فال ازدواج زن آبان با مرد اسفند

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

وقتی صحبت از سازگاری برج حوت (ماهی) و عقرب می‌کنیم، برج حوت، ماهی، شناخته شده است که احساسات خود را آشکار می‌کند. آن‌ها مهربان و بخشنده هستند. به راحتی اعتماد می‌کنند و بهترین‌ها را در مردم می‌بینند. به همین دلیل است که گاهی اوقات نمی‌توانند قصد واقعی دیگران را تشخیص دهند و فریب می‌خورند. آن‌ها لیوان را ‘نیمه پر’ می‌بینند. ممکن است ساده‌لوح باشند اما ساده‌اندیش نیستند، و به محض اینکه مردم رنگ واقعی خود را به آن‌ها نشان دهند، تردید نخواهند کرد که ترکشان کنند. آن‌ها به دنبال شریکی هستند که عشق آن‌ها را جبران کند و زندگی را به آسانی بگیرد، دقیقاً مانند خودشان.

آن‌ها در یک رابطه بیش از هر چیز به ارتباط عاطفی اهمیت می‌دهند. از طرف دیگر، برج عقرب نشانه‌ای پرشور، پرانرژی و وقف شده است. آن‌ها در ابتدا مواظب هستند و دژ خود را فرو نمی‌ریزند، اما وقتی شما را بشناسند، احساسات خود را آزادانه بروز می‌دهند. در نگاه اول سرد به نظر می‌رسند، اما دل‌های بزرگی دارند. عقرب‌ها که با نماد یک عقرب شناخته می‌شوند، به طور غافلگیرکننده‌ای حساس، لطیف و عاطفی هستند. اما آن‌ها احساسات خود را به فرد اشتباه نشان نمی‌دهند. آن‌ها بیش از حد محافظت‌کننده و مالکیت‌طلب نسبت به افرادی هستند که دوستشان دارند. رها کردن کسی که دوست دارند برایشان سخت است. آن‌ها به دنبال شریکی هستند که آماده تعهد به آن‌ها باشد.

ماهی و عقرب در هماهنگی با احساسات و عواطف هستند. در سازگاری ماهی و عقرب، وقتی یک عقرب احساس ناامنی می‌کند، همیشه شریک ماهی در کنارش است تا به عقرب یادآوری کند که احساساتش در کنار ماهی امن است. ماهی و عقرب به ایده‌های فلسفی و معنوی علاقه‌مند هستند، تنها تفاوت این است که ماهی معمولا در مورد آنها کاری انجام نمی‌دهد، در حالی که عقرب این ایده‌ها را به واقعیت تبدیل می‌کند. وقتی با هم هستند، عقرب می‌تواند ماهی را نیز برای دستیابی به رویاهایش تحریک کند.

1

سازگاری کلی برج ماهی و عقرب در فال هندی

سازگاری ماهی و عقرب اتحاد شکوهمندی از دو روح درک‌کننده خواهد بود. ماهی تحت حکمرانی مشتری و نپتون و عقرب تحت حکمرانی مریخ و پلوتون است. مریخ، خدای دیرین جنگ، عقرب را پرخاشگر، جسور و دلیر می‌سازد. پلوتون در کنار مریخ قرار می‌گیرد و آغازهای جدیدی را نوید می‌دهد. مشتری به ماهی گسترش، فلسفه و افراط می‌بخشد. نپتون هاله‌ای رویایی به آن‌ها می‌دهد که لبه‌های تیز عقرب را نرم می‌کند. این چهار سیاره با هم آمده و یک رابطه متعادل را شکل می‌دهند. در عناصر، هر دو نشانه‌های آبی هستند، که شخصیت‌های مشابهی به آن‌ها می‌دهد و از بیش از یک جهت آن‌ها را سازگار می‌سازد. از نظر مدالیته‌ها، ماهی یک نشانه متغیر و عقرب یک نشانه ثابت است. ماهی طبق شهودش عمل می‌کند، در حالی که عقرب انرژی خود را بر یک کار متمرکز می‌کند. ماهی می‌تواند به عقرب یاد دهد که چطور سرگرم شود و انعطاف‌پذیرتر باشد و عقرب می‌تواند به ماهی هنر متمرکز کردن انرژی به سمت انجام یک کار در یک زمان را نشان دهد. سازگاری ماهی و عقرب یکی پربار خواهد بود.

2

سازگاری در کسب و کار ماهی و عقرب

سازگاری کاری ماهی و عقرب خوب خواهد بود. آن‌ها با هم تیم شکوهمندی تشکیل می‌دهند. از آنجا که هر دو نشانه‌های آب هستند، درک بسیار خوبی نسبت به هم دارند. ماهی بسیار آرمان‌گرا است و عقرب پنهان و عمیق. اما آن‌ها می‌دانند چگونه شخصیت‌های خود را ترکیب کرده و برای موفقیت در کسب و کار به کار بگیرند. این دو هرگز در مورد نقش سازمانی با هم جنگ و دعوا نخواهند کرد، چرا که عقرب به طور طبیعی رهبر است در حالی که ماهی از گرفتن نقش رهبری خودداری می‌کند. ماهی خوشحال است که از شریک خود پشتیبانی کند و از جایگاه مسافر برایشان تشویق کند، کیفیتی که عقرب از آن اذیت نخواهد شد. آن‌ها به راحتی در کنار یکدیگر کار خواهند کرد و حتی خارج از دفتر کار نیز دوستان خوبی خواهند بود. بهترین جنبه‌ی سازگاری کسب و کار ماهی و عقرب ماهیت عاطفی مشابه آن‌ها است. ویژگی‌های آن‌ها به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده و یکدیگر را تکمیل می‌کنند، که این اتحاد آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.

3

سازگاری عشقی ماهی و عقرب

سازگاری عشقی ماهی و عقرب بی‌زحمت خواهد بود. هر دو تحت عنصر یکسانی قرار دارند، بنابراین به خوبی با هم ادغام می‌شوند. آن‌ها احترام متقابل و درکی نسبت به ارزش‌هایی که هر نشانه نمایندگی می‌کند دارند. آن‌ها ارتباط عالی‌ای دارند زیرا هر دو باور دارند که باید بر اساس غرایز و شهود عمل کنند. ماهی به شخصیت پنهان و رازآلود عقرب علاقه‌مند می‌شود، در حالی که عقرب توسط ماهیت مهربان و دلسوز ماهی جذب می‌شود. آن‌ها از لحظه‌ای که چشم‌ها به یکدیگر می‌افتد، شیمی عاطفی دارند. سازگاری عشقی ماهی و عقرب بر اساس درک متقابل و صمیمیت عاطفی که این نشانه‌ها با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند، شکل می‌گیرد. عقرب به راحتی به ماهی اعتماد می‌کند و در اطراف آسیب‌پذیری و احساساتش محافظت می‌کند. از طرف دیگر، عقرب احساس محافظت از ماهی بی‌گناه دارد و هر کاری می‌کند تا آن‌ها را محافظت شده احساس کنند.

مانند هر ارتباط دیگری، هماهنگی عشقی میان ماهی و عقرب نیز گاهی افت‌هایی دارد. عقرب برتری‌جو است و ماهی شخصیت آن‌ها را خوب مدیریت می‌کند. اما گاهی این برتری‌جویی برای ماهی بیش از حد می‌شود. همچنین، عقرب مشکل دارد با رفتار ساده‌لوحانه شریک ماهی‌اش کنار بیاید. با وجود برخی مشکلات، هماهنگی عشقی ماهی و عقرب همچنان در صدر بهترین‌ها قرار دارد!

4

سازگاری جنسی ماهی و عقرب

سازگاری جنسی ماهی و عقرب بر پذیرش نقش‌ها توسط هر دو شریک در اتاق خواب استوار است. عقرب رهبری را به دست می‌گیرد و ماهی با خوشحالی نقش همراهی را بازی می‌کند. پیش از اینکه آن‌ها به سراغ امر جنسی بروند، یک ارتباط عاطفی میانشان شکل می‌گیرد که سازگاری جنسی ماهی و عقرب را چندین برابر محکم‌تر می‌کند. ماهی به دنبال تجربه‌های وجدآور و رویایی است و عقرب جنسی‌ترین نشانه از دنیای برج‌های زودیاک است. وقتی این دو با هم می‌آیند، کاوش و آزمایش زیادی در تختخواب وجود دارد. آن‌ها انعطاف‌پذیر هستند و از هل دادن مرزها در اتاق خواب خجالت نمی‌کشند.

5

سازگاری خانوادگی ماهی و عقرب

این دو عاشق پرنده قطعاً پس از یک رابطه عاشقانه پیوند زناشویی خواهند بست، زیرا جرقه و شیمی میانشان غیرقابل انکار است. بنابراین، سازگاری خانوادگی ماهی‌ها و عقرب‌ها بسیار دلپذیر خواهد بود. هر دوی آنها رمانتیک هستند و به عنوان عاشقان لحظات شگفت‌انگیزی را می‌گذرانند، اما ممکن است هنگام شروع زندگی خانوادگی با چالش‌هایی مواجه شوند، اما هیچ چیزی نیست که این نشانه‌های آبی نتوانند با عشق و دلسوزی خود غلبه کنند. ماهی‌ها به‌هم‌ریخته و نامرتب هستند، در حالی که عقرب‌ها دیوانه پاکیزگی‌اند! اما عقرب به ماهی در این مورد کمک خواهد کرد. خانه‌شان گرم و صمیمی خواهد بود. زمانی که آنها وارد مرحله والدینی می‌شوند، در آن نیز خوش می‌درخشند. فرزندانشان همه چیز خواهند داشت – توسعه خلاقانه، سلامت روحانی و ذهنی کنجکاو. در کل، سازگاری خانوادگی ماهی‌ها و عقرب‌ها ممکن است غیرمعمول باشد اما پر از عشق و خنده خواهد بود.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo