فال ازدواج زن شهریور با مرد بهمن

سازگاری خانم شهریوری با مرد بهمنی می‌تواند جواب دهد اگر آن‌ها به تفاوت‌های یکدیگر احترام بگذارند. آقای کوزه، حامل آب، نشانه‌ای است که می‌تواند با هر کسی و در هر جا گفت‌و‌گویی را آغاز کند. او دوستانه و گرم بوده و تقریباً می‌تواند در هر موقعیتی خوب جا بیفتد. با این حال، به اینکه دیگران چه احساسی نسبت به او دارد اهمیتی نمی‌دهد. وقتی او در ذهن خود راجب موضوعی تصمیم گرفت، هیچ چیزی نمی‌تواند نظرش را عوض کند. بهمنی ها موجوداتی مستقل هستند که تلاشی برای تحت تأثیر قرار دادن مردم یا پیروی از روندها نمی‌کنند.

آن‌ها عمل‌گرا هستند و منطق را بر احساسات ترجیح می‌دهند. پیش از آنکه در دوستی یا رابطه‌ای وارد شوند، تمام احتمالات را در نظر می‌گیرند و سپس تصمیم به ورود می‌گیرند. در مقابل، سنبله یا دوشیزه، نشانه‌ای است که به کنترل امور علاقه‌مند است. آن‌ها می‌خواهند همه چیز به راه خودشان پیش برود و از رهبری و دستور دادن به دیگران ابایی ندارند. آن‌ها می‌توانند با کسانی که به آن‌ها گوش می‌دهند و به تصمیماتشان احترام می‌گذارند، کنار بیایند. آن‌ها به مصالحه اعتقاد ندارند و اگر اشتباه کنند بسیار به خود سخت می گیرند. بانوی شهریوری در عشق احتیاط می‌کند. آن‌ها از اینکه کنترل امور از دستشان خارج شود متنفر هستند، بنابراین عاشق شدن برای آن‌ها می‌تواند ترسناک باشد.

آقای کوزه و خانم سنبله به جز هوشی که دارند، چیز مشترک زیادی با هم ندارند و وقتی این دو با هم در تضاد قرار می‌گیرند، مشکلات به راحتی حل نمی‌شوند. آقای دلو به نظرات خانم سنبله اهمیتی نمی‌دهد و سنبله هم اشتباهاتش را نمی پذیرد. سازگاری برج های دلو و سنبله به ندرت برای مدت زمان طولانی پایدار می ماند.

1

سازگاری کلی سنبله و کوزه در فال هندی

سازگاری خانم شهریوری با مرد بهمنی می‌تواند بهترین یا بدترین حالت‌ها را در آن‌ها بیرون بکشد. مرد بهمن روحی آزاد و مستقل دارد، اما خانم شهریوری در راه خود ثابت قدم و مصمم است. دلو متعلق به عنصر هوا است و سنبله متعلق به عنصر خاک. دلو در زندگی به دنبال روشنگری معنوی است، در حالی که سنبله بیشتر عقلانی است. هر دو شریک در درک دیدگاه‌های یکدیگر با مشکلاتی مواجه هستند. دلو یک برج ثابت است و سنبله یک برج متغیر. هر دو برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می‌کنند. آن‌ها یکدیگر را به سمت رسیدن به بالاترین پتانسیل خود سوق می‌دهند و اگر برای هدف مشترکی تلاش کنند، می‌توانند یک جفت مناسب تشکیل دهند.

شهریوری ها واقع‌بین و پای به زمین هستند و کمتر به دارایی‌ها اهمیت می‌دهند. آن ها آقای کوزه را بی‌نظم، غیرواقع‌بین و بسیار بی‌مسئولیت می‌بیند. قوی‌ترین جنبه این رابطه، ارتباط و منطق آن‌هاست، که می‌تواند نقطه تلاقی آن‌ها باشد و برای غلبه بر تفاوت‌هایشان مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، نبود جاذبه در سازگاری دلو و سنبله، شروع این رابطه را در ابتدا دشوار می‌سازد. حتی وقتی آن‌ها رابطه را آغاز می‌کنند، همخوانی چالش‌برانگیزی خواهد بود، اما قطعا ارزش امتحان کردن را دارد!

فال ازدواج زن شهریور با مرد بهمن
2

سازگاری کسب و کار سنبله و کوزه

سازگاری کسب و کار سنبله با کوزه می‌تواند دو جهت مختلف داشته باشد؛ یا بهترین‌ها را از یکدیگر بیرون می‌کشند یا بدترین‌ها. مرد بهمن می‌تواند پر از نظرات شخصی و خلقیات ناپایدار باشد، در حالی که خانم سنبله دوست دارد همه چیز بدون دردسر پیش رود. سنبله متعادل و دوستدار سازماندهی است، در حالی که دلو از روتین خسته می‌شود و رویکردی مدرن دارد. سازگاری کسب و کار برج دلو و سنبله ممکن است بر اساس تفاوت‌هایی که هر دو نشانه با یکدیگر دارند، شکوفا شود. آنها ممکن است در فرآیند یادگیری در مورد یکدیگر با هم رشد کنند. این زوج جاه‌طلبی است که ممکن است مسیرهای مختلفی را دنبال کنند اما در پایان می‌خواهند به موفقیت برسند. این اتحاد می‌تواند برای هر دو طرف روشنگر و آموزنده باشد.

3

سازگاری عشقی سنبله و کوزه

سازگاری عشقی بین زن شهریور با مرد بهمن می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. شباهت‌هایی بین آنها وجود دارد، چرا که هر دو سختکوش و متعهد هستند. ثبات و طبیعت کمک‌رسان خانم سنبله، دلو را به خود جلب می‌کند و دوشیزه توسط جنبه‌های رازآلود و هوش آقای کوزه مجذوب می‌شود. این دو می‌توانند به محض درک اینکه دلو به منطق اعتقاد دارد و سنبله بر اساس عمل‌گرایی کار می‌کند، بلافاصله با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

یکی از معدود چیزهایی که سازگاری عاشقانه بین برج دلو و سنبله را حفظ می‌کند این است که آنها به سرعت در سطح ذهنی با هم ارتباط برقرار می‌کنند. هنگامی که آنها یکدیگر را بهتر می‌شناسند و درک متقابل بهتری پیدا می‌کنند، این رابطه به سرعت رشد می‌کند. ارتباط برقرار کردن نیز از مزایای هر دو طرف می باشد. حتی اگر این دو نتوانند احساساتشان را به خوبی بیان کنند، اما به راحتی می‌توانند در مورد مسائل مهم با یکدیگر صحبت کنند.

با این حال، رفتار نامنظم و خیال‌پردازی‌های مرد بهمنی باعث برخوردها در این ارتباط خواهد شد. بانوی شهریوری زندگی‌اش را بر پایه ارزش‌هایی مانند ثبات و اعتمادسازی بنا می‌کند، بنابراین رفتار ماجراجویانه و گاهی بی‌پروای آقای کوزه می‌تواند برایش ناخوشایند باشد. اما، اگر مرد بهمنی تصمیم بگیرد که مسئولیت‌پذیرتر باشد و خانم شهریوری کمی کنترل‌گری‌اش را کاهش دهد، ممکن است به نتیجه خوبی در سازگاری عشقی سنبله و کوزه منجر شود.

 سازگاری عشقی سنبله و کوزه
4

سازگاری جنسی برج دلو و سنبله

سازگاری جنسی دلو و سنبله پایین است. برای این دو پشت سر گذاشتن مرحله دوستی بدون اینکه بخواهند یکدیگر را به قتل برسانند دشوار است، چه برسد رسیدن به مرحله جنسی. هر دوی آن‌ها متفکران بزرگی هستند و تمایل دارند بیش از حد لازم فکر کنند، حتی در مورد مسائل جنسی. آنها دارای رویکردهای متفاوتی نسبت به زندگی هستند و در شیوه‌های خود ثابت قدمند. هر دو نشان زودیاک در گرفتن اولین گام در زندگی جنسی خود تردید خواهند کرد. خانم شهریوری دائماً در حال تجزیه و تحلیل بیش از حد مسائل است، حتی در اتاق خواب، که این برای دلوی بی‌پروا بسیار ناامید کننده است. برای آن‌ها دشوار خواهد بود که دیدگاه‌های یکدیگر را درک کنند و صبر کافی برای انتظار و ساختن یک زندگی جنسی با کسی که کاملاً متفاوت از آن‌هاست را نخواهند داشت. حتی اگر این کار را بکنند، هر دو طرف احساس نارضایتی خواهند کرد. سازگاری جنسی برج دلو و سنبله در بسیاری از سطوح دشوار است و هر دو نشان از فکر کردن به حل این مسائل خسته خواهند شد.

5

سازگاری خانوادگی برج دلو و سنبله

وقتی صحبت از سازگاری خانوادگی بزن شهریور با مرد بهمن می‌شود، مسئله بیشتر در مورد مسئولیت‌پذیری از هر دو طرف است تا عشق. هر دوی آن ها به کارهای بشردوستانه و اجتماعی علاقه دارند و زمانی که با هم وارد رابطه می شوند، می‌توانند برای جامعه کارهای خوبی انجام دهند. آن‌ها شرکای صادق و متعهدی هستند و اعتماد هرگز مشکلی بین این دو نخواهد بود. آن‌ها همیشه با همسر خود صریح و بی‌پرده هستند، حتی اگر گاهی اوقات به معنی آزار رساندن به آن‌ها باشد. سنبله در ارتباط برقرار کردن خوب است و می‌تواند خود را به خوبی با هر شرایطی تطبیق دهد. دلو نیز می‌داند چگونه در زمان نیاز، خوب جا بیفتد. بنابراین، زمانی که آن‌ها خود را مستقر کنند، هیچ مشکلی برای تطبیق با زندگی جدید با هم نخواهند داشت. علاوه بر این، هر دوی آن‌ها موجوداتی باهوش هستند و علایق مشابه زیادی را با هم به اشتراک خواهند گذاشت. در کل، سازگاری خانوادگی بین دلو و سنبله می‌تواند خوب کار کند، اما بیشتر مبتنی بر مسئولیت‌پذیری خواهد بود تا عشق.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی متداول فرد متولد بهمن چیست؟

افراد متولد بهمن زیرک، مستقل، خوش‌بین و استثنایی هستند.

نقاط ضعف‌ متولدین بهمن چیست؟

فرد متولد بهمن از لحاظ عاطفی بی‌طرف، غیر شخصی و غیر مسئول و شورشی و ذهنی پراکنده‌ دارند.

بدترین دشمنان متولد بهمن کدام نشانه‌ها هستند؟

بهمن با متولدین برج سنبله (شهریور)، ثور (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری ندارد.

کدام سیاره بر برج بهمن حکمرانی می‌کند؟

برج بهمن تحت حکمرانی زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo