فال ازدواج زن مرداد با مرد اسفند

سازگاری زن مرداد با مرد اسفند داستان متفاوتی را در حیطه طالع‌بینی ودیک روایت می‌کند. اسفند یکی از مهربان‌ترین و دلسوزترین نشانه‌ها در نقشه زودیاک است و نماد این ماه ماهی است. متولدین اسفند بیش از حد احساسی، از خود گذشته و همدل هستند. آن‌ها هر کاری می‌کنند تا افرادی که دوستشان دارند خوشحال شوند. با این حال، گاهی اوقات مهربانی‌شان را بیش از حد پیش می‌برند. آن‌ها بدون فکر و تامل، شادی خود را فدای دیگری می‌کنند. آن‌ها مردم‌دار هستند و از اینکه دیگران به خاطر آن‌ها ناراحت شوند یا آسیب ببینند، نفرت دارند. وقتی در یک رابطه هستند، حاضرند حد و مرزهای خود را تغییر دهند و هر کاری در توان‌شان است می‌کنند تا رابطه کار کند، حتی اگر ارزشش را نداشته باشد. آن‌ها به دنبال شریکی هستند که بتوانند به طور کامل به او اعتماد و تکیه کنند و عشق بی‌قید و شرطی را دریافت کنند.

از سوی دیگر، ماه مرداد با نشان شیر یا اسد، نماد قدرت است. متولدین این ماه به دنبال توجه زیادی هستند، آن ها با شخصیت جذاب و مطمئن خود هر جایی که وارد می‌شوند را تسخیر می‌کنند. با این حال، آن‌ها اغلب از خودبینی بزرگی برخوردار هستند. آن‌ها باور دارند که شایسته بهترین‌ها هستند و این امر گاهی اوقات آن‌ها را خودخواه می‌کند. وقتی عاشق می‌شوند، وفادار و محافظ شریک زندگی‌شان هستند. آن‌ها به دنبال شریکی هستند که شخصیت آن‌ها را تکمیل کند و با تعریف و تمجید فراوان آن ها را سیراب کند. متولدین مرداد می‌خواهند که مرکز دنیای شریک زندگی‌شان باشند.

ماهی و شیر کاملاً متضاد هستند. ماهی مهربان و ملایم است، در حالی که شیر سلطه‌جو، صریح و مغرور می‌باشد. با این حال، این دوستی می‌تواند به چیز خوبی تبدیل شود به شرطی که شیر رهبری کند و ماهی هم او را تشویق به این کار کند. شخصیت‌ این دو در بسیاری موارد با یکدیگر در تضاد است. آن‌ها جهان را از دو عدسی کاملاً متفاوت می‌بینند. اما اگر یاد بگیرند تفاوت‌های خود را بپذیرند، سازگاری ماهی و شیر ممکن است کار کند!

1

طالع‌بینی کلی شیر و ماهی در فال هندی

سازگاری ماهی و شیر می‌تواند برای هر دو دیدگاه جدیدی به زندگی ببخشد. این دو کاملاً متضاد هستند. ماهی درون‌گرا، آرام و محافظه کار است در حالی که شیر اعتماد به نفس بالایی دارد و قدرتمند است. اما در دنیای درون، هر دو رویاپرداز هستند. مشتری (ژوپیتر) و نپتون سروران حاکم بر ماهی هستند، در حالی که خورشید فرمانروای شیر است. خورشید نور می‌افکند و سازگاری ماهی و شیر را به زندگی می‌آورد. نپتون درباره رویا و خیال‌پردازی‌ است. پس، خانم شیر می‌تواند به آقای ماهی کمک کند تا رویاهایش را به واقعیت تبدیل کند. از طریق نپتون، آقای ماهی می‌تواند به خانم شیر کمک کند تا نرم‌تر شود و انرژی خود را به سمت کارهای مفید هدایت کند. ماهی نشان آب است، و شیر نشان آتش. وقتی که آن‌ها به نیازهای یکدیگر پی ببرند، می‌توانند پیشرفت کنند و با هم خوشحال باشند. شیر می‌تواند از ماهی یاد بگیرد که فروتن‌تر و دلسوزتر باشد ، در حالی که ماهی می‌تواند یاد بگیرد که کمی از آزادی اش گذشته و در زندگی خود مسئولیت پذیرتر شود. ماهی نشانی متغیر است و شیر نشانی ثابت. ماهی علاقه ای ندارد که در نقش‌های پیشرو قرار بگیرد و فقط دوست دارد به شریک خود کمک بدهد. از سوی دیگر خانم شیر رهبر زاده شده و به دنبال شریکی حمایت‌گر است. پس در این میان، تعارضات اندکی بر سر قدرت وجود دارد.

فال ازدواج زن مرداد با مرد اسفند
2

سازگاری کسب و کار شیر و ماهی

در سازگاری کسب و کار شیر و ماهی، هر دو از همکاری با دیگری، بعد جدیدی در کار و حتی شخصیت خود خواهند یافت. آقای ماهی فردی آرام است که از کمک کردن به دیگران خوشحال می‌شود و از دیگران مخصوصا افراد ضعیف حمایت می نماید. خانم شیر دوست دارد کنترل کارها را در دست بگیرد و دیگران را رهبری کند. بنابراین، زمانی که با هم کار می‌کنند خوب به هم می‌آیند چرا که هرگز برای قدرت یا اختیار وارد تعارض نمی‌شوند. آن‌ها نیازهای یکدیگر را برآورده می‌سازند و اتحاد تجاری سودمندی را شکل می‌دهند. شیر از شریک ماهی خجالتی خود محافظت می‌کند و ماهی با خوشحالی شیر را تشویق می‌کند. بهترین جنبه سازگاری کسب و کار ماهی و شیر این است که آن‌ها با کار کردن با یکدیگر، آشنایی زیادی از خصوصات هم کسب می‌کنند.

3

سازگاری عشقی شیر و ماهی

سازگاری عشقی زن مرداد و مرد اسفند می‌تواند با وجود شخصیت‌های متضادشان کار کند. این رابطه عاشقانه با گرما، پویایی و شور و اشتیاق پر خواهد شد. هر دو طرف احساسات خود را آزادانه بیان می‌کنند، که در این سازگاری یک مزیت محسوب می‌شود. خانم شیر با عزم راسخ و قدرت ذهنی قابل مشاهده‌اش آقای ماهی را جذب می‌کند، در حالی که ماهی با طبیعت دلسوز و مراقبت‌کننده‌اش شیر را مجذوب خود می‌کند. اما خوب، به علت وجود تفاوت ها، اینکه مدت طولانی بتوانند در یک رابطه سالم باقی بمانند، چالشی برای هر دو طرف خواهد بود.

شیر زن مرداد و مرد اسفند معتقدند که عشق بخش مهمی از زندگی هر انیان است. آن‌ها در برابر افرادی که دوست دارند محافظه‌کار هستند و برای دوستان و خانواده خود هر کاری که بتوانند انجام می دهند. پس وقتی در رابطه‌ای عاشقانه هستند، آقای ماهی در حضور خانم شیر احساس امنیت و محبت می‌کند، در حالی که خانم شیر از گرمای بی‌پایان و دلسوزی که ماهی وارد زندگی‌اش کرده لذت برده و از آن قدردانی می‌کند.

با این حال، نیاز و انتظار دائمی خانم مردادی برای توجه می‌تواند برای آقای ماهی‌ دشوار به نظر برسد. او همچنین با سرزنده و بی‌صبر بودن طبیعت همسر مردادی خود سخت کنار خواهند آمد. مردادی آزادی‌خواه پس از مدتی در رابطه احساس خفگی خواهد کرد، زیرا گاهی اوقات مرد اسفندی می‌تواند مالکیت‌طلب باشند. با وجود ارتباط قوی، سوءتفاهم‌هایی وجود خواهد داشت که حل کردن آن‌ها سخت است. اگر ماهی‌ بیاموزد که ایده‌آلیسم بودن خود را در برابر خانم شیر کنترل کند و خانم شیر هم پرخاشگری خود را مهار کنند، سازگاری عشقی ماهی و اسد می‌تواند عملی شود.

سازگاری عشقی شیر و ماهی
4

سازگاری جنسی شیر و ماهی

سازگاری جنسی ماهی و شیر در صورتی خوب است که این دو راحت باشند و تنها برای لذت جنسی و بدون داشتن احساسات واقعی به رختخواب بروند. هرچند برای ماهی حساس، این موضوع چالش‌برانگیز خواهد بود، اما شیر ماجراجو هیچ مشکلی نخواهد داشت. وقتی که آن ها وارد اتاق خواب شوند، نمی‌توانند برای مدت زمان طولانی از هم دوری کنند. رابطه جنسی بین آنها پُرشور و هیجان‌انگیز خواهد بود. هیچ‌یک از این دو با شکایتی در سطح فیزیکی از اتاق بیرون نخواهند آمد. اما چندی نخواهد گذشت که آقای ماهی تصمیم به کناره‌گیری می کند، چرا که عشق برای او به شکل‌ یک رابطه صمیمی مهم است، که به وجود آمدنش بین این دو زمان می‌برد. پس، صرف‌نظر از اینکه رابطه جنسی چقدر خوب است، سازگاری جنسی ماهی و شیر طولانی‌مدت نخواهد بود.

5

سازگاری خانوادگی شیر و ماهی

زمانی که زن مرداد با مرد اسفند زمینه مشترکی برای بنا کردن رابطه‌شان پیدا کنند و یاد بگیرند تفاوت‌هایشان را ارج نهند، سازگاری خانوادگی ماهی‌ و شیر خوب خواهد بود. این دو بر اساس هنجارهای معمول به عنوان ‘زوج کامل’ شناخته نمی‌شوند زیرا طبیعت و دیدگاه‌های متضادی نسبت به زندگی دارند. پس، وقتی آن دو چنین قدم بزرگی برمی‌دارند و تصمیم به ازدواج می‌گیرند، به این معناست که یاد گرفته‌اند در کنار هم زندگی کنند و زندگی خانوادگی‌شان گرم و محکم خواهد بود، چون هر دو شریک به تعهد باور دارند. شادکامی زناشویی‌شان با کمی سازش از هر دو طرف دوباره زنده می‌شود. آن‌ها در طول سفر مشترک‌شان از یکدیگر خواهند آموخت. آقای ماهی‌ از خانم شیر یاد می‌گیرد برای آنچه که شایسته‌ است بجنگند و خانم شیر هم از ماهی‌ می آموزد که متواضع‌تر باشند. بنابراین، سازگاری خانوادگی ماهی‌ و شیر در حد مناسبی خواهد بود.

سوالات متداول

افراد متولد ماه اسفند چه نوع شخصیتی دارند؟

اسفند ماهی ها بیش از حد احساسی، مهربان، حساس و همدل هستند. آنها عاشقانه دوست دارند و مراقبت می‌کنند و برای حفاظت از افرادی که دوست دارند تا هر حدی پیش می‌روند.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای رابطه‌ای طولانی مدت با ماهی است؟

نشانه‌هایی که بهترین همخوانی را برای ازدواج با ماهی دارند عبارتند از: ثور(اردیبهشت)، عقرب(آبان)، سرطان(تیر) و جدی(دی).

آیا بومیان ماهی وفادار هستند؟

بله، ماهی یکی از وفادارترین نشانه‌های دنیای زودیاک است.

اسفند ماهی ها از چه کسانی بیزارند؟

متولدین اسفند از افرادی که دروغ می‌گویند و بهانه می‌آورند بیزارند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo