طالع بینی زن متولد فروردین (حمل)

نام نمادحمل (aries)
شماره شانس۹,۸,۶
رنگ شانسآبی، فیروزه‌ای
روز شانسجمعه و سه‌شنبه و شنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و اسد(مرداد) و قوس(آذر) و دلو(بهمن)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و سرطان(تیر) و سنبله(شهریور) و عقرب(آبان) و جدی(دی) و حوت(اسفند)

شخصیت کلی متولدین فروردین (با نماد حمل)

متولدین فروردین تحت حکمرانی مریخ هستند که نشان دهنده مسیری شجاعانه و سرشار از روحیه در زندگی است. فردی که زیر نشانه برج حمل متولد شده، عشق به هنر و زیبایی دارد. بومیان برج حمل به تفکر مستقل اعتقاد دارند، آن‌ها نظرات خودشان را در مورد درست و غلط دارند. آن‌ها ترجیح می‌دهند مسیر متفاوت خودشان را پیدا کنند و دارای ویژگی رهبری قوی هستند. متولدین حمل از طبیعت برون‌گرا برخوردارند و به انجام عمل بیشتر از حرف اعتقاد دارند. با تمام این آتش در وجودشان، طبیعت بی‌صبری وجود دارد و اگر بی‌توجه باشد، این بی‌صبری می‌تواند به خشم و پرخاشگری تبدیل شود. متولدین فروردین گاهی اوقات بسیار غیرقابل پیش‌بینی و دارای ذهن نامنظم هستند. شخصیت آن‌ها گاهی بدون اینکه خودشان بدانند موجب می‌شود که برای دیگران سخت باشد که با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

افراد متولد ماه فروردین به جنبه‌های مثبت خود بسیار خوش‌بین هستند، در عین حال بسیار ساده‌لوح و با اعتماد به نفس‌اند. آنها نسبت به عزیزانشان بسیار مالکانه رفتار می‌کنند و مستعد حسادت هستند. اگر رها شوند، برای مدتی آسیب می‌بینند، سپس فراموش می‌کنند و دوباره اعتماد می‌کنند. متولدین فروردین به دنبال پیروی از انگیزه‌ها و غریزه‌های خود هستند. آنها عشق به شناخته شدن و قدردانی از کارهایی که انجام می‌دهند دارند. قطعا دوست ندارند نادیده گرفته شوند. زن متولد فروردین تمایل دارد در رابطه حاکمیت داشته باشد. به همین ترتیب، مرد متولد فروردین بی‌پروا و اعتماد به نفس کامل نسبت به تصمیمات خود دارد.

زن متولد ماه فروردین

زن متولد فروردین یک زن آلفا است. او به طور طبیعی یک رهبر است. زنی که تولدش بین ۲۱ مارس و ۱۹ آوریل است، زنی از برج حمل است، پرشور، خلاق، مستقل و باهوش.

طالع‌بینی برج‌های زودیاک می‌تواند راهنمای شما برای درک خصوصیات و شخصیت یک شخص باشد. ضرب‌المثل کهنی می‌گوید زنان دشوار با فهم هستند، که در واقع این‌طور نیست. همه‌ی ما دارای ویژگی‌هایی هستیم که ما را متفاوت می‌سازد. زنان به طور کلی موجوداتی هستند که هم نرم‌دل و هم اسرارآمیزند. شاید او مادر، خواهر، معشوقه یا دوست شما باشد. اما نمی‌تواند هیجان‌انگیز باشد که بدانید او چه چیزهایی را دوست دارد و چه چیزهایی را نه، تا بتوانید او را بهتر بشناسید و رابطه‌ای شگفت‌انگیز داشته باشید؟ درک زنان با کمک طالع‌بینی برج‌های زودیاک و پشت پرده‌ی آن می‌تواند به شما کمک کند تا نسبت به آن‌ها و شیوه‌ی زندگی‌شان دقیق‌تر باشید. با این دیدگاه می‌توانید روابط معنادارتری با آن‌ها بسازید.

در طالع‌بینی، گفته می‌شود زن متولد فروردین ویژگی‌های زیر را داراست. جهان او همواره در حرکت است. اگر چالش جدیدی وجود داشته باشد، با تمام قدرت به مواجهه با آن می‌پردازد. برای رسیدن به اهداف خود، اغلب ضروری است که باهوش باشد، اما نترسید، او به اندازه‌ای مغز دارد که استفاده کند. زن متولد برج حمل در هر تلاشی کاملاً بازدهی دارد و شکست را تحمل نمی‌کند.

فروردین با نماد آتش، یک برج اصلی و اولین نشانه از دایره‌البروج است، مطمئن باشید که رابطه ای مشتعل و پرشور با زن متولد برج حمل دارید. او پر انرژی و بی‌پروا است و دوست دارد شخصیت مستقل خود را داشته باشد، او قدرت شخصیت دارد. اشتیاق او به زندگی بی‌پایان است؛ همیشه به دنبال تفریح است. نشانه‌های آتشی گاهی اوقات هنگامی که سعی در سوزاندن شمع از هر دو سر دارند، خاموش می‌شوند. به همین دلیل، برای آن‌ها بهتر است گاهی اوقات استراحتی داشته باشند تا دوباره جمع و جور و احیا شوند.

زنان تحت سیطره نشانه برج حمل دارای ویژگی‌های شخصیتی زیباشناختی هستند. مشخصه بارز آن‌ها حس کامل سبک و سیاق است. از شخصیت یک زن برج حمل طبع و زیبایی می‌بارد. با این حال، در میان این همه پیچیدگی، همچنان در دلشان جوان می‌مانند. در حالی که مستقل و خودکفا هستند، گاهی نیز به طور شگفت‌انگیزی ساده‌لوح و مطمئن به نظر می‌رسند. این شفافیت گاهی اوقات منجر به فریب می‌شود، اما زن برج حمل به راحتی به حالت اول برمی‌گردد.

یک زن فروردینی دوستانه است و دوستان غیررسمی زیادی دارد، اما زندگی‌اش بیش از حد پرمشغله است تا کسی بتواند قسمت زیادی از وقتش را با او بگذراند. این کمی تنهاست که معمولاً فقط تعداد اندکی دوست نزدیک و خودجوش دارد که همانند او پرجنب‌وجوش و مایل به شرکت در ماجراجویی‌هایش هستند.

این قوچ پشمالو باعث شور و نشاط مهمانی شده و داشتنش به عنوان همراه، جای خوشحالی دارد چون بازیگوش است و به این خاطر مورد تقدیر قرار می‌گیرد. نیازی به ترس از بی‌خرد به نظر رسیدن ندارد و از انعکاس این موضوع هم واهمه‌ای ندارند، اما مراقب باشید از مرکز توجه بودن دورتان نکنند یا پشت سرتان حرفی نزنند (حتی اگر حرفی خوب یا بی‌طرفانه باشد). بانوی فروردین دوست دارد کنترل اینکه چگونه دیده می‌شود را در دست داشته باشد و گاهی از نداشتن کنترل بر تصویر خودش به شدت ناراحت می‌شود.

طالع بینی زن متولد فروردین

شغل و سبک زندگی زن متولد فروردین

به عنوان یک نشانه آتشین، زن متولد فروردین ذاتاً بسیار مصمم است. او همیشه به دنبال بالا رفتن است. متولد فروردین صرف‌نظر از شغلش باید از جایگاه خود و نحوه تناسب آن با زندگی‌اش اطمینان داشته باشد. برای متولد فروردین، حس اینکه در قله است مهم است. زنان متولد فروردین بسیار طبیعی و بی‌آلایش هستند. برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ، به تلاش کمی نیاز دارند. زن متولد فروردین به خرج کردن علاقه‌مند است. او به صورت برنامه‌ریزی نشده خرید می‌کند، اگر چیزی را ببیند و دوست داشته باشد، حتما می‌خرد. از شما هم تشکر می‌کند، چون تمایل بی‌پایانی دارد تا خواسته‌هایش را ارضا کند. اهداف یا مقاصد او اغلب واضح نیستند. با این حال، او سخت کار می‌کند تا در جامعه از مقام خوبی برخوردار شود یا به راحتی از تمام امکانات مادی بهره‌مند شود. اقلام لوکس بسیار برای او جذاب هستند و لذت می‌برد. زن متولد فروردین همچنین فردی مزاجی است؛ کارهایی که دوست دارد را انجام می‌دهد اما حتی کارهای مهم را هم زمانی که حال و حوصله ندارد نادیده می‌گیرد.

احساسات باعث می‌شود یک زن متولد فروردین توجه‌اش را از کارهای دیگر دور کند. زن متولد فروردین همیشه در حرکت است و اطرافش را افرادی احاطه کرده‌اند که می‌دانند چگونه زندگی کنند. طبیعت کاریزماتیک او باعث جذب بسیاری از افراد به سمتش می‌شود، او واقعاً شیک است. با زن فروردینی خودتان را برای یک ماجراجویی بی‌پایان آماده کنید . اگر می‌خواهید با او ارتباط برقرار کنید، همیشه در حال حرکت باشید!

او به دنبال یک حرفه سخت خواهد گشت تا بتواند با آن کار کند یا خودش یک تیم را با استفاده از این نشان آتشین رهبری کند. به او آزادی تصمیم‌گیری دادن بهترین کار برایش خواهد بود و او نیز از شنیده شدن دیدگاه‌هایش خوشحال می‌شود.

سازگاری زن متولد فروردین با دیگر نشانه‌ها

هنگام بررسی بهترین انطباق‌های عاشقانه برای یک زن متولد فروردین، سازگاری با دیگر نشانه‌های آتشین مانند قوس (آذر)، اسد (مرداد) و فروردین بیشترین هماهنگی را با زن فروردین دارند. نشانه‌های هوایی مکمل مانند جوزا (خرداد)، میزان (مهر) و دلو (بهمن) بهترین انطباق‌های عاشقانه‌ی بلندمدت هستند. زندگی متاهلی او می‌تواند پر از رضایت و هماهنگی باشد اگر او با فردی که نشانه‌ی زودیاک او سرطان (تیر)، اسد (مرداد) یا قوس (آذر) است ازدواج کند.

جذابیت یک فروردینی به خوش‌بینی او است. حتی یک فروردینی که خجالتی به نظر می‌رسد، دارای اعتماد به نفس درونی است. او تقریباً مطمئن است که می‌تواند شما را به دست آورد و دارای هاله‌ای تقریباً بی‌گناه است که می‌تواند بسیار جذاب باشد. “بی‌گناه” احتمالاً کلمه‌ای نیست که شما به طور کلی برای توصیف او استفاده کنید، اما خوش‌بینی و شور و شوق او شخصیتی را منعکس می‌کند که مقاومت برابرش می‌تواند دشوار باشد، به طور جذابی ساده، صادق و بی‌پیرایه. یک فروردینی به ندرت ممکن است فردی مستاصل یا نیازمند به نظر برسد.

 شغل و سبک زندگی زن متولد فروردین

زن فروردین در عشق

زن متولد فروردین نه تنها در حرفه خود بلکه در زندگی شخصی‌اش نیز به دنبال بزرگی و عظمت است و باید برای رسیدن به شریک ایده‌آلش با صبر و شکیبایی منتظر بماند. زن متولد فروردین در زندگی و عشق، بی‌باک و پر از اعتماد به نفس است. هنگامی که شما راهتان را به قلب او باز کنید، او مشکلی در بیان احساساتش به شما نخواهد داشت. هرچند مطمئن باشید، وقتی او را برای خود دارید، دوست دارد مورد عشق و تحسین قرار گیرد. با نشانه‌های عشق می‌توانید به او ثابت کنید که چقدر مورد تمایل و نیاز است. به خاطر داشته باشید که تعادل، کلید این موضوع است. هرچند که زن متولد فروردین نیاز به مردی قوی دارد که بتواند در برابر او مقاومت کند، اما هیچ تحملی نسبت به کسی که بخواهد او را تحت سلطه خود درآورد یا محدودش کند، ندارد. شما باید به آزادی او علاقه نشان دهید و به آن احترام بگذارید.

برج حمل اولین نشانه از دایره البروج، نشانی از بهار و آغاز زندگی نو است. به افرادی که در این ماه متولد شده‌اند، عنوان پیشگام داده می‌شود. فردی که همیشه ایده‌هایی تازه و نیرویی قادر به انجام دادن آن دارد، همین زن روشن و شجاع است. به همین دلیل است که دنیا شاهد زنان مشهور افسانه‌ای برج حمل است که با روحیه جنگجویانه‌شان موج‌هایی از تغییر را به دنیا می‌آورند.

زنان مشهور برج حمل عبارتند از: لیدی گاگا، اما واتسون، کانگانا رانوت، ویکتوریا بکهام، سارا جسیکا پارکر، ماریا کری، میسی ویلیامز، کریستن استوارت، کیرا نایتلی

سوالات متداول

چگونه می‌توانم بفهمم که نشان ماه تولد خودم را پیدا کنم؟

شما می توانید با استفاده از تاریخ دقیق تولد خودتان، نشانه ماه تولد خود را پیدا کنید. برای مشاهده حیوان سال تولد به صفحه ابزار محاسبه سن و طالع بینی نقطه مراجعه کنید.

نشانه زودیاک چگونه بر شخص تاثیر می‌گذارد؟

هر نشانه زودیاک طی قرون، یک رابطه ویژه با افسانه‌ها، حیوانات و رنگ‌ها، همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد خود برقرار کرده است. هر نشانه با نگرشی فردی به زندگی، به همراه نقاط قوت پر انرژی و نقاط ضعف ناامیدکننده مشخص می‌شود.

کدام نشانه کاملاً مخالف فروردین است؟

متولد ماه مهر (میزان) بیشترین تناقض را با متولد ماه فروردین دارند.

آیا افرادی که در یک ماه متولد شده‌اند از لحاظ طبیعت یکسان هستند؟

افرادی که زیر یک نشانه خورشیدی متولد می‌شوند دارای طبیعت مشابهی هستند، اما ممکن است به طور کامل یکسان نباشند زیرا نشانه ماه آن‌ها متفاوت است.

نشانه همزاد برج حمل چیست؟

برج حمل (فروردین) و ثور (اردیبهشت) بهترین همزادها هستند. شعار آن‌ها خشنودی خالص است.

نقطه
Logo