فال ازدواج زن مهر با مرد بهمن

دلو (بهمن) در هر شرایطی باور دارد به جای قلب باید از ذهن استفاده کرد. بنابراین، آن‌ها وقت می‌گذارند تا پیش از نزدیک شدن به کسی، او را بشناسند. آن‌ها ارتباط عاطفی را به ارتباط فیزیکی ترجیح می‌دهند و دوست دارند که کارها را آهسته پیش ببرند. آن‌ها ترجیح می‌دهند ابتدا دوست شوند و سپس اگر احساس کردند درست است، وارد رابطه شوند. آن‌ها مستقل اند و روحیه‌ای آزاد دارند اما از احساس تنهایی نیز متنفرند. با این حال، آن‌ها از یک رابطه به رابطه‌ی دیگر نمی پرند چرا که ترجیح می‌دهند تنها باشند تا اینکه با فرد اشتباهی باشند. از سوی دیگر، ترازوها موجودات خلاقی هستند. آن‌ها رویاپردازانی هستند که همیشه می‌خواهند حال خوبی داشته باشند و خوب به نظر برسند. آن‌ها تلاش می‌کنند که همه را خوشحال کنند. به همین دلیل است که آن‌ها در نظر دیگران بسیار چرب‌زبان می باشند. آن‌ها جذاب هستند و دوست دارند دوستان و خانواده خود را از عشق لبریز کنند. آن‌ها وسواس گونه به دنبال شریکی می‌گردند که از نظر مالی، عاطفی و جسمی به استانداردهای آن‌ها بخورد. اگر کسی را دوست داشته باشند، تمام جنبه‌های خوب و بد خود را در مقابل شریک‌شان نشان می‌دهند.

سازگاری برج دلو (بهمن) و میزان (مهر) هماهنگ خواهد بود. آقای بهمنی روحیه‌ای آزاد و قابلیت انطباق پذیری بالا دارد و خانم مهر ماهی به دنبال خوشنود کردن مردم است و به تعادل در زندگی خود نیاز دارد، بنابراین این دو با هم، عشق به آزادی، هوش و زندگی را به اشتراک می‌گذارند. هر دوی آن‌ها علاقه‌مند به کشف چیزهای جدید هستند و این قوی‌ترین نیروی پیوند دهنده در سازگاری دلو و میزان است. با این حال، این دو باید مراقب باشند چرا که اگر بهمنی بی‌پروا تصمیم به انجام کاری بی‌اندیشه و پرخطر بگیرد، خانم ترازو از آن‌ها حمایت نخواهد کرد چون از دردسر دوری می‌جوید. او نمی‌خواهد شهرت‌ش خدشه‌دار شود و شروع به فاصله گرفتن از دوست بهمنی خود می‌کند. آن‌ها وضعیت اجتماعی خود را بر دوستی‌شان ترجیح می‌دهند.

1

سازگاری کلی ترازو و کوزه در فال هندی

سازگاری برج دلو و میزان قوی خواهد بود. هر دو از نشانه‌های هوایی هستند که عاشق ملاقات با افراد جدید و برخورداری از تجربه و دانش هستند. آن‌ها موجوداتی اجتماعی هستند که هرگز دعوتنامه‌ای برای یک مهمانی پر سر و صدا را رد نمی‌کنند یا از یک سفر جاده‌ای یا کنسرت نخواهند گذشت. آن‌ها به خوبی همدیگر را تکمیل می‌کنند و هر ماجراجویی که با هم تجربه کنند، پیوندشان را محکم‌تر می‌سازد. برج دلو تحت حکومت اورانوس و زحل است و میزان تحت حکومت ونوس. وقتی این سیارات با هم جمع شوند، می‌توانند شگفتی‌ها خلق کنند. ذهن دلو و قلب میزان ترکیبی جالب و سودمند را تشکیل می‌دهند. دلو یک نشانه ثابت است و میزان یک نشانه اصلی. هر دو به خوبی به عنوان یک تیم کار می‌کنند زیرا ترازو کارها را به حرکت درمی‌آورد اما با مشکلاتی در ادامه دادن آن‌ها تا انتها روبرو است. در اینجاست که بهمنی مصمم وارد می‌شود و شریک خود را برای رسیدن به خط پایان تشویق می‌کند. بهترین جنبه سازگاری دلو و میزان این است که آن‌ها با هم بیشتر رشد می‌کنند و یاد می‌گیرند، تا زمانی که جدا باشند.

2

سازگاری کسب و کار ترازو و کوزه

سازگاری کاری برج دلو و میزان خوب است. هر دوی آن‌ها موجوداتی آزادند و عشق به هنر را با هم شریک هستند. هر دو بسیار پرشور هستند، و زمانی که این دو با هم کار می‌کنند، ایده‌های خلاقانه و هیجان‌انگیزی را به وجود می‌آورند. زمانی که خانم ترازو احساس سردرگمی می‌کند، آقای دلو به عنوان یک نیروی انگیزه‌بخش عمل می‌کند و به شریک خود کمک می‌کند تا به جلو حرکت کند. آن‌ها متخصصانی هستند که می‌خواهند تغییرات اساسی در جامعه ایجاد کنند. سازگاری کاری دلو و میزان یکی از بهترین‌ها است زیرا آن‌ها به طور کامل با هم جور هستند. آن‌ها در هر قدم از یکدیگر می‌آموزند و به یکدیگر کمک می‌کنند تا با گذشت زمان تکامل یابند.

فال ازدواج زن مهر با مرد بهمن
3

سازگاری عشقی ترازو و کوزه

سازگاری عشقی برج دلو و میزان قوی است چرا که هر دو از نشانه‌های هوایی هستند و حتی در مراحل اولیه رابطه‌شان یکدیگر را خوب درک می‌کنند. هر دو آنها رابطه را آرام پیش می‌برند چون عمل گرا هستند و به یکدیگر فضا و زمان می‌دهند تا بیشتر با هم آشنا شوند. خانم ترازو، آقای دلوی متعهد و بلندپرواز را بسیار جذاب می‌یابد و مرد بهمنی نیز تحت تأثیر نگرش بی‌طرفانه و ذهن هوشمند خانم مهر ماهی قرار می‌گیرد. دلو افرادی که قضاوت می کنند را دوست ندارد و ترازو اصلا اهل این کار نیست. سازگاری عشقی برج دلو و میزان از مراحل اولیه شکوفا خواهد شد چون این دو چیزهای مشترک بسیاری دارند و انرژی‌های یکدیگر را تکمیل می‌کنند. آنها موضوعات زیادی برای صحبت کردن خواهند داشت و رابطه‌شان به ندرت کسالت‌آور خواهد بود.

مرد بهمن از تنها ماندن می‌ترسد و خانم مهر ماهی همسری مهربان و رمانتیک است، دقیقاً همان چیزی که برج دلو به آن نیاز دارد. در این رابطه اعتماد و احترام متقابل وجود خواهد داشت، چرا که هر دو شریک تلاش خواهند کرد تا این رابطه را موفق کنند. آن‌ها یکدیگر را تشویق خواهند کرد تا چیزی خاص، نه تنها برای خودشان بلکه برای افراد اطرافشان نیز بسازند.

گاهی اوقات ممکن است در سازگاری عشقی برج دلو و میزان مشکلاتی پیش بیاید. بهمنی ها صریح، قوی و بی‌پرده هستند و عادت خانم مهر ماهی به اختصاص دادن زمان بیش از حد حتی برای تصمیمات کوچک ممکن است برای شریک دلویی‌شان آزاردهنده باشد. خانم ترازو ممکن است در نقطه‌ای از زندگی بخواهد تشکیل خانواده دهد و برج دلو ممکن است با از دست دادن استقلال خود احساس تهدید کند. به جز این گونه مسائل کوچک، این تطابق قرار است عالی باشد!

4

سازگاری جنسی ترازو و کوزه

سازگاری جنسی برج بهمن و مهر داغ و پرشور خواهد بود. با این حال، از ابتدا اینگونه نیست. برای هر دوی آنها زمان خواهند برد تا به رابطه جنسی برسند، اما زمانی که این اتفاق بیفتد، نمی‌توانند دست از هم بردارند. با این حال، برخی موانع در سازگاری جنسی دلو و میزان وجود خواهد داشت. میزان در اتاق خواب فریبنده است، اما در مراحل اولیه ممکن است خجالتی باشد. او کمی زمان نیاز دارند تا از مرحله ناراحت‌کننده عبور کند، و در اینجاست که مرد بهمنی پرانرژی و بی‌پروا به او کمک خواهد کرد تا خجالت را کنار بگذارند. با این حال، اگر بیش از حد زمان ببرد تا خانم ترازو از خجالت خود رها شود، بهمنی بی‌صبر ممکن است عصبانی شود. در غیر این صورت، این سازگاری جنسی پر از آزمایش و کشف در اتاق خواب خواهد بود. هر دو درباره خواسته‌ها و خیال‌پردازی‌های جنسی خود واضح بوده و هیچ یک دیگری را قضاوت نخواهند کرد، که این امر به یک زندگی جنسی هیجان‌انگیز و سالم منجر خواهد شد.

5

سازگاری خانوادگی ترازو و کوزه

سازگاری خانوادگی آقای بهمنی و خانم مهر ماهی برای هر دو نشانه یک تجربه لذت‌بخش خواهد بود. حتی اگر زمان زیادی طول بکشد تا به مرحله شروع زندگی خانوادگی برسند، چراکه بهمنی دوست‌دار استقلال بیش از حد سرسخت خواهد بود تا از آزادی‌ اش دست بکشند، اما ترازوی دوست‌داشتنی با جادوی خود او را متقاعد خواهد کرد. هنگامی که آنها با هم ازدواج کنند، زحل دانا و ونوس پر از عشق به آنها “خوشبختی تا ابد” را هدیه خواهند داد. سازگاری خانوادگی دلو و میزان تعادل کاملی از نقاط مختلف خواهد بود. درک آنها از یکدیگر عالی است، چراکه قبل از شکایت درباره مشکلات، جایگاه همسرشان را درک خواهند کرد و نقص‌های یکدیگر را در آغوش خواهند گرفت. این ازدواج،تعهدی بین دو دوست خواهد بود و عشق، محبت و احترام در آن نهفته است. هیچ تردیدی در مورد سازگاری خانوادگی دلو و میزان وجود ندارد، چراکه این دو برای هم آفریده شده‌اند!

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی متداول متولدین بهمن چیست؟

متولدین برج دلو باهوش، مستقل، خوش‌بین و بی‌نظیر هستند.

برخی ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نشانه دلو از لحاظ احساسی جدا شده، درونگرا و بی‌مسئولیت است، شورشی بدون علت و پریشان‌خاطر.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله(شهریور)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) خوب سازگار نمی‌شود.

کدام سیاره بر نشانه دلو حکمرانی می‌کند؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo