فال‌ ازدواج زن اسفند با مرد بهمن

متولد ماه بهمن با نشان کوزه یا دلو، به عنوان شخصی بی‌احساس و سرد به نظر می‌رسد زیرا اهمیتی به نظرات دیگران نمی‌دهد. جلب تایید دیگران در فهرست کارهای ایشان نیست و به تظاهر کردن فقط برای خوشحالی و رضایت بقیه اعتقادی ندارد. با این حال، بهمنی ها بسیار خوش صحبت بوده و به راحتی دوست پیدا می‌کنند. وقتی مردم آن‌ها را بشناسند، جنبه‌ی شاد دلو را خواهند دید. مرد بهمن از مکالمات عمیق و مفهومی لذت می‌برند و می‌توانید او را در مهمانی‌ها، با لیوان نوشیدنی در دست، در حالی که با دوستان خود شوخی می‌کنند ببینید. یهمنی ها در حفاظت از کسانی که دوست دارند بسیار جدی‌ هستند.

حوت یا ماهی، نشان ماه اسفند است. او در مقابل، فردی بسیار پرشور، همدل و متعهد است. وقتی یک اسفند ماهی به شخصی نزدیک می‌شود، او را در عشق و احترام غرق می‌کند. اسفندی ها وفادار هستند و دوست ندارند به دیگران آسیبی برسانند. با این حال، طبیعت بخشنده آن‌ها و عادت در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران قبل از خودشان می‌تواند باعث درد و رنج آن‌ها شود. سازگاری کوزه و ماهی، مسابقه‌ی دو رویاپرداز است که می‌خواهند تغییری در جهان ایجاد کنند. وقتی با هم هستند، اطلاعات پرباری درباره جامعه و جهان با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. با این حال، آن‌ها یکدیگر را برای دستیابی به این اهداف تحت فشار قرار نمی‌دهند. این دو سرشان در ابرهاست اما انگیزه‌ای برای تحقق بخشیدن به رویاهایشان ندارند. بنابراین، بهتر است هر یک زمانی را با دوستان دیگری بگذرانند که می‌توانند آن‌ها را هل داده و برای تبدیل کردن رویاهایشان به واقعیت، آن ها را تشویق کنند.

طالع‌بینی کلی ماهی و کوزه در فال هندی

سازگاری برج دلو و حوت خوب است، اما مشکلاتی وجود دارد که این دو باید حل کنند. هر دو آنها آرمان‌گرا هستند و به دنبال راه حل‌ برای مشکلات می‌گردند. آن‌ها می‌توانند دوستان خوبی با هم باشند و در رابطه دوستی به ندرت با چالش‌ روبرو می‌شوند. با این حال، آقای دلو ممکن است از نظر خانم ماهی بی‌تفاوت و بیش از حد متفکر به نظر برسد و آقای دلو ممکن است شخصیت خانم ماهی را برای سلیقه خود بیش از حد ساده‌لوح و فداکار تلقی کند. آن‌ها در بیشتر موقعیت‌ها با واکنش‌های متفاوتی پاسخ می‌دهند، که این امر نیز ممکن است باعث بروز برخی مشکلات بین آن‌ها شود. اما، هر دو فرد از درگیر شدن در بحث‌ها پرهیز می‌کنند، بنابراین آن‌ها به سرعت یکدیگر را می‌بخشند.

متولد بهمن تحت تاثیر اورانوس و زحل قرار دارد، در حالی که متولد اسفند توسط نپتون و مشتری اداره می‌شود. به خاطر این جایگاه‌های سیاره‌ای، هر زمان که آقای کوزه ایده‌های جدیدی ارائه دهد، خانم ماهی مشتاق است که آنها را در سطح شهودی درک کند. این امر باعث می‌شود هماهنگی بین دلو و حوت از لحاظ منابع عاطفی و فکری عمیق باشد. کوزه نمادی از عنصر هوا است و ماهی نمادی از عنصر آب. این عناصر باعث می‌شوند که تطبیق مرد بهمن و زن اسفند، پیشرفته و انعطاف‌پذیر باشد. حتی زمانی که با یکدیگر اختلاف نظر دارند، اختلافاتشان برای مدت طولانی باقی نمی‌ماند. دلو یک نشانه ثابت است و حوت یک نشانه متغیر. بنابراین، زمانی که این دو کنار هم قرار می‌گیرند، تعارض قدرتی وجود ندارد. در کل، سازگاری زن اسفند با مرد بهمن مناسب خواهد بود.

فال‌ ازدواج زن اسفند با مرد بهمن

سازگاری کسب و کار ماهی و کوزه

سازگاری کسب و کار دلو و حوت ترکیبی از خلاقیت و دلسوزی خواهد بود. چه با هم و چه به صورت انفرادی، این دو گروه ایده‌آل‌گرا هستند. این زوج به دنبال ایده‌های جدید و پیشرو هستند، زیرا ماجراجو بوده و همیشه در جستجوی یافتن راه‌حل‌ برای مشکلات می‌باشند. با این حال، مرد بهمنی ممکن است سریع عقاید خود را در مورد افرادی که دیدگاه‌های مشابه با او ندارند، ابراز کند و خانم اسفندی ممکن است حتی برای افرادی که شایستگی اش را ندارند بیش از حد دلسوزی کند که این مسائل می‌تواند در سازگاری کسب و کارشان مشکل‌ساز شود.

وقتی کوزه و ماهی با هم کار می‌کنند، به ندرت برای قدرت و اختیارات با یکدیگر می‌جنگند. آن‌ها به خوشحالی نقش‌های خود را می‌پذیرند و هنگام کار هماهنگ هستند. آن‌ها از ایده‌های یکدیگر پشتیبانی می‌کنند. هر دوی آن‌ها موجودات فکوری هستند و انرژی و شوق بالایی را به اشتراک می‌گذارند، که این امر سازگاری کسب‌وکار دلو و حوت را موفق‌آمیز می‌سازد.

سازگاری عشقی ماهی و کوزه

بهترین جنبه‌ی سازگاری عشقی آقای بهمنی و خانم اسفندی این است که هر دوی آن‌ها رویاپرداز هستند. آقای کوزه به آزمایش و کاوش اعتقاد دارد، در حالی که خانم ماهی پیرو دل خودش است. مرد بهمن خلاق است و خانم ماهی نیز اصالت خاص خود را دارد. این دو با هم زوج نادری را تشکیل می‌دهند که الهام‌بخش دیگران است. آن‌ها از یک رابطه‌ی موفق و پایدار لذت خواهند برد، چرا که دلو حمایت عاطفی را از شریک ماهی خود با آغوش باز دریافت می‌کند، در حالی که ماهی توسط ویژگی‌های فکری دلو جذب می‌شود. سیارات حاکم بر این ‌دو، حس رازآلودی را در سازگاری عشقی دلو و ماهی به وجود می‌آورند که سفر آن‌ها به عنوان دو عاشق را بسیار هیجان‌انگیز می‌سازد. خانم ماهی در کنار دلو یاد می‌گیرد که احساسات و ذهنیت خود را کنترل کند و آقای کوزه هم عشق و مراقبت بی قید و شرط را از خانم ماهی یاد می‌گیرد.

با این حال، ممکن است نوساناتی در احساسات هر دو طرف وجود داشته باشد که این مسئله به زیان سازگاری عشقی آن ها خواهد بود. آقای دلو حتی در عشق به عمل‌گرایی بیش از احساسات اهمیت می‌دهد، در حالی که خانم ماهی تمام وجود خود را در رابطه می‌گذارد. اما اگر آقای دلو یاد بگیرد که برای داشتن یک رابطه شاد و‌ موفق از کنترل کردن خود دست بردارد و خانم ماهی هم یاد بگیرد که احساسات خود را کمی مهار کند، این مشکل به راحتی حل خواهد شد.

 سازگاری عشقی ماهی و کوزه

سازگاری جنسی ماهی و کوزه

سازگاری جنسی ماهی و کوزه پرشور و عمیق خواهد بود. این دو نفر ابتدا دوست شده و سپس وارد رابطه می شوند که این موضوع به عشقی جاودانه منجر می‌شود. آن‌ها به یکدیگر اعتماد دارند و رابطه جنسی بین آن‌ها بسیار روان و آسان خواهد بود. در این سازگاری جنسی، هر دو نفر به ارتباط ذهنی بیشتر از تحریک فیزیکی اهمیت می‌دهند، زیرا آن‌ها احساس می‌کنند اگر دو نفر در سطح فکری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، لذت واقعی را تجربه خواهد کرد. هر دو شریک در تخت ماجراجو هستند و در اتاق خواب شاهد هیجانات، آزمایش‌ها و کاوش‌های زیادی خواهیم بود. دیدارهای جنسی آن‌ها به ندرت کهنه یا خسته‌کننده خواهد شد. دلو و حوت تعادل درستی بین شور و رمانتیک بودن پیدا خواهند کرد که به زندگی جنسی سالمی منجر می‌شود.

سازگاری خانوادگی ماهی و کوزه

سازگاری خانوادگی مرد بهمن و بانوی اسفند می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد اگر هر دو شریک زندگی تلاش‌های برابری انجام دهند. اساس هر ازدواج و زندگی خانوادگی، اعتماد است و در اینجا نیز اعتماد شدت سازگاری خانوادگی دلو و حوت را تعیین می‌کند. اما ارتباط می‌تواند برای این دو معجزه کند زیرا به آنها کمک می‌کند تا شکاف میانشان را پر کنند که این امر منجر به داشتن زندگی خانوادگی خوشحال و‌ موفقی می‌شود. اختلاف نظرها حتمی است چرا که هر دو فرد رویکردهای متفاوتی نسبت به زندگی دارند. مرد بهمن احساساتش را بروز نمی‌دهد، در حالی که بانوی اسفند بیش از حد احساساتی است. این امر می‌تواند باعث ایجاد ناراحتی و تحریک بین کوزه و ماهی شود. اما آنها همچنین علاقه مشترکی به نداشتن درام و اختلافات دارند، پس تعارضات آنها به همان سرعتی که شروع می‌شود حل خواهد شد. سازگاری خانوادگی دلو و حوت خوب خواهد بود اگر آنها صبر داشته باشند و به اندازه کافی یکدیگر را درک کنند که این خود یک فضیلت در رابطه‌شان است.

سوالات متداول

ویژگی‌های شخصیتی معمول متولدین بهمن چیست؟

بومیان برج دلو باهوش، خوداتکا، خوش‌بین و استثنایی هستند.

برخی از ضعف‌های یک فرد متولد برج دلو چیست؟

نماد دلو، از لحاظ عاطفی بی‌طرف و بی‌مسئولیت، شورشی و پریشان‌فکر است.

کدام نشانه‌ها بدترین دشمنان دلو هستند؟

دلو با نشانه‌های سنبله (شهریور)، گاو (اردیبهشت) و جدی (دی) سازگاری خوبی ندارد.

برج دلو تحت حکومت کدان سیاره است؟

برج دلو تحت حکومت زحل و اورانوس است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesبرهحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo