طالع بینی زن متولد تیر (سرطان)

نام نمادسرطان (cancer)
شماره شانس۲,۷,۹
رنگ شانسسفید، کرم، قرمز، زرد
روز شانسیک‌شنبه و دوشنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و سنبله(شهریور) و عقرب(آبان) و حوت(اسفند)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاحمل(فروردین) و جوزا(خرداد) و میزان(مهر) و اسد(مرداد) و قوس(آذر) و دلو(بهمن)

شخصیت کلی متولدین تیر (با نماد سرطان)

افرادی که در ماه تیر به دنیا آمده‌اند، عزم و هدف قوی‌ای دارند. آن‌ها بسیار دوست‌داشتنی، مراقب و قابل اعتماد برای شرکای زندگی‌شان هستند و همین انتظار را نیز از شرکای خود دارند، هرچند گاهی بسیار مالکیت‌گرا می‌شوند. رابطه، اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد. آن‌ها تا هر حدی پیش می‌روند تا همدم خود را خوشحال کنند. این افراد بر طبق اصول خودشان زندگی می‌کنند و به همین دلیل، نوعی پیچیدگی برتری‌جویانه دارند. آن‌ها می‌توانند به نرمی پنبه و به سختی آهن باشند.

آن‌ها به افرادی که دوست دارند و نگرانشان هستند، بسیار متعهد هستند، اما در عین حال بسیار زیرک و دیپلماتیک نیز می‌باشند. نقطه قوت آن‌ها هوش و ذکاوتشان است و اگر کمی تلاش کنند، می‌توانند در هر زمینه‌ای برتری یابند. افراد متولد برج سرطان حافظه‌ای بسیار تیز دارند، اما از طبعیت بسیار درون‌گرا برخوردار هستند و همین دلیل باعث می‌شود گاهی فرصت‌هایی برای نشان دادن استعدادشان در بهترین زمان‌ها را از دست بدهند. افرادی که به برج سرطان تعلق دارند معمولاً از نظر جسمانی ضعیف هستند. سرطانی‌ها بسیار خیال‌پرداز و خلاق هستند.

طالع بینی زن متولد تیر (سرطان)

خصوصیات زن متولد تیر

افراد متولد ماه سرطان بین ۲۲ ژوئن تا ۲۲ جولای به دنیا آمده‌اند. یک زن متعلق به برج سرطان، حس مادری قوی‌ای را منتقل می‌کند. آن‌ها با شعار “من حس می‌کنم” زندگی می‌کنند. زن تیر ماهی حساس است – بسیار حساس – اما نه فقط نسبت به نیازهای خود، بلکه حتی به نیازهای دیگران ، که این امر او را به یکی از مهربان‌ترین و دلسوزترین زنان زودیاک تبدیل می‌کند.

زن متولد تیر و خلق و خوی او تحت تأثیر چرخه ماه قرار دارد. او هم آرام است و هم پرشور، مانند آب روان. او مانند نیرویی مدّی از احساسات گیج‌کننده است و در عین حال می‌تواند مردد، سازگار، عصبانی و مطیع باشد. این دقیق‌ترین نشانه زودیاک نیست و شناسایی یک زن سرطانی در جمعیت غیرممکن است. او با اعتماد به نفس و قوی است، اما اگر ناراحت یا تحریک شود، اغلب به درون پوسته خود فرو می‌رود. اگر او را نقد کنید، ممکن است به قضیه را شخصه برداشت کند و شما نبخشد! سرطان اولین نشان آبی زودیاک است و تحت کنترل ماه قرار دارد، که به متولدین تیر بینش و خلاقیت شگرفی می‌بخشد. او بسیار شهودی است و اگر بگوید حس خوبی ندارد، ارزش توجه دارد. به همین ترتیب، اگر کسی قابل اعتماد نباشد، غریزه فراطبیعی او بلافاصله به او خبر می‌دهد.

ویژگی‌های شخصیتی زن تیر ماهی

ویژگی‌های شخصیتی یک زن تیر ماه توسط احساسات او کنترل می‌شوند و با وجود اینکه فکر می‌کنند کار خوبی در پنهان کردن این واقعیت انجام می‌دهند، یک سرطان در حالت عصبانیت می‌تواند طوفان کوچکی از پرخاشگری منفعلانه ایجاد کند. بنابراین اگر صدای بسته شدن درها یا کوبیده شدن پاها را شنیدید، شاید بهتر باشد او را پیدا کنید و ببینید آیا می‌خواهد درباره ناراحتیش صحبت کند یا خیر. عنصر وجود او آب است، که شهود ذاتی او و راه طبیعی تماس با احساساتش را توصیف می‌کند و احساسات او بسیار زیاد هستند.

یک زن متولد برج سرطان ابتدا بسیار مضطرب و محافظه‌کار خواهد بود، اما هنگامی که اعتماد او را جلب کرده و به او اجازه دهید تا گرم شود، یک همراه واقعی برای تمام عمر خواهد بود. اما اگر اعتمادش خدشه‌دار شود، او به کلی شما را از زندگی‌اش حذف می‌کند و دیگر هرگز نام شما را به زبان نخواهد آورد. افراد متولد تیر بهترین تلاش خود را می‌کنند تا یاد بگیرند چگونه احساسات خود را کنترل کنند و به راحتی در مورد آنچه در درونشان می‌گذرد صحبت کنند. یک تیر ماهی از تعهد به معنویت، به ویژه که با فازهای ماه و چرخه‌های زنانه – جسم، ذهن و روح – مرتبط است، بهره‌مند است.

زن متولد برج سرطان، یک مذاکره‌کننده و صلح‌طلب است. او از درگیری خوشش نمی‌آید، اما اگر برای دفاع از یک دوست لازم باشد بدون تردید اقدام به این کار خواهد کرد. سرطان معمولاً قوی‌ترین نشانه زودیاک است. جوهر سرطانی دارای همه ابعاد است، از خجالت تا تمایل به چراغ‌های درخشان. زنان متولد برج سرطان ممکن است حساس، مهربان، خلاق، رمانتیک، عجیب و غریب یا آتشین باشند.

زنان متولد نشانه سرطان به شکلی پیچ در پیچ مانند خرچنگ حرکت می‌کنند و در زندگی‌شان به طور مستقیم به سمت چیزی نمی‌روند. اینکه گاهی اوقات زن سرطان در شغل خود پایین‌ دیده می‌شود، به این معنا نیست که در تغییرات دخیل نیست. با داشتن قضاوت قوی شخصیتی و غرایز تیز، این زن یک تاجر استثنایی است. او کارمندی است که باید به دنبالش بود، آرام اما حرفه‌ای. زن تیر ماهی اکثر اوقات به دقت با پول برخورد می‌کند. او به شدت حساس است و می‌داند چطور با افراد ارتباط برقرار کند. اگر این دو ویژگی را با هم ترکیب کنید، او هیچ مشکلی با حرفه‌هایی مانند تدریس، پرستاری، درمانگری یا روزنامه‌نگاری نخواهد داشت.

زن سرطانی به خانه و خانواده اهمیت می‌دهد. او دوست دارد در کنار بچه‌ها و حیوانات خانگی باشد. او بسیار هنرمند، موسیقیدان و باهوش است و همچنین غرایز یک تاجر بی‌رحم را دارد. با این حال او اغلب در خارج از خانه‌اش فعالیت نمی‌کند، بلکه شرکت یا کسب و کار خود را از خانه اداره می‌کند. زنان تیر آرام هستند، سبک زندگی‌شان نیز به همان اندازه ملایم است.

شما باید یاد بگیرید که با نوسانات خلقی یک زن متولد برج سرطان کنار بیایید، که چندان دشوار نیست چرا که او در بسیاری حالات شیرین و دوست‌داشتنی است. این بانو در مکانی دور از خیابان‌های شلوغ یا همسایه‌های پر سر و صدا بهترین عملکرد را دارد، جایی که به دنبال آرامش باشد و بتواند با زیبایی‌ها و غذای خوب استراحت کند و ترجیحاً نزدیک به یک پهنه آب بزرگ زندگی کند.

برای این فرزند آب، یک کلبه کنار ساحل یا خانه‌ای در کنار دریاچه جایگاه‌های عالی برای استراحت خواهند بود، اما اگر این امکان‌پذیر نباشد، همیشه مهم است که یک فرد متولد برج سرطان در فاصله چند ساعت تا اقیانوس باشد. آن‌ها با جریان جزر و مد و هوای نمکین اقیانوس احساس حمایت و راحتی می‌کنند و برای آن‌ها نعمت است که بتوانند به طور مرتب در دریا شنا کنند. آن‌ها می‌توانند برای ساعت‌ها شناور باشند و دوباره با مادر اول خود از اقیانوس متحد شوند.

یک تیر ماهی به سمت دریا کشیده می‌شود، مانند یک خرچنگ. دریا برای او مانند یک تمرین مدیتیشن است، بهانه‌ای برای تأمل، رویاپردازی، لذت بردن از ناز و نوازش و فرار کردن از زندگی واقعی. آن‌ها به مراقبت از خود و استحمام اهمیت زیادی می‌دهند. خانه یک زن تیر ماهی گاهی اوقات حس پر قو دارد، پر از پارچه‌های نرم و لطیف و فاقد لبه‌های تیز. آن‌ها همچنین به خانه‌های دست‌ساز با گچ یا خشت، با انحناهای گرد سفارشی که تقلید از زندگی در داخل چین و شکن‌های یک صدف دریایی است، جذب می‌شوند.

 ویژگی‌های شخصیتی زن تیر ماهی

سازگاری زن تیر با دیگر نشانه‌ها

سازگاری برای یک زن تیر ماهی ضروری است. ماهی‌گیرها دوست دارند مادر همه باشند و دوستانی متفکر هستند. دوست ماهی‌گیر کسی است که اطمینان حاصل می‌کند همه پس از یک شب مستی به خانه برسند، و کسی که برای اطمینان از حال خوب شما پس از آنفولانزا تماس می‌گیرد. در دوستی با یک زن ماهی‌گیر حس آرامشی وجود دارد، و شما می‌دانید که اگر به او نیاز داشته باشید، برای مراقبت از شما وجود خواهد داشت.

نشانه‌هایی که با خرچنگ سازگار هستند عمدتاً نشانه‌های آبی می‌باشند. نشانه‌های خاکی نیز برای خلق زندگی مشترک با نشانه‌های آبی بسیار مناسب عمل می‌کنند. خاک به آب شکل می‌دهد و شامل انرژی‌ها و ایده‌های فراوانی است که از نشانه‌های آبی جاری می‌شوند. نشانه‌های آبی به خاک تغذیه و کمک می‌کنند تا ایده‌ها به کسب‌وکارهای سودآور و خانه‌ها و خانواده‌ها تبدیل شوند. بنابراین یک زن متولد خرچنگ با نشانه‌های عقرب (آبان)، ماهی (اسفند)، خرچنگ (تیر)، گاو (اردیبهشت)، بز (دی) و سنبله (شهریور) به خوبی سازگار خواهد بود.

زن متولد تیر ماه و عشق

احساسات یک زن تیر بسیار نزدیک به سطح هستند. برای یافتن منبع اصلی احساسات تنها نیاز به خراشیدن بسیار سطحی است. خرچنگ غریزه قوی‌ای برای شناسایی کسی در روابط دارد که بیشترین سازگاری را با او داشته باشد. تعریف او از یک شریک عالی کسی است که دوست دارد کنار او روی کاناپه جمع شود، تلویزیون تماشا کند و برایش نوشیدنی بریزد.

هیچ چیز نمی‌تواند بهتر از این جمله زنی را توصیف کند که ‘خانه جایی است که قلب در آنجاست.’ خانواده و دوستان اولویت بالایی برای او دارند و جایی که در آن احساس راحتی می‌کند دنیای خانه‌اش است. زن متولد برج سرطان خیلی مراقب روابط خود است، به طور طبیعی مادرانه و خانه‌دار عمل می‌کند. او شاید گاهی آرزوی برابری بیشتری داشته باشد اما با مهربانی جایگاه خود به عنوان بخشنده را پذیرفته است. یک زن تیر ماهی از درمان و رفتار عاشقانه لذت می‌برد، شاید به این دلیل که در زندگی‌اش بیش از حد به دیگران اهمیت داده و آنها را نوازش می‌کند.

متولدین برج سرطان در روابط خود معمولاً به شدت مراقبت‌گر و نسبت به شریکان خود پرشور هستند و وقتی با کسی ارتباط برقرار می‌کنند، می‌خواهند با او به طور عمیق پیوند داشته باشند. سرطان‌ها عشق عمیقی دارند تا شما را به مکانی پنهان مثل رحم ببرند، جایی که بقیه جهان گم می‌شود. هر چند این می‌تواند احساس شگفت‌انگیزی باشد وقتی هر دوی شما در اینجا هستید، این ارتباطات همچنین می‌توانند سمبیوتیک شوند و به نیازمندی های عاطفی برای زنان متولد برج سرطان منجر شوند.

زمانی که یک زن متولد برج سرطان عاشق می‌شود، مدیریت غرایز مادرانه‌اش می‌تواند دشوار باشد. هرچند که روابط عاشقانه جنسی و مادرانه‌اش می‌تواند تفاوت بسیاری داشته باشد، احساسات واقعی می‌تواند باعث سردرگمی او شود. اگر او با فردی آشنا شود که احساساتی مشابه او نداشته باشد، به راحتی می‌تواند به او آسیب بزند. او بخشنده‌ای غیرخودخواه است و بنابراین در معرض انواع حملات عاطفی قرار دارد، پس مرزهایش باید محکم و منطقی نگه داشته شوند تا توانایی درک هر دو جنبه احتمالی را داشته باشد.

 زن متولد تیر ماه و عشق

زنان مشهور متولد تیر

زنان متولد تیردر اوج شکوه مطلق می‌درخشند، زمانی که به پتانسیل نهفته‌شان پی ببرند و آن را بپذیرند. چیزی در زندگی‌شان رخ می‌دهد که آن‌ها را به زنان قدرتمندی که هستند، سوق می‌دهد. بانوی احساساتی تیر پرشور و الهام‌بخش است و واقعاً مایل است دنیایی بهتر بسازد. لبخندی دارد که به دنبال یقین درونی می‌گردد. گونه‌هایش جذاب و دوست داشتنی و چشمانش همیشه روشن‌ و درخشان هستند.

برای درک ویژگی‌ها و انواع شخصیتی کلاسیک زنان متولد ماه سرطان، تنها کافی است به برخی از مشهورترین زنان تیر ماهی نگاهی بیندازیم: شاهزاده دیانا، آریانا گرانده، سلنا گومز، سولانژ نولز، نیکول شرزینگر و لیندسی لوهان. می‌توان گفت همه این افراد احساسات خود را بروی آستین خود نمایش می‌دهند.

سوالات متداول

بهترین هدیه برای زن متولد تیر ماه چیست؟

او از هدایای دارای ارزش عاطفی خوشش می‌آید. بهترین انتخاب از طریق گوش دادن به حرف‌های او و تجربه کردن واکنش‌هایش به چیزها است. اگر از واکنش‌های عاطفی او و نیازهایی که در طول مسیر شکل می‌گیرند آگاهی نشان دهید، او به مناسبت‌های خاص اهمیتی نمی‌دهد. پس سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که واقع‌بینانه باشد، خیلی گران نباشد و مهم‌تر از همه، چیزی که حسش را داشته باشد.

آیا زنان متولد ماه تیر، دوستان خوبی هستند؟

به ما اعتماد کنید، هیچ دوست دختری بهتر از زن مادرمآب و مهربان متولد ماه تیر در زندگی شما وجود نخواهد داشت.

چرا اسفند ماهی ها با متولدین ماه تیر بسیار سازگار هستند؟

احساسات هر دو عمیق است. اما این فقط یک مورد از شباهت‌های زیاد است. یک زوج ماهی و سرطان ممکن است از شدت این شباهت‌ها بیش از حد دور شده و در ساحل، در میان جریان‌های کشنده و یا حتی بدتر، گیر کنند. برای موفقیت در این عشق، یکی از شرکا باید به واقعیت پای‌بندتر و محکم‌تر باشد

آیا متولدین ماه تیر رهبران خوبی هستند؟

متولدین ماه سرطان رهبران بزرگ، سخنرانان انگیزشی و دوستانی فوق‌العاده می‌شوند، اما این نشان دارای چند نقص است! متولدین ماه سرطان ممکن است خود را با پیچیدگی‌ها و تمایل به واکنش‌های افراطی مواجه ببینند.

نقطه
Logo