فال ازدواج زن مرداد با مرد بهمن

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

بهمن ماه با نماد کوزه، یکی از اجتماعی‌ترین و هوشمندترین نشان‌ها در چارت زودیاک است. این موجودات در ارتباط برقرار کردن مهارت دارند و دوست دارند تا با افراد همفکر، گفتگوهای فکری انجام دهند. آن‌ها به راحتی از تکرار خسته می‌شوند، بنابراین برای جلب توجه مداوم‌شان، نیاز است که همیشه موضوعات جدید و هیجان‌انگیزی پیش کشیده شود. آن‌ها به دنبال شریک یا دوستی هستند که بتوانند چیزهای جدید به آن‌ها یاد دهند. از طرف دیگر، مرداد به عنوان پادشاه دنیای زودیاک شناخته شده و با نماد شیر نمایش داده می شود. متولدین مرداد تشنه توجه هستند و دوست ندارند با کسی باشند که تمرکز توجه را از آن‌ها دور کند.

مردادی ها به دنیا آمده‌اند تا رهبر باشند و در هر جنبه‌ای از زندگی رهبری می‌کنند. آن‌ها لجوج، خودرأی و بیش از حد احساساتی هستند. وقتی شیر به راه خود نرسد، دنیایش فرو می‌ریزد. آن‌ها به دنبال شریکی می‌گردند که از رهبری آن‌ها اذیت نشود و تلاش‌هایشان را قدر بداند. بنابراین، وقتی زن مرداد و مرد بهمن با هم هستند، گاهی اوقات شخصیت‌های آن‌ها با هم در تضاد است. مرد بهمن فقط به نظر خودش اهمیت می‌دهد، در حالی که بانوی مرداد به تأیید نیاز دارد. آن‌ها اولویت‌های متفاوتی دارند اما زمانی که با هم جور می‌شوند، می‌توانند سازگاری دلو و اسد را شدنی کنند. وفاداری و طبیعت جاه‌طلبانه‌شان آن‌ها را به هم متصل می‌کند. آن‌ها یکدیگر را برای رسیدن به اهداف‌شان تحریک می‌کنند و اتحاد بزرگی تشکیل می‌دهند.

1

طالع بینی کلی شیر و کوزه در فال هندی

دوراندیشی و بصیرت مرد بهمن همراه با خلاقیت بانوی مرداد باعث می‌شود که سازگاری برج دلو (بهمن) و برج اسد (مرداد) در حد متوسطی باشد. دلو تحت حکمرانی زحل و اورانوس و اسد تحت حکمرانی خورشید است. دلو، بینش خود را از اورانوس، سیاره خلاقیت و ایده‌های نو می‌گیرد. خورشید این ایده‌ها را به حیات می‌آورد. زحل، در نهایت، فرآیند را ادامه می‌دهد تا به پایان برسد. دلو، نشانه‌ای از برج‌های هوا و اسد نشانه‌ای از برج‌های آتش است. هوا با سوخت‌رسانی به آتش در نگهداری شور و حرارتش کمک می‌کند. آتش اسد، انرژی را به زندگی دلو می‌بخشد. دلوی فکور، اسد جاه‌طلب را برای کار بر روی ایده‌های جدید و دستیابی به چیزهای بهتر الهام می‌بخشد. آن‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر به اوج پرواز کنند. دلو و اسد هر دو از نشانه‌های ثابت هستند. هر دو متعهد و بسیار جاه‌طلب هستند. وقتی یاد می‌گیرند که همکاری کنند و برای رهبری مبارزه نکنند، می‌توانند کنار هم موفق شوند. این شراکت متوقف‌نشدنی و پر انرژی است.

با این حال، از آنجا که هر دو شخصیت‌های قوی دارند، ممکن است رقابتی بین آنها رخ دهد اما این رقابت سالم خواهد بود. هیچ لحظه‌ی خسته‌کننده‌ای وقتی این دو با هم هستند وجود ندارد. هر دو عاشق تازگی و جستجو برای ماجراجویی هستند. سازگاری دلو و شیر بر احترام متقابل شکوفا می‌شود. آقای دلو جذابیت، شکوه و انرژی بالای خانم شیر و نیز اعتماد به نفس زیاد او را تحسین می‌کند. خانم شیر در عوض از خلاقیت، انضباط و فردیت آقای کوزه لذت می‌برد. آنها می‌توانند این رابطه را به خوبی پیش ببرند اگر یاد بگیرند در مورد احساسات خود صحبت کنند و به درستی ارتباط برقرار کنند و کمی هم با هم مصالحه کنند.

فال ازدواج زن مرداد با مرد بهمن
2

سازگاری کاری شیر و کوزه

خلاقیت خانم مردادی و دیدگاه‌های مرد بهمن باعث می‌شود تطابق کسب و کار میان دلو و اسد بسیار بالا باشد. این ترکیب پرجنب و جوش و سرزنده است اما ممکن است گاهی با هم وارد رقابت شوند، ولی هرگز لحظه‌ای کسالت‌آور بین این دو نخواهد بود. آنها به عنوان شرکای تجاری عالی هستند، چرا که هر دو طمع‌کار، مشتاق و آرمان‌گرا می‌باشند. آنها دارای ویژگی‌های شخصیتی قوی مشترکی هستند که برای حفظ و رشد یک کسب و کار لازم است. در تطابق کسب و کار دلو و اسد، معمولاً دلو مسئول آوردن ایده‌ها به میز مذاکره است و اسد با پیاده‌سازی و اجرای پروژه کار را پیش می‌برد. دلو اطمینان حاصل می‌کند که کار به آرامی و بدون مشکل تا انتها پیش رود و شریک اسد خود را تشویق به انجام دادن کار می‌کند. اسد پرانرژی اطمینان حاصل می‌کند که همکاران در حین کار به تمام پتانسیل خود دست پیدا کنند . این دو به خوبی به عنوان شرکای کسب و کار با یکدیگر جور هستند و تمام تلاششان را می‌کنند که هر آنچه می‌خواهند به دست آورند.

3

سازگاری عشقی شیر و کوزه

سازگاری عشقی زن مرداد با مرد بهمن به شدت خوش‌بینانه است. هر دو به ایجاد تغییر و به جای گذاشتن اثری در جهان باور دارند. مرد بهمن تحت تاثیر جذابیت بانوی مرداد قرار می‌گیرد و خانم شیر نیز جذب ماهیت رمزآلود آقای کوزه می‌شود. زمانی که این دو شخصیت پر انرژی عاشق یکدیگر می‌شوند، یکنواختی را با امتحان کردن کارهای هیجان‌انگیز به رابطه‌شان می‌شکنند. حتی ویژگی‌های شخصیتی متضادشان می‌تواند آن‌ها را به هم نزدیک‌تر کند.

خانم شیر دوست دارد اطرافیان خود را به استفاده از تمام ظرفیت‌هایشان ترغیب کند، که این موضوع با آرمان‌گرایی و بلندپروازی مرد بهمن کاملاً همخوانی دارد. بانوی مرداد با گرمی و بخشندگی خود، آقای کوزه که از لحاظ عاطفی در دسترس نیست را وادار به نزدیک شدن می‌کند. متولدین بهمن خیلی در بیان احساسات خود مهارت ندارند، اما عشق صادق و پرشور مردادی آن‌ها را وادار به رها کردن محدودیت‌هایشان می‌کند. هر دوی این نشان‌ها دوست دارند در کانون توجه باشند، اما در شرایط مختلف. این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا یکدیگر را بدون اینکه حسادت و عدم امنیت به رابطه‌شان راه یابد، تحریک و تشویق کنند.

با این حال، اگر خانم شیر احساس کند که تنها کسی است که به لحاظ عاطفی به رابطه کمک می‌کند و به اندازه کافی عشق و علاقه دریافت نمی‌کند، ممکن است رابطه شروع به پژمرده شدن کند. از طرف دیگر، مرد بهمن نمی‌تواند نیاز خانم شیر به تحسین و تمجید دائمی را درک کند، که این امر شیر را بیشتر عصبانی می‌کند. هر دو نشان به استقلال و آزادی خود اهمیت می‌دهند و از تعهد نامحدود می‌ترسند. احتمال بالایی وجود دارد که مالکیت‌طلبی و ناامنی وارد رابطه این دو شوند و سازگاری عشقی زن مرداد با مرد بهمن به مسیر ناخوشایندی کشیده شود.

 سازگاری عشقی شیر و کوزه
4

سازگاری جنسی شیر و کوزه

سازگاری جنسی زن مرداد با مرد بهمن داغ و پرشور است. هر دوی آن‌ها عاشق امتحان کردن چیزهای جدید هستند و هرگز یک کار را دو بار در رختخواب تکرار نمی‌کنند. این سازگاری جنسی بسیار نزدیک به کمال است. خانم شیر دوست دارد تسلط داشته باشد و آقای کوزه بی‌نظم از اطاعت خواسته‌های شیر ابایی ندارد. اما شیر باید یاد بگیرد گاهی از تاج‌وتخت خود پایین بیاید وگرنه بازی از نظر آقای دلو تمام شده است. هر دو در اتاق خواب اعتماد به نفس دارند و از آزمایش ایده‌های مختلف پرهیز نمی‌کنند. برای آن‌ها، سکس راهی برای پیش بردن مرزهای رضایت‌شان است.

به خاطر تأثیر خورشید، خواسته‌های اسد داغ و سرکش می‌شود. آقای دلو با طبیعت آزمایشگرانه‌اش می‌داند چگونه این خواسته‌های داغ را ارضا کند. متولدین ماه بهمن کسانی نیستند که به راحتی احساسات خود را به اشتراک بگذارند، اما خانم مردادی می‌تواند با گرمای خود، جنبه احساسی آن‌ها را بیرون بکشد. اتصالات احساسی ترکیب شده با پیوند جنسی، آتش‌بازی‌هایی را در اتاق خواب به وجود می‌آورد. تمایل آن‌ها برای خوشنود کردن یکدیگر نیز جذابیتی به سازگاری جنسی برج دلو و اسد می‌افزاید.

5

سازگاری خانوادگی شیر و کوزه

سازگاری خانوادگی زن مرداد با مرد بهمن می‌تواند پیچیده باشد. اگر آنها بر بی‌تفاوتی‌های خود غلبه کنند و بر شباهت‌هایشان تمرکز کنند، این سازگاری خانوادگی می‌تواند عملی شود. کوزه به عنوان یک فرد خوش‌شانس شناخته می‌شود و خانم شیر می‌تواند از کمی خوش‌شانسی در زندگی‌شان بهره ببرد. آقای کوزه می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس شیر کمک کند و او را مجذوب خود نگه دارد. خانم شیر در عوض، باعث می‌شود آقای دلو در حضورش احساس پادشاهی کند. شیرها عاشق‌پیشه هستند و گرما و مهربانی را به نمایش می‌گذارند. یک بهمنی برای نرم شدن و خود واقعی‌ بودنش به این خصوصیات نیاز دارد. تمام این خصوصیات می‌توانند در سازگاری خانوادگی دلو و شیر شگفت‌انگیز عمل کنند، اما این دو نیاز دارند که نقاط قوت شریک‌شان را به رسمیت بشناسند. هنگامی که آنها شروع به تشکیل خانواده با هم می‌کنند، هر دو شریک به یکدیگر وفادار بوده و هر کاری در توان‌شان است انجام خواهند داد تا زندگی خانوادگی‌شان را به خوبی پیش ببرند.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی معمول متولدین بهمن چیست؟

بومیان برج دلو باهوش، خوداتکا، خوش‌بین و استثنایی هستند.

برخی از ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نماد دلو، از لحاظ عاطفی بی‌طرف و بی‌مسئولیت، شورشی و پریشان‌فکر است.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله (شهریور)، گاو (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری خوبی ندارد.

برج دلو تحت حکومت کدان سیاره است؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo