فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد اسفند

نشانه ماه اسفند ماهی یا حوت است. متولدین این ماه بیشتر از ذهن، به دنبال دل خود می‌روند. آن‌ها موجوداتی دلسوز هستند که اجازه می‌دهند غریزه‌، آن‌ها را در شرایط دشوار هدایت کند. این باعث می‌شود که آن‌ها تصمیمات زودهنگام و گاهاً ناپخته‌ای بگیرند. آن‌ها مهربان هستند و برای دوستان و خانواده‌شان هر کاری انجام می‌دهند. گاهی اوقات به خاطر طبیعت مهربان‌شان بازی ‌می خورند. با این حال، اگر کسی بخواهد خط قرمزها را رد کند، نگرش آن‌ها می‌تواند در عرض چند ثانیه از شیرین به ترش تغییر کند. ماهی‌ها رمانتیک هستند و مفهوم روابط غیرجدی را درک نمی‌کنند.

نماد اردیبهشت گاوی سرسخت و مصمم است. متولدین این ماه دوست ندارند از مسیرشان منحرف شوند و تغییر برای آن‌ها وحشتناک است. زمان می‌برد تا آن‌ها در کنار دیگران احساس راحتی کنند. آن‌ها دوست دارند پیش از ورود به یک رابطه جدی، فرد مورد نظر را خوب بشناسند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند ابتدا دوست باشند و بعد عاشق. آن‌ها برای اتخاذ تصمیم‌ها وقت می‌گذارند و پیشروی سریع برایشان ترسناک است. وقتی شریک مناسب خود را پیدا کنند، وفادار و متعهد خواهند ماند. آن‌ها بیش از حد به شریک زندگی‌شان وابسته هستند و با فاصله گرفتن یا جدایی‌ به خوبی کنار نمی‌آیند.

زن اردیبهشت و مرد اسفند، ترکیبی است که در بهشت ساخته شده است. این دو ارتباط قوی کارمایی دارند. این پیوند بر اساس احترام متقابل و علایق مشترک بنا خواهد شد. هر دوی این افراد از پایان یافتن رابطه‌ی عاشقانه ای که دارند ‌اجتناب می‌کنند، پس وقتی مشکلات در رابطه به وجود می‌آیند، آن‌ها می‌مانند و به جای ترک کردن یکدیگر، مشکلات را حل می‌کنند. آن‌ها علایق مشابهی را به اشتراک می‌گذارند و ‌خیلی کم پیش می‌آید که با هم اختلاف نظر داشته باشند. پس در مجموع، سازگاری خانم اردیبهشتی و مرد اسفندی یک موفقیت کامل خواهد بود!

1

طالع بینی کلی گاو و ماهی در فال هندی

سازگاری گاو و ماهی، نبردی خواهد بود میان دو مراقبی که اولویت‌شان ثبات و هماهنگی در رابطه است. ماهی تحت حکمرانی مشتری و نپتون است و ثور تحت حکمرانی ونوس. ادغام بین نپتون و ونوس، ارتباطی زیبا و معنوی را شکل می‌دهد. هر دو انرژی زنانه‌ای را نمایش می‌دهند و نماینده یک رابطه آرمانی هستند. مشتری، جذابیت مردانه‌ای به ترکیب می‌افزاید. نشانه ماهی آب است و نشانه ثور خاک. این عناصر، این دو نفر را بسیار سازگار می‌سازند. حوت یک نشانه متغیر است و ثور یک نشانه ثابت. آقای ماهی از یک فکر به فکر دیگر می‌پرد، در حالی که خانم گاو عمل‌گرا، لجوج و متمرکز است. خانم گاو سختگیر ممکن است مانعی برای انعطاف‌پذیری آقای ماهی ایجاد کند. خانم اردیبهشتی باید یاد بگیرد به آقای اسفندی اجازه دهد آزادانه جریان یابد و مثل او هنر رها کردن و لذت بردن از زندگی را تجربه کند. این دو، تحسین متقابلی را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت، که سازگاری‌شان را تقویت خواهد کرد. آقای ماهی شیفته شوخ طبعی و سرشت زمینی خانم گاو خواهد شد، در حالی که خانم گاو از شخصیت خلاق و دلسوزی آقای ماهی به وجد می‌آید.

فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد اسفند
2

سازگاری کسب و کار گاو و‌ ماهی

سازگاری کسب‌وکار زن اردیبهشت با مرد اسفند خوب است. آن‌ها نسبت به یکدیگر همدلی بوده و پیوند قوی با یکدیگر دارند. آقای ماهی غریزی عمل می‌کند و فردگرا است. خانم اردیبهشتی بر رویکردی عملی‌تر و جهت‌دار تکیه می‌کند. آن‌ها به زیبایی به سوی یک هدف مشترک حرکت خواهند کرد، به طوری که ماهی مهربانی، لطافت و همدلی را به پروژه می‌آورد، در حالی که گاو ثبات و عمل‌گرایی را به ارمغان می‌آورد. هر دوی آن‌ها طبیعت‌های احساسی متفاوتی دارند که به جای تناقض، مکمل یکدیگر هستند. آن‌ها به پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنند متعهد هستند و تا زمانی که به هدف مورد نظر دست نیابند، متوقف نمی‌شوند. آن‌ها شرکای پویایی هستند که یک بار که یاد بگیرند به یکدیگر اعتماد کنند، درک عمیقی از هم خواهند داشت.

3

سازگاری عشقی گاو و‌ ماهی

سازگاری عشقی زن اردیبهشت با مرد اسفند بر پایه تحسین و علاقه متقابل شکل می‌گیرد. هر دو به افرادی که دوستشان دارند رسیدگی می‌کنند، پس زمانی که در یک رابطه هستند، با تعهد و اخلاص یکدیگر را پرورش خواهند داد. آنها به یکدیگر کمک می‌کنند تا رشد کنند. ماهی سخت‌گیری‌های ثور را تسکین می‌دهد و به او کمک می‌کند تا استرس و انتظارات مداوم خود را رها کند، در حالی که گاو، ماهی را با واقعیت آشتی داده و به او یاد می‌دهد تا بر واقعیت متمرکز شود.

ماهی و ثور صبورانه منتظر شریک زندگی ایده‌آل خود می‌مانند، بنابراین وقتی یکدیگر را پیدا کنند، جستجوی آنها به پایان می‌رسد. هر دوی آنها رمانتیک هستند و رابطه‌شان پر از گرما، عشق و خنده خواهد بود. ماهی همواره حمایت مستمری از شریک خود ارائه می‌دهد و جنبه احساسی خانم ثور را تشویق می‌کند. ثور به ماهی کمک می‌کند تا کمی آهسته‌تر حرکت کند و دیدگاهی روشن‌تر نسبت به رویاهایش پیدا کند. سازگاری عاشقانه ماهی و ثور موقعیتی برد-برد برای هر دو طرف خواهد بود.

با این حال، گاهی اوقات آقای اسفند ماهی ممکن است به دلیل فوران خشم و لجبازی‌های خانم اردیبهشتی احساس کند که شریک زندگی‌اش بی‌تفاوت است. خانم نیز ممکن است از نیاز مداوم آقای ماهی به وابستگی عاطفی کلافه شود. اگر آنها از پس این مشکلات برآیند، می‌توانند سازگاری عشقی ماهی و ثور را به زیبایی پیش ببرند.

 سازگاری عشقی گاو و‌ ماهی
4

سازگاری جنسی ماهی و ثور

سازگاری جنسی ماهی و گاو نر قوی خواهد بود، زیرا هر دو افراد رمانتیکی هستند و پیش از رفتن به اتاق خواب، وقت می‌گذارند. هر دوی آن‌ها شیمی‌ای دارند که سخت است فراتر از آن رفت. ماهی در ابتدا ممکن است در مواجهه با موقعیت‌های جنسی خجالتی باشد، اما گاو نر به او فرصت کافی می‌دهد تا یخش باز شوند. وقتی ماهی آماده می‌شود که احساس ناراحتی را کنار بگذارد، گاو نر شریک خود را با آغوش باز می‌پذیرد. هر دوی آن‌ها از آزمایش کردن در اتاق خواب لذت می‌برند اما همچنین به مرزهای یکدیگر احترام می‌گذارند. ماهی حساس خوب با گاو نر حسی تناسب دارد. یکی از قوی‌ترین جنبه‌های سازگاری جنسی ماهی و گاو نر، ارتباط درجه یک آن‌ها خواهد بود. در این ارتباط، ثبات عاطفی وجود خواهد داشت که این دو نفر را در رختخواب با یکدیگر بسیار سازگار می‌سازد!

5

سازگاری خانوادگی ماهی و ثور

سازگاری خانوادگی زن اردیبهشت با مرد اسفند بسیار زیبا خواهد بود. این دو با هم خانه‌ای دلنشین، هنرمندانه و با آرامش خلق می‌کنند. بانوی اردیبهشت شریک زندگی‌اش را مرکز جهان خود قرار می‌دهد و دوست ندارد او را با کسی تقسیم کند. از نظر آقای اسفندی اشکالی ندارد که شب‌ها در خانه بماند و به جای بیرون رفتن، شب تا صبح با همسرش گفت‌وگو کند. هر دو، نیازها و خلق‌وخوی یکدیگر را بدون نیاز به ارتباط کلامی به خوبی درک می‌کنند. آقای حوت خیال‌پرداز و آرمان‌گراست، در حالی که خانم ثور با واقعیت‌ها پیوند خورده است. آن‌ها اتحادی شاد خواهند ساخت و فضایی گرم و صمیمی در خانه‌شان برای دوستان و خانواده‌شان ایجاد می‌کنند. در زمینه والدین بودن نیز، این دو نفر عالی عمل خواهند کرد. فرزندانشان از هر دو جهان بهترین‌ها را خواهند داشت؛ بینش‌های شهودی و حساس از حوت و راهنمایی‌های عملی و محکم از ثور. سازگاری خانوادگی زن اردیبهشت و مرد اسفند معمولاً برای یک عمر دوام دارد.

سوالات متداول

افراد متولد ماه اسفند چه نوع شخصیتی دارند؟

اسفند ماهی ها بیش از حد احساسی، مهربان، حساس و همدل هستند. آنها عاشقانه دوست دارند و مراقبت می‌کنند و برای حفاظت از افرادی که دوست دارند تا هر حدی پیش می‌روند.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای رابطه‌ای طولانی مدت با ماهی است؟

نشانه‌هایی که بهترین همخوانی را برای ازدواج با ماهی دارند عبارتند از: ثور(اردیبهشت)، عقرب(آبان)، سرطان(تیر) و جدی(دی).

آیا بومیان ماهی وفادار هستند؟

بله، ماهی یکی از وفادارترین نشانه‌های دنیای زودیاک است.

اسفند ماهی ها از چه کسانی بیزارند؟

متولدین اسفند از افرادی که دروغ می‌گویند و بهانه می‌آورند بیزارند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo