طالع بینی زن متولد خرداد (جوزا)

نام نمادجوزا (gemini)
شماره شانس۳,۵
رنگ شانسزرد، سبز
روز شانسپنج‌شنبه و چهارشنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاحمل(فروردین) و اسد(مرداد) و میزان(مهر) و دلو(بهمن)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و سرطان(تیر) و سنبله(شهریور) و عقرب(آبان) و جدی(دی) و حوت(اسفند)

شخصیت کلی متولدین خرداد (با نماد جوزا)

برج جوزا نمادی از طبیعت دوگانه است. در جهان ما همه چیز به صورت جفت‌هایی می‌آید: خوب و بد، مرد و زن، یین و یانگ و … و بومیان جوزا زنده‌ترین دلیل بر این امر هستند، ترکیبی از هوش و آزادی، دوستانه، چندگانه و ناپایدار. افراد متولد جوزا به طور معمول چالشی رمانتیک برای هر همدم بالقوه‌ای هستند و همچنین از رمز و راز نیز برخوردارند. آنها در یک لحظه هم داغ هستند و هم سرد. آن‌ها سخت‌ترین فرد برای درک کردن هستند. آنها از نظر اجتماعی بسیار محبوب هستند چرا که می‌دانند چگونه مردم را سرگرم کنند؛ بالاتر از همه، آنها فریبنده‌ترین افراد هستند.

طالع بینی زن متولد خرداد

برج جوزا تحت حکمرانی عطارد است، سیاره‌ای که با تغییر و ارتباطات در ارتباط است. خردادی ها مهارت‌های ارتباطی خوبی دارند. متولدین خرداد به دنبال دوستانی ایده‌آل‌گرا، شاد و بی‌پروا هستند که علایق مشترکی با آن‌ها دارند. آن‌ها اغلب از افرادی که بیش از حد به دیگران نیازمند هستند و ترجیح می‌دهند اغلب اوقات در خانه بمانند، دلسرد می‌شوند. بومیان نشانه جوزا دارای زبان طلایی و همچنین ذهنی زیرک هستند، فردی توانا در بیان ایده‌های پیچیده به شکلی ساده و الهام‌بخش برای دیگران. آن‌ها در کار خود تولیدکنندگان خوبی هستند مگر اینکه خسته شوند. از نظر حرفه‌ای در تمام زمینه‌های خلاقانه و رسانه‌ای درخشان هستند.

خصوصیات زن متولد خرداد

زن متولد خرداد با تصویری از دوقلوها نمایش داده می‌شود، صورت فلکی‌ای که به ما می‌گوید همیشه دو روی یک سکه وجود دارد و هرگز نمی‌توانیم مطمئن باشیم کدام یک است. افرادی که تولدشان بین ۳۰ اردیبهشت تا ۳۰ خرداد است، خردادی و تحت حکمرانی سیاره عطارد هستند. اکثر متولدین برج جوزا دوست ندارند در یک مجموعه ویژگی‌های ثابت یا مجبور به ماندن در یک موقعیت خاص یا جعبه‌ای محدود شوند. بلکه آن‌ها تمایل دارند دیدگاه‌های خود را به طور مداوم تغییر دهند و از تلاش برای تغییر شخصیت‌شان از طریق لباس پوشیدن، بازیگری یا حتی گاهی اوقات تغییر عقیده لذت می‌برند.

زنان متولد برج جوزا اغلب با افراد غریبه به راحتی صحبت می‌کنند و در هر جایی که می‌روند، اطلاعات زیادی در مورد افراد اطرافشان کسب می‌کنند. خردادی ها با وجود سن کنونی‌شان همیشه جوان‌اند و درخشش کودکانه و رفتار بازیگوشانه‌ را حفظ می‌کنند. اما توسط رفتار ساده‌لوحانه‌شان فریب نخورید، هوش برجسته یک زن واقعی همیشه یک گام جلوتر است. یک زن متولد برج جوزا، دو یا بیشتر زن در یک نفر است. برخی ممکن است بگویند که این خصوصیات برای یک زن زیاد است، اما متولدین برج جوزا همان کسی هست که هست و عذرخواهی نمی‌کند.

ویژگی‌های شخصیتی زن متولد خرداد

چگونه می‌توان زنی متولد برج جوزا را به گونه‌ای توصیف کرد که به اندازه کافی عادلانه باشد؟ او یک فرد فکور است، افکارش اصیل و استثنایی، تحت حکمرانی عطارد است. به راحتی کسل می‌شود، برای احساس چالش و سرگرمی، به تغییر مداوم، حرکت و ارتباط نیاز دارند. خردادی‌ها به خاطر جذابیت‌شان معروف هستند و از این خصوصیت به خوبی استفاده می‌کنند. ترکیبی از هوش برتر، بلاغت، شوخ‌طبعی و زیبایی.

به نظر می‌رسد که این زن انرژی خود را از معاشرت با دیگران و در گفتگو به دست می‌آورد، او اغلب از تعامل چهره به چهره لذت می‌برد. برج دو پیکر فعال و الهام بخش است، خوشحال از پرواز بین رویدادها، همیشه آماده برای قبول چالش‌های شبانه چهارگانه است. اما آن‌ها از دیدارهای انفرادی نیز لذت می‌برند که در آن عاشق بحث و گفتگو، ورود به مباحث عمیق و ارتباط برقرار کردن فراتر از سطح ظاهری هستند. برای کمک یا کسب و کار، یک فرد متولد برج دو پیکر در ارتباط گیری خوب عمل می‌کند.

اگر دیدید هدایایی که شما به او داده‌اید را می‌فروشد یا به دیگران هدیه می‌دهد، ناراحت نشوید. او بیش از حد به وسایل وابسته نمی‌ماند (هرچند که لحظه‌ای از آن‌ها لذت می‌برد)، به ویژه اگر ارزش عاطفی‌شان را فراموش کرده باشد. حتی در فروشگاه‌های دست دوم یا بازارچه‌ها، متولدین برج دو پیکر عاشق خرید هستند و می‌خواهند گنجینه‌هایی که پیدا می‌کنند را به شما نشان دهند. یک قانون کلی خوب این است که چیزی بزرگتر از یک جعبه نان به او ندهید، چرا که همیشه از هدایای بزرگ و سنگینی مانند مبلمان احساس سنگینی می‌کند.

شغل و سبک زندگی زن خرداد

زن متولد برج جوزا از شغلی که هم تحلیلی و هم آرامش‌بخش باشد لذت می‌برد. در شرایط پرفشار و پرسرعت، آن‌ها بهترین عملکرد را دارند، جایی که باید روی وظایف متفاوتی کار کنند. برای دوقلوی همیشه ماجراجو و اجتماعی، نقشی که نیاز به پرواز یا شبکه‌سازی داشته باشد ایده‌آل است. آن‌ها می‌توانند کارگزاران بورس، معماران و معلمان خوبی باشند. چون زن جوزایی می‌تواند بسیار فکور باشد، حتی ممکن است شغل‌هایی مثل دانشمند یا کتابدار را پیشنهاد دهد تا بتواند از ذهن سریع خود برای یافتن اطلاعات و کاوش در اسرار قرون استفاده کند. زنان متولد برج خرداد ارتباط‌گرانی ذاتی هستند و وقتی مرحله‌ای را برای اجرا می‌بینند، می‌خواهند روی آن کار کنند. دوربین همدم آن‌هاست و آن‌ها تنها در مقابل صفحه، در حال تایپ زندگی‌نامه، نمایشنامه‌ها، رمان‌ها یا گزارش‌های خبری احساس راحتی می‌کنند.

 ویژگی‌های شخصیتی زن متولد خرداد

زن متولد خرداد در حرفه‌هایی که امکان نشان دادن خصوصیات هوشمندانه‌ و ارضای اشتیاق بی‌پایانش به دانایی وجود دارد، می‌تواند پیوسته تحریک شود. او همیشه در جستجوی جدیدترین موج‌هاست و انگشتش محکم بر روی نبض چیزهای مد روز است. یک زن متولد برج جوزا با حس ششم نادر خود در زمینه روندهای فرهنگی برای هر سازمانی که می‌خواهد با آخرین ایده‌ها و دانستنی‌ها به روز باشد، بی‌بدیل است، چرا که به نحوی همیشه قبل از همه می‌داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. برای او همیشه آسان نیست که به ساختارها پایبند باشد، اما محیط‌های کاری غیرمعمول که خلاقیت و ویژگی‌های خودانگیختگی او را پرورش می‌دهند، می‌توانند او را به گوهری درخشان تبدیل کنند. آن‌ها عاشق گپ زدن هستند و این خانم می‌تواند هر کسی که با او برخورد می‌کند را مبهوت کند. زنان متولد برج جوزا برای معاشرت و اجتماعی بودن شهرت دارند. او به طور طبیعی استعداد و توانایی دارد که هر کاری را آسان نشان دهد. اجازه دهید کار خودش را انجام دهد و نتایج شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اما چنین پروانه‌ای اجتماعی، با همه‌ی افراد سازگار نخواهد بود. همخوانی زن جوزا با سایر نشان‌های ستاره‌ای، پیچیده است. به خاطر چهره‌ی زیبا، سلیقه‌ی عالی و میل به احاطه شدن با زیبایی، زن جوزا به سمت مرد میزان (مهر) جذب می‌شود. او همچنین توسط یک عقرب (آبان) جذاب سرش چرخیده می‌شود. طبیعت کنجکاوش او را به سمت اکتشافات جدید هدایت خواهد کرد.

زنان جوزا با مردان دلو (بهمن) همزاد پنداری می‌کنند. یک جوزا متفکر، بسیار جذاب، مجاب‌کننده و خیال‌پرداز است. آن‌ها به شریکی نیاز دارند که همان‌قدر پرشور باشد و به محبت و گفتگوی آن‌ها جلب شود. آن‌ها از افراد مستقل ، کسانی که آن‌ها را تحسین می‌کنند و افرادی که به آن‌ها احترام می‌گذارند خوششان می‌آید. یک دلو نه تنها از دسترسی به اعماق وجود او نمی‌ترسد، بلکه با این کار زندگی آموزنده و گفتگوهای خیال‌انگیز را تحریک می‌کند. جوزا و دلو در کنار هم، دیدار واقعی دو ذهن شکوفا خواهند بود.

یک فرد متولد برج جوزا تا زمانی که از نظر روانشناختی و انرژیکی به همتای خود نرسد وارد رابطه نمی‌شود. آن‌ها تمرین زیادی داشته‌اند و اطرافیان زیادی داشته‌اند، بنابراین زمانی که تصمیم به تعهد می‌گیرند بسیار خودباور و کاملاً متعهد به انتخاب خود هستند. یک جوزایی برای راضی ماندن در یک رابطه به پیشرفت، استراحت و هیجان نیاز دارد. اگر شما بتوانید این امور را به یکی از آن‌ها بدهید، او برای تمام عمر مال شما خواهد بود.

عشق زنان خرداد

چالش اصلی برای هر زن جوزایی که عاشق است، یافتن یک احساس پایدار است، به ویژه زمانی که بزرگتر شده و متوجه می‌شود که در حال حاضر در یک حالت تکراری از روابط سطحی یا ناامیدکننده قرار دارد. شخصیت آن‌ها اجازه چندانی برای عمق نمی‌دهد، چرا که آن‌ها در جستجوی این نیستند که درون خود را کاوش کنند و اشتباهات، خلاءها، یا راه‌حل‌ها را پیدا کنند، بلکه به دنبال گسترش دانش هستند. آن‌ها به زندگی از دیدگاه نسبی حرکت نگاه می‌کنند. زن متولد خرداد دو وجه دارد، یکی که دوست دارد بی‌خیال و بی‌دغدغه باشد و دیگری که به دنبال یک ارتباط امن و مطمئن است. اما نباید رابطه‌ای کسل‌کننده باشد.

او به کسی نیاز دارد که روحیه‌ای پرشور و آماده به حرکت داشته باشد، کسی که بخواهد با او کاری انجام دهد. با این حال، او همچنین به آزادی نیاز دارد تا به سرگرمی‌ها و علایقش بپردازد. زن جوزا ممکن است یک دقیقه خجالتی به نظر برسد، دقیقه بعدی جسور. ناپایداری آشکار است و شریک زندگی باید هر دو ویژگی را بپذیرد.

زن جوزا همچنین یک ساپیوسکشوال است، شخصی بسیار دانا و متفکر. یک عاشق احمق ساده نمی‌تواند برای این دختر کفایت کند و اگر یک زن بتواند شما را از نظر ذهنی به چالش بکشد، شاید بخواهید از او دست بکشید! زنان جوزا به دنبال عاشقی هستند که بتواند بازی‌های کلامی، دو دلی‌ها و شوخی‌های مضحک او را با مهارت‌های کلامی خود متعادل کند.

شما باید کاملاً در گفتگوهای طنزآمیز فرو روید و آماده باشید که نظرات دوگانه‌تان را به سرعت تغییر دهید، چرا که گاهی اوقات عشقتان در مکالمه نقش وکیل شیطان را بازی می‌کند. و باید قادر به چت کردن تمام شب باشید. او هرگز از صحبت کردن با شما خسته نمی‌شود و هر داستانی که می‌گوید او را به فکر صحبت کردن درباره چیز دیگری می‌اندازد.

زنان مشهور متولد خرداد

خردادی ها بسیار پرانرژی، کنجکاو، جذاب و دارای حس شوخ طبعی عالی هستند. تخیل آن‌ها بسیار قدرتمند است و دوست دارند در دنیای خیالی زندگی کنند. آن‌ها همچنان بین دو شخصیت، همانند نماد دوقلوها، در جستجو هستند. وقتی یکی از شخصیت‌ها تلاش می‌کند حکمرانی کند، دیگری سعی در کنترل شدن دارد. سعی نکنید بیش از حد پرخاشگر یا پرتوقع باشید. متولدین برج جوزا اتاقک‌هایی از برج زودیاک هستند، ایده‌آل برای ادغام شدن در گروه‌های مختلف بر اساس فضا و انرژی‌شان. جوزاها حتی اگر ویژگی‌های سطحی نمایش دهند، عمیقاً کار می‌کنند و به همین دلیل است که دوقلوها یکی از نشانه‌های هوش عاطفی بالا در زودیاک به شمار می‌روند.

اگر زنی از برج جوزا در زندگی‌تان دارید خود را بسیار خوش‌شانس بدانید، مانند این افراد مشهور– خواهران اولسن، مرلین مونرو، آنجلینا جولی، ایمی شومر، ناتالی پورتمن، زویی سالدانا، ونوس ویلیامز و نیکول کیدمن.

پرسش‌های متداول

نام دو قلو هایی که نشانه متولدین خرداد است چیست؟

در اساطیر یونان باستان نشان برج جوزا نمادی از دوقلوهای کاستور و پولوکس (پولیدوکس) می باشد، که در دوران باستان به نام دیوسکوری شناخته می‌شدند.

زنان متولد خرداد از چه چیزی بیزارند؟

زن خرداد از تنها بودن، محدود شدن، تکرار و یک روتین ثابت متنفر است. رکود به هیچ عنوان بخشی از زندگی یک زن خرداد ماهی نیست.

نقطه
Logo