و جویندگان دانش می‌باشند. اما بر خلاف آقای دلو، خانم جوزا همیشه آماده پذیرش تغییرات با آغوش باز است چرا که معتقد است تغییرات فرصت‌های جدید و در نتیجه تجربیات جدیدی به همراه می‌آورند. وقتی این دو با هم هستند، می‌توانید انرژی و هیجان را در هوا احساس کنید. آن‌ها مانند نمک و فلفل با هم هماهنگ‌اند. هر دو به دنبال ماجراجویی‌های جدید هستند و هرگز از یکدیگر خسته نمی‌شوند. آن‌ها می‌توانند دوستان خوبی باشند و حتی عاشقانی بهتر. در واقع، زمانی که آن‌ها وارد رابطه دوستی می‌شوند، طولی نمی‌کشد تا متوجه شوند چقدر خوب به هم می‌آیند و تصمیم بگیرند این دوستی را به سطح بالاتری ببرند. آن‌ها از نظر جسمی و عاطفی به خوبی به هم متصل می‌شوند و برایشان سخت است بدون یکدیگر باشند. این تطابق چنان چیزهای زیادی دارد که سازگاری دلو و جوزا را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند!

1

طالع بینی کلی دوپیکر و کوزه در فال هندی

سازگاری زن خرداد با مرد بهمن در طالع بینی، یک اتحاد رویایی است زیرا این دو می‌توانند به راحتی با هم ارتباط برقرار کنند. هر دو پرانرژی هستند و عشق به استقلال دارند، بنابراین می‌توانند به راحتی فضای لازم را به یکدیگر بدهند بدون اینکه عشقشان زیر سوال برود. هر دو هوشمند هستند و هرگز از ایده‌ها و گفتگوهای جذاب تهی نمی‌شوند. بهمن تحت حکومت زحل و اورانوس است و خرداد تحت حکومت عطارد. زحل و اورانوس با هم به آقای دلو یک ذهن اصیل و پیشرو و عزم و اراده می‌دهند. عطارد، سیاره ارتباط و گفتار، متولدین خرداد را به افرادی خوش صحبت تبدیل می‌کند که می‌توانند به راحتی و بدون زحمت وارد هر گفتگویی شوند.

خردادی ها متفکران بزرگی هستند و می‌توانند دانش خود را با ایده‌های متولدین بهمن ترکیب کرده و به چیزهای هیجان‌انگیزی دست یابند. عنصر هر دو هوا است. آنها موجوداتی اجتماعی و دارای پیوند فکری قوی هستند. از نظر مدالیته‌ها، دلو یک نشانه ثابت و جوزا یک نشانه متغیر است. کوزه لجباز و مصمم است و دوست دارد رهبری کند، در حالی که دوپیکر مستقل و سیال است و خوب با تغییرات سازگار می‌شود. حتی خصوصیات شخصیتی متضاد این دو نیز یکدیگر را تکمیل می‌کنند. بهترین جنبه از سازگاری دلو و جوزا، توانایی آنها برای الهام بخشیدن به یکدیگر و ارتباط موفقیت‌آمیزی است که رابطه‌شان را بسیار سالم می‌کند.

2

سازگاری کاری دوپیکر و کوزه

به دلیل ارتباط ذهنی عالی، سازگاری کاری زن خرداد با مرد بهمن خوب است. خانم دوپیکر روحیه پیشگویانه آقای کوزه را بسیار جذاب می‌یابد چرا که از ایده‌های خوب و مفاهیم جالب قدردانی می‌کند. این اتحاد بسیار خوب و هماهنگ بوده و هیچ یک از شرکا در فهمیدن یکدیگر دچار مشکل نخواهند شد. دلوی پیشگو با ایده‌های جدید و هیجان‌انگیز پا به عرصه خواهد گذاشت و جوزای حمایتگر بدون زیر سؤال بردن چیزی، در مسیر شریک خود گام برخواهد داشت. اما مرد بهمن باید فضای فکری به شریک خردادی خود بدهد تا احساس سرخوردگی نکند. وقتی با هم کار می‌کنند، به عنوان یک تیم عمل می‌کنند نه به عنوان رقبا. هر دوی آن‌ها خواهان موفقیت یکدیگر به اندازه موفقیت خودشان هستند. هیچ تضادی برای برتری وجود نداشته و ارتباط کلامی خوب آن‌ها سازگاری کاری برج دلو و جوزا را حتی بهتر خواهد کرد.

آقای کوزه می‌تواند تشنگی خانم دوپیکر جویای دانش را برطرف کند. او دوست دارد تا هوش و دانش خود را با روح‌های مشتاقی مانند خانم دوپیکر به اشتراک بگذارد. آن‌ها نه تنها در رابطه عاشقانه، بلکه در هر قدم از زندگی خوب عمل می‌کنند. برخلاف زوج‌های دیگر که کار کردن با هم به صورت حرفه‌ای برایشان سخت است، این دو می‌توانند ارتباط خود را به حرفه‌شان منتقل کنند و یک تیم حرفه‌ای خوب نیز بسازند. هیچ‌کدام از آن‌ها رقابت‌جو نیستند و با صبر و شکیبایی، ایده‌ها و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها بیش از حد بامزه هستند و تعداد زیادی دوست و طرفدار دارند.

فال ازدواج زن خرداد با مرد بهمن
3

سازگاری عشقی دوپیکر و کوزه

سازگاری عشقی زن خرداد با مرد بهمن در ستاره‌ها نوشته شده است. به دلیل شخصیت‌های مشابه‌شان، دور ماندن از یکدیگر برایشان دشوار است. هر دو به آزادی و دانایی علاقه‌مند هستند، بنابراین سازگاری عشقی دلو و جوزا هرگز فضای شخصی و اعتماد را کم نمی‌کند. اما با وجود اینکه زوجی “تقریبا” کامل هستند، اجتناب از اصطکاک زمانی که نشانه‌های ثابت و متغیر با هم جمع می‌شوند، مشکل خواهد بود. ولی صمیمیت قوی‌شان نمی‌گذارد برای مدت زیادی از هم دور بمانند.

با این حال، چالش‌هایی در سازگاری عشقی این دو وجود دارد، چرا که هیچ زوجی کامل نیست. هر دو نفر بسیار پرحرف هستند و گاهی اوقات احساس می‌کنند که توسط شریک زندگی‌شان شنیده نمی‌شوند. خانم خردادی مالکیت‌طلب گاهی اوقات ممکن است مرد بهمنی دوستدار آزادی و فضای شخصی را بترساند. اما این مشکلات جزئی به راحتی از طریق مهارت‌های ارتباطی درجه یک آنها قابل حل هستند.

4

سازگاری جنسی دوپیکر و کوزه

این دو نفر به سرعت پیوند نزدیکی با یکدیگر تشکیل می‌دهند، زیرا در سطوح مختلفی به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. هر دو موجوداتی فکری هستند که این مسئله برای هر دوی آن‌ها، چه زن خرداد چه مرد بهمن، بسیار جذاب است، زیرا هر دو از برقراری رابطه با کسانی که آن‌ها را نادان تلقی می‌کنند پرهیز می‌کنند. صدای یکدیگر و نگاه عمیق‌شان پیش از هرگونه تماس فیزیکی، آن‌ها را مجذوب هم می‌کند. شیمی شگفت‌انگیزی با یکدیگر دارند! این زوج از کاوش‌ تجارب جدید در تخت خواب ابایی ندارند. آن‌ها علاوه بر پیوند فیزیکی، پیوند عاطفی قوی‌ای نیز با یکدیگر دارند، که این مسئله سازگاری جنسی برج دلو و برج جوزا را بسیار بالا می‌برد.

5

سازگاری خانوادگی دوپیکر و کوزه

سازگاری خانوادگی زن خرداد با مرد بهمن قطعا بالا است. جنبه‌های مثبت زیادی در این پیوند وجود دارد و اینکه این زوج با هم ازدواج نکنند تعجب‌آور خواهد بود. آن‌ها دوستان خوبی هستند، صمیمیت شگفت‌انگیزی با هم دارند، در سطح عاطفی ارتباط برقرار می‌کنند و می‌توانند یکدیگر را تشویق به پیشرفت کنند. بنابراین اشتباهات کمی می‌تواند در سازگاری خانوادگی این دو رخ دهد. آن‌ها همیشه موضوعی برای گفتگو با هم دارند و در کنار یکدیگر لحظات شادی را تجربه خواهند کرد. آن‌ها یکدیگر را به طور کامل متعادل می‌کنند. هنگامی که زندگی خانوادگی خود را شروع کنند، این تعهدی برای تمام عمر خواهد بود! تنها مشکل ممکن است مسائل مربوط به خلق و خو از سمت آقای بهمن ماهی و مالکیت‌طلبی گاه به گاه خانم خردادی باشد. به جز این، سازگاری خانوادگی برج دلو و میزان چیزی خواهد بود که همه به آن حسادت می‌کنند.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی معمول متولدین بهمن چیست؟

بومیان برج دلو باهوش، خوداتکا، خوش‌بین و استثنایی هستند.

برخی از ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نماد دلو، از لحاظ عاطفی بی‌طرف و بی‌مسئولیت، شورشی و پریشان‌فکر است.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله (شهریور)، گاو (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری خوبی ندارد.

برج دلو تحت حکومت کدان سیاره است؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo