فال ازدواج زن دی با مرد اسفند

نشانه ماه اسفند حوت یا ماهی است، نشانی سرشار از همدلی. ماهی‌ها به شدت به کسانی که دوستشان دارند اهمیت می‌دهند. آن‌ها عمداً به کسی آسیب نمی‌رسانند و نمی‌توانند در حضور افراد بی‌رحم باشند. به راحتی اعتماد می‌کنند، بنابراین به سرعت دوست پیدا می‌کنند. مردم توسط مهربانی آن‌ها جذب می‌شوند و دوست دارند در جمع آن‌ها باشند. با این حال، مردم گاهی از بی‌گناهی آن‌ها سوء استفاده می‌کنند.

ماهی‌ها به راحتی می‌بخشند اما اگر اعتمادشان را بشکنید، تا آخر عمر از شما کینه‌ به دل خواهند گرفت. به خاطر عادتشان به اجتناب از درگیری و در اولویت قرار دادن دیگران، گاهی اوقات در روابط مسمومی گرفتار می‌شوند و خروج از آن‌ها برایشان دشوار است. از طرف دیگر، دی ماه توسط یک بز دریایی نمایندگی می‌شود. این افراد واقع‌گرا بوده و انتظارات بالایی از خودشان و همچنین افراد اطرافشان دارند. آن‌ها کمال‌گرا هستند، پس اکثر اوقات خواهید دید که در کار غرق شده‌اند. تا زمانی که تمام کارهای لیست‌شان را علامت نزده‌اند، استراحت نمی‌کنند. دوست دارند رهبری کنند و نمی‌توانند تحمل کنند که دیگران به آن‌ها دستور بدهند. آن‌ها بالغ، منطقی و منظم هستند.

زن دی و مرد اسفند هر دو هوش و درک بالایی دارند، بنابراین سازگاری میان آقای ماهی و خانم بز قوی است. هر زمان که با هم وقت می‌گذرانند، گفتگوهای فکری زیادی خواهند داشت. اگر بتوانند قلب خود را باز کنند و از پنهان کردن رازها از یکدیگر خودداری کنند، پیوندی قوی‌ بینشان ایجاد خواهد شد. آقای اسفندی برای رهایی از گفتگوهای دشوار، حقیقت را کمی تحریف می‌کند، در حالی که خانم دی ماهی صداقت را تحسین می‌کند. این موضوع گاهی اوقات می‌تواند مشکلاتی را در سازگاری ماهی و بز ایجاد کند.

1

سازگاری کلی بز و ماهی در فال هندی

هماهنگی برج‌های حوت (اسفند) و جدی (دی) موردی از جذب متضادها خواهد بود. ماهی عاطفی و رویایی است، در حالی که جدی اخلاق کاری قوی دارد و پایبند به واقعیت است. آن‌ها به خصوصیات یکدیگر احترام می‌گذارند. آقای ماهی تحت حاکمیت دو سیاره، مشتری و نپتون قرار دارد و خانم بز تحت تأثیر سیاره زحل است. مشتری بر اخلاق، استانداردها و یادگیری حکمرانی می‌کند، در حالی که نپتون توهم و رویاها را در حوت دمیده است. زحل به بز اقتدار، تعهد و مسئولیت می‌بخشد. هر سه سیاره یکدیگر را تکمیل کرده و به هماهنگی زن دی با مرد اسفند کمک می‌کنند. عنصر وجودی مرد اسفندی آب است و عنصر وجودی بانوی دی خاک. باتوجه به عناصرشان، هر دو شریک دوست دارند تا ظرافت خود را به رخ بکشند و خود را با چیزهای مادی احاطه کنند. حوت نشانه‌ای متغیر است و جدی نشانه‌ای اصلی. حوت از یک چیز به چیز دیگری سرگردان است، در حالی که جدی روی یک چیز در یک زمان متمرکز می‌شود. حوت می‌تواند به جدی هنر لذت بردن از زندگی و آزادی را بیاموزد و جدی می‌تواند ارزش انضباط و تعهد را به حوت نشان دهد. هر دو نشانه از مصاحبت یکدیگر سود می‌برند.

فال ازدواج زن دی با مرد اسفند
2

سازگاری کاری بز و ماهی

طالع بینی کسب و کار بز و ماهی می گوید که همکاری آن ها به هر دو نفر کمک خواهد کرد تا رشد کنند و ارزش شراکت تجاری را یاد بگیرند. در ابتدا، هر دو شریک در کنار یکدیگر خجالتی و محتاط هستند، اما زمانی که راحت شوند، اتحادی عالی ایجاد خواهند کرد. آن‌ها صفات و ویژگی های خوبی از یکدیگر می آموزند. بانوی دی ماه کارمندی سخت‌کوش است و تاثیر بزرگی روی اطرافیانش دارد. مرد اسفند از همراهی خانم بز سود خواهد برد، زیرا او به ماهی اهمیت نظم و اخلاق کاری را یاد خواهد داد. خانم دی ماهی ممکن است در کار غرق شود و فراموش کند استراحت کند، که می‌تواند بر سلامت روانی و فیزیکی‌اش تأثیر بگذارد. در اینجا، ماهی می‌تواند به جدی یاد دهد که چیزها را آسان بگیرد و خیلی سخت نگیرد. بز، یک رهبر متولد است و با افراد ارباب‌رجوعی خوب کنار نمی‌آید. ماهی با خوشحالی از رهبری خانم بز پیروی خواهد کرد بدون اینکه آن را زیر سوال ببرد. شخصیت‌های آن‌ها به زیبایی در کنار هم قرار می‌گیرند و سازگاری خوبی در کسب و کار ایجاد می‌کنند.

3

سازگاری عشقی بز و ماهی

ماهی‌ها و بزها موجوداتی آرام هستند. ماهی‌ها خیلی خجالتی هستند، در حالی که بزها بیش از حد محتاط. بنابراین، زمان می‌برند تا در کنار یکدیگر احساس راحتی کنند. اصولا هر دو قبل از ورود به یک رابطه، مطمئن می شوند که رابطه‌شان می‌تواند به آرامی پیش برود. ماهی به قدرت بز جذب می‌شود و بز به سمت طبیعت مهربان و دلسوز ماهی کشیده می‌شود. آقای ماهی‌ پس از چند قرار ملاقات، شروع به اعتماد کورکورانه به شریک بز خود می‌کنند و این امر به خانم بز کمک می‌کند تا از شک های خود رها شود. در این رابطه اعتماد و احترام متقابل وجود خواهد داشت، که این امر به استحکام سازگاری عشقی ماهی‌ و بز کمک می‌کند. شخصیت‌های متفاوت آنها به ایشان کمک می‌کند تا به جای دور شدن از هم، به یکدیگر نزدیک‌تر شوند.

با این حال، آقای ماهی‌ عاطفی‌ بوده و همیشه به حمایت عاطفی نیاز دارد، که برای خانم بز نر ارائه آن دشوار است! خانم بز می‌تواند در رابطه حاکم و کنترل‌گر شود، که این امر برای ماهی‌ بسیار طاقت‌فرسا است. اگر این دو با هم ارتباط برقرار کنند و راهی برای حل این مشکلات پیدا کنند، سازگاری عشقی ماهی‌ و بز می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

4

سازگاری جنسی بز و ماهی

در سازگاری جنسی زن دی با مرد اسفند، بی‌پروایی نقش بسیار بزرگی ایفا می‌کند. هر دو نفر مدت زمانی را برای رسیدن به مرحله اتاق خواب صرف می‌کنند، چرا که هر دو به رابطه جنسی مبتنی بر اعتماد و احترام نیاز دارند. اما هنگامی که صمیمیت شکل بگیرد، آن‌ها زمان خوبی در اتاق خواب خواهند داشت. آقای ماهی فانتزی‌های اروتیک خود را مطرح کرده و و خانم بز با کمال میل آن‌ها را برآورده می‌کند. آن‌ها صمیمیت عاطفی را همراه با یک صمیمیت جسمانی تجربه خواهند کرد. هیچ یک از شرکای رابطه ناراضی از اتاق خواب بیرون نخواهند رفت. آن‌ها از یک زندگی جنسی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز و بازی‌های نقش‌آفرینی لذت خواهند برد. آن‌ها به یکدیگر اعتماد خواهند کرد و تاریک‌ترین فانتزی‌های جنسی خود را به اشتراک خواهند گذاشت. بنابراین، سازگاری جنسی حوت و جدی اینجا برای پیروزی است!

 سازگاری خانوادگی بز و ماهی
5

سازگاری خانوادگی بز و ماهی

سازگاری خانوادگی خانم دی ماه با مرد اسفند خوب خواهد بود زیرا هر دو طرف فقط پس از اندیشیدن در تمام جوانب، وارد پیوند مقدس ازدواج می‌شوند. بدون شک آن‌ها به خوبی با یکدیگر جور هستند و زندگی خانوادگی‌شان به راحتی پیش می‌رود. آن‌ها حضور یکدیگر را با آغوش باز پذیرا خواهند بود چرا که عشق، گرما و مراقبت را به زندگی‌شان می‌آورند. آن‌ها به شریک زندگی‌شان کمک خواهند کرد تا به شخص بهتری تبدیل شوند. ماهی به بزغاله خواهد آموخت که چگونه خوش‌بین‌تر باشد، در حالی که خانم بز، منظم‌تر و هدفمندتر شدن را به ماهی یاد می دهد. هنگامی که آن‌ها پدر و مادر شوند، یکدیگر را به طور کامل متعادل خواهند کرد. آقای ماهی در کودکان موسیقی، تخیل و معنویت را برمی‌انگیزد، در حالی که خانم بزغاله امور اداری را در دست گرفته و نظم را در خانه حفظ می‌کند. سازگاری خانوادگی ماهی و بزغاله پر از سعادت خواهد بود.

سوالات متداول

افراد متولد اسفند چه نوع شخصیتی دارند؟

اسفندی ها به احساساتی بودن بیش از حد، مهربانی، حساسیت و همدلی شناخته شده‌اند. آن‌ها مهربان و مراقبت‌کننده هستند و برای محافظت از افرادی که دوست دارند تا هر حدی پیش می‌روند.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای رابطه‌ای طولانی مدت با ماهی است؟

نشانه‌هایی که بهترین همخوانی را برای ازدواج با ماهی دارند عبارتند از: ثور (اردیبهشت)، عقرب (آبان)، سرطان (تیر) و جدی (دی).

آیا متولدین اسفند وفادار هستند؟

بله، ماهی یکی از وفادارترین نشانه‌های دنیای زودیاک است.

اسفندی ها از چه کسانی بیزار هستند؟

یک اسفندی از کسانی که دروغ می‌گویند و بهانه می‌آورند متنفر است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo