طالع بینی زن متولد شهریور (سنبله)

نام نمادسنبله (virgo)
شماره شانس۳,۶,۷
رنگ شانسسبز، سفید، زرد
روز شانسچهارشنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاثور(اردیبهشت) و جدی(دی)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و قوس(آذر) و حوت(اسفند)

شخصیت کلی متولدین شهریور (با نماد سنبله)

سنبله به عنوان جذاب‌ترین نشانه از بین تمام نشانه‌ها شناخته می‌شود چرا که با نماد یک زن نشان داده می‌شود. خالکوبی سنبله می‌تواند شما را در جمعیت متمایز کند. این نشانه تحت حکومت سیاره عطارد و عنصر خاک است. اگرچه آن‌ها کمال‌گرا هستند، سنبله‌ها برای ویژگی‌های وسواسی، بیش از حد انتقادی، تند و محافظه‌کارانه‌شان که می‌تواند برای سایر افراد بسیار آزاردهنده باشد، شهرت دارند. آن‌ها می‌توانند احساسات شخصی خود را تحت کنترل شدید نگه دارند. وقتی سنبله‌ها از درون به خودشان اعتماد به نفس دارند، موفق‌تر، ساختارمندتر و خلاق‌تر از تمام افراد دنیا هستند.

متولدین برج سنبله نیازی به توصیه در مورد نظم و عادات سالم ندارند. آنها نسبت به برنامه‌های روزانه خود بسیار سخت‌گیر هستند. با داشتن یک فرد متولد برج سنبله در زندگی، کسی را دارید دارد که درک و مراقبت می‌کند. شهریوری ها علاقه‌مند به کیفیت و افراد با شهرت خوب هستند. یک فرد متولد برج سنبله احتمالاً به چیزهای ابلهانه که به نظر بی‌فایده می‌آیند توجهی نمی‌کند. شهریوری ها افرادی سریع و مشاهده‌گر هستند، نمی‌توانند تحمل کنند که از آنها مراقبت شود، بلکه ترجیح می‌دهند از دیگران مراقبت کنند. این افراد می‌توانند منتقدان خوبی شوند، زیرا سریعاً نقاط ضعف را می‌بینند. چون آنها بسیار مهربان، متعهد و وفادار هستند؛ رابطه بسیار گرمی با شریک عاطفی یا کاری خود دارند.

خصوصیات زن متولد شهریور

زن متولد شهریور ترکیبی مسلم از زیبایی و هوش است. زن سنبله، که تحت راهنمایی عنصر خاک است، واقعاً بر پایه واقعیت قرار دارد، نه خیال‌پردازی. زن سنبله بیشتر با حس و شناخت سروکار دارد تا احساس و تخیل. دوشیزه با پایی استوار بر زمین قدم برمی‌دارد و به آرامی وارد واقعیت ظریف خود می‌شود. این زن یک دینامیت است و سوال اصلی این است که بدون او کجا خواهید بود.

روزهای آن‌ها از پیش هماهنگ‌ شده‌اند، در مورد ویژگی‌های بسیار تثبیت شده و اخلاق کاری متعهدشان سخن ها باید گفت. جهان همیشه آن‌ها را در حال کار می‌بیند و به طور کامل از درخشندگی و توانایی‌های آن‌ها استفاده می‌کند. زنان شهریوری زنانی هستند که چیزها را می‌سازند، نه که فقط صحبت می‌کنند. برج سنبله تحت سیطره عطارد است، که ذهنی عمیقاً خلاق و ردیفی به شدت فکری تولید می‌کند. با این حال این خانم‌ها بازتابی از جهان هستند چرا که از طریق الهام‌شان چیزی معنادار می‌سازند.

زن متولد برج سنبله منظم و آرام است. البته نه به طور آشکار. او می‌تواند با تاثیر سیاره حاکمش، عطارد، بسیار پرحرف باشد، اما رفتارش معمولاً بسیار ظریف‌تر از کسانی است که نشانه‌های آتش و هوا دارند. در حالی که برخی از متولدین برج سنبله به شدت وسواسی هستند و دیگران را می‌ترسانند و سعی دارند همه چیز را به کلی تغییر دهند. همه متولدین برج سنبله کمال‌گرا هستند. برخی از کمال‌گراها بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا خود را بهبود ببخشند و برخی دیگر از استرس اینکه باید کامل باشند به حدی رنج می‌برند که اگر تمام تلاش‌شان را نکنند، ممکن است از ترس اینکه هرگز نمی‌توانند چیزی را ‘درست’ انجام دهند، دیوانه شوند. اما کسانی که اجازه می‌دهند اشتباهات رخ دهد، به نظر می‌رسند که نگران این واقعیت هستند یا اضطراب دارند.

زنان شهریور اغلب به جزئیات ریز توجه می‌کنند و حس عمیق انسانی‌شان آن‌ها را به یکی از حکیم‌ترین نشانه‌های زودیاک تبدیل می‌کند. شیوه زندگی آن‌ها اطمینان می‌دهد که هیچ چیز به اتفاق و شانس واگذار نمی‌شود.

طالع بینی زن متولد شهریور (سنبله)

ویژگی‌های شخصیتی زن شهریور

به ندرت می‌توان مشاهده کرد که یک زن متولد شهریور دیگران را تحسین یا تشویق می‌کند یا نمایش می‌دهد، این سبک او نیست. بهتر است به طبیعت انتقادی‌اش عادت کنید. دختر باکره‌ای فکر می‌کند که بسیار کارآمد و منظم است و آزاردهنده‌ اینکه او درست می‌گوید. او به حرف و قرارش بسیار پایبند است و وقتی با او ملاقات می‌کنید بهتر است دیر نکنید. وقتی ناراحت می‌شود، گلدان جدید گران قیمت را نمی‌شکند، اما می‌تواند واقعاً بداخلاق و ناامیدکننده باشد. اگر اشتباه از شما بوده، بپذیرید که اشتباه کرده‌اید و هنگامی که برای او گل می‌فرستید، بگویید که اشتباه کرده اید. حتی سعی نکنید با او جنگ کنید، وگرنه باز هم او عصبانی خواهد شد.

یک دوشیزه باکره باید از جنبه‌های مختلف هر یک از ملاقات‌هایش آگاه باشد قبل از اینکه تصمیم بگیرد رابطه چطور پیش برود. دقیقاً باید بداند گزینه‌ها و نتایج بالقوه آن‌ها چیست. او باید لیست‌هایی تهیه کند، همه کارهایی که انجام داده را پیگیری کند و معمولاً کل روزش را از قبل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کند. برای یک زن باکره، ظاهر مهم است. او یک بانوی باکلاس است که طعم درک شدن و طبیعی بودن را دارد و می‌داند چگونه دیگران را تحت تأثیر خودش قرار دهد.

زن متولد برج سنبله شخصی عملی است که اولویت را به کار خود می‌دهد و به توانایی خود برای انتخاب‌های درست اعتماد دارد. برای او مهم است که کاری که انجام می‌دهد منطقی، مفید و کمک‌کننده باشد و او بداند که دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد. برای یک زن متولد برج سنبله، همه جزئیات کوچک مهم هستند. او به اشتباهات کوچک می‌چسبد و همیشه سوالاتی مهم و بحرانی مطرح می‌کند. با نگاهی دقیق و انتقادی به همه چیز نگاه می‌کند و الگوهایی را می‌بیند که دیگران ممکن است اصلا نبینند.

او صبور، فروتن و وفادار است، توانایی تعمیر کردن چیزهای شکسته را دارد، از جمله قلب‌های شکسته. این زنی است که می‌خواهد حمایت کرده و در زندگی همسرش مشارکت کند تا زندگی بهتری بسازند و با هم خوشبخت باشند. متأسفانه ممکن است خود را گم کند و تصور کند که بهترین کار برای دیگران را می‌داند. دلسوزی و کمک او ممکن است به حدی برسد که همسرش تعجب کند آیا او فکر می‌کند نمی‌تواند خودش کاری انجام دهد.

پس اگر بخواهیم در مورد صفات بانوی شهریوری صحبت کنیم عبارتند از فروتنی، وفاداری، تحلیل‌گری، مهربانی، کاری، عملی، بیش از حد انتقادی از خود و دیگران، همه کار و بدون بازی.

حسابدار، کتابدار، پزشک، مربی شخصی، ویراستار، باغبان، کارمند مراقبت‌های پایانی عمر، کارمند دولتی و تحلیلگر اینها همه شغل‌هایی هستند که می‌توانند با زنان متولد سنبله ارتباط داشته باشند.

دختران سنبله ممکن است در ظاهر محتاط و دورگه باشند، اما به فعالیت‌های پرتلاش پشت صحنه‌شان توجه داشته باشید. این تلاشگران همان‌هایی هستند که می‌توانید در کسب‌وکارهای بزرگ و هنرها ببینید و به‌ویژه در ترکیب این دو مهارت دارند. برای انجام همزمان کارهای متعدد روی یک زن سنبله حساب کنید، او به نحوی همه آن‌ها را مدیریت می‌کند.

خانه زن سنبله عرصه مقدس زیبایی و نور است. این بانوی جذاب بر مفهوم همه چیز در جای خود زندگی می‌کند. شخصیت‌های سنبله خانه‌ها و وسایل خود را تمدیدی از خودشان می‌دانند، به اتاق و وسایل آن‌ها بی‌احترامی نکنید.

زنان شهریور علاقه‌مند به مد، زیبا و قدرتمند هستند. آن ها علیرغم فروتنی‌شان، وقت زیادی را جلوی آینه می‌گذرانند. آنها عاشق ظاهر خود و ارزش قائل شدن و اهمیت دادن به ظواهر هستند. اگر او وسواس فکری داشته باشد، می‌تواند چهره‌ای جدی و صادق از باکره باشد که به شما خیره شده و همزمان روی برنامه‌های پزشکی جدید کلیک می‌کند تا بیماری *وحشتناکی* در خود تشخیص دهد. او نمی‌تواند از این کار خودداری کند.

مهم‌ترین چیز برای این زن، این باور است که او به اندازه کافی خوب است. در بیشتر موارد، او کاملاً از زیبایی، خوبی یا ارزش خود آگاه نیست. با این حال، اعتماد به زیبایی جهان دارد. بدترین کاری که یک دوشیزه می‌تواند انجام دهد، تصمیم گرفتن منطقی است، چون در همه جنبه‌های زندگی‌اش پتانسیل برای کمال وجود دارد. عطارد بر دوشیزه حکمرانی می‌کند، و این قدرت پرزور، آن‌ها را تشنه دانایی می‌کند. تحصیلات، دوره‌ها، سمینارها، انجمن‌ها، ماژول‌های خودآموزی، همیشه یک خط فرعی در حال چرخش یا یک استعداد یا موضوع برای یادگیری دارند. آن‌ها توسط یک ذهن پرسشگر و بی‌قرار هدایت می‌شوند.

کار و هویت شخصی به صفات این زنان اساساً مرتبط است. پس‌انداز کردن پول برای آینده و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه به سرعت برای یک باکره واقع‌بین و عمل‌گرا ملموس می‌شود. عطارد، که سیاره حاکم بر این نماد است، حس بسیار توسعه‌یافته‌ای از گفتار و نوشتار و سایر وسایل ارتباطی دارد. بسیاری از شهریوری ها ترجیح می‌دهند به عنوان ناشر، خبرنگار و تایپیست‌ کار کنند اما احساس خوبی نسبت به نیازشان برای کمک به دیگران در یک ماموریت قوی برای بهره‌بردن آنها دارند.

سازگاری زن شهریور با سایر نشان‌ها

یک زن شهریوری، اگر چیزی اشتباه پیش برود خود را مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌دهد و مدت زمان بسیار طولانی احساس فوق‌العاده بدی دارد. از طرف دیگر، او انتقادات را خوب قبول نمی‌کند یا با دیگران به خوبی کنار نمی‌آید. توجه به جزئیات و تمایل او به کمال‌گرایی ممکن است گاهی اوقات فراتر از حد برود. اما پشت اقدامات او دلیلی وجود دارد. یک زن شهریوری به دنیا آمده است تا رهبری کند، کار بی‌عیب و نقص انجام دهد و اولویت را به سلامتی خود و عشقش بدهد. او زنی است که می‌خواهد بهشت را به زمین بیاورد و در کوچکترین جزئیات زندگی به دنبال زیبایی معنوی است. نگرش دلپذیر و سلامت ذهن و شوخ طبعی زن شهریوری اطمینان می‌دهد که همیشه افرادی دور و بر خود دارد که او را تحسین‌ کنند.

به طور کلی، زنان شهریوری با دیگر نشانه‌های زمینی بهتر جفت می‌شوند. نشانه‌های زمینی همگی یک فکر دارند: آن‌ها از تجمل‌گرایی مادی لذت برده و ترجیح می‌دهند به جای دویدن در شهر، در روابط پایداری قرار بگیرند، بنابراین شهریوری ، اردیبهشتی و دی ماهی همگی روابط قوی‌ای با یکدیگر دارند.

هر چند اردیبهشتی و دی ماهی اشتیاق‌های مشترکی دارند، اما برانگیختگی حسی‌ یکدیگر را بر نمی‌انگیزند. زن شهریوری زیر پوسته خنک و انتخاب‌گرش، زنی پرشور است که به عشق واقعی باور دارد. تنها یک مرد اسفندی است که می‌تواند این خواسته عمیق برای مورد عشق قرار گرفتن را در او بیدار کند، و برای مرد اسفندی چه موضوعی کامل تر و بهتر از مراقبت‌های وسواسی‌ از یک بانوی شهریوری؟

 ویژگی‌های شخصیتی زن شهریور

زن شهریور ماهی و عشق

احتمالاً مردان ابتدا هنگام عاشق شدن، از بانوی باکره (سنبله) ترس خواهند داشت. اگر این اتفاق خارج از یک رابطه رخ دهد، احتمالاً بانوی شهریور آن‌قدر خجالتی خواهد بود که برقراری رابطه‌ برایش بعید به نظر برسد. او از شریکی که اولین گام را برمی‌دارد و او را از پا درمی‌آورد، خوشش می‌آید. این کار او را زیبا و زنانه نشان می‌دهد. برخی از زنان شهریوری توانایی ساده‌سازی شرایط را دارند تا بتوانند با هر کسی ملاقات کنند یا خوش و بش کنند، اما گاهی اوقات با مردانی که با او صریح بوده‌اند، به نتیجه نمی‌رسند. او نیاز دارد که در عشق نسبت به هر شخصی، قوی‌تر، خوش‌بین‌تر و محافظه‌کارتر باشد.

زن شهریوری در یک رابطه، به طور کامل متعهد و وفادار خواهد بود. اگر رابطه ای به نظرش درست نرسد، تمام ارتباطات را قطع کرده و به سردی قطب شمال خواهد شد. پروفایل ویژگی‌های یک زن شهریوری، ترکیبی از احساسات و عمل‌گرایی، رمانتیک و عقل سلیم است. آن‌ها آن‌قدر در عشق شوریده‌اند که تعداد کمی از زنان دیگر می‌توانند این شدت علاقه و قدرت را نشان دهند. اما وادار کردن آن‌ها به عاشق شدن چالشی کاملاً متفاوت است. شما باید منتظر کمال مطلق باشید، حتی اگر خودشان از آن کمی فاصله داشته باشند.

فقط به این دلیل که شهریوری شاید سنتی به نظر برسند، به این معنا نیست که در روابط عاطفی‌شان هم همین‌طور باشند. آن‌ها می‌دانند که ذهن و احساسات‌شان عمیقاً در زیر سطح جریان دارند. جنبه جذابیت جنسی شهریوری نوعی نیست که رو در روی شما باشد، بلکه بیشتر در عمل خود را نشان می‌دهد. شهریوری ها از هر نشانه دیگری ‘زمینی‌تر’ هستند و به همین دلیل امنیت و وفاداری عاشق‌شان را احترام می‌گذارند.

تا جایی که به صمیمیت رمانتیک مربوط می‌شود، این به معنای آن است که آن‌ها بیشتر عاشقان ‘کیفیت در مقابل کمیت’ هستند و روابط متعهدانه را به معاشقه‌های یک شبه ترجیح می‌دهند. زن شهریوری ممکن است عشق‌ورزی خود را همانند سایر خانم ها به خوبی با کلام بیان نکنند، اما همچنان عمق علاقه‌شان را از طریق اعمال و حرکات نشان خواهند داد.

در صورت بروز ناراحتی یا عصبانیت بهتر است برای مدتی او را تنها بگذارید، او دوباره آرام خواهد شد. از طرف دیگر، برای یک زن شهریوری بسیار دشوار است که بپذیرد اشتباه کرده است. حقیقت این است که اغلب اوقات اینگونه نیست. توصیه می‌شود که هنگامی که به دنبال جلب محبت او هستید و همچنین پس از ازدواج، رفتارهایتان را مد نظر قرار دهید. او نمی‌تواند با کسی که از کلمات رکیک استفاده می‌کند، دیر می‌رسد، به طور نامرتب لباس می‌پوشد، به آداب میز توجه ندارد و … کنار بیاید. بهتر است دامنه لغات خود را نیز بهبود ببخشید. او نه به شما می‌چسبد و نه کاملا بی‌تفاوت می‌شود.

یک زن شهریوری تحمل نمایش های عاشقانه عمومی را ندارد و بهتر است در این زمینه مراقب باشید. سلیقه‌اش بسیار ظریف است و هوش او کاملاً بنیان گذاری شده است. اگر سعی در جلب محبت او دارید، او را به مکان‌هایی مانند تئاتر، گالری هنری و غیره ببرید. دقیقاً مانند یک دوشیزه سنتی، او بیش از حد با کارها مشغول است و بخشی از کار شما را نیز انجام خواهد داد. او واقعاً به زمین نزدیک است و دوست دارد در دنیای واقعی باقی بماند.

کتاب‌ها، جواهرات دست‌ساز و لوازم هنری هدایای مناسبی برای شهریوری‌های دوست‌داشتنی‌ هستند، اما مراقب کار بسته‌بندی خود باشید!

زنان مشهور شهریور ماهی

شهریوری یک نشانه زمینی است پس شما با خانمی کلاسیک سروکار دارید، سعی کنید معمولی، طبیعی، متعادل، شیک و با فکر عمل کنید. یک خرید ناگهانی و دقیقه نودی از داروخانه شبانه‌روزی احتمالاً گزینه بهتری نسبت به یک کارت یا نامه دست‌نویس و متفکرانه نیست. یک زن شهریوری ترجیح می‌دهد هیچ چیزی نداشته باشد تا چیزی بی‌ارزش یا بی‌معنی.

به جای اینکه نگران کمال‌گرایی او باشید، باید خوشحال باشید که چنین زن جذابی دارید. بیانسه، ملیسا مک‌کارتی، کامرون دیاز، زندیا، بلیک لایولی و تاراجی پی. هنسون همگی زنان موفق و محبوب شهریوری هستند. اگرچه همه آن‌ها در ظاهر بسیار متفاوت به نظر می‌رسند، اما همگی جذاب، خنده‌دار و کمال‌گرایان عملی هستند که به جزئیات توجه دارند، سخت کار می‌کنند و در هنر خود منضبط و ماهر هستند.

سوالات متداول

آیا زنان شهریور ماهی به سفر علاقه‌مند هستند؟

آن‌ها بومیان نشانه زمینی هستند و بنابراین عشق به طبیعت را به بالاترین حد دارند. پس اگر سفر قول اقامت در دامان طبیعت را بدهد، سریع برای شرکت در آن اقدام می‌کنند.

شعار درونی یک زن متولد شهریور چیست؟

شعار متولدین برج سنبله “من تحلیل می‌کنم” است.

نقطه
Logo