فال ازدواج زن آبان با مرد بهمن

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

ماه بهمن یا برج دلو توسط نماد کوزه نمایش داده شده و نشانی مستقل و اصیل است. متولدین این ماه از طبیعت دوستانه‌ای برخوردارند و هم صحبت هایی عالی هستند و با جذابیتی که دارند اطرافیان را مجذوب خود می کنند. دلو از تنها بودن متنفر است اما فقط به خاطر بودن با کسی در یک رابطه وارد نمی‌شود، چرا که ترجیح می‌دهد تنها بماند تا اینکه وقت گرانبهای خود را صرف شریکی نالایق کند. بهمنی ها در ابتدا ممکن است بی‌علاقه و دور به نظر برسند چون نیاز دارند بدانند آیا می‌توانند به شما اعتماد کنند و روی شما حساب کنند یا خیر. آن‌ها عقیده دارند که عجله ای در کار نیست. از سوی دیگر، ماه آبان با نماد عقرب نشان داده شده و نشانی پرانرژی، پرشور و مصمم است. عقرب‌ها به عقب‌نشینی باور ندارند، چه برای رویاهایشان، چه در کار یا روابطشان. این افراد تلاش بسیاری برای موفقیت رابطه‌ انجام می‌دهند و سعی در حل مشکلات دارند. با این حال، آن‌ها به کینه ای بودن شناخته شده‌اند. پس، قبل از اینکه با آن‌ها خیلی بد برخورد کنید خوب فکر کنید! عقرب‌ها مطالبه گر و حسود هستند. اگر شریکشان با دستورالعمل‌هایی که آن‌ها در مورد رابطه دارند موافقت و همراهی نکند، احتمالا آن‌ها رابطه را کلاً پایان می دهند. آن‌ها دوست دارند در اولویت باشند و به دنبال شریکی هستند که صد در صد به آن‌ها متعهد باشد.

سازگاری برج دلو و عقرب، ترکیبی است از دو شخصیت بسیار قدرتمند، محکم و متفاوت. این دو نفر برای اعتماد کردن به یکدیگر و یافتن علایق مشترک در زندگی با سختی مواجه خواهند شد. احترام متقابل وجود خواهد داشت، اما برای این ترکیب سخت خواهد بود که به جفت خوبی تبدیل شوند.

سازگاری کلی عقرب و کوزه در فال هندی

سازگاری دلو و عقرب دشوار خواهد بود. هر دو نشانه سرسخت، پراز عقیده و تک رو هستند. دلو اهمیتی به فکر دیگران در مورد خودش نمی‌دهد، در حالی که عقرب برای نگه داشتن کینه دیگران در دلش شناخته شده است. پس زمانی که این دو با هم درگیر می‌شوند، ممکن است پیدا کردن راهی برای جبران کردن مشکل برایشان سخت باشد. آنها نمی توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و ممکن است به سرعت به سمت افراد دیگری بروند که آنها را بهتر درک کنند.

مرد بهمن تحت حاکمیت زحل و اورانوس قرار دارد و خانم آبانی تحت حاکمیت مریخ و پلوتون. زحل انرژی محتوم و خنکی را به نمایش می‌گذارد و اورانوس در مورد همه چیزهای غیرمعمول و متفاوت است. مریخ پرخاشگر و انقلابی است و پلوتون این ویژگی‌ها را تقویت می‌کند. مریخ باعث می‌شود خانم عقرب بدون فکر کردن کارهایی انجام دهد. زحل باعث می‌شود دلو سخت کار کند و منضبط بماند، در حالی که اورانوس قدرت تفکر پیشرو می‌دهد. عنصر وجودی بهمن ماهی هوا و آبان، آب است. هوا در مورد توانایی‌های فکری است و باعث می‌شود دلو هر روز برای کشف امکانات جدید بدود. آب باعث می‌شود عقرب تحلیلی‌تر شود. هر دوی آن‌ها در درک یکدیگر مشکل دارند. هر دو فرد دارای نشانه های ثابت هستند، پس، هر دوی آن‌ها سرسخت، متعصب و تسلیم ناپذیر هستند. آن‌ها تا زمانی که به اهداف خود نرسند، از پا نمی ایستند. با این حال، آن‌ها رویکردهای متناقضی نسبت به زندگی دارند، که سازگاری دلو و عقرب را دشوارتر می‌کند.

فال ازدواج زن آبان با مرد بهمن

سازگاری کسب و کار عقرب و کوزه

سازگاری کاری آقای بهمنی و خانم آبانی متوسط خواهد بود. این ترکیبی است از دو شخصیت قدرتمند که برای اختیار و رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو، سبک و اخلاق کاری متفاوتی دارند. دلو دوست دارد با مردم کار کند و در طول مسیر چیزهای جدیدی به آن‌ها آموزش دهد، در حالی که عقرب به دلیل درونگرا بودن ترجیح می‌دهد به تنهایی کار کند. با این حال، هر دو به اهداف خود معطوف هستند و اگر هدف مشترکی برای کار کردن پیدا کنند، می‌توانند زوج دینامیکی شوند. هنگامی که اختلافات خود را حل کرده و رویکرد کاری طرف دیگر را بپذیرند، سازگاری کاری دلو و عقرب می‌تواند رضایت‌بخش باشد.

سازگاری عشقی عقرب و کوزه

مرد بهمن شخصیتی اسرارآمیز دارد که خانم آبانی را به خود جلب می‌کند. عقرب ایده‌ی کندن لایه‌های ضخیم شخصیت شریک دلوی خود را جذاب می‌یابد و وقت می‌گذارد تا آن‌ها را درک کند. آقا هم شیفته صداقت و اشتیاق خانم عقرب می‌شود. دلو بی‌طرف است و قضاوت نمی کند، که این خصوصیات به خانم عقرب کمک می‌کند تا راحت‌تر احساسات خود را به شریکش بروز دهد. هر دو ذهنی تیز و خلاق دارند و بسیار هوشمند هستند. بنابراین، آن‌ها در سطح فکری یکدیگر را جذب می‌کنند.

با این حال، سازگاری عاطفی بین آقای دلو و خانم عقرب، به دلیل تفاوت‌هایی که در نیازهای عاطفی‌شان وجود دارد با چالش‌هایی روبرو خواهد بود. مرد بهمن برای صمیمی شدن به زمان نیاز دارد و به راحتی گارد خود را پایین نمی‌آورد، در حالی که خانم آبانی به راحتی احساسات خود را بروز می‌دهد. این مسئله می‌تواند منجر به مشکلاتی میان این عاشقان شود. نگرانی دیگر، ماهیت مالکیت‌طلب و محافظه‌کار خانم خرچنگ است که باعث می‌شود بهمنی عاشق آزادی، احساس محدودیت و گرفتاری کند. این امر منجر به تعارضات در سازگاری عاطفی عقرب و کوزه خواهد شد.

سازگاری جنسی عقرب و کوزه

سازگاری جنسی برج بهمن و آبان می‌تواند خوب باشد اگر هر دو زمان و فضا را برای درک نیازهای یکدیگر قبل از رابطه جنسی در نظر بگیرند. هنگامی که آنها به یکدیگر اعتماد کافی داشته و نیازهای عاطفی یکدیگر را درک کنند، دیگر چیزی نمی‌تواند مانع آنها شود! آنها آماده امتحان هر کاری در اتاق خواب هستند و رابطه جنسی‌شان پرشور و داغ خواهد بود. آنها ارتباط جنسی ماندگار و عمیقی را تجربه خواهند کرد که نادیده گرفتن آن دشوار است. با این حال، برقراری ارتباط عاطفی و صمیمیت در سازگاری جنسی دلو و عقرب چالش‌برانگیز خواهد بود . همچنین، عقرب پس از مدتی مالکیت‌جو شده و خواستار تعهد می‌شود که می‌تواند میل جنسی دلو را کم کند. بودن با یک شریک غیرمتعهد نیز برای عقرب ناخوشایند است. بنابراین، رابطه جنسی دلو و عقرب تا زمانی که ادامه داشته باشد خوب است، اما احتمالا دوام زیادی نخواهد داشت!

 سازگاری عشقی عقرب و کوزه

سازگاری خانوادگی عقرب و کوزه

سازگاری خانوادگی برج دلو و عقرب به این بستگی دارد که هر دو شریک چگونه اوضاع و رابطه خود را مدیریت می‌کنند. با وجود شخصیت‌های قوی اما متضادشان، عوامل زیادی می‌توانند به سازگاری خانوادگی آقای دلو و خانم عقرب کمک کند. هر دوی آن‌ها ذهنیت قوی دارند و وقتی تعهد می‌دهند، به شریک خود وفادار می‌مانند. عقرب‌ها به سادگی از روابط خود دست نمی‌کشند و برای برقراری پیوندی پایدار با شریک خود تلاش زیادی می‌کنند. این امر می‌تواند به سازگاری خانوادگی آن‌ها کمک کند. زندگی خانوادگی که شامل دلو و عقرب باشد، هرگز کسل‌کننده نخواهد بود. آن‌ها گفتگوهای معنادار زیادی با یکدیگر خواهند داشت و حتی ممکن است با هم به سفرهای ماجراجویانه زیادی بروند. اگر آقای کوزه به جای اینکه دور از دسترس باشد، یاد بگیرد که در مورد احساسات خود بیشتر صحبت کند و خانم عقرب تلاش کند فضای بیشتری به همسر خود بدهد، می‌تواند منجر به سازگاری خانوادگی خوبی بین دلو و عقرب شود.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی معمول متولدین بهمن چیست؟

بومیان برج دلو باهوش، خوداتکا، خوش‌بین و استثنایی هستند.

برخی از ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نماد دلو، از لحاظ عاطفی بی‌طرف و بی‌مسئولیت، شورشی و پریشان‌فکر است.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله (شهریور)، گاو (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری خوبی ندارد.

برج دلو تحت حکومت کدان سیاره است؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo