فال ازدواج زن دی با مرد بهمن

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

برج دلو (بهمن) نشانی است دوستانه، مستقل و خلاق و نماد آن کوزه است. متولدین بهمن به راحتی می‌توانند خود را با هر محیطی وفق دهند و در برقراری دوستی‌های جدید مشکلی ندارند. آنها در حل مسائل ماهرند و در گفتگو حتی بهتر عمل می‌کنند. اما آن‌ها نمی توانند احساسات خود را به راحتی بروز دهند و گاهی اوقات دیگران آنها را بی‌تفاوت تلقی می‌کنند. ذهن‌شان همیشه با ایده‌های جدید مشغول است. آنها عجله‌ای برای ورود به روابط جدید ندارند و ترجیح می‌دهند ابتدا دوست و سپس عاشق باشند. متولدین برج جدی (ماه دی) با نماد بز، افرادی بدبین هستند و انتظار دارند که در هر شرایطی بدترین سناریو رخ دهد. آنها برای شروع صحبت با مردم مشکل دارند و به سادگی محافظه کاری خود را کنار نمی‌گذارند. آنها دوست ندارند با افراد جدید ملاقات کنند، پس ابتدا بی‌ادب و سرد به نظر می‌رسند. با این حال، وقتی لایه بیرونی سردشان برداشته شود، می‌توانند مهربان و خوش‌مشرب باشند. آنها احساساتشان را درون خود نگه می‌دارند و از کسانی که دوست دارند، بیش از حد محافظت‌ می کنند. آنها به دنبال یک همسر اهل عمل هستند که مانند خودشان با پایه و اساس باشد.

وقتی زن دی و مرد بهمن کنار هم قرار می گیرند، زوجی بسیار کسل کننده تشکیل می‌دهند. آن‌ها درک متقابلی از هم ندارند زیرا این دو اصول کاملاً متفاوتی در زندگی دارند. آقای دلو به استقلال خود اهمیت می‌دهد، در حالی که خانم بز به حد و مرزهای خود علاقه‌مند است. دلو رویاهای بزرگی در سر دارد و وقتی عاشق می‌شود، دوست دارد شریک زندگی‌اش نیز مانند او زندگی را بر روی ابرها بگذراند. از طرف دیگر، خانم بز دوست دارد شریکی عمل‌گرا داشته باشد که تصمیمات منطقی بگیرد. برای اینکه سازگاری برج دلو و برج جدی کار کند، هر دو شریک باید مقدار زیادی سازش کنند و در میانه راه همدیگر را دریابند؛ مرد بهمن باید هوش و حواس خود را به زمین بیاورد در حالی که خانم بز باید خود را از زمین جدا کند!

سازگاری کلی بز و کوزه در فال هندی

سازگاری بز و کوزه نیاز به کار مداوم دارد. آن‌ها باید برای حفظ این پیوند تلاش زیادی کنند. هر دوی آن‌ها نظرات قاطعی دارند و در هنگام بحث یا رقابت با یکدیگر، عقب‌نشینی برایشان دشوار خواهد بود. خانم جدی محتاط و منظم است و دوست دارد مسیر سنتی را دنبال کند، در حالی که آقای دلو بی‌پروا و تکانشی بوده و رویکردی مدرن را دنبال می‌کند. درک دیدگاه‌های یکدیگر برای آن‌ها دشوار خواهد بود. هر دو برج تحت حکمرانی زحل هستند و دلو همچنین تحت تأثیر سیاره اورانوس قرار دارد. زحل باعث می‌شود این دو به شدت به اهداف خود معطوف باشند و وقتی قدرت انقلاب‌های دلو و جایگاه اجتماعی جدی ترکیب می‌شود، آن‌ها می‌توانند شگفتی‌ها خلق کنند. دلو یک نشانه هوایی است و جدی یک نشانه خاکی. هر دو باید درک کنند که هر یک به شیوه‌ای منحصر به فرد زندگی می‌کنند. دلو یک نشانه ثابت است و جدی یک نشانه اصلی. هر دو سرسخت و بی‌اهمیت به نظر دیگران هستند. آن‌ها اهداف بلندی را تعیین می‌کنند و به هر قیمتی دستیابی به آن را دنبال می‌کنند. بنابراین وقتی این دو با هم به سمت هدفی مشترک کار می‌کنند، می‌توانند تاریخ‌ساز شوند! وقتی آن‌ها یک زمینه مشترک پیدا کرده و یاد بگیرند که به اختلافات احترام بگذارند، سازگاری دلو و جدی می‌تواند برای هر دو شریک مطلوب و دلپذیر باشد. اما رسیدن به آن مرحله به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد.

فال ازدواج زن دی با مرد بهمن

سازگاری کاری بز و کوزه

سازگاری کاری بز و کوزه در مورد دو شریک است که بهترین‌ها را از یکدیگر بیرون می‌کشند. دلو با رویکردی آینده‌نگرانه عمل می‌کند، در حالی که جدی روشی منطقی و احتیاط‌آمیز دارد. آنها ممکن است در بسیاری از جنبه‌ها با هم متفاوت باشند، اما به محض اینکه بر روی یک هدف مشترک تمرکز کنند نیرویی پویا می‌سازند. با این حال، باید نقش‌های مشخصی داشته باشند تا از تداخل و تعارض اقتدار جلوگیری کنند. آنها رقابتی هستند و دوست دارند کنترل کارها را به دست بگیرند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنند که در یک سمت یکسان کار نکنند. در غیر این صورت، سازگاری کاری برج دلو و برج جدی یک اتحاد بین افراد سخت‌کوش، متعهد و معطوف به هدف است که وقتی یاد می‌گیرند با هم کار کنند، تیمی پویا تشکیل می‌دهند.

سازگاری عاشقانه بز و کوزه

سازگاری عشقی بین زن دی و مرد بهمن زمان زیادی می‌برد تا شکوفا شود. هر دو نفر از به اشتراک گذاشتن احساسات خود با دیگران پرهیز می‌کنند، پس زمان لازم است تا به یکدیگر اعتماد کنند و نقاط ضعف و آسیب‌پذیری‌های خود را با هم در میان بگذارند. از آنجایی که هر دو تحت سلطه سیاره زحل هستند، شباهت‌هایی با یکدیگر دارند اما این شباهت‌ها اغلب برای بنا کردن یک رابطه محکم کافی نیستند. هر دو دوست دارند که کارها را آهسته پیش ببرند و یکدیگر را برای صمیمی شدن یا عجله کردن در انجام کاری تحت فشار قرار نمی‌دهند. آقای کوزه به آرامش خانم بز جذب می‌شود، در حالی که خانم دی ماهی از جنبه‌های رازآلود مرد بهمن لذت می‌برد. پس از گذراندن مراحل اولیه، اعتماد در این رابطه شکل می‌گیرد. آقای دلو معتقد است صداقت کلید یک رابطه سالم است و بانوی دی ماه هم به دلیل داشتن استانداردهای بالای خود در تعهد و وفاداری دروغ نمی‌گوید.

با این حال، قبل از اینکه سازگاری عشقی زن دی با مرد بهمن بتواند شکل بگیرد، مسائل زیادی وجود دارد که نیاز به حل و فصل دارند. آقای دلو با ماجراجویی شکوفا می‌شود و به راحتی توسط برنامه‌های روزمره خسته می‌شود، در حالی که خانم جدی سازمان‌یافته است و دوست دارد زندگی برنامه‌ریزی شده‌ای داشته باشد. این تعارض می‌تواند گاهی اوقات در این سازگاری عشقی مشکل ایجاد کند چون نمی‌توانند در مورد برخی موارد به توافق برسند. دی ماهی ها به داوری و قضاوت کردن شناخته شده‌اند که این کار آن ها می‌تواند برای مرد بهمنی که تحمل محدودیت را ندارد، طاقت‌فرسا باشد. همچنین، طبیعت بی‌احتیاط و تکانشی آقای دلو می‌تواند خانم جدی مسئولیت‌پذیر را آزار دهد. سازگاری عشقی برج دلو و برج جدی ممکن است کار کند اگر هر دو شریک بفهمند که همیشه چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانند در مورد شریک دیگر درک کنند. آنها باید تعادل ایده‌آلی را در میان هرج و مرج پیدا کنند.

 سازگاری عاشقانه بز و کوزه

سازگاری جنسی بز و کوزه

سازگاری جنسی آقای دلو و خانم جدی، بسته به شرایط موجود می‌تواند به دو سوی مختلف برود. ممکن است خیلی کسالت‌بار یا بسیار داغ باشد. برج جدی، نشانه‌ای از خاک است و دوست دارند که کارها را آهسته و آرام انجام دهند. آن‌ها به عشق‌بازی آهسته و پرشور علاقه‌مندند. از سوی دیگر، برج دلو نشانه‌ای از هوا است و سبک‌دل، جسور و بی‌ثبات است. متولدین این نشانه را سخت می‌توان محدود کرد. آن‌ها قطعاً می‌توانند به عشق‌بازی بپردازند، اما نه هر روز. آن‌ها حتی در اتاق خواب به دنبال تجربه چیزهای جدید هستند. پس ممکن است خانم بز به مشکلاتی در برآورده کردن انتظارات آقای کوزه برخورد کند. خانم دی ماهی در زمان برقراری رابطه‌ جنسی، به داشتن یک ارتباط عاطفی اهمیت می‌دهد، اما برای بهمنی ها زمان می‌برند تا قلب خود را برای کسی باز کنند و صمیمیت فیزیکی و عاطفی دو چیز متفاوت برای آن‌هاست. با این حال، اگر این دو به یکدیگر زمان و فضا بدهند تا از محدوده‌ امنشان خارج شوند، می‌توانند سازگاری جنسی خوبی داشته باشند.

سازگاری خانوادگی بز و کوزه

در مورد سازگاری خانوادگی خانم دی ماه با مرد بهمن، خانم می‌خواهد رابطه عاشقانه خود را به تعهدی جدی‌تر تبدیل کند و ازدواج کند، اما آقا عجله‌ای برای این کار ندارد چون از تعهد هراس دارد. خانم بز کوهی به آرامی دلو را متقاعد می‌کند و وقتی آنها پیمان ازدواج می‌بندند، خود را وقف دیگری خواهند کرد. آقای دلو دوست دارد امور را سبک و ساده نگه دارد و بنابراین، این دو در ازدواج مانند دو دوست خواهند بود. آنها یکدیگر را برای رسیدن به اهداف تشویق می‌کنند چرا که هر دو رویایی هستند. با این حال، به عنوان والدین آن‌ها باید یاد بگیرند که مصالحه کنند، چون سبک‌ فرزندپروری‌شان بسیار متفاوت است. آقای دلو کسی است که آزادی و عشق را به فرزندان می‌دهد، در حالی که خانم جدی انضباط را به آن‌ها آموزش می‌دهد.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی معمول متولدین بهمن چیست؟

بومیان برج دلو باهوش، خوداتکا، خوش‌بین و استثنایی هستند.

برخی از ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نماد دلو، از لحاظ عاطفی بی‌طرف و بی‌مسئولیت، شورشی و پریشان‌فکر است.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله (شهریور)، گاو (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری خوبی ندارد.

برج دلو تحت حکومت کدان سیاره است؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesبرهحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo