فال ازدواج زن اسفند با مرد اسفند

سازگاری ماهی با ماهی روی ابرها نوشته شده است. ماهی مهربان‌ترین و دلسوزترین نشانه در میان همه است. این مردمان قلب بزرگی دارند و از راه خود خارج می‌شوند تا به دیگران کمک کنند. آن‌ها افرادی را که دوست دارند بر روی چشمشان قرار می‌دهند و هر کاری می‌کنند تا آن‌ها را خوشحال کنند، حتی اگر به معنای قربانی کردن خوشبختی خودشان باشد. آن‌ها دوست‌داران مردم هستند و به دور و برشان با تعریف و تمجید شادی می‌بخشند. ماهی‌ها اغلب در روابط خود پرش می‌کنند چرا که به دنبال شریک کامل هستند و تا پایان جستجوی خود ایستادگی نمی‌کنند. اما وقتی متصل می‌شوند، برای آن‌ها دشوار است که رها کنند و به دنبال فرد دیگری بروند. به همین دلیل است که گاهی اوقات در روابط سمی قرار می‌گیرند که همه چیز را از آن‌ها می‌گیرد. آن‌ها شریکی می‌خواهند که مانند خودشان آن‌ها را دوست داشته باشد و از آن‌ها مراقبت کند. آن‌ها به لحاظ احساسی به شریک خود وابسته می‌شوند که برای بسیاری از افراد عجیب و غریب است. اما وقتی دو ماهی با هم وارد رابطه می شوند، می‌توانند جفت خوبی تشکیل دهند زیرا یکدیگر را خوب درک می‌کنند. آن‌ها نیازهای عاطفی و همچنین نیازهای فکری خود را برآورده می‌کنند زیرا ماهی‌ها باهوش هستند و به گفتگوهای فکری علاقه دارند. ممکن است کمی در زمینه ارتباطات با مشکل مواجه شوند. آن‌ها به دادن عادت کرده‌اند تا گرفتن به طوری که هر دو شریک ممکن است در ابتدای رابطه احساس ناراحتی کنند. اما وقتی متوجه شوند که شریک‌شان بهترین‌ها را برای آن‌ها می‌خواهد، سازگاری شان بالا خواهد بود.

1

سازگاری کلی ماهی با ماهی در فال هندی

سازگاری ماهی با ماهی، مطابقتی است میان دو فرد احساسی، حساس و دلسوز. آن‌ها یک ارتباط معنوی عمیق و پیوند احساسی غنی با یکدیگر خواهند داشت. هر دو، شریک زندگی خود را فوق‌العاده‌ترین فرد می‌دانند و تصور می‌کنند که رابطه‌شان بهترین است. هر دو به یک اندازه متعهد به ساختن سازگاری ماهی با ماهی خواهند بود. هر دو تحت حاکمیت مشتری و نپتون هستند، بنابراین یک دیدگاه فلسفی مشترک دارند. نپتون افکار انتزاعی، رازآلود و تخیلی را از هر دو طرف به این اتحاد خواهد آورد. عنصر وجود اسفند ماهی ها آب است. هر یک از زوجین با کمال میل نیازهای شریک خود را پیش از خودشان برآورده خواهند کرد. ماهی یک نشانه متغیر است. آن‌ها به ندرت درباره چیزی بحث می‌کنند و حتی اگر چنین کنند، به سرعت آن را حل می‌کنند، چرا که به راحتی افراد را می‌بخشند. آن‌ها در هر قدم از زندگی به یکدیگر کمک خواهند کرد. آن‌ها هم از نظر جسمانی و هم از نظر احساسی به یکدیگر جذب می‌شوند. بهترین جنبه‌ی سازگاری ماهی با ماهی، احساس آرامش و راحتی است که این دو در کنار هم دارند. آن‌ها بلافاصله ارتباط برقرار کرده و یک پیوند عمیق توسعه می‌دهند. این جفت معمولاً راهی طولانی را طی خواهند کرد.

فال ازدواج زن اسفند با مرد اسفند
2

سازگاری کاری ماهی و ماهی

سازگاری کسب و کار ماهی با ماهی ادغام دو شریک احساسی و حساس خواهد بود. آن‌ها پیوندهای عمیق احساسی، ارتباط عالی و درک معنوی خواهند داشت. برای تبدیل کردن سازگاری کسب و کار ماهی با ماهی به یک پیوند ایده‌آل، سخت کار خواهند کرد. پذیرش و انفعال حامل آب باعث می‌شود این ارتباط راحت باشد. با این حال، ماهی ها ساده‌لوح هستند و به راحتی تحت تأثیر محیط‌های منفی قرار می‌گیرند. آن‌ها ممکن است نتوانند حد و مرزهایی را برای خود تعیین کنند و بیش از حد حساس باشند. آن‌ها از مواجهه مستقیم نفرت دارند، که می‌تواند در سازگاری کسب و کار ماهی با ماهی مانع ایجاد کند. بهترین جنبه‌ی این پیوند این است که آن‌ها به راحتی با هم جریان می‌یابند و یک اتحاد آرامش‌بخش ایجاد می‌کنند. آن‌ها در هر پروژه تیمی به هماهنگی با یکدیگر کار خواهند کرد.

3

سازگاری عشقی ماهی و ماهی

سازگاری عاشقانه ماهی با ماهی بسیار بالا است. داستان عشق آنها مانند یک افسانه خواهد بود، با تعادل کاملی از ارتباط فکری و احساسی. پیدا کردن این پیوند با هر نشانه دیگری برایشان دشوار خواهد بود. آنها به شدت از یکدیگر مراقبت خواهند کرد و برای اطرافیانشان الگوی خواهند بود. نوساناتی در احساسات از هر دو طرف وجود خواهد داشت، اما آنها می دانند که چه زمانی فاصله بگیرند یا به هم نزدیک‌تر شوند و این امر به آنها کمک خواهد کرد تا رابطه‌ای هیجان‌انگیز را حفظ کنند. طبیعت رویایی آنها در سازگاری عاشقانه ماهی با ماهی یک مزیت خواهد بود، چرا که آنها شریکی خواهند داشت که بتوانند با او رویاپردازی کنند. آنها یکدیگر را تشویق کرده و به سوی موفقیت سوق خواهند داد تا رویاهای بزرگی داشته باشند و به رویاهایشان دست یابند.

با این حال، چون هر دو نفر فعالیت‌های یکسانی انجام می دهند ممکن است گرفتار روزمرگی شوند. این موضوع می‌تواند سازگاری عشقی ماهی و ماهی را پس از مدتی بی‌روح و تکراری کند. این موضوع می‌تواند آن‌ها را به نقطه‌ای برساند که دیگر چیزی برای صحبت کردن و به اشتراک گذاشتن نداشته باشند، مگر اینکه گروهی از دوستان داشته باشند که بتوانند به آن‌ها کمک کنند تا از یکنواختی خارج شوند. اما این مشکلات جزئی به راحتی توسط ماهی های عاشق قابل حل هستند، چرا که هر دوی آن‌ها خواهان ماندن در این رابطه و کار کردن برای موفقیت آن هستند.

 سازگاری عشقی ماهی و ماهی

سازگاری جنسی ماهی و ماهی

سازگاری جنسی بین دو فرد متولد نشان برج حوت خوب خواهد بود چون هیچکس مثل یک ماهی دیگر نیازهای ماهی را درک نمی‌کند. آنها آرام و با حوصله پیش می‌روند تا به اتاق خواب برسند چرا که در ابتدا خجالتی هستند، اما وقتی دیگر نتوانند جذابیت جنسی را نادیده بگیرند، همه خجالت و دستپاچگی را کنار می‌زنند. آنها در ساختن عشق آرام و پرشور غرق می‌شوند. هر دو طرف ملایم خواهند بود و می‌خواهند رابطه جنسی خود را بر پایه ارتباط عاطفی بنا نهند. پیوند آنها ترکیب کاملی از صمیمیت عاطفی و جسمی خواهد بود. وقتی در اتاق خواب با یکدیگر راحت شدند، شروع به کاوش در آب‌های ناشناخته می‌کنند. آنها ضمن احترام به مرزهای یکدیگر، چیزهای جدیدی را امتحان خواهند کرد. رمانتیک بودن و احترام متقابل، سازگاری جنسی میان حوت و حوت را بهتر خواهد ساخت.

سازگاری خانوادگی ماهی و ماهی

سازگاری خانوادگی ماهی با ماهی خوب است زیرا هر دو شریک به دنبال امنیت و تعهد در یک رابطه هستند و شروع یک زندگی خانوادگی باعث احساس امنیت بیشتر آن‌ها می‌شود. به محض اینکه آن‌ها با هم ازدواج کنند، همه چیز را به پیوند مقدس خود اختصاص می‌دهند و تلاش می‌کنند تا آن را برای همیشه حفظ کنند. دو نفر متولد اسفند به طور کامل با یکدیگر جور هستند و به ندرت با مشکلی در سازگاری خانوادگی خود روبرو می‌شوند. عشق، محبت و مراقبت از جانب هر دو شریک وجود خواهد داشت. خانه‌شان محلی راحت و آرام است و دوستان‌شان از آمدن به مکان گرم و صمیمی‌ آن ها لذت می‌برند. آن‌ها والدین فوق‌العاده‌ای نیز خواهند بود و به فرزندان‌شان آزادی و فضای زیادی برای تصمیم‌گیری‌های شخصی خود می‌دهند. در کل، سازگاری خانوادگی ماهی با ماهی خوب است و مردم به این خانواده حسادت خواهند کرد!

سوالات متداول

اسفندی ها چه شخصیتی دارند؟

اسفندی ها به احساساتی بودن بیش از حد، مهربانی، حساسیت و همدلی شناخته شده‌اند. آن‌ها مهربان و مراقبت‌کننده هستند و برای محافظت از افرادی که دوست دارند تا هر حدی پیش می‌روند.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای رابطه‌ای طولانی مدت با ماهی است؟

نشانه‌هایی که بهترین همخوانی را برای ازدواج با ماهی دارند عبارتند از: ثور (اردیبهشت)، عقرب (آبان)، سرطان (تیر) و جدی (دی).

آیا متولدین اسفند وفادار هستند؟

بله، ماهی یکی از وفادارترین نشانه‌های دنیای طالع‌بینی است.

اسفندی ها از چه کسانی بیزار هستند؟

یک اسفندی از کسانی که دروغ می‌گویند و بهانه می‌آورند متنفر است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo