طالع بینی مرد متولد اردیبهشت (ثور)

نام نمادثور (taurus)
شماره شانس۱,۹
رنگ شانسصورتی نیلوفری
روز شانسجمعه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاسرطان(تیر) و سنبله(شهریور) و جدی(دی) و حوت(اسفند)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و اسد(مرداد) و میزان(مهر) و قوس(آذر) و دلو(بهمن) و حمل(فروردین)

شخصیت کلی متولدین اردیبهشت (با نماد ثور)

گاو نر نماد برج ثور است و همراه با آن شخصیتی قوی، پایدار و پر از پیش‌داوری می‌آید. ثور دومین نشانه از دایره‌البروج است. این افراد آرام و ملایم هستند، اما خودشان را می‌شناسند. آنها عاشق پول، ثروت و مقام هستند. معمولاً در امور تجاری موفق عمل می‌کنند. ویژگی برجسته این افراد، طبیعتی سختگیر و مقاوم است که تغییر آن دشوار است. آنها دوست ندارند روال عادی‌شان دستخوش تغییر شود.

اردیبهشتی ها دوست دارند به عنوان کسانی شناخته شوند که هر چیزی را که می‌خواهند به دست می‌آورند و همچنین از احاطه شدن با چیزهای خوشایند و آرام‌بخش لذت می‌برند. آن‌ها ذاتاً بسیار درون‌گرا و بی‌نهایت وفادار هستند. این افراد کسانی هستند که وقتی به آن‌ها نیاز دارید، می‌توانید روی حضورشان حساب کنید. امنیت و تعهد عاطفی برای آن‌ها از اولویت‌های بالقوه است.اردیبهشتی ها ممکن است تمایلی به فراهم کردن آزادی برای شریک زندگی‌شان نداشته باشند. آن‌ها همچنین ممکن است یک تمایل ظریف به نمایش و خودنمایی داشته باشند. آن‌ها به راحتی درگیر عادت‌های بد می‌شوند و گاهی می‌توانند خودپسند و تنبل باشند. آن‌ها سازنده، بنیان‌گذار و سرمایه‌گذار هستند. اردیبهشتی ها حس وظیفه‌شناسی، مسئولیت‌پذیری و قابلیت اطمینان دارند.

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت

افرادی که تولدشان بین بیستم آوریل تا بیستم مه است، طالع‌شان ثور است. از میان دوازده نشانه اخترشناسی، ثور دومین است و با صورت فلکی گاو نمایش داده می‌شود. ثور نشانه‌ای از عناصر چهارگانه زودیاک و متعلق به عنصر خاک است. ویژگی‌های مردان ثور بسیار شبیه به نماد این نشانه زودیاک یعنی گاو است. طالع‌بینان معتقدند که مردان متولد ثور باهوش، قابل اعتماد، سخت‌کوش، متعهد و لجباز هستند، همانند گاوی که آن‌ها را نمایش می‌دهد.

مردان ثور که صبور، مهربان، گرم‌ و استوار هستند، آرامش و قدرت دارند و در تمام لذت‌های بیان‌شده زندگی شادمانی می‌کنند. باید قدر ویژگی‌های مرد ثور را دانست. آن‌ها طبیعتی ساده، آرام و ملایم دارند و با زمین ارتباط ویژه‌ای دارند. مرد ثور در حال حاضر زندگی می‌کند و با پافشاری به راه خود ادامه می‌دهد، به کار خود می‌پردازد و سخت کار می‌کند تا به موفقیت و مقام برسد. امنیت مالی برای او بسیار مهم است و بزرگ‌ترین لذت زندگی‌اش این است که به آرامی از ثمرات زحمات خود لذت ببرد.

همیشه به نظر می‌رسد که همه چیز را در کنترل دارند، شغل، خانه، ماشین، این ویژگی بارز مردان متولد برج ثور است. آن‌ها بسیار بر روی ساختن زندگی که می‌خواهند متمرکز هستند، که معمولاً چیزی امن و پایدار است. او باور دارد که بهترین راه برای کسب درآمد از طریق کار سخت و پیشرفت تدریجی است. ترجیح می‌دهد به جای ریسک کردن، به یک روال کاری موثر پایبند باشد.

مردان متولد برج ثور می‌توانند مانند نیرویی آرام به نظر برسند، یکی از نشانه‌های زمینی، در حالی که دنیای اطرافشان در آشوب است. این به این دلیل است که این مردان به تصویر بزرگتر فکر می‌کنند، زیرا می‌توانند شکست‌های کوچک را در مفهومی گسترده‌تر قرار دهند. این مردان ممکن است کمی بیش از حد بر روی دستاوردهای مادی متمرکز باشند و زمانی که به روال می‌رسند، ممکن است کمی بیش از حد سخت‌گیر باشند. با این حال آن‌ها روح‌هایی مهربان هستند که همیشه مشتاق به کمک کردن به کسانی هستند که نیازمندند.

مرد متولد برج ثور ممکن است اغلب به چشم بیننده خارجی تنبل و کند به نظر برسد، اما فقط کافی است یک پرچم قرمز زیر بینی او تکان داده شود و زمین را با پا بکوبد تا به حالت حمله درآید. مرد متولد ثور با افتخار و عزم راسخ به مقابله با هر چالشی می‌پردازد، دقیقاً مانند گاوی که با سر بلند و سوراخ‌های بینی گشاده با ماتادور می‌جنگد. او اوج صبر، تعهد و قدرت است. اگر او را به بازی بگیرید، بسیار خطرناک می‌شود زیرا مرد متولد ثور خوی تندی دارد و در رها کردن خشمش تردید نخواهد کرد. اگر تصمیمی گرفته باشد، او در راه خود مصمم و لجباز است. مرد متولد ثور صبور و کارآفرین است. برای مدتی، او راضی است که حیوانی بارکش باشد اگر این بدان معنا باشد که بعداً قادر خواهد بود ثمرات آن را درو کند. در انتهای رنگین کمان، او کسی است که دنبال پاداش بزرگ و گلدان طلا می‌رود.

گاو نر نشانه‌ای از دنیا است و مرد متولد گاو عاشق همه چیزهای فیزیکی و مادی است. یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه گاو، غلت زدن در گل لذت‌بخش زندگی است. مرد متولد گاو خود را با آسایش و تجمل، غذاهای خوب و شراب گران‌قیمت، هنرهای کلاسیک و زندگی خوبی که آرزویش را دارد، احاطه می‌کند، محسوس و قدردان چیزهای ظریف‌ و زیبا است. تلاش و کوشش خوب است، اما مرد متولد گاو دوست دارد در خط پایان پاداش‌های برابر با زحماتش دریافت کند.

مرد متولد گاو سنتی و دانا است. او ممکن است برایتان درها را باز کند و با یک دسته گل به عنوان هدیه اولین قرار ملاقات ظاهر شود. متفکر و شیرین، با چشم‌های پهن و غمگین، نوع جذابیت او آهسته و خجالتی است. هدف نهایی او در زندگی داشتن یک خانه گرم و راحت، یک همسر واقعی و یک زندگی خوب است. مرد متولد گاو به خوبی با یک روتین نرم و سلامت عاطفی سازگار است. او دوست دارد بداند از زندگی، عشق و شغلش چه انتظاراتی دارد.

مرد متولد طالع گاو عملی قابل اعتماد، سمج و بسیار مراقب است، گزینه‌ای عالی برای تیم شما، چه در محیط کار، در دوستی یا در عشقی پایدار. متولد اردیبهشت از چیزهایی که آهسته پیش می‌روند، لذت می‌برد. اگر شما هم آدمی آرام‌ هستید، این می‌تواند فوق‌العاده باشد، اما وقتی هر تصمیم و اقدامی زمان زیادی می‌برد، ممکن است خودتان را در حال دویدن به سمت درب خروج بیابید، از شدت عصبانیت، بدون اینکه او با شما همراه شود.

باید به خاطر داشته باشید، با آنکه نشان زودیاک او گاو است، مرد متولد اردیبهشت می‌تواند بسیار لجباز باشد. از سوی دیگر، همین ویژگی باعث می‌شود که او به شکل منحصر به فردی سمج باشد و مرد متولد طالع گاو کاری را که شروع کرده، به پایان می‌رساند. این آقا در زندگی به نظر صبور می‌آید و در محدوده راحتی خود باقی می‌ماند. ماجراجویی با سودمندی عوض می‌شود و پایداری بر تغییر چیره می‌گردد.

وقتی پای چیزهای دوست‌داشتنی‌اش به میان می‌آید، مرد متولد طالع گاو برای داشته‌هایش سخت کار می‌کند و ممکن است حریص باشد، اما حدی برای جنبه به اشتراک گذاری این آقا وجود دارد. زیر چهره آرام و راحت مرد متولد طالع گاو، خشم سمجی نهفته است. وقتی چیزی را قرض می‌گیرید، به یاد داشته باشید که آن را همان‌طور که گرفته‌اید، پس بدهید.

مرد متولد اردیبهشت واقعا عاشق است، نه جنگجو، حتی اگر او را در جایی که دردش می‌آید تحت فشار قرار دهید، به آرامی کینه‌ای طولانی مدت را در دل پرورش می‌دهد. به طور کلی، تا زمانی که شما با لجبازی افسانه‌ای ثور مواجه نشوید، این افراد بسیار راحت هستند که با آنها کنار بیایید. وقتی در موضوعی جا افتاده باشد، به هیچ وجه جای خود را تغییر نمی‌دهد یا انعطاف نشان نمی‌دهد، پس انرژی خود را برای وادار کردن او به دیدن دیدگاهتان تلف نکنید.

مرد ثور، که نشانه ثابتی است، معمولا تغییرات ناگهانی ایجاد نمی‌کند. این فرد ترجیح می‌دهد به عقب بنشیند، صبر کند و ببیند، آنقدرها به ریسک کردن علاقه‌مند نیست. در همه امور زندگی مانند عشق، کار و حتی پروژه‌های شخصی، می‌توان او را به عنوان فردی آرام و پیوسته توصیف کرد. ثور به قدری آرام و دلسوز است که عدم توانایی‌اش در لگد زدن به پای کسی نشان می‌دهد که گاهی رابطه احساس رکود می‌کند. او خوشحال است که در صندلی عقب بنشیند و اجازه دهد شما به سمتی که می‌خواهید برانید، اما این بدان معناست که شما باید بیشتر تدارکات را بچینید که می‌تواند به معنی انجام بیشتر کارهای رابطه یا زندگی مشترک باشد.

مردان طالع برج ثور بسیار از کار با دست و تعمیر چیزها لذت می‌برند. مرد برج ثور برای انجام درست کار و انجام آن به روش خودش ممکن است زمان زیادی بگذارد که می‌تواند برای اطرافیانش دیوانه‌کننده باشد. این آقایان می‌توانند به شکلی وسوسه‌انگیز بی‌تفاوت و راحت رفتار کنند و پشت ماسک آرامش ظاهری، وجود شدید و پرشور خود را پنهان کنند. حقیقت این است که آنها در حال دریافت اطلاعات هستند و ارزیابی می‌کنند که گام بعدی‌شان به کجا خواهد بود.

طالع بینی مرد متولد اردیبهشت

مرد اردیبهشت در عشق و روابط

یک مرد اردیبهشت برای قرارهای عاشقانه کامل و یکی از مردان خوبی است که می‌توانید بیابید. این مرد همیشه آماده است تا فرسنگ‌ها را برای خوشایند کردن یک زن طی کند. زنی که با مرد برج ثور قرار می‌گذارد باید چه انتظاراتی داشته باشد؟ این مرد سنتی به قهرمانی‌های قدیمی علاقمند است و کارهای رمانتیکی مانند هدیه دادن گل رز، موسیقی آرام، رقصیدن، شام‌ خوردن در روشنایی شمع و پیاده‌روی در پارک را انجام می‌دهد. او از نمایش احساسات لذت می‌برد، قابل اعتماد است، احساساتی لمسی دارد، ارتباطات عمیقی برقرار می‌کند و دوست دارد کنترل کند.

به جای اینکه از او بپرسید چه احساسی دارد، ممکن است انتظار داشته باشید که مرد متولد برج ثور احساساتش را بروز دهد. احتمالاً او شروع به یک گفتگوی طولانی در مورد احساسات نخواهد کرد یا حتی به حرف‌های محبت‌آمیز شما پاسخ نخواهد داد، اما با آوردن گل یا هدیه، نشان می‌دهد که چقدر شما را دوست دارد و به شما اهمیت می‌دهد. در جنبه منفی امور، در زمان‌هایی که خوشحال نیست، این مرد همچنین خشم خود را نشان خواهد داد. او می‌تواند بسیار لجباز باشد و ممکن است از بحث در مورد یک مسئله امتناع ورزد و به جای آن ترجیح دهد که با فریاد زدن یا رفتار بد نشان دهد که ناراحت و بی‌تفاوت است.

مرد متولد برج اردیبهشت در قلب خود عاشق است و او یک “بازیگر” نیست. او به راحتی وارد هیچ رابطه عاشقانه‌ای نمی‌شود. او مردی وفادار، متفکر، مراقب و مهربان است که عاشق تک‌همسری است چون نمی‌خواهد مجرد باشد. با این حال، ممکن است مرد متولد برج ثور را یک تک‌همسری پی‌درپی بنامند چرا که او تمایل دارد به یک نفر در یک زمان متعهد شود و اگر رابطه جواب ندهد، به سراغ بعدی خواهد رفت تا زمانی که شخص مناسب را پیدا کند.

این مرد بسیار پایدار و وفادار است. انتخاب شریک یا پذیرفتن یک قرار ملاقات ممکن است مدتی برای او طول بکشد، اما وقتی انتخاب می‌کند، می‌توان انتظار داشت که صد درصد تعهد نشان دهد. او می‌داند چگونه دوست دخترش را ناز و نوازش کند و برای این کار، از هیچ تلاشی فروگذار نیست. این وفاداری عمیق، تعهد و تمایل به مراقبت، اغلب مردان اردیبهشت را به شوهران و پدران بسیار خوب تبدیل می‌کند.

گرچه این مردان همیشه احساسات خود را بیان‌ یا توصیف‌ نمی‌کنند، اما عمق بیشتری نسبت به آنچه دیگران فکر می‌کند دارند. در ذهن آن‌ها همواره افکار جدی وجود دارد که به کسی منتقل نمی‌شود و احتمال خیلی کمی دارد که هر لایه‌ای از شخصیت مرد اردیبهشت در یک رابطه فوراً آشکار شود. ممکن است برای بدست آوردن اعتماد و اطمینان او به حدی که حاضر شود این افکار عمیق را با شما به اشتراک بگذارد، زمان ببرد.

او می‌خواهد احساس کند که به عنوان پدر، سرپرست خانواده است و دوست دارد در تمام تصمیمات خانوادگی، خواه مستقیماً شامل او بشوند یا نه، با او مشورت شود. آگاه باشید که مردان ثور همچنین دوست دارند بر امور مالی نظارت کنند و می‌خواهند که امور مربوط به پول روی روال باشد. خبر خوب این است که، چون مردان ثور واقع‌بین هستند و به ندرت در معرض خطر اسراف‌ قرار دارند، معمولاً می‌توانید به آن‌ها در این وظیفه اعتماد کنید.

مرد متولد اردیبهشت ممکن است در قبال شریک خود حساس و محافظه‌کار باشد و تمایل دارد که کنترلی بر فعالیت‌های او داشته باشد. اما وقتی نوبت به دارایی‌های مادی می‌رسد، مرد متولد اردیبهشت مالکانه‌ و فرمانروایانه‌ برخورد کند. با این حال، اگر مرد اردیبهشت احساس کند دلیل موجهی دارد، ممکن است حسادتی شدید بروز دهد و بیش از حد نسبت به عشق خود مالکیتی رفتار کند. بنابراین، اگر با مردی متولد ثور به شدت درگیر هستید، با دیگر مردان نباید به شوخی بپردازید یا بیش از حد دوستانه باشید.

قرار گذاشتن با مرد متولد اردیبهشت می‌تواند بسیار دشوار باشد، به ویژه زمانی که ندانید چه انتظاری داشته باشید و نتوانید او را بخوانید. این مردان می‌توانند لجباز باشند و قطعاً اخلاق بدی دارند. آن‌ها به ندرت عصبانی می‌شوند، اما بهتر است وقتی عصبانی شدند، سریع آن‌ها را آرام کنید. مرد متولد ثور در ابتدا خجالتی است، اما با گذشت زمان، رویش باز می‌شود. اکثر این مردان، غذای خوب را دوست دارند! پختن یک وعده غذای فوق‌العاده راهی عالی برای خوشحال کردن او در یک قرار است.

اگر از این مرد وعده‌ای دریافت کنید، می‌توانید شرط ببندید که به آن وفادار خواهد بود. او قابل اعتماد، مطمئن و باوفا است. هنگام قرار گذاشتن با این مرد، مهم‌ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که او می‌خواهد برای شما مهم باشد. اگر به طبیعت واقع‌بینانه و گرم او توجه کنید و به او نشان دهید که چقدر ارزشمند است، احتمالاً رابطه‌ای عالی خواهید داشت.

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت

شغل و کار مرد متولد اردیبهشت

مردان متولد اردیبهشت اغلب شغل‌هایی را انتخاب می‌کنند که به آنها وضعیت اجتماعی بالایی می‌دهد که آنها آن را مظهر موفقیت می‌دانند. در دنیای تجارت است که مرد ثور پرخاشگر و رقابتی می‌شود، هرچند که معمولاً ملایم و کم‌ریسک است. آنها از تعامل و رقابت در عرصه کسب و کار لذت می‌برند. مردان متولد برج ثور به کارفرمایان خود وفادارند و به جای اینکه از فرصت‌ها فرار کنند، ترجیح می‌دهند شرکتی پیدا کنند که بتوانند در آن رشد کنند. آنها همیشه خلاق‌ترین فرد تیم خود نیستند، اما آن کسی هستند که تا اتمام کار، ادامه می‌دهند.

مردان این نشانه معمولاً با پول خود خوب هستند و می‌توانند به پاداش‌های کوتاه مدت نه بگویند و برای اهداف بلند مدت پس‌انداز کنند. اما این به آن معنا نیست که آنها خسیس هستند. آنها می‌دانند چه زمانی زمان مناسب برای تجمل گرایی برای شخصی خاص است. مرد اردیبهشت قابل اعتماد و با پشتکار است و یه هر کاری که دست می‌زند موفق می‌شود. با ذهن خلاق و عشق به ثبات روتین روزمره، او می‌تواند به عنوان موسیقیدان, هنرمند, معمار یا فروشنده عتیقه‌جات موفق باشد.

مشاغل برگزیده برای مرد ثور عبارتند از: معمار، پیمانکار ساختمان، گیاه‌شناس، آشپز، طراح داخلی، عکاس منظره.

این مرد عاشق پول است، بنابراین با ترکیب این ویژگی با خصوصیات مثبتش، او برای نقش بانکدار، کارگزار بورس، نماینده بیمه، حسابدار یا مشاور املاک بسیار مناسب است.

خلاق اما واقع‌بین، مرد اردیبهشت می‌تواند انتخاب مناسبی باشد وقتی به دنبال شخصی هستید تا با او خانه رویایی‌تان را بسازید. اردیبهشتی ها در زندگی حرفه‌ای خود مودب، قابل اعتماد و بسیار دقیق هستند. وقتی به آنها وظیفه‌ای خاص محول می‌شود، با تمرکزی تیزبین به آن می‌پردازند تا تکمیل شود. این شخص کسی است که می‌خواهید روی پروژه‌های بزرگی که نیازمند دستی حساس هستند کار کند، چه یک کارمند ثور داشته باشید و چه همکار.

با این حال، این تمرکز شدید باعث می‌شود که برای مرد اردیبهشت، تمرکز کردن روی بیش از یک کار در یک زمان دشوار باشد، بنابراین معمولاً بهتر است که بتواند یک پروژه را کاملاً به اتمام برساند قبل از اینکه شروع به کار دیگری کند. به طور کلی، گاوها می‌خواهند پول دربیاورند (در نهایت، این چیزی است که به آنها کمک می‌کند تا در تجمل زندگی کنند!) و بنابراین بی‌وقفه کار می‌کنند تا حس ثبات را حفظ کنند. شما می‌توانید همیشه روی یک فرد متولد برج ثور به عنوان یک کارمند، همکار یا مدیر وفادار حساب کنید!

کلمه “سرسخت” نیز برای تعریف کسی که تا زمان آماده نشدن حاضر به حرکت یا عمل کردن نیست، استفاده می‌شود. در اینجا به طبیعت سمج متولدین برج ثور اشاره شده است. با این حال، این سرسختی ذاتی، مهارتی است که می‌تواند به نفع آنها استفاده شود. در واقع، تمایل مرد متولد برج ثور به ایستادگی و حفظ موقعیت خود نیز باعث می‌شود که او در موقعیت‌های تجاری بسیار رقابتی باشد.

برخی از تکنیک‌هایی که در تجارت استفاده می‌شوند معادل با روش‌هایی هستند که یک گاو هنگام دفاع از گله‌اش به کار می‌برد. در صنعت، ممکن است بسیاری از مواضع و رفتارها برای نشان دادن قدرت و کنترل انجام شود. مرد اردیبهشت در هر موقعیتی که قرار می‌گیرد، پایداری و استقامت یک تاجر قدرتمند را دارد.

نماد نهایی موقعیت اجتماعی برای مردان متولد برج ثور، فرصتی است تا جایگاه خاص خودشان را در دنیا پیدا کنند، ثروتمند، معروف و محبوب شوند و از زندگی خوب لذت ببرند. به نظر می‌رسد که آنها می‌دانند نمایش دادن عملکردشان واقعاً بلندتر از کلمات سخن می‌گوید. مردان متولد برج ثور فخرفروش نیستند. اما برای آنها اشکالی ندارند که تمام نشانه‌های موفقیت مالی خود مانند همسر زیبا، خانه‌ای مجلل، یک یا دو ماشین لوکس و ویلای تعطیلات را به دیگران نشان دهند.

سازگاری مرد اردیبهشت با سایر برج‌ها

مرد متولد برج ثور به زنان جذابی که زنانه، باهوش و دارای نگرشی مطمئن و دوستانه هستند، جذب می‌شود. اما شاید بیشتر از همه، به زنی که آرام، صریح و وفادار به خود واقعی‌اش است، علاقه‌مند می‌شود. با این حال، برای تسخیر قلب او، زن باید ابتدا دوست او شود و به او زمان دهد تا اعتماد کسب کند. اما در حالی که او در حال کسب آن اعتماد است، خانم می‌تواند از هر راه ممکن، طرف هنری خود را به نمایش بگذارد و طبیعت حسی مرد اردیبهشت را ارضا کند.

مرد متولد برج ثور با دختران متولد برج عقرب (آبان)، سرطان (تیر)، سنبله (شهریور)، جدی (دی) یا حوت (اسفند)، بر اساس سازگاری نشانه‌های خورشیدی، بیشترین سازگاری را دارد. به نظر می‌رسد که مردان متولد برج ثور با عقرب و سرطان بسیار سازگار هستند. عقرب همانند ثور تمایل به داشتن زندگی سالم و امن دارد و همچنین ارزش‌های مشابهی را به اشتراک می‌گذارند. از سوی دیگر، سرطان برای ثور مناسب است زیرا در تمام کارهایی که انجام می‌دهند صادق و رک است و این ویژگی است که ثور به شدت به آن احترام می‌گذارد.

نشانه‌های خورشیدی نقطه خوبی برای شروع هستند، اما طالع‌بینی ارتباطی پیچیده است و شما ممکن است نیاز داشته باشید تا موقعیت‌های سیاره‌ای دیگر را در زمان، تاریخ و مکان تولد او اندازه‌گیری کنید و سپس نقشه تولد او را با نقشه تولد خودتان مقایسه کنید تا ببینید آیا واقعاً برای مردی متولد برج ثور مناسب هستید یا خیر.

نقاط قوت و ضعف مرد اردیبهشت

هر سکه‌ای یک روی تاریک دارد. این بخش از مقاله به طور خاص برای بحث در مورد جنبه‌های مثبت و منفی شخصیت ثور اینجاست. این به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را بهتر درک کنید.

درک مردی که زیر نشان طالع توروس (گاو) متولد شده است زمانی ساده‌تر می‌شود که بدانیم توروس نمادی از سیاره‌ی ثابت است. مرد اردیبهشت دارا، استوار و نگه‌دار است. این به شما کمک می‌کند تا درک کنید چرا مردان اردیبهشت با یک برنامه‌ریزی ساختاریافته، خلق و خویی آرام دارند و احساس بهتر و راحت تری پیدا می‌کنند.

نقاط قوت: قابل اعتماد، پایدار، عمل‌گرا، وفادار، مسئولیت‌پذیر، امن، برنامه‌ریزی‌شده، متمایل به صلح، صبور و واقع‌بین.

اردیبهشتی ها به عنوان لنگر زودیاک شناخته شده‌اند. حالت ثابتشان نشان می‌دهد که گاوها از ثبات لذت می‌برند و در راحتی پیوستگی می‌یابند. هر چیز یا کسی که این ثبات یا حس امنیت آنها را به خطر بیاندازد ممکن است با خشم شدیدی روبرو شود! اردیبهشتی ها بیشتر از همه چیز به صداقت احترام می‌گذارند، پس سعی نکنید آنها را فریب دهید. اگر متوجه شوند که به آنها دروغ گفته‌اید، هرگز شما را نخواهند بخشید.

افراد متولد برج ثور از کار سخت ابایی ندارند و برای انجام کارها، همانند نماد حیوانی آسمانی خود، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. به عبارت دیگر، اگر کسی در گروه پروژه کلاسی شما متولد برج ثور باشد، دستان شما به بهترین شکل ممکن پُر خواهد شد! میزانی از جاه‌طلبی و استقامت ذهنی که در کنار طبیعت کاری سخت‌کوشانه‌شان قرار دارد، آن‌ها را به نیرویی واقعاً پیشرو تبدیل کرده است.

اما برای این گاوها، همه چیز در مورد کار نیست. متولدین برج ثور که نشانه‌ای از عنصر خاک هستند و تحت حاکمیت ونوس قرار دارند، از تجمل و راحتی لذت می‌برند و به همه چیزهای راحت و دنج علاقه‌مندند. شعاری که به طور قطع می‌توان به این نشانه اختصاص داد “سخت کار کن، سخت بازی کن” است. مرد ثور، با سلیقه‌ای برای لذت‌های بهتر زندگی، می‌داند چگونه استراحت کند و اوقت خوبی داشته باشد.

در حالی که یک خردادی پرحرف‌ به چت کردن و ایجاد گفتگوهای کوتاه می‌پردازد، یک اردیبهشتی با مهارت‌های شنیداری عالی خود جبران کمبود مکالمه‌اش می‌کند. مردان متولد برج ثور همیشه به خاطر بی‌میلی به تغییر یا تحول، شهرت بدی پیدا می‌کنند و این تا حدودی درست است. آن‌ها تمایل دارند به آنچه که هستند بچسبند و آن را بهبود ببخشند، حتی اگر چیزی برایشان “بد” باشد.

مردان متولد اردیبهشت گرایش مشخصی به مادی‌گرایی دارند که گاهی اوقات ممکن است آن‌ها را طماع نشان دهد. آن‌ها ساده‌لوحانه به داشته‌های خود عشق می‌ورزند و وقتی پای جدایی از چیزهایی که به عنوان مال خود می‌بینند به میان می‌آید، برایشان بسیار سخت است که دیدگاهی بزرگوارانه‌ یا معنوی‌ اتخاذ کنند.

ضعف‌ها: بیش از حد مالکیت‌طلب، فاقد حس شوخ‌طبعی، خشک و انعطاف‌ناپذیر، لجباز، انتقام‌جو

به نظر می‌رسد متولدین اردیبهشت، حس امنیت کافی ندارند؛ چیزی که آن‌ها کمترین میلی به آن دارند و بیشتر از همه از آن می‌ترسند، بیکاری است، که از مرگ برایشان بدتر است. اردیبهشتی ها صادق هستند، نه به این دلیل که دوست ندارند دروغ بگویند، بلکه به این دلیل که کند ذهن هستند؛ وقتی که خجالت می کشند، زبان‌بسته می‌مانند و سرخ می‌شوند.

هرچند که اردیبهشتی ها اصولا آرامش کاملی دارند، اما آن ها یک طرف خشمگین هم دارند که واقعاً وحشیانه است. وقتی که این آن ها عصبانی می‌شوند یا حالت خلقی‌شان تغییر کرده باشد، کسانی که می‌خواهند تا آخر عمر با آن‌ها دوست باشند نباید ناراحت شوند. آن‌ها ممکن است یا ستمگر باشند یا از آن‌ دسته افرادی که علیه وضعیت موجود شورش می‌کنند. آن‌ها سرسخت‌اند و هیچ‌گاه توانایی کنار آمدن در زندگی اجتماعی خود را ندارند، چه برسد به اینکه زمانی که از آن‌ها خواسته می‌شود، پرحرف باشند. به عبارت دیگر، آن‌ها نوعی هستند که پرخاشگری مخفی دارند. داشتن کسی که به قدری محفوظ و ساکت است و کاری را برای آن‌هایی که بی‌دفاع هستند انجام می‌دهد، ممکن است وحشیانه به نظر برسد.

شهروندان برج ثور بسیار مالکیت‌طلب و حسود هستند، زمانی که مراقبت‌شان به بی‌تفاوتی تبدیل می‌شود تلاش پیوسته‌ برای خودخواه بودن می‌کنند. متولدین اردیبهشت همچنین تلخ و سیری‌ناپذیر هستند. آن‌ها باید انتظار داشته باشند که توسط کسانی که جرئت لمس دارایی‌های‌شان را دارند، به نبرد فراخوانده شوند. بسیاری از مردم آن‌ها را دوست ندارند و وقتی سعی می‌کنند کارها را به روش خودشان انجام دهند، هیستریک می‌شوند، چه برسد به اینکه افراد را متهم کنند وقتی که چیزها طبق برنامه پیش نمی‌رود.

زمانی که صحبت از کار و شراکت است، کسانی که همکاران افراد برج ثور هستند آن‌ها را به عنوان افراد مالکیت‌طلب می‌شناسند، همچنین آن‌ها توانایی داشتن یک بحث بدون از دست دادن لطف آن را ندارند. مخالفت با آن‌ها تقریباً بی‌فایده است زیرا آن‌ها باور دارند که تنها افراد درست‌کار هستند. در واقع، افرادی که زیر نشان ثور متولد شده‌اند بی‌وقفه بحث می‌کنند، به تردید کشیدن تمام واقعیت‌هایی که از آن‌ها آگاهند، با کلمات و نگاه‌های خود. زمانی که کسی در برابر حرف‌های آن‌ها ایستادگی کند، می‌توانند بی‌رحم باشند.

 مرد اردیبهشت در عشق و روابط

مشاهیر متولد ماه اردیبهشت

صفت‌هایی مانند قابل اعتماد، وفادار و استوار اغلب با مردان ثور ارتباط داده می‌شوند و درست است که آن‌ها این ویژگی‌ها را دارا هستند. با این حال، جنبه‌های دیگری نیز به مرد ثور وجود دارد، از جمله اینکه او طبیعتی بسیار هنری و لذت‌جو دارد. البته، ممکن است او کند باشد، گاهی اوقات مانند گاو مثلوی در فروشگاه چینی عمل کند و گاهی اوقات بر سر مسائل خرناس بکشد و اخم کند، اما در زیر همه این‌ها در واقع موجودی مهربان و ملایم است که زیبایی‌ها و چیزهای بهتر در زندگی را قدر می‌داند.

دواین جانسون، هنری کویل، رابرت پتیسون، رامی مالک، جرج کلونی، چانینگ تیتوم، انریکه ایگلسیاس همگی از عزیزان اردیبهشت ماه هستند.

سوالات متداول

بهترین هدیه برای متولد ماه اردیبهشت چیست؟

مردان متولد برج ثور در زندگی به چیزهای بهتر علاقه دارند و ممکن است اهل جمع‌آوری کلکسیون باشند. اما آن‌ها با محصولات روزمره قانع نمی‌شوند. اگر بتوانید چیزی پیدا کنید که درک خاصی از یک هنرمند یا جستجویی نیاز داشته باشد، بیشتر تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. تجمل، به معنای واقعی کلمه و پذیرایی کامل.

مرد متولد اردیبهشت چه نوع تعطیلاتی را دوست دارد؟

این نماد زمین بیش از هر چیز به خاک علاقه‌مند است. پس، بردن او به یک تعطیلات در یک مهمان‌خانه لوکس در کشوری دیگر هدیه عالی است. باتوجه به مناظر زیبایی که در طول رانندگی می‌بینید و محیط مکانی که به آن می‌روید، یک مکان انتخاب کنید. با این حال، اگر این ایده گران به نظر می‌رسد و مدیریت آن بیش از حد پرتلاش است، می‌توانید همیشه برای یک رانندگی طولانی در روز بروید. به یک خانه باغ بروید و فقط از زندگی آرام لذت ببرید.

سازگاری متولد اردیبهشت با اردیبهشت چگونه است؟

در باغ عدن، ثور و ثور عاشق یکدیگر هستند. ثور در عشق حسی است و زمانی که وقت آن رسیده باشد تا آرامش گرفته و به لذت تسلیم شوند، دو نفر ممکن است در هم گم شوند. آنها به طور عمیق در رابطه خود فرو خواهند رفت و معمولاً می‌بینند که چگونه می‌توانند از نگاه به نگاه یک پایه محکم بنا کنند.

نقطه
Logo