طالع بینی مرد متولد مهر (میزان)

نام نمادمیزان (libra)
شماره شانس۲,۷,۱
رنگ شانسنارنجی، سفید
روز شانسیک‌شنبه و دوشنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و دلو(بهمن)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاحمل(فروردین) و سرطان(تیر) و جدی(دی)

شخصیت کلی متولدین ماه مهر (با نماد میزان)

ترازو یا میزان هفتمین نشانه از زودیاک است. افرادی که تحت این نشانه به دنیا آمده‌اند دیپلماتیک‌تر از هر نشانه‌ دیگری هستند؛ مهری ها اجتماعی، شاداب و دوست‌داشتنی هستند. میزان‌ها سیستم عدالت زودیاک می‌باشند. یک مهر ماهی در تصمیم‌گیری‌ها با مشکل مواجه است. آن ها نسبت به نیازهای دیگران حساس هستند. آن‌ها تمایل به داشتن سلایق مشخصی دارند که به سمت چیزهای پالوده و گران قیمت سوق پیدا می‌کند، زمانی که بدانند چه می‌خواهند می‌توانند در به دست آوردن و حفظ آن بسیار پرخاشگر باشند. آن‌ها بحث کردن از جانب کسی که نظراتشان را به چالش می‌کشد را تحمل نمی‌کنند. مهر ماهی ها می‌توانند منفعل اما پرخاشگر، دوست‌داشتنی اما تنگ‌نظر، رمانتیک اما مطالبه‌گر باشند. میزان‌ها به عنوان نویسنده، آهنگساز، طراح مد، دکوراتور داخلی، منتقد، مدیر، وکیل موفق هستند.

آنها مردمی هستند که واقعاً از شادی و تفریح لذت می‌برند. آنها به عدالت و ثبات علاقه‌مندند و ترجیح می‌دهند در روابط خود بسیار فهمیده و مهربان باشند. زمانی که متولدین مهر در یک رابطه عاطفی درگیر می‌شوند، حس تعادل‌شان به طور کامل به کار می‌افتد. آنها دقیقاً همان مقدار محبت و گرمی و شور جنسی که دریافت می‌کنند را بازمی‌گردانند. زمانی که متولدین میزان لازم است تصمیم‌گیری کنند، معمولاً تصمیمات درستی می‌گیرند. به عنوان یک فرد متولد مهر شما باید نظرات خود را توسعه دهید زیرا برای شما بسیار اتفاق می‌افتد که تحت تأثیر دیدگاه‌های دیگران قرار بگیرید.

خصوصیات مرد متولد مهر

مردانی که بین ۲۳ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر به دنیا آمده‌اند به نشانه هوایی ترازو (میزان) یا مهر ماه تعلق دارند. مهری ها عاشق هنر برتر، دانش‌پژوهی و خردمندی هستند، تحت حکمرانی ونوس، سیاره‌ای که عشق، زیبایی، و ثروت را اداره می‌کند. مرد ترازو بی‌نهایت دوست‌داشتنی، همیشه دیدنی، خنده‌رو، زیرک است و در نهایت محدودش کردنش بسیار سخت است.

رابطه با این افراد به طور کلی عمر طولانی ندارند و مانند گرگ‌های پنبه‌ای قندی بین روابط، شغل‌ها و دوستی‌ها شناور هستند. آن‌ها طعم شیرین یک عشق را می‌دهند، اما عشقی که همیشگی نیست، مگر آنکه با مرد عجیب مهر ماهی ملاقات کنید که واقعا تصمیم گرفته که روی خودش کار کند.

شخصیتی که به ندرت در این فرد دیده می‌شود می‌تواند از طریق خواست مرد مهری برای شناخت خود و یافتن تعادل در وجود خویش ساخته شود. بدون این تعهد به تعادل درونی، مردان مهر مانند تاب تک‌پایه‌ای که از یک سر به سر دیگر می‌لغزد، به این سو و آن سو نوسان خواهند کرد. گاهی دشوار است به یاد داشته باشیم که مرد ترازو فقط یک انسان است، تنها نشانه زودیاکی که با یک شیء بی‌جان (ترازو) نمایش داده می‌شود.

در یک دنیای ایده‌آل، مردی از ماه مهر، شاهزاده‌ پریانی است که از صحنه‌ای به صحنه‌ی دیگر پرواز می‌کند تا مخلوط‌هایی بسازد و قبل از آنکه ناپدید شود کمی غبار ایجاد کند و به یک پری کوچک تبدیل شود. او یک شاعر طبیعی بود که دوست داشت با ایده‌های اتوپیایی واقعیت، هماهنگی و زیبایی بیافریند. اگر او نویسنده این داستان بود، یک دنیای کامل می‌ساخت. قلعه‌ای در هوا که برای روزهای رویایی بی‌دغدغه خود خواب می‌بیند و در این رویا غرق می‌شود، تفکرات پراکنده و افکار سرگردان دارد، اما او برای تمام مفاهیم دوست‌داشتنی‌اش چه چیزی برای نشان دادن دارد؟ اغلب کافی نیست.

نمونه‌ی کاملاً متعادل یک فرد، مرد مهر ماه است. نشان او، نماد همکاری، برابری و عدالت است. او تلاش می‌کند تا همیشه در حالت تعادل بماند، همیشه سعی می‌کند که بی‌طرف باشد. یک میزان همچنین دوست دارد آنچه را که فکر می‌کند برای همه بهتر است، انجام دهد. او استدلال می‌کند که در هر شرایطی، اگر شما هر دیدگاه ممکن را بررسی کنید، می‌توانید همیشه همه را راضی نگه دارید. او یک صلح‌طلب است و از درگیری نفرت دارد. هیچ کاری با عصبانیت و پرخاشگری نمی‌توان انجام داد و مرد متولد میزان هر کار می‌کند تا از رویارویی جلوگیری کند. او بسیار دوست دارد آرامش و سکوت داشته باشد. به دنبال تعادل و هماهنگی می‌گردد. ترجیح می‌دهد در مورد مسائل مختلف صحبت کند و سعی می‌کند دیدگاه شما را درک کند به جای اینکه درها را به هم بکوبد یا ظروف را پرتاب کند.

گاهی اوقات مراقبت کردن از مرد متولد مهر دشوار است. اگر همه چیز را به او واگذار کنید تا یک فیلم برای تماشا انتخاب کند، رستوران رزرو کند و یا مکانی برای دیدار تعیین کند، پاسخ دادن به این سوالات کمی زمان می‌برد. به خاطر داشته باشید که ناتوانی او نشانه ضعف نیست، بلکه تمایل او به بی‌طرفی است. نفس عمیقی بکشید و صبر کنید تا تصمیمی گرفته شود. این تصمیم یک ارزیابی محکم و منطقی از تمام گزینه‌های موجود خواهد بود. مرد متولد میزان، وکیل بی‌طرف و تصمیم‌گیرنده بی‌پیش‌داوری است. وقتی به مشاوره نیاز دارید او بهترین دوست شماست.

مرد میزان به نوعی یک دانشور است و دوست دارد تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارد. افراد متولد مهر در بحث و مناظره بسیار ماهرند و دارای حس عدالت زیربنایی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد نقاط مثبت و منفی هر موقعیتی را سنجیده و بررسی کنند. میزان‌ها به ندرت طرفی را انتخاب می‌کنند، از نشستن روی حصار و بازی کردن نقش داور خوشحال هستند. با در نظر گرفتن تمام جوانب ممکن، باید انتظار داشته باشید که هر تصمیمی که توسط مرد میزان گرفته می‌شود، بسیار عادلانه است و به کسی اولویت داده نشده.

طالع بینی مرد متولد مهر (میزان)

شخصیت و سبک زندگی مرد مهر

ونوس بر میزان حکمرانی می‌کند و مرد متولد میزان سفیر الهه عشق است. او شهرنشین و مدرن است. او به اشیاء زیبا نظیر جواهرات، ماشین‌های شیک و وسایل براق و زیبا علاقه‌مند است. او همچنین به زنان زیبا علاقه دارد. مرد مهر در مهمانی‌های شام، باله یا تئاتر در اوج خود است. او مهربان و جذاب است و همیشه می‌داند در هر شرایطی چه باید بگوید. مرد میزان مردی است که دارای چشم پر توجه به افراد، اشیاء، موسیقی و انواع زیبایی است.

این کار به مرد متولد میزان که طمعکار است را برآن می‌دارد که خود را متعهد به بخشی از چیزی کند که در دراز مدت برای او معنی‌دارتر خواهد بود، چیزی که تصور آن برای مردی که در حال حاضر زندگی می‌کند، دشوار است. او می‌خواهد از الهامات درخشان خود چیزی واقعی بیافریند و برای رویاهای خود انجمنی ملموس بسازد. بیش از همه، شخصیت متولد میزان با تعادل و هماهنگی سر و کار دارد و اگر همه چیز در محیط شخصی‌اش کاملا متقارن نباشد ممکن است احساس ناراحتی کند.

وقتی شریک زندگی‌تان که متولد ماه مهر است به خانه می‌آید و می‌بیند که شما تمام مبلمان را جابجا کرده‌اید به طوری که همه چیز درهم‌و‌برهم و بی‌نظم پخش شده‌اند، پی خواهید برد که او علی‌رغم خلق و خوی راحت و آرام، چگونه می تواند باشد. وقتی شام را در آشپزخانه‌تان می‌پزید، تمیز کنید و تا روز بعد ظرف‌ها را کثیف نگذارید، در غیر این صورت ترازهای ظریف شروع به مقابله خواهند کرد. مرد مهر، از اینکه برخی همیشه زیبایی و ظاهر را بر کارایی و نیازهای اساسی انسانی ترجیح می‌دهند، آزار می‌بیند.

مردان متولد میزان از سبک مدرن چند سال پیش لذت می‌برند و قطعات طراحی‌شده را جمع‌آوری می‌کنند. فرش‌های سفید یا صندلی‌های مجلل ممکن است زیاد دوام نیاورند، به‌ویژه اگر کودکان کوچک در خانه باشند. چیدمان هنرمندانه خانه یک مرد متولد میزان ممکن است مانند جایی برای بزرگ کردن بچه‌ها به نظر برسد، اما این پدر متعهد با نشان هوا، فضایی را برای یادگیری و رشد در هماهنگی آماده می‌کند. مردان متولد میزان در خانه‌های خود به دنبال هماهنگی هستند و از درگیری‌ها و تنش‌ها بسیار ناراحت می‌شوند، پس تعجب نکنید اگر هوای خانه تنش آلود باشد و او در دفتر کارش یا بیرون از خانه است .

کاملا منطقی است که مرد متولد میزان به تعادل برابر عدالت و نظم در دنیای خود نیاز دارد. او تا حد زیادی برای اجتناب از تعارض و دستیابی به آرامش در زندگی خود تلاش می‌کند. او بی‌طرف است، در هر بحثی عادلانه پیش می‌رود و همیشه می‌تواند هر دو طرف را ببیند. مرد متولد میزان با یک خلقیت نامطمئن دست و پنجه نرم می‌کند و ترس او از اتخاذ تصمیم اشتباه، گاهی اوقات او را از گرفتن هرگونه تصمیمی باز می‌دارد.

مرد متولد مهر با قدم‌های جذاب و ظاهری چشمگیر، هر کجا که می‌رود نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشاند، باوقار و دل‌انگیز. این مرد که مانند پروانه‌ای در اجتماع می‌چرخد، وقت کمی را در خانه‌ی خودش به تنهایی می‌گذراند. اما وقتی شما به خانه او دعوت می‌شوید، آن را تمیز و مرتب می‌یابید، با سطوح ساده و نورپردازی ملایم. حتی در فضایی نسبتاً ساده برای ایجاد حال و هوایی که رمانتیک باشد، این فرد متولد برج هوایی تلاش زیادی می‌کند.

مرد مهر ماهی در عشق و روابط

یک مرد معمولی متولد مهر نیاز دارد تا از خودش راضی و خوشحال باشد. مرد میزان وقتی شما را آماده برای فریب، پیش‌نوازی و گفتگوهای تحریک‌آمیز می‌بیند، آماده است. او همانقدر در اتاق خواب جذاب است که بیرون از آن، و عاشق حساسیت و احساسات است. آماده باشید تا بر روی روتختی ابریشمی گلبرگ‌های رز پخش شده، نوشیدنی، و صحبت کردن در زیر نور ماه را ببینید.

چشم‌های ترازو از دیدن واقعیت توسط یک عاشق ناامید که همیشه به شعر و تصویر کامل بیش از واقعیت چسبناک ارج می‌نهد، محروم می‌مانند. برای زیردستانش سخت است که به سکوهای بلندی که او برایشان در نظر گرفته برسند. این شاهزاده نشان هوا، زوایای تند و درس‌های زندگی واقعی را دوست ندارد. اگر مرد ترازو به طور مداوم از اشتباه کردن و درگیر شدن در یک عشق درازمدت بترسد، تصمیم‌های دشواری خواهد گرفت. مثلا ممکن است آن ها حتی بدون اینکه بدانند دیگران را فریب دهند. از آن جایی که ایجاد یک ارتباط عاطفی یا فکری خلاقانه برایشان آسان است و چون همه این‌ها از راه دور یا به صورت متنی و معمولاً از فاصله‌های طولانی ممکن است، بیشتر رمانس‌های کوتاه‌ مدتش هرگز به طور فیزیکی به انجام نمی‌رسند یا عملی نمی‌شوند و اغلب با چندین نفر به طور همزمان از این توع ارتباطات مجازی دارد.

مرد متولد مهر از بودن تنها متنفر است و نگران است که باید واقعاً با خودش و نیات و احساسات عمیق‌ترش روبرو شود، پس به تعارضات حواس‌پرت‌کن با چند شریک مختلف روی می‌آورد تا بدی‌های خودش را در پس‌زمینه نگه دارد. در یک رابطه متعهدانه، مرد مهر می‌تواند یک فانتزی کامل باشد، یک دوست مراقب که از شما با تحسین و سخنان عمیق قدردانی می کند و نوازش‌تان می‌کند. ازدواج برای او تا زمانی که بتواند تعارضات درونی خودش را حل کند و آزادی‌اش محدود نشود و تمایل ادامه شراکت برای یک اتحاد پایدار داشته باشد، دوام می‌آورد. اگر او بتواند با خودش و با کسی که دوست دارد صادق و راستگو باشد، با این نشانه دوست‌داشتنی هوا، می‌تواند زندگی رمانتیکی داشته باشید.

برای مردی که متولد مهر است، بزرگترین بروز احساس، شور و هیجان است. او که عاشقانه‌ای لاعلاج است، می‌خواهد دلبسته شود. مردی که با میزان عشق می‌ورزد، کسی است که راز واقعی هماهنگی را یافته است. او قلبش را روی هر دو دستش می‌گذارد، فقط برای اینکه همه چیز متوازن باشد، و به آسانی عاشق می‌شود. وقتی عاشق است، با توجه به گرایشش به نوسان، بازی نمی‌کند. اگر بخواهد تماس بگیرد، این کار را می‌کند. واقعاً، سرکار گذاشتن عشقش زشت خواهد بود!

مرد مهر وقتی در یک رابطه است احساس شادی بیشتری می‌کند و سخت تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که رابطه دوام دارد. او آرامش و تعادل را به همسرش گرامی می‌دارد. میزانی‌ها منظور خوب، بی‌طرف و صادق دارند و هرگز عمداً از کلماتشان برای آزار دادن یا زخمی کردن استفاده نمی‌کنند. با این حال، اگر از او بپرسید که آیا شلوار جین جدیدتان شما را چاق نشان می‌دهد، احتمالاً پاسخی مفصل دریافت می‌کنید که چرا باید واقعا بگوید بله، اما به سؤال شما پاسخ نه می‌گوید.

میزان‌ها نماد افکار کاری انسان‌ها هستند که اغلب قادر به برگزاری جلسات طوفان فکری و عمیق‌تر کردن ذهن تحلیلی خود در حوزه تخیل می‌باشند. این افراد در حوزه‌هایی که ظاهر و حس تأثیرگذاری زیادی بر تفسیر مغز از معنا دارند و نیز در زمینه‌هایی که دیداری است، مانند عکاسی و فیلم، بازاریابی و طراحی و … واقعاً برجسته هستند. بخش‌های تبلیغات و هنری معمولاً با راهنمایان مهر ماهی که سبک‌ها را یکی پس از دیگری خلق می‌کنند، ارتباط تنگاتنگ دارند. اغلب افکارشان سریع‌تر از آنکه بتوانند به آن‌ها پاسخ دهند، جریان می‌یابند، اما اگر افرادی بتوانند زیر نظر آن‌ها کار کنند تا حقیقت گذرا را محقق سازند، ممکن است اوضاع خوب پیش برود.

میزان باید مدتی را به انتخاب مسیر شغلی خود اختصاص دهد؛ انتخاب یک شغل چیزی است که تأثیر عظیمی بر زندگی او خواهد داشت، به این معنا که تصمیم‌گیری در این باره می‌تواند ترسناک و دشوار باشد. مهم است که زمانی به او داده شود تا بازتاب‌ها و گزینه‌های خود را در نظر بگیرند. او همچنین باید تعادل کار-زندگی را حفظ کنند، زیرا او به دنبال اطمینان از این است که همه جنبه‌های زندگی‌اش به خوبی برآورده شوند.

آنها به دنبال نقش‌های رهبری خاصی نیستند و به عنوان اعضای تیم کارایی بسیار بهتری دارند – استعداد آنها در کمک و میانجی‌گری نقش حیاتی در شغل‌هایشان ایفا می‌کند. به نظر می‌رسد که آنان نیاز دارند تا بتوانند نظرات خود را ارائه دهند و تنها در صورتی با رهبرانی که می‌توانند نصیحت و انتقاد را بپذیرند، به خوبی کار می‌کنند. آنها همچنین به شغل‌هایی که شامل خیریه و عدالت می‌شوند جذب می‌شوند، زیرا به خیریه و عدالت علاقه‌مند هستند.

به صورت خودکار، موفقیت و شهرت به این جوانان زیبارویی می‌خورد که استعداد ذاتی و انگیزه لازم برای حفظ آن را دارند، و این موضوع با زیبایی و ظاهرشان بهتر هم می‌شود. ما آنها را از نمادهایی که به صورت بیرونی نشان می‌دهند می‌شناسیم. بسیاری از آنها افرادی هستند که ما می‌شناسیم. این جوانان پشت این پرده درخشان چه کسانی هستند؟ شاید تنها خودشان باشند که واقعاً می‌دانند.

مردان متولد مهر با کلمات خوش، جریان و تغییرات، زمانی که به سمت اجرا و موسیقی هدایت می‌شوند، می‌درخشند. کل دنیا یک صحنه است برای این عاشقانی که دوست دارند همه چشم‌ها به سمت آنها باشد. متولد میزان قطعاً بیشتر از یک نمایش زودگذر است، زیرا پیامی پشت نمای ظاهری و معنایی پشت آن وجود دارد. ویژگی ناتوانی در تصمیم‌گیری متولدین مهر به معنای داشتن سه یا بیشتر شغل است که این فرد را شبیه به کسی که از همه کاری بلد است اما در هیچکدام تخصص ندارد نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که در تردید است. متولدین میزان با داشتن حس تمایز باریک‌بینانه، خلاق و هنرمند نیز هستند.

خصوصیات مرد متولد مهر

سازگاری مرد متولد مهر با سایر برج‌ها

برای مرد مهر ، ماه هایی با نشان های هوا و آتش سازگارترین برج‌ها هستند. او معمولاً با برج‌های میزان (مهر)، دلو (بهمن)، قوس (آذر)، جوزا (خرداد) و اسد (مرداد) بهترین تطابق را دارد. هیجان، سنگ بنای وجود یک میزان است. این افراد به هیجان نیاز دارند و هرچند لحظات آرامش خود را دارند، اما احتمالاً دنبال تجربه بعدی هیجان‌انگیز برای ارضای علاقه خود به عشق و عاشقی هستند. متولدین میزان عشق را با عاشقی اشتباه نمی‌گیرند ، آن کاری که سایر افراد ممکن است بکنند.

برج‌های خورشیدی نقطه خوبی برای شروع هستند، اما طالع‌بینی روابط پیچیده است و ممکن است برای دانستن اینکه آیا واقعاً برای یک مرد میزان مناسب هستید یا نه، نیاز باشد تا موقعیت سایر سیارات در زمان، تاریخ و مکان تولد او را اندازه‌گیری کنید و سپس نقشه تولد او را با خودتان مقایسه کنید.

نقاط قوت و ضعف مرد مهر ماهی

مرد مهر ، بیش از هر نشانه دیگری از صور فلکی، نشانه‌ای پیچیده و متناقض است. امروز، میزان به یک دلیل کمک می‌کند و فردا کاملا آن دلیل را تغییر داده و ترک می‌کند. این نشانه‌ای خیال‌انگیز از جنبه‌های غیرمعمول زندگی است.

نقاط قوت: دلنشین، آرام و مرفه، دیپلماتیک، طبیعی، شیک‌پوش، راحت‌طلب

میزان، نشانه‌ای از صور فلکی است که، بر اساس ترازوی عدالت شکل گرفته، حس بسیار خوبی از درست و نادرست دارد. آن‌ها به شدت نسبت به انصاف در جهان حساس هستند. آن‌ها نمی‌خواهند شاهد خشنونت یا بدرفتاری باشند. این موضوع به همراه خلق‌وخوی بی‌طرفانه‌شان به آن‌ها امکان می‌دهد که میانجی‌های برجسته‌ای شوند. عشق آن‌ها به حفظ صلح و جلوگیری از درگیری به این معنی است که برای آن‌ها خیلی ساده است که فداکاری کنند و بخاطر خیر عمومی اطرافیان‌شان از آنچه برای آن‌ها مهم است بگذرند و گاهی اوقات این به معنای دست‌کشیدن از چیزی برای خانواده یا دوستان است.

البته آن‌ها اذیت نمی‌شوند، بلکه از دیدن لبخند بر صورت دیگران لذت می‌برند. به نظر می‌رسند آن‌ها افرادی جذاب، مفید، و دلسوز هستند که دوست دارند وسایل و اطلاعات خود را با کسانی که دور و برشان هستند به اشتراک بگذارند. پرحرف و اجتماعی هستند، از گپ زدن لذت می‌برند و همیشه توانایی جلب دوستان زیادی را به خود دارند. همچنین افراد خوبی هستند که وقتی به پاسخی دقیق برای یک سوال نیاز دارید یا به مشاوره‌ای دقیق و فکر شده، به خاطر بی‌طرفی‌شان و حس قوی اخلاقی که دارند، می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها مراجعه کنید.

ضعف‌ها: مردد، سطحی، ریاکار، ساده‌لوح، دشمنی منفعل

به خاطر تاکت و دیپلماسی‌ مرد مهر ماه، اعتماد به زبان‌اش می‌تواند اغلب دشوار باشد. آنچه می‌گوید به دقت انتخاب شده است، برخلاف برج حمل (فروردین) که صریح و قاطع است. آن‌ها همیشه احساسات خود را بیان نمی‌کنند یا آشکار نمی‌سازند، مخصوصاً وقتی قرار است باعث بحث و جدل شود. وقتی به مواجهه می‌رسد، ترس زیادی از درگیری دارند، که اغلب باعث می‌شود خیلی مبهم رفتار کنند. این احساسات منفی در آن ها ناپدید نمی‌شوند، آن ها دائماً به سرکوب کردن احساسات‌شان می‌پردازند یا رفتاری منفعلانه تهاجمی دارند که یک روز بالاخره پس از کوچکترین بی‌احترامی منفجر می‌شوند.

این ناتوانی در صراحت نسبت به احساساتشان می‌تواند گاهی باعث شود که دیگران آن ها را آسیب‌پذیر بدانند، به این معنا که ممکن است از آن‌ها سوء استفاده شود. آن‌ها زمان زیادی را برای اتخاذ تصمیمات می‌گذارند و در زندگیشان، این ممکن است دیگران را عصبانی کند. این امر اغلب می‌تواند به اشتباه به تنبلی تعبیر شود. توانایی آن‌ها برای برابری یک چیز مثبت است، اما زمانی که شریکی دارند که احساس می‌کند می‌تواند بر همه چیز اولویت داشته باشد، در روابط می‌توانند مشکل‌ساز باشند.

ترازوها نمی‌خواهند تصمیم بگیرند چون نمی‌دانند چگونه تصمیم بگیرند و بنابراین از واقعیت دوری می‌کنند؛ آن‌ها مردد و نامطمئن هستند و نمی‌دانند بعدش چه کار کنند. افراد متولد ترازو در دروغ‌گویی قانع‌کننده و جسورانه عالی هستند، به طوری که باعث می‌شوند شما باور کنید که آن‌ها اشتباه نکرده‌اند، بلکه شما اشتباه کرده‌اید. بنابراین، بیشتر وکلا متولد نشان ترازو هستند.

مردان متولد میزان، طاووس‌های زودیاک هستند، خوش‌پوشانی که شیفته رنگ‌های زیبا و طرح‌های غیرمعمول می‌باشند. این مردان مدپسند دوست دارند که همواره به‌روز باشند و معمولاً رنگ‌ها و استایل‌هایی به تن می‌کنند که بیشتر مردان نمی‌توانند به آن فکر کنند! اما برای این نماد هوایی متغیر ونوسی بسیار طبیعی است. ویژگی‌های شگفت‌انگیز زیادی در میزان وجود دارد. لطافت، زیبایی و استعداد برای دیدن همه جوانب یک معادله از مهم‌ترین آن‌ها هستند. این در نیاز و علاقه میزان در همه چیز برای هماهنگی بروز می‌کند، و این شامل اختلاف‌نظرها نیز می‌شود.

برخی از مردان معروف متولد ماه مهر و نماد ترازو: مهاتما گاندی، امینم، ولادیمیر پوتین، رایان رینولدز، جیمی کارتر

سوالات متداول

به مرد متولد مهر چه هدیه‌ای بدهم؟

کیفیت واقعاً مهم‌ترین نیست. برای مردی که به مد علاقه‌مند است، تازگی همیشه برنده می‌شود، پس احتمالا بهتر است روی چیزی که امیدوارید برای همیشه نگه دارند و قدر بدانند، خیلی هزینه نکنید.

چه نوع سفرهایی مرد متولد مهر را خوشحال می‌کند؟

مردان متولد میزان به هنر و طراحی علاقه‌مند هستند، پس کتاب‌های میز قهوه‌ای براق و زیبا و سفرهایی به موزه‌های هنر مدرن یا رویدادهای اجرایی آن‌ها را هیجان‌زده می‌کند. آن‌ها همچنین دوست دارند تمام نمایش‌ها، فیلم‌ها و موزیکال‌هایی که در اخبار و رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار می‌گیرند را ببینند، بنابراین اشتراک فصلی یا کارت‌های هدیه سینما مورد علاقه‌شان قطعاً آن‌ها را راضی خواهد کرد.

سازگاری متولدین مهر با یکدیگر چگونه است؟

متولدین میزان فکر می‌کنند که بهترین همسر برای آن‌ها یک فرد متولد میزان دیگر است، اما برای ایجاد کمی مواجهه و تقابل، باید عنصر آتش قدرتمندی در نمودار همسرشان وجود داشته باشد؛ در غیر این صورت، هر دو طرف از درگیری پرهیز می‌کنند. بدون هیچ گونه تقابلی، زخم‌های کهنه زیر سطح باقی می‌مانند تا چرکین شوند، تا اینکه این زوج‌ها ساده‌لوحانه از یکدیگر دور می‌شوند، هر کدام امیدوارند که دیگری حرکتی برای پایان دادن به رابطه انجام دهد.

نقطه
Logo