فال ازدواج زن بهمن با مرد بهمن

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن بهمن با مرد بهمن خوب است، متولدین بهمن یکی از معدود گروه هایی هستند که با خودشان خوب جور می‌شوند. بومی‌های دلو اهمیتی به انطباق با دیگران نمی‌دهند چرا که می‌دانند آن‌ها برای برجسته بودن خلق شده‌اند. آن‌ها صاحب‌نظر و سرسخت هستند و کوچکترین اهمیتی به نظر دیگران درباره خودشان نمی‌دهند. آن‌ها با ایده‌های نوآورانه، رویاپردازی می کنند. دلو عشق به استقلال دارد، اما این بدان معنا نیست که فکر یک رابطه از ذهنش عبور نمی‌کند. به اندازه عشق به آزادی‌شان، از تنهایی هم بیزار است. بنابراین، آن‌ها منتظر شخص مناسب می‌مانند و وقتی همدم خود را پیدا کردند، یا از دادن استقلالشان مشکلی ندارند. وقتی دو دلو با هم جمع می‌شوند، می‌توانند برای یک عمر با هم بمانند. هر دو آزاده‌روح و سبک‌بال هستند و با دید یکسان به جهان نگاه می‌کنند. در این رابطه هیجان، ماجراجویی و عشق وجود خواهد داشت. این دو بلافاصله با هم جور شده و درک عمیق و غنی‌ای از یکدیگر خواهند داشت. آن‌ها از دوستان صمیمی به عشاق تبدیل می‌شوند، چرا که شیمی میان این دو حتماً آتش‌بازی به راه خواهد انداخت.

1

سازگاری کلی کوزه با کوزه در فال هندی

سازگاری زن بهمن با مرد بهمن درباره تمرکز بر جنبه‌های مثبت‌تر بشریت است. دلو دوست دارد به مردم کمک کند و در مورد تغییرات اجتماعی تأمل کند. این زوج آنقدر خوب با هم کنار می‌آیند که حسادت اطرافیان را برمی‌انگیزند. آن‌ها علایق مشترک زیادی مانند بحث در مورد ایده‌های پیشرفته و مدرن و پیگیری رویدادهای جاری دارند. دلو تحت تأثیر سیاره‌های زحل و اورانوس قرار دارد. اورانوس بر ایده‌های نوین کنترل دارد، که باعث می‌شود ذهن دلو بسیار عجیب و پیچیده باشد. زحل مسئولیت‌پذیری، اخلاق کاری و پایداری را به برج دلو می‌بخشد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود این سازگاری بسیار محترم و مولد باشد. دلو یک نشانه هوایی است، بنابراین آن‌ها می‌توانند با توانایی‌های فکری خود با مسائل روبرو شوند و در مورد آن‌ها بحث کنند. آن‌ها گفتگوهای عالی دارند، اما ایجاد صمیمیت عاطفی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد زیرا آن‌ها می‌توانند از نظر عاطفی دور باشند. هر دو بهمن ماهی به خلق ایده‌های خلاقانه می‌پردازند و به سهم شریک‌شان در هدف مشترک احترام می‌گذارند. گاهی اوقات، این دو ممکن است به دلیل نظرات متفاوت درگیر منازعه شوند، اما آن‌ها می‌توانند از این مشکلات جزئی عبور کنند. بهترین ویژگی سازگاری دلو با دلو، توانایی آن‌ها برای آوردن ایده‌های جدید به میز مذاکره به دلیل تجربیات مختلف در زندگی است. به عنوان افرادی روشنفکر، این دو برای نوآوری‌های درخشان و اصلاحات فرهنگی ابتکار عمل زیادی به خرج می دهند.

2

سازگاری کاری کوزه با کوزه

سازگاری کاری برج دلو با دلو درباره ایجاد تغییر در جامعه به همراه رشد کسب‌وکار خودشان است. آن‌ها سخت‌کوش هستند و حتی تحت فشار و استرس کار خود را به خوبی انجام می‌دهند. آن‌ها همکاران خوبی هستند که حتی پس از کار نیز دور هم جمع می‌شوند تا درباره رویدادهای جاری یا ایده‌های پیشروانه بحث کنند. مغز آن‌ها پر از برنامه‌های جدید و خلاقانه است و به یکدیگر فضا می‌دهند تا با ایده‌های خود به آزادی حرکت کنند. تعهد و اخلاق کاری آن‌ها برای سایر همکاران نیز انرژی‌بخش خواهد بود و آن‌ها را تشویق می‌کند تا بهترین خود را ارائه دهند. متولدین بهمن افرادی که علاقه‌ای به پیشرفت ندارند را دوست ندارند. آن‌ها ممکن است رقابت کنند، اما رقابت سالمی خواهد بود. بهمنی ها افرادی اجتماعی هستند و به راحتی وارد هر گفتگویی می‌شوند. این امر به آن‌ها مزیتی برای اتصال و همکاری با همکاران جدید برای کسب‌وکارشان می‌دهد. در حالی که یک دلو به اندازه کافی برای جذب متحدان جدید جذاب است، دو دلو شگفتی‌ها خواهند آفرید! بنابراین، سازگاری کاری دلو با دلو حتماً موفق خواهد بود.

فال ازدواج زن بهمن با مرد بهمن
3

سازگاری عشقی کوزه با کوزه

سازگاری عشقی برج زن بهمن با مرد بهمن مانند اتحاد دو دوست صمیمی خواهد بود. آنها ابتدا به عنوان دوستانی که یکدیگر را تحسین می‌کنند، از وجود یکدیگر شگفت‌زده خواهند شد، اما شیمی جذابیت بینشان باعث می‌شود که قدم به رابطه عاشقانه بگذارند. همین موضوع هم دلیلی است که چرا این دو در ابتدا ممکن است از لحاظ عاطفی فاصله داشته باشند و کمی غیر رمانتیک به نظر برسند. گذار از دوستی به عشق ممکن است برای آنها پیچیده باشد اما قطعا ارزشش را دارد. هر دو نفر به یکدیگر عمیقا اهمیت می‌دهند بدون آنکه مالکیت‌طلب باشند چون می‌دانند آزادی برای شریک‌شان چقدر مهم است. آنها لحظات شاد و گفتگوهای فکری زیادی را با هم به اشتراک خواهند گذاشت. چون هر دو اجتماعی هستند و از مهمانی‌های خوب لذت می‌برند، شب‌ها باهم بیرون رفته و با گروه‌های اجتماعی خود خوش خواهند گذراند. آنها به یکدیگر زمان و فضا می دهند تا شریک‌شان و خودشان احساس سرخوردگی نکنند. با این حال، مسائلی وجود دارد که متولدین بهمن باید برای کار کردن سازگاری عشق دلو با دلو مد نظر داشته باشند. بهمنی ها غرور زیادی دارند و این می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز شود. این غرور بیش از حد آنها می‌تواند به تعارضات در رابطه منجر شود و از آنجایی که هر دو نفر لجباز هستند، هیچ‌کدام نمی‌خواهند کوتاه بیایند و دعوا را پایان دهند. اما اگر آنها یاد بگیرند که کمی با شریک‌شان سازش کنند، سازگاری عشقی دلو با دلو می‌تواند راه درازی را طی کند.

4

سازگاری جنسی کوزه با کوزه

سازگاری جنسی دو فرد متولد برج دلو، ابتدا دیدار دو ذهن است پیش از آمیزش دو بدن. بومیان برج دلو قبل از برقراری رابطه فیزیکی به تحریک ذهنی نیاز دارند و از آنجایی که این دو به دوستی قبل از هر چیز اعتقاد دارند، تجربه جنسی آن‌ها چندین برابر بهتر خواهد شد. آن‌ها حتماً هر چیزی را در اتاق خواب کاوش خواهند کرد، اما فقط پس از آنکه یکدیگر را شناختند. این سازگاری جنسی نشان دهنده برتری ذهن بر ماده فیزیکی است. برای دو بهمن ماهی، تحریک ذهنی در اولویت است و تحریک فیزیکی در درجه دوم قرار دارد. آن‌ها هر چیزی را زیر بام خانه و بیشتر در اتاق خواب امتحان خواهند کرد و هیچ چیز را دو بار تکرار نخواهند کرد. یک روز، ساختن عشق رمانتیک خواهد بود و روز دیگر مملو از کشف حیات وحش! با دو فرد متولد برج دلو هرگز لحظه‌ای کسالت‌آور در رختخواب وجود نخواهد داشت. آن‌ها از رویکردی مدرن پیروی می‌کنند و ذهنیتی دور از سنت‌گرایی دارند. این موضوع مسیر را برای تجربیات هیجان‌انگیز که از قضاوت آزاد هستند هموار می‌کند.

 سازگاری عشقی کوزه با کوزه
5

سازگاری خانوادگی کوزه با کوزه

سازگاری خانوادگی زن بهمن با مرد بهمن بر پایه‌ی شباهت‌های بسیاری استوار است. برای دلوهای عاشق آزادی و هراسان از تعهد، زمان خواهد برد تا به نقطه‌ای برسند که شروع به فکر کردن درباره زندگی خانوادگی‌شان کنند، اما وقتی این کار را کردند، ساختن زندگی خانوادگی برای هر دوی آن‌ها کاری آسان خواهد بود. ازدواج آن‌ها بر پایه اعتماد متقابل و احترام و توانایی دادن زمان و فضای مناسب به همسر بنا خواهد شد. آن‌ها می‌توانند یکدیگر را بدون نیاز به گفتن کلمه‌ای درک کنند. سازگاری خانوادگی دلو با دلو با ماجراجویی‌، خنده و شادی، وفاداری و عشق پر خواهد شد. آن‌ها به گونه‌ای با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند که جایی برای شک یا برداشت اشتباه از افکار باقی نمی‌ماند. در کل، این جفت برای داشتن زندگی مشترک خوب و سالم و والدین بودن بسیار مناسب خواهند بود.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی معمول متولدین بهمن چیست؟

بومیان برج دلو باهوش، خوداتکا، خوش‌بین و استثنایی هستند.

برخی از ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نماد دلو، از لحاظ عاطفی بی‌طرف و بی‌مسئولیت، شورشی و پریشان‌فکر است.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله (شهریور)، گاو (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری خوبی ندارد.

برج دلو تحت حکومت کدان سیاره است؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesبرهحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo