طالع بینی مرد متولد فروردین (حمل)

نام نمادحمل (aries)
شماره شانس۹,۸,۶
رنگ شانسآبی، فیروزه‌ای
روز شانسجمعه و سه‌شنبه و شنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و اسد(مرداد) و قوس(آذر) و دلو(بهمن)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و سرطان(تیر) و سنبله(شهریور) و عقرب(آبان) و جدی(دی) و حوت(اسفند)

شخصیت کلی متولدین فروردین (با نماد حمل)

متولدین فروردین تحت حکمرانی مریخ هستند که نشان دهنده مسیری شجاعانه و سرشار از روحیه در زندگی است. فردی که زیر نشانه برج حمل متولد شده، عشق به هنر و زیبایی دارد. بومیان برج حمل به تفکر مستقل اعتقاد دارند، آن‌ها نظرات خودشان را در مورد درست و غلط دارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند مسیر متفاوت خودشان را پیدا کنند و دارای ویژگی رهبری قوی هستند. متولدین حمل از طبیعت برون‌گرا برخوردارند و به انجام عمل بیشتر از حرف اعتقاد دارند. با تمام این آتش در وجودشان، طبیعت بی‌صبری وجود دارد و اگر بی‌توجه باشد، این بی‌صبری می‌تواند به خشم و پرخاشگری تبدیل شود. متولدین فروردین گاهی اوقات بسیار غیرقابل پیش‌بینی و دارای ذهن نامنظم هستند. شخصیت آن‌ها گاهی بدون اینکه خودشان بدانند موجب می‌شود که برای دیگران سخت باشد که با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

افراد متولد ماه فروردین به جنبه‌های مثبت خود بسیار خوش‌بین هستند، در عین حال بسیار ساده‌لوح و با اعتماد به نفس‌اند. آنها نسبت به عزیزانشان بسیار مالکانه رفتار می‌کنند و مستعد حسادت هستند. اگر رها شوند، برای مدتی آسیب می‌بینند، سپس فراموش می‌کنند و دوباره اعتماد می‌کنند. متولدین فروردین به دنبال پیروی از انگیزه‌ها و غریزه‌های خود هستند. آنها عشق به شناخته شدن و قدردانی از کارهایی که انجام می‌دهند دارند. قطعا دوست ندارند نادیده گرفته شوند. زن متولد فروردین تمایل دارد در رابطه حاکمیت داشته باشد. به همین ترتیب، مرد متولد فروردین بی‌پروا و اعتماد به نفس کامل نسبت به تصمیمات خود دارد.

خصوصیات مرد متولد فروردین (حمل)

مرد متولد فروردین ، که نماد آن قوچ است، تندخو، کندذهن و نیرویی محض در طبیعت است. به طور صریح، او قدرت دارد تا کل دنیا را به چالش بکشد و شاید در این کار موفق شود. شما هم نمی‌خواهید با متولد برج حمل درافتید. انرژی، شور و پرخاشگری او در نهایت سرسخت‌ترین‌ها را شکست می‌دهد. متولدین ۲۱ مارس تا ۱۹ آوریل، متولد برج حمل هستند.

او واقعاً فرد خوبی است با بهترین نیت‌ها، و همیشه وقتی با او هستید انگار که با بهترین دوست‌تان هستید. در رابطه شما جنبه‌ای کاملاً پلاتونیک وجود دارد که جبران کننده نبود تازگی‌های معمول است و شما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه از بی‌پروایی‌هایی که او به زندگی می‌آورد لذت ببرید. او می‌داند چگونه با جذابیت خود برای فتح قلب شما تلاش کند، چراکه او یک دلبر واقعی است. ممکن است به راستی در شکست‌ قلب‌ها ماهر باشد، اما این کار او هرگز عمدی نیست. او تنها دوست دارد که کمی سرگرم شود، به تصویر کلان نگاه کند و بر این اساس کمی ناآگاه باشد.

با این حال، وقتی او تلاش می‌کند تا به پاس خوبی‌های شما به شما خوبی کند، این موضوع هنوز هم مهم است. شعار مرد متولد فروردین “یا بزرگ باش یا به خانه برگرد” است، پس وقتی او می‌خواهد کاری برای شما انجام دهد، این کار بسیار با اهمیت است. نشان قوچ به کسی اشاره دارد که صبحانه را به رختخواب شما می‌آورد، دسته گل بزرگی را به محل کارتان می‌فرستد و به یکباره، فقط به این دلیل که می‌خواهد، یادداشت‌های عاشقانه دست‌نویس به شما می‌دهد. البته، او با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و اگر قلب طلایی‌اش نبود، فقط تعداد کمی از خانم ها حاضر می‌شدند تا با سختی‌های مواجهه با مرد متولد فروردین کنار بیایند.

بودن با مرد متولد فروردین مانند داشتن چشمه جوانی خودتان است. شور و شوق کودکانه‌اش وعده ماجراجویی‌های بسیاری را می‌دهد، تمایل او برای خوشحال کردن شما دوست‌داشتنی و بامزه است و با هم قطعاً خاطرات شگفت‌انگیزی خواهید ساخت! شخصیت مرد متولد فروردین در واقع نمایشی از مردانگی خام است. نیروهای شعله‌ور و اساسی که بر فروردین حکم‌فرمایی می‌کنند، فردی بسیار پرخاشگر و حتی ناسازگار می‌سازند. به همین دلیل، مردان متولد فروردین سخت به کنترل در می‌آیند و اغلب از فقدان خودداری رنج می‌برند.

طالع بینی مرد متولد فروردین

شخصیت و سبک زندگی مرد متولد فروردین

مرد متولد برج حمل ترکیبی از جنگجوی بی‌باک و پسر نافرمان است. برج حمل یکی از ساده‌ترین نشانه‌ها برای درک است. این افراد اهل عمل، برون‌گرا و قاطع هستند. آنها می‌خواهند رئیس، شکارچی و محرک باشند و کنترل کارها را در دست داشته باشند. معمولاً، آنها اعتماد به نفس بالا دارند و پرشور، جسور، بی‌پروا و مستقل هستند.

این مرد به‌خصوص مردانه و جوانمرد است و با کودک درون خود ارتباط دارد. این ویژگی در دو جنبه خوب و بد خود را نشان می‌دهد؛ از یک سو به نظر مراقب و ماجراجو می‌آید و از سوی دیگر، اگر به راه خود نرسد یا نادیده گرفته شود، ممکن است بسیار عبوس و دلخور شود. مرد متولد فروردین به نظر بسیار رقابتی می‌آید، اما همچنان حسن نیت و جوانمردی دارد، برخلاف برخی افراد دیگر، او می‌خواهد برای خودش پیروز شود؛ به دنیا ثابت کند که می‌تواند هر کاری را انجام دهد و به فریب و تقلب علاقه‌ای ندارد. از اینکه کسی بر او مسلط شود یا احساس اسارت کند متنفر است.

مردان متولد برج حمل گاهی اوقات ممکن است مغرور، بی‌ادب، مسلط، صریح، بی‌پرده و بی‌صبر به نظر برسند؛ ساده، بی‌پروا، خشن و زودرنج. آن‌ها هرگز از امتحان کردن شانس خود نمی‌ترسند. او کسی است که زندگی را به طور کامل زندگی می‌کند. مرد فروردینی مردی بلندپرواز و سخت‌کوش است که معمولاً درآمد خوبی کسب می‌کند، اما احتمالاً بهترین شخص در پس‌انداز کردن پولی که به دست می‌آورد نیست و زمانی که آن را به دست می‌آورد، سریع هم خرج می‌کند. او بیشتر به غرایز خود عمل می‌کند و به ندرت از عقل خود استفاده می‌کند، هر چقدر هم که باهوش باشد، ممکن است مثل یک وحشی به نظر برسد. با این حال، او یک طرف نرم هم دارد. او نشان خواهد داد که چقدر اهمیت می‌دهد اگر کسی که دوستش دارد به کمک و حمایت او نیاز داشته باشد. وقتی احساس می‌کند زحماتش قدردانی و جبران می‌شود، مثل یک خرس مهربان به نظر می‌رسد. مرد متولد برج حمل ممکن است از ملایم بودن خود شرمنده باشد، اما وقتی اعتماد می‌کند و علاقه‌مند می‌شود، نمی‌تواند جلوی خودش زا بگیرد. پشت این رفتار، طبیعت گرمی از این مرد وجود دارد، چیزی که باید با گذشت زمان کشف شود و با نزدیک شدن به او با مهربانی زیادی قابل دسترسی است، اما ممکن است بد رفتار کند.

خطر رابطه با یک فرد متولد فروردین، بیش از حد سلطه‌جو و مخالفت‌گر بودن است. آن‌ها باید به طور فعال میل خود به جنگیدن و برنده شدن را کنترل کنند. دقیق‌تر بگوییم، زمانی که با کسی که دوستش دارند مبارزه می‌کنند، باید یاد بگیرند چطور باختن را بپذیرند. ممکن است مانند جمله‌ای از سون تزو به نظر برسد، اما آن‌ها باید هنر ‘برنده شدن با به نظر شکست‌خورده آمدن’ در عشق را یاد بگیرند.

با یک مرد متولد فروردین، بحث و جدل عادی است، بنابراین اگر این بحث‌ها به اتفاقات روزمره تبدیل شوند، بیش از حد ناراحت نشوید. تعریف یک شب خوب برای متولدین فروردین، مناظره‌های شورانگیز و رو در رو شدن در بارها درباره مورد موضوعات خسته‌کننده یا بسیار فرهیخته است. در هر نزاعی با یک مرد متولد فروردین، کار سختی خواهید داشت تا کلمه آخر را بگویید، پس بهترین راه این است که از ابتدا موافقت کنید که موافق نیستید!

خصوصیات مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین در عشق و رابطه

عشق برای مرد متولد فروردین پرشور و بازیگوش، در مورد فتح است. تحت حکم مریخ، خدای جنگ، او عشق را مانند یک نبرد تلقی می‌کند، و مرد متولد فروردین معمولاً مانند بیشتر جنگ‌هایی که انتخاب می‌کند برای جنگیدن، پیروز می‌شود. لبخند کشنده، تعریف و تمجیدهای فریبنده و هاله‌ای جذاب که او را احاطه کرده، سلاح‌های انتخابی او هستند.

او به عشق ایده‌آل و داشتن دوست دختر فوق‌العاده اعتقاد دارد و منتظر می‌ماند تا او را پیدا کند. وقتی با همسر ایده‌آل خود ملاقات می‌کند، بلافاصله عاشق می‌شود و مهم نیست که آن شخص چقدر دست‌نیافتنی باشد، او جواب رد را قبول نمی‌کند. آنچه که مرد حمل را به هیجان می‌آورد، تعقیب و گریز است و هیچ مانعی برای او غیرقابل پشت‌سر گذاشتن نیست. در واقع، هرچه آزمایش سخت‌تر باشد، بیشتر بینی‌اش به هیجان باز می‌شود. بهترین پیروزی‌ها برای او از روی رقیبی است که دست‌کم به اندازه او یا بهتر از او مجهز باشد.

اگر پسری متولد فروردین دوست پسر شما باشد، در اتاق خواب منتظر آتش‌بازی باشید! او عاشقی حساس و پرشور با میل جنسی بالا است. بودن با یک مرد متولد برج حمل یک تجربه کاملاً خاص است. شهوت‌انگیز و بی‌پروا، شما را به قله‌های جدیدی از شهوت خواهد برد. فقط مطمئن شوید که هر دوی شما می‌توانید اولین برخورد پرشور با آتش را تحمل کنید. شور و اشتیاق یک مرد متولد برج حمل، در حالی که درخشان است، می‌تواند خیلی زود، خیلی زیاد بسوزد و پس از مدتی بسیار کوتاه به خاکستر تبدیل شود. چالش واقعی، حفظ این مرد پرشور و سرکش متولد برج حمل است. البته جلب توجه او خیلی هم دشوار نیست.

شریک‌های ایده‌آل برای مرد متولد برج حمل به اندازه خود او سلطه‌گر و جنگجو هستند، با شعله‌های خودشان می‌جنگند، و به اندازه کافی شجاع هستند که در برابر او بایستند. او همچنین به کسی نیاز دارد که بتواند حساسیت درونی‌اش را قدر بداند و در تمام پروژه‌های جدیدی که شروع می‌کند به او کمک کند. مرد متولد فروردین ازدواج و قسم‌هایش را جدی می‌گیرد، از دشواری‌ها و مشکلات عبور می‌کند و همسری وفادار و متعهد خواهد بود.

شما خواهید فهمید که او چه زمانی عاشق می‌شود. در این وضعیت، دو حالت متضاد از رفتار او وجود دارد. او نیاز خواهد دارد برای عشق، برای قلب کسی که دوست دارد بجنگد، مانند یک فاتح و جنگجو و برای این هدف از هیچ چیزی دست برنخواهد داشت. این بدان معناست که در کوشش‌هایش برای جلب توجه فرد مورد علاقه‌اش، او پیگیر و تکراری خواهد بود. طرف دیگر، مرد تنهای متولدین برج حمل از درک افکار خودش ناتوان است. این موضوع می‌تواند او را غیرمتعلق نشان دهد، انگار که توانایی برقراری ارتباط را از دست داده ، یا قادر به نشان دادن احساساتش نمی‌باشد. به هر حال، اعمال او بسیار واضح خواهند بود و حتی اگر خیلی خوب او را نشناسید، نشانه‌ها را از دست نخواهید داد.

او معمولاً با برج‌های اسد (مرداد)، دوقلوها (خرداد)، قوس (آذر) و دلو (بهمن) سازگار ترین است.

مرد متولد فروردین، که یک رهبر طبیعی است، به چالش‌های ماجراجویانه جدید علاقه‌مند است و دوست دارد رهبری کند تا راهنمایی دریافت کند. شخصیت‌های قوی مردان متولد برج حمل آنها را به افرادی مستقل و پیش‌رو تبدیل کرده است که به راحتی میز کار خود را با محیط بیرون عوض می‌کنند. مرد متولد برج حمل را می‌توان در یکی از این شغل‌ها با بی‌میلی به کارهای روتین یافت: دکتر، دندانپزشک، وکیل، کارگزار بورس، یا ورزشکار حرفه‌ای.

مرد برج حمل هم شور و هم روحیه ماجراجویانه دارد، که او را به یک کارآفرین عالی تبدیل می‌کند. کاری نیست که مرد متولد برج حمل نتواند انجام دهد. او همیشه آماده است که با اشتیاقی که چه در زمینه شخصی و چه فنی دارد، با هر چیزی روبرو شود. او از حل مشکلات جدید بسیار هیجان‌زده خواهد شد. او صبورترین فرد نیست، پس از پروژه‌هایی که خیلی آهسته پیش می‌روند خسته می‌شود. گاهی اوقات او را بیش از حد جاه‌طلب می‌دانند.

مرد متولد برج حمل قطعاً برای پادشاهی زاده شده است. خصوصیات مثبت، هیجان او و توانایی‌اش در ارائه مشاوره، او را فرمانده‌ای خوب می‌سازد. او در مشاغلی که هر روز چیز جدیدی ارائه می‌دهند مانند وکالت، پزشکی، آتش‌نشانی، بازرگانی بورس، کارآفرینی، یا ورزشکاری برجسته خواهد بود، زیرا دوست ندارد کارهایی که انجام می‌دهد تکراری باشد. طبیعت تکانشی او باعث می‌شود مرد متولد برج حمل هر چیزی که بخواهد را بخرد. این به این معنا نیست که او در سرمایه‌گذاری‌ها احتیاط نمی‌کند.

مرد متولد برج حمل، توانایی خدای جنگ در طراحی و شکل‌دهی یک استراتژی سریع حمله را به ارث برده است. برج حمل همیشه آماده پذیرش چالش است، چه در کسب‌وکار، جنگ یا عشق. او در هر جنبه‌ای از زندگی‌اش بسیار رقابتی است. همان‌قدر که دوست دارد با دیگران بازی کند، بازی کردن با خودش را نیز دوست دارد. شغل او معیاری از دستاوردهاست، به‌ویژه آنهایی که او برای اولین بار در کسب‌وکار یا صنعت خود به دست می‌آورد. وقتی پای علاقه عشقی به میان می‌آید، برج حمل به جذاب‌ترین شریک جلب می‌شود. او عاشق رقابت برای برنده شدن معشوقه‌اش است، زیرا اعتماد به نفس دارد که پیروز خواهد بود.

سازگاری مرد متولد برج حمل با سایر برج‌ها

مرد متولد فروردین معمولاً ترجیح می‌دهد با زنان زنانه و ‘دخترانه’، ترجیحاً هوشمند اما ساده، و از دیدگاه خودش، بیش از حد طمعکار یا مدیریت‌گر نباشند، ارتباط برقرار کند. اگر خود را در جذابیت و جادوی بی‌پروای برج حمل گرفتار می‌یابید، طبیعی است که بپرسید آیا شما با برج حمل همخوانی دارید یا خیر. نشانه‌های آتشین سازگار با برج حمل، یعنی برج‌های قوس (آذر)، اسد (مرداد) و حمل (فروردین)، هنگام بررسی بهترین انطباق‌های عاشقانه با حمل را دارند. با این حال، بهترین انطباق‌های عاشقانه بلندمدت معمولاً با نشانه‌های هوایی مکمل، یعنی دوپیکر (خرداد)، میزان (مهر) و دلو (بهمن) است.

نشانه‌های خورشیدی نقطه خوبی برای شروع هستند، اما طالع‌بینی روابط پیچیده است و ممکن است نیاز باشد که شما موقعیت‌های سیاره‌ای دیگر را در تاریخ، زمان و مکان تولد او اندازه‌گیری کنید و سپس نقشه تولد او را با نقشه تولد خودتان مقایسه کنید تا ببینید آیا واقعاً با یک مرد حمل، همخوانی دارید یا خیر.

نقاط قوت و ضعف مرد فروردینی

هر سکه‌ای دو رو دارد. این بخش از مقاله به طور خاص به بحث در مورد جنبه‌های مثبت و منفی شخصیت مرد فروردینی می پردازد. این به شما کمک می‌کند تا آنها را بهتر درک کنید. شخصیت مردانه مرد فروردینی تقریباً نمونه‌ای از نماد مردانگی خام است. نیروهای آتشین و اصلی که بر حمل حکمرانی می‌کنند، او را به سمت یک فرد بسیار پرخاشگر می‌برند. به همین دلیل است که تغییر برای مردان حمل دشوار است و اغلب فاقد خودداری می‌باشند.

نقاط قوت: شجاع، قدرتمند، مستقیم، مستقل، بی‌گناه، مطمئن، ترسناک، سرسخت

مرد فروردینی آماده است تا ریسک کند و به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشد. هیچکس نمی‌تواند او را از رسیدن به رویاهایشان باز دارد. آنها تحت تأثیر دیگران قرار نمی‌گیرند. خلاقیت، توانایی آنهاست و مهم نیست که چیزهای جدید را امتحان کنند. مرد فروردینی دوست خوبی است و در صورت نیاز از شما محافظت می‌کند.او ماجراجو، جسور و پرانرژی است و به استقلال و خودمختاری علاقه دارد. بی‌عدالتی و نژادپرستی راه آنها نیست، آنها رئیس هستند. امتحان کردن چیزهای جدید برایشان مهم نیست. آنها عاشقانه دوست دارند، مراقبت می‌کنند و محبت نشان می‌دهند. آنها مطمئن، فصیح و قابل اعتماد هستند. حتی اگر تمام دنیا علیه شما باشد، می‌توانید به آنها تکیه کنید، چرا که پیش روی شما ایستاده‌اند. آنها عشق را بروز می‌دهند و منتظر دریافت عشق هستند.

اگر به برج حمل نگاه کنید، آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید تعقیب کردن است. حمل خود تعقیب است، اما ترجیح می‌دهد شکارچی باشد. او دوست دارد تعقیب کند و در هر مرحله‌ای از تعقیب، به‌ویژه قدم‌های اولیه، بسیار ماهر است. وقت بگذارید و خیلی سریع درگیر نشوید چرا که وقتی با شما همراه شود، لذت تمام خواهد شد. هر چقدر بیشتر برای جلب توجه شما تلاش کند، پیروزی‌اش بزرگ‌تر است. او در نهایت شماره یک است و فکر می‌کند که شایسته بهترین‌ها است.

نقاط ضعف: خشونت‌آمیز، خودمحور، بی‌رحم، ناسازگار، خودخواه، پرسروصدا، کنترل‌گر، ناسالم.

در حالی که یک مرد متولد فروردین ممکن است گاهی اوقات رابطه پیچیده‌ای را ایجاد کند، ولی این نشانه زودیاک در سطح شخصی پیچیده نیست. ترکیب بنیادین سه‌گانه و عنصر آتش برج حمل هر دو انرژی‌های مستقیم و پیشرو هستند. حمل یک سرباز و رهبر است و دوست دارد که افرادی با روحیات متضاد روابط او را به چالش می‌کشند.

در توجه و مراقبت از این شخص خاص باید مطمئن باشید که نمایش‌های فیزیکی خود را با کلمات صادقانه بیارایید. همه باید این کلمات محبت آمیز را بشنوند، اما فروردینی ها بیشتر از سایر افراد به آن‌ نیاز دارند. درباره‌ی بلندی صدایتان پر سر و صدا نباشید. مطمئن شوید که صادق هستید، زیرا حمل رادار دوگانگی یاب قوی دارد.

حمل اولین متولد از زودیاک است که به حق تولد خود زندگی می‌کند. این به این دلیل است که او واقعاً می‌خواهد در زندگی‌اش شماره یک باشد. اگر احساس کند که او شماره یک شما نیست، مجبور خواهد بود شخص دیگری را پیدا کند که به او وضعیت شماره یک را بدهد. آنچه که او می‌خواهد، تنها تأیید است. فروردینی ها فاقد دیپلماسی هستند و نمی‌خواهند دیگران به آن‌ها مشورت دهند. آن‌ها نمی‌توانند ذهن خود را تغییر دهند زیرا باور دارند که حق با آن‌هاست. آن‌ها می‌توانند سرسخت، مستقل و قدرتمند باشند و نسبت به احساسات دیگران بی‌توجهی کنند. آن‌ها عصبی، کج‌خلق و خواستار هستند.

 مرد متولد فروردین در عشق و رابطه

مردان مشهور ماه فروردین

مردمان متولد فروردین خود را رهبر می‌دانند. اگرچه واقعاً آنها رهبر هستند، اما حقیقت این است که آنها با عمل کردن رهبری می‌کنند، نه با آماده‌سازی یا فرآیندهای فکری. این، بسته به شرایط، می‌تواند خوب یا بد باشد. بدون شک آنها نامتقدم‌ترین نشانه هستند و بیشترین احتمال را دارند که بعداً از کارهایشان پشیمان شوند. آنها همچنان نیاز به تلاش زیادی برای درک افکار و نیازهای دیگران دارند، چرا که این کار به طور طبیعی برایشان رخ نمی‌دهد. اگر شما از آن دسته افراد حساس هستید، پس باید بگوییم که ممکن است گاهی اوقات احساسات شما آسیب کنید، هرچند که قطعاً این کار عمدی نخواهد بود.

آقای آهنین ما، یعنی رابرت داونی جونیور، متولد برج حمل است. پل راد، جکی چان، ست روگن و جیمز فرانکو نیز از دیگر نام‌های شناخته شده هستند.

پرسش‌های متداول

چه هدیه‌ای برای مرد متولد فروردین مناسب است؟

مردان متولد برج حمل افرادی عمل‌گرا هستند. معمولاً از هدایای شاد و سرگرم‌کننده بیشتر لذت می‌برند تا هدایای کاربردی. چیزهایی که بتوانند با آن‌ها بازی کنند یا در یک فعالیت از آن استفاده کنند، همواره انتخاب خوبی هستند.

سازگاری برج اسد (مرداد) و حمل چگونه است؟

مشترکاً، مرد و زن متولد برج حمل و برج اسد شور و شوق زیادی به زندگی دارند. به عنوان یک زوج، آنها مهربان، وفادار، دارای قلبی بزرگ، پرشور و خودنما هستند. زندگی مشترکشان پر خواهد بود از شب‌های شاد در بیرون از خانه، دورهمی‌های زیاد و جشن‌ها با دوستان.

میزان سازگاری متولدین فروردین با یکدیگر چقدر است؟

دو نفر متولد فروردین قطعاً از تعقیب و چالشی که برای یکدیگر ایجاد می‌کنند لذت می‌برند، اما هر دو فاقد پیگیری هستند، که می‌تواند منجر به رابطه‌ای شود که برای مدت کوتاهی که ادامه دارد لذت‌بخش است تا اینکه یک تعهد مادام العمر باشد. مشکل اصلی در اتحاد دو فرد متولد برج حمل این است که هر دو فرد خودمحور، خودخواه و مستقل اند، به راحتی کسل می‌شوند و سریع به سمت چیزهای جدید حرکت می‌کنند. که قطعاً برای ازدواج خوب نیست.

نقطه ضعف های مرد متولد فروردین چیست؟

متولدین فروردین مانند برج اسد و قوس به نشانه‌های آتشین تعلق دارند. به همین دلیل، این افراد بیش از حد فعال هستند و همیشه در جستجوی انجام کاری هستند. نداشتن صبر، تغییرات خلقی، گرایش به از دست دادن سریع خویشتن‌داری، بی‌پروایی، پرخاشگری از نقطه ضعف های فروردینی ها است.

نقطه
Logo