فال ازدواج زن شهریور با مرد اسفند

مرد اسفند با نشانه ماهی یا حوت‌ها یکی از رمانتیک‌ترین نشانه‌های دنیای زودیاک است. زمانی که او عاشق می‌شود، برای بیان احساسات‌اش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. ماهی مهربان و دلسوز است. با این حال، گاهی اوقات مهربانی‌اش دست‌کم گرفته می‌شود که این امر باعث دل‌شکستگی و غمگین شدن او می شود. اسفندی ها بخشنده هستند و نمی‌دانند چه زمان باید این بخشندگی را متوقف کنند. آن‌ها بهترین‌ها را در دیگران می‌بینند و برایشان سخت است که باور کنند کسی قصد آسیب زدن به آن‌ها را دارد. اما زمانی که آقای اسفند ماه با کسی کات کند، چون تمام عشق و انرژی‌اش را قبلا خرج آن شخص کرده، او را کاملا از زندگی‌اش حذف می‌کند و دیگر فرصت دومی به او نخواهد داد.

از سوی دیگر خانم شهریوری با نماد سنبله یا دوشیزه، در روابط بسیار محتاط است. او به دنبال شریکی برای پر کردن خلأ درونی خود نیست، زیرا مستقل و کاری و سختکوش است و باور دارد که شغل‌اش نیازهایش را برآورده می‌کند. زمانی که او عاشق می‌شود متعهد است و وقتی که همسر ایده‌آل خود را پیدا کند، ازدواج می‌کند. او به دنبال شریکی است که هر روز بیش از پیش دوستش داشته باشد. شهریوری ها کمال‌گرا و رهبرانی طبیعی هستند، بنابراین به دنبال شریکی هستند که بتواند با جنبه‌ی ریاست‌طلبانه‌شان کنار بیاید. آن‌ها باور دارند که همیشه حق با آن‌هاست، پس سازش کردن یا کوتاه آمدن برایشان دشوار است.

سازگاری ماهی و سنبله در ستارگان نوشته شده است. این دو بر یکدیگر تأثیرات خوبی دارند. آقای ماهی به خانم دوشیزه کمک می‌کند تا با جنبه‌های عاطفی خود ارتباط برقرار کند، در حالی که خانم نیز آقای ماهی را تشویق می‌کند تا بیشتر روی شغل و اهداف خود تمرکز کند. ماهی و سنبله یک جفت هماهنگ می‌سازند!

1

سازگاری طالع بینی دوشیزه و ماهی

سازگاری زن شهریور با مرد اسفند سالم خواهد بود. دوشیزه و ماهی نشانه‌هایی متفاوت هستند اما ویژگی‌های مخالف آن‌ها یکدیگر را متعادل می‌کند. آن‌ها نقاط ضعف یکدیگر را جبران می‌کنند. ماهی تحت حکومت مشتری و نپتون است و سنبله تحت حکومت عطارد. نپتون و عطارد به هم می‌آیند و یک ارتباط روحانی زیبا را تشکیل می‌دهند. آن‌ها یک پیوند ایده‌آلیستی ایجاد می‌کنند. مشتری انرژی جوانی به این تطابق می‌افزاید. از نظر عناصر، ماهی نشان آبی است و سنبله نشان خاکی. هر دو عنصر خاک و آب، قابل لمس هستند، که این باعث می‌شود آن‌ها بسیار سازگار و دارای پیوند طبیعی باشند. از نظر حالت، هر دو نشانه‌هایی متغیر هستند. آن‌ها با جریان حرکت می‌کنند، هرجا که احساسات آن‌ها را هدایت کند. آن‌ها به طور همیشه الهام بخش یکدیگر هستند و به ندرت می‌بینیم که ماهی و دوشیزه در تعارض باشند. حتی اگر با هم بحث کنند، به سرعت حل می‌شود. هر دو نگرشی هماهنگ نسبت به مسائل دارند. آن‌ها تعهد و همدلی را به پیوند خود خواهند آورد که سازگاری ماهی و سنبله را تقویت می‌کند.

فال ازدواج زن شهریور با مرد اسفند
2

سازگاری کاری دوشیزه و ماهی

سازگاری کاری ماهی و سنبله در هر شریک بهترین‌ها را آشکار می‌کند. هر دو نفر نیکوکار، خونسرد و متعهد به خدمت به جامعه در کنار کسب‌وکار خود هستند. آنها در آرامش کار خواهند کرد و احترام متقابل بین آنها برقرار است. خانم سنبله، آقای ماهی را به سوی دستیابی به اهداف مشترک سوق می‌دهد و ماهی به سنبله کمک می کند تا رها شود و به خودش سخت‌ نگیرد. با این حال، ماهی به دنبال زندگی ساده‌ای است، اما سنبله به دنبال راحتی‌های مادی است. زندگی ایده‌آل در نظر آنها متفاوت است، اما وقتی یاد بگیرند تفاوت‌ را بپذیرند و انرژی‌های خود را ترکیب کنند، اتحادی پربار را تشکیل خواهند داد. بهترین جنبه از سازگاری کاری ماهی و سنبله، تعهد و همدلی‌ای است که آنها به کسب‌وکار و تیم خود می‌آورند.

3

سازگاری عشقی دوشیزه و ماهی

سازگاری عشقی زن شهریور با مرد اسفند بسیار خوب است. این رابطه بر بهترین ویژگی‌های هر دو نفر و تعامل زیبایی که با یکدیگر تشکیل می‌دهند، شکوفا خواهد شد. هر دو راحت و بسیار بالغ هستند. وقتی عاشق می‌شوند، به شدت وفادارند و بی‌چشم‌داشت به یکدیگر تعهد خواهند داشت. بهترین جنبه سازگاری عشقی ماهی و سنبله این است که هر یک کمبودهای دیگری را جبران می‌کند و ترکیب کاملی را تشکیل می‌دهند.

هم خانم شهریوری و هم مرد اسفندی، عقیده‌ای به شتابزدگی در ورود به یک رابطه ندارند. آن‌ها به دنبال پیوندی معنادار و بلندمدت هستند که مدت‌ها دوام بیاورد. آن‌ها به یکدیگر فرصت خواهند داد تا در رابطه جا افتاده و هیچ چیزی را بر شریک خود تحمیل نخواهند کرد. آقای ماهی، رویاپردازی است که همیشه بر روی ابرها سیر می کند. خانم سنبله به او یاد می‌دهد که چگونه رویاهایش را با کار سخت و انضباط به واقعیت تبدیل کنند و به او کمک می‌کند تا بیشتر با واقعیت پیوند بخورند. از طرف دیگر، خانم شهریوری با مشکل در بیان احساسات خود روبروست، زیرا نمی‌خواهند ضعیف به نظر برسند. آقای ماهی مهربان او را تشویق می‌کند تا آزادانه خود را بیان کند و به او نشان می‌دهد که گاهی احساس آسیب‌پذیری خوب است.

اما جنبه کمال‌گرا و مسلط بانوی شهریور می‌تواند برای آقای اسفندی اندکی سنگین و غیرقابل تحمل شود. ماهی‌ها رویاپرداز هستند، اما سنبله بر منطق تکیه دارد و دوست دارد شریک زندگی‌اش نیز همین‌طور باشد. این امر باعث می‌شود آقای ماهی‌ تلخ‌کام شده و از بهره‌وری اش کاسته شود. به همین ترتیب، دید رویاپردازانه آقای ماهی نسبت به زندگی باعث می‌شود خانم سنبله او را فردی بی‌مسئولیت و ناتوان ببیند. اگر این دو نشانه بتوانند از پس این مشکلات جزئی برآیند، سازگاری عشقی ماهی‌ و سنبله راه طولانی در پیش خواهد داشت!

 سازگاری عشقی دوشیزه و ماهی
4

سازگاری جنسی دوشیزه و ماهی

زمانی که هم ماهی و هم دوشیزه خجالت خود را کنار بگذارند، سازگاری جنسی این دو شدت زیادی پیدا خواهد کرد. شیمی بین آنها استثنایی است، هنگامی که شروع به اعتماد کردن به یکدیگر کنند. آنها کارهای مختلفی را در اتاق خواب امتحان خواهند کرد، اما همچنین به مرزهای شریک خود احترام خواهند گذاشت. خانم دوشیزه به کنترل شور و شهوت بدوی خود شناخته شده است. آنها وحشی یا حیوانی نخواهند شد. آقای ماهی موجی از احساسات را در زندگی جنسی‌شان به ارمغان خواهد آورد که خانم سنبله از آن لذت خواهد برد. ماهی به شریک خود نشان خواهد داد که احساسات می‌توانند زندگی جنسی را صمیمی‌تر کنند. زمانی که این دو در رختخواب با یکدیگر راحت شوند، آتش‌بازی‌ها در اطرافشان رخ خواهد داد.

5

سازگاری خانوادگی دوشیزه و ماهی

سازگاری خانوادگی زن شهریور با مرد اسفند بسیار بالا است. این دو زمان زیادی را برای ورود به یک رابطه صرف می‌کنند چرا که می‌خواهند اطمینان حاصل کنند شریک زندگی‌شان همان فرد ایده آل مد نظرشان است. اما پس از دوران دوستی، شروع زندگی خانوادگی زمان زیادی نخواهد برد. این دو هم به عنوان دوست و هم به عنوان عاشقان بزرگی برای یکدیگر خواهند بود، پس بستن عقد ازدواج کار عاقلانه‌ای است تا آن را رسمی کنند! ازدواج همچنین راهی برای نشان دادن تعهد به شریک زندگی‌شان خواهد بود. هر دوی آنها زندگی خانوادگی زیبایی خواهند ساخت که در آن گرما و عشق فراوانی وجود دارد. فرزندانشان در محیطی سالم بزرگ خواهند شد. پدر ماهی‌ مطمئن می‌شود که هر چه فرزندانش می‌خواهند برایشان فراهم کند و مادر سنبله هم اطمینان حاصل می‌کند که فرزندانش با آموختن و رعایت نظم و مقررات بزرگ شوند. در کل، سازگاری خانوادگی ماهی‌ و سنبله به طور کامل متعادل خواهد بود.

سوالات متداول

افراد متولد ماه اسفند چه نوع شخصیتی دارند؟

اسفند ماهی ها بیش از حد احساسی، مهربان، حساس و همدل هستند. آنها عاشقانه دوست دارند و مراقبت می‌کنند و برای حفاظت از افرادی که دوست دارند تا هر حدی پیش می‌روند.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای رابطه‌ای طولانی مدت با ماهی است؟

نشانه‌هایی که بهترین همخوانی را برای ازدواج با ماهی دارند عبارتند از: ثور(اردیبهشت)، عقرب(آبان)، سرطان(تیر) و جدی(دی).

آیا بومیان ماهی وفادار هستند؟

بله، ماهی یکی از وفادارترین نشانه‌های دنیای زودیاک است.

اسفند ماهی ها از چه کسانی بیزارند؟

متولدین اسفند از افرادی که دروغ می‌گویند و بهانه می‌آورند بیزارند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماهزودیاکصورت فلکی برج
11 -فروردینAriesقوچحمل
TaurusاردیبهشتTaurusگاوثور
12 -خردادGemini دو پیکرجوزا
02 -تیرCancerخرچنگسرطان
Leo SignمردادLeoشیراسد
VirgoشهریورVirgoدوشیزهسنبله
07 -مهرLibraترازومیزان
03 -آبانScorpioگژدمعقرب
05 -آذرSagittariusکمانقوس
SagittariusدیCapricornبزغالهجدی
04 -بهمنAquarius کوزهدلو
01 -اسفندPisces ماهیحوت
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo