فال ازدواج زن مهر با مرد اسفند

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

ماهی، سمبل ماه اسفند، نشانه‌ای فداکار است. او همیشه شادی دیگران را بر شادی خود ترجیح می‌دهد. نمی‌تواند با افراد بی‌رحم کنار بیاید و حتی در وحشیانه‌ترین‌ افکارش به کسی آسیب نمی‌زند. آن‌ها به شدت قابل اعتماد هستند و به همین دلیل بسیار راحت دوست پیدا می‌کنند. اما به دلیل همین ویژگی، اغلب مورد بازی قرار می‌گیرند چون دیگران آن‌ها را برای امور خود بدیهی می‌پندارند. آن‌ها ساده‌لوح اند و به راحتی گول می خورند.

نماد ماه مهر، ترازو است. اهالی این نشانه، خوشایند جمع هستند و از تایید دیگران بهره می‌برند. آن‌ها می‌خواهند همه خوشحال باشند و برای رسیدن به این منظور، از هیچ کوششی فروگذار نیستند. آنها مشاوره و تعریف و تمجید را مانند کاغذ رنگی در جشن‌ها پخش می‌کنند تا مردم را شاد کنند. متأسفانه مردم به دلیل عادت آن‌ها به دوری جستن از مقابله و پرهیز از انتقاد بجا، معمولاً بر آن‌ها تسلط می‌یابند. وقتی یک خانم مهر ماهی عاشق می‌شود، شریک عاطفی خود را با عشق، مراقبت، هدایا و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، لوس می‌کند! آن‌ها انتظار دارند شریک زندگی‌شان نیز همینگونه باشد. به نظر می‌رسند که بی‌گناه و شیرین هستند اما در واقعیت تا حدی سطحی‌اند. آن‌ها به ظواهر و اشیاء مادی اهمیت زیادی می‌دهند.

سازگاری ماهی و ترازو، اتحاد دو روح بخشنده و مراقبت‌کننده است. آنها هر جا که بروند، حال و هوای همه را خوب می‌کنند. با هم زمان لذت بخشی را صرف انجام کارهای خیریه و تکمیل وظایف می‌کنند. اگر فکرهایشان را یکی کنند، می‌توانند به دستاوردهای بزرگی برسند. با این حال، هر دو نشانه از درگیری پرهیز می‌کنند، که این امر منجر به کینه و سوء تفاهم ناگفته می‌شود. اگر یاد بگیرند در مورد احساساتشان صحبت کنند، می‌توانند سازگاری بینشان را کارآمدتر سازند.

1

سازگاری کلی ترازو و ماهی در فال هندی

سازگاری ماهی و ترازو درباره یک شراکت صادقانه است که ارزش‌های هماهنگی و حقیقت را در جهان و درون خود قدر می‌داند. ماهی تحت حاکمیت مشتری و نپتون و ترازو تحت حاکمیت ونوس است. انرژی‌های زنانه‌ی نپتون و ونوس با یکدیگر همکاری می‌کنند و این زوج را بسیار سازگار می‌کند. مشتری و نپتون، ماهی اسفندی را فلسفی، درون‌گرا و به شدت مراقبه‌کننده می‌کنند. ونوس، بانوی محبت، ترازو را در یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی صمیمانه راحت‌تر می‌سازد.

عنصر وجودی ماهی آب است و عنصر ترازو هوا. ترکیب این دو عنصر به آنها کمک می‌کند تا برای حل مشکلات، عقل و قلب خود را با هم ترکیب کنند. پیوند آنها پیشرو و انعطاف‌پذیر است. با این حال، نبود ارتباطات موثر، نقطه ضعف این انطباق است.

اسفند یک نشانه متغیر است و مهر یک نشانه اصلی. ترازو به طرح‌های جدیدی می‌اندیشد و پروژه‌های تازه‌ای را آغاز می‌کند و حوت با خوشحالی در تمام مراحل کمک می‌کند. اما خانم ترازو گاهی به راحتی علاقه‌اش را از دست می‌دهد و از مسیر خود منحرف می‌شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، ماهی با خوشحالی نقش ترازو را به عهده می‌گیرد و او را برای دستیابی به اهداف ترغیب می‌کند.

2

سازگاری کسب و کار ترازو و ماهی

سازگاری کسب و کار ماهی و ترازو برای یک اتحاد خوب است. این دو زمانی که بر روی یک پروژه کار می‌کنند بهترین‌ها را از یکدیگر بیرون می‌کشند. احترام متقابل و هماهنگی در این شراکت وجود خواهد داشت. آن‌ها گاهی اوقات ممکن است در تصمیم‌گیری مردد باشند، اما اگر فکرهایشان را روی هم بریزند، می‌توانند ایده‌های عالی به دست آورند. ترازو کسی است که پروژه‌های جدید را آغاز می کند، در حالی که ماهی فردی قابل اتکا است و در زمان نیاز کمک ارائه می دهد. اسفند ماهی با خوشحالی هر نقشی که توسط شریک خود خانم مهری به آن اختصاص داده شود را می‌پذیرد. ترازو گاهی از هدف خود منحرف می‌شود، اما ماهی اطمینان حاصل می‌کند که او را به مسیر بازگردد. آن‌ها به ندرت وارد درگیری می‌شوند و حتی زمانی که این اتفاق می‌افتد، به سرعت از آن بیرون می‌روند. آن‌ها در انرژی و اشتیاق هم‌خوانی دارند، که این امر سازگاری کسب و کار ماهی و ترازو را تقویت می‌کند.

فال ازدواج زن مهر با مرد اسفند
3

سازگاری عشقی ترازو و ماهی

سازگاری عشقی ماهی‌ها و ترازو ممکن است پیچیده باشد. نشان آب و نشان هوا در یک رابطه آرام، روان و خویشتن‌دار مشارکت خواهند کرد. هر دو نشان به اندازه کافی هماهنگ هستند تا یکدیگر را درک کنند، بنابراین سازگاری عشقی ماهی‌ها و ترازو فاقد درگیری‌ خواهد بود. ترازو از ابتدای رابطه به دلیل طبیعت مهربان و دلسوزانه ماهی‌ به او اعتماد خواهد کرد. از سوی دیگر، ماهی‌ تحت تأثیر صداقت و رفتار متعادل ترازو قرار خواهند گرفت. ماهی‌، به عنوان یک نشان کاردینال، خود را با خواسته‌ها و توقعات ترازو تطبیق می‌دهد. این امر باعث می‌شود ترازو احساس امنیت کند. مردم به این زوج به دلیل مهربانی و بخشندگی‌شان احترام می‌گذارند. این دو پس از یک دعوا از یکدیگر خشمگین نمی‌مانند زیرا در مواقع اختلاف نظر، به تصویر بزرگ عشق و رابطه شان نگاه می‌کنند.

با این حال، با وجود درک متقابل، آنها در بسیاری از موارد نمی‌توانند دیدگاه‌های یکدیگر را درک کنند. آنها باورهای اصلی متفاوتی دارند و به طور ذاتی با هم متفاوت هستند. مرد اسفندی حساس است، در حالی که خانم مهر محتاط است. این امر موجب ایجاد شکاف بین آنها می‌شود. ماهی ممکن است توسط ماهیت ناپایدار و بی‌قرار ترازو آزرده شود و خانم مهر هم ممکن است از وابستگی عاطفی دائمی حوت به خود احساس خفگی کند. در این رابطه هر دو نفر باید تلاش زیادی کنند تا سازگاری عاشقانه حوت و میزان برای مدت زمان طولانی دوام بیاورد.

4

سازگاری جنسی ترازو و ماهی

در سازگاری جنسی اسفند و مهر ، هر دو نشانه زبان عشق متفاوتی دارند که در اتاق خواب با یکدیگر در تضاد است. پیدا کردن زمینه مشترک در آزمایش‌ها و حالات جنسی برای این شرکا دشوار خواهد بود. هر چه تلاش کنند، یکی از آنها ناراضی و ناخوشنود از رابطه جنسی باقی خواهد ماند. بدترین بخش این است که هیچکدام از آنها اعتراف نخواهند کرد که خوشحال نیستند، چون نمی‌خواهند شریک خود را ناراحت کنند. آنها احساسات واقعی خود را پنهان می‌کنند و وانمود می‌کنند که از رابطه جنسی لذت می‌برند، که این امر سازگاری جنسی ترازو و ماهی را ناسالم خواهد کرد. آنها باید راهی برای ارتباط باز پیدا کنند، وگرنه این رابطه به هر دو شریک آسیب خواهد زد و آنها را از نظر عاطفی آشفته خواهد کرد.

5

سازگاری خانوادگی ترازو و ماهی

برج ماهی و ترازو علایق متفاوت زیادی دارند. ماهی خجالتی است و دوست دارد در خانه آرامش و صلح را تجربه کند، در حالی که ترازو اجتماعی است و دوست دارد دوستان جدیدی پیدا کند. اما خصوصیات مشابه زیادی نیز بین آن‌ها وجود دارد که آنها را به یکدیگر نزدیک می‌کند. هر دو نشانه آب و هوا، مهربان، مراقبت کننده و دلسوز هستند. آنها از وارد شدن به بحث‌ها یا موقعیت‌های ناراحت کننده پرهیز می‌کنند. پس در سازگاری خانوادگی ماهی و ترازو، همه چیز در ظاهر آرام و متین به نظر می‌رسد، اما داستان درونی متفاوتی خواهد داشت. هر دو همسر احساسات واقعی خود را برای اجتناب از مواجهه فرو خواهند خورد که در درونشان جمع شده و ممکن است در دراز مدت باعث استرس ذهنی شود. آن‌ها به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای خوشحال کردن شریک خود هستند چون هر دو دوست دارند مردم را راضی نگه دارند، اما به ندرت به نیازهای خودشان رسیدگی می‌کنند. این امر می‌تواند پیوند آن‌ها را ناسالم کند. اما اگر یاد بگیرند که با شریک خود رو در رو شوند و احساسات و عواطفشان را به صورت آزادانه بیان کنند، سازگاری خانوادگی ترازو و ماهی می‌تواند به مرور زمان مانند گلی زیبا بشکفد.

سوالات متداول

افراد متولد ماه اسفند چه خصوصیات شخصیتی دارند؟

اهالی اسفند به احساساتی بودن بیش از حد، مهربانی، حساسیت، و همدلی شناخته شده‌اند. آنها مهربان و مراقب هستند و تا هر حدی برای محافظت از کسانی که دوستشان دارند، تلاش می‌کنند.

اسفند ماهی ها با چه کسانی در ازدواج موفق هستند؟

نشانه‌هایی که بهترین همخوانی را برای ازدواج با ماهی دارند شامل: گاو(اردیبهشت)، عقرب(آبان)، خرچنگ(تیر) و بزغاله(دی) هستند.

آیا اسفندی ها وفادار هستند؟

بله، ماهی یکی از وفادارترین نشانه‌های دنیای طالع بینی است.

اسفندی ها از چه کسانی خوششان نمی آید؟

اسفندی ها از افرادی که دروغ می‌گویند و بهانه‌تراشی می‌کنند بیزارند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo