طالع بینی زن متولد مهر (میزان)

نام نمادمیزان (libra)
شماره شانس۲,۷,۱
رنگ شانسنارنجی، سفید
روز شانسیک‌شنبه و دوشنبه
سازگارترین جفت در رابطه‌هاجوزا(خرداد) و دلو(بهمن)
ناسازگارترین جفت در رابطه‌هاحمل(فروردین) و سرطان(تیر) و جدی(دی)

شخصیت کلی متولدین مهر (با نماد میزان)

ترازو یا میزان هفتمین نشانه از زودیاک است. افرادی که تحت این نشانه به دنیا آمده‌اند دیپلماتیک‌تر از هر نشانه‌ دیگری هستند؛ مهری ها اجتماعی، شاداب و دوست‌داشتنی هستند. میزان‌ها سیستم عدالت زودیاک می‌باشند. یک مهر ماهی در تصمیم‌گیری‌ها با مشکل مواجه است. آن ها نسبت به نیازهای دیگران حساس هستند. آن‌ها تمایل به داشتن سلایق مشخصی دارند که به سمت چیزهای پالوده و گران قیمت سوق پیدا می‌کند، زمانی که بدانند چه می‌خواهند می‌توانند در به دست آوردن و حفظ آن بسیار پرخاشگر باشند. آن‌ها بحث کردن از جانب کسی که نظراتشان را به چالش می‌کشد را تحمل نمی‌کنند. مهر ماهی ها می‌توانند منفعل اما پرخاشگر، دوست‌داشتنی اما تنگ‌نظر، رمانتیک اما مطالبه‌گر باشند. میزان‌ها به عنوان نویسنده، آهنگساز، طراح مد، دکوراتور داخلی، منتقد، مدیر، وکیل موفق هستند.

آنها مردمی هستند که واقعاً از شادی و تفریح لذت می‌برند. آنها به عدالت و ثبات علاقه‌مندند و ترجیح می‌دهند در روابط خود بسیار فهمیده و مهربان باشند. زمانی که متولدین مهر در یک رابطه عاطفی درگیر می‌شوند، حس تعادل‌شان به طور کامل به کار می‌افتد. آنها دقیقاً همان مقدار محبت و گرمی و شور جنسی که دریافت می‌کنند را بازمی‌گردانند. زمانی که متولدین میزان لازم است تصمیم‌گیری کنند، معمولاً تصمیمات درستی می‌گیرند. به عنوان یک فرد متولد مهر شما باید نظرات خود را توسعه دهید زیرا برای شما بسیار اتفاق می‌افتد که تحت تأثیر دیدگاه‌های دیگران قرار بگیرید.

خصوصیات زن متولد مهر

زنان متولد مهر ماه از ۲۳ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر به دنیا آمده و جزو عناصر هوای جدول زودیاک هستند. زنان متولد مهر خنک، رقابت‌جو، باهوش و جذاب هستند. آن‌ها به طور طبیعی دارای زیرکی و شوخ طبعی هستند که همه این‌ها باعث شگفت‌انگیز بودنشان می‌شود. بانوی مهر جذاب‌ترین فرد گروه است.

افرادی که تحت نشانه میزان متولد شده‌اند، آرام و منطقی هستند و از تنها بودن متنفرند. برای آن‌ها، شراکت بسیار مهم است، زیرا آینه‌ای است که آن ها خود را در آن‌ می‌بینند. آن‌ها در جستجوی همیشگی عدالت و برابری هستند و در طول زندگی می‌دانند که چه چیزی واقعاً باید برای شخصیت اصلی خودشان مهم باشد. آن‌ها توسط هماهنگی و تقارن مجذوب می‌شوند. شما می‌توانید بانوی مهر را فردی بیابید که تقریباً حاضر است هر کاری انجام دهد تا از جنگ جلوگیری کند و تا جای ممکن صلح را حفظ نماید.

یکی از باهوش‌ترین، خانم‌ترین، دوست‌داشتنی‌ترین و مهربان‌ترین زنان زودیاک، زن مهر ماه است! او یک طرف وحشی هم دارد، اما زیبایی و زنانگی را در آغوش می‌کشد. او یک رمانتیک ایده‌آلیست است که در عین حال تک بعدی هم هست. او یک خانم شیرین است که همیشه جمع را به لرزه درمی‌آورد. دشوار نیست فهمید چرا او با این همه چیز در درون خود سردرگم است.

یک زن مهر ماه، زیبایی، تدبیر و ناز و عشوه‌ دارد و می‌داند چگونه از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کند. کمتر کسی می‌تواند در برابر جذابیت‌های یک زن مهر دوام بیاورد. یک زن میزان مانند یک سروان مته به خشخاش نمی‌گذارد؛ بلکه واقع‌بین و دیپلماتیک است و از جذابیت، ظرافت و ترغیب ملایم برای قانع کردن دیگران به اطاعت استفاده می‌کند. میزان‌ها جذاب، دل‌انگیز و بسیار موفق هستند. با این حال، به نظر می‌رسند که بسیار پرگو هم هستند و بسیاری از مردم نظرات آن‌ها را اشتباه می‌گیرند. زنان متولد میزان ترکیب جالبی از عقلانیت و احساسات غیرقابل پیش‌بینی هستند که به تمام معنا مظهر یین و یانگ اند. با این حال، او همچنان به دلیل و منطق گرایش دارد و اگر شما به خوبی با او صحبت کنید، عیب‌های خود را به طور می‌پذیرد.

متولدین مهر را نمی‌توان وادار به عجله کرد و هنگامی که فشاری احساس می‌کنند،به دنبال فضای شخصی خود می‌گردند. اما آن‌ها مخالف فشار آوردن به دیگران نیستند و گاهی اوقات فکر می‌کنند که این به طبیعت آن‌ها کمک می‌کند.

طالع بینی زن متولد مهر (میزان)

ویژگی‌های شخصیتی زن مهر

یک زن متولد مهر از خنده، تمسخر، شادی و زیبایی لذت می‌برد. او دوست دارد احساس آزادی کند و همه چیز را سبک نگه دارد و به طور غریزی از افرادی که خیلی بدخواه یا سنگین‌ هستند، دوری می‌کند. این دختران به طور طبیعی به شما علاقه‌مند هستند چون شما تلاش زیادی نمی‌کنید و همه چیز را آرام و معمولی نگه می‌دارید. سبک آن‌ها ساده و جذاب ولی همچنان آرام است.

مهر ماهی ها برای مهارت‌های اجتماعی‌شان شناخته شده‌اند و به دلیل طبع جذاب، ارتباطی و ساده‌شان، میهمانان را در مهمانی‌ها بسیار عزیز و گرامی می‌کنند. یک مهری نقش مهمی در روابط دوستانه بین فردی ایفا می‌کند و شهود عجیبی نسبت به انگیزه‌ها و پتانسیل‌های دیگران دارد. به دلیل داشتن چنین خصوصیات خوبی، می‌توان در تمام جلسات برای نرم کردن احساسات یا پر کردن وقفه‌های ناخواسته به یک میزان اتکا کرد.

هر نماینده‌ای از میزان باید هنگام گفتگو با دیگران محتاط باشد، زیرا ناگهان متوجه می‌شود که در جای اشتباه قرار گرفته‌ و توسط افراد نادرستی احاطه شده‌. میزان‌ها برای علاقه‌مندی‌شان به جذابیت و راهنمایی خارجی شناخته شده‌اند. آن‌ها فکر می‌کنند که باید فوق‌العاده زیبا به نظر برسند و در چندین مناسبت این را نشان داده‌اند. اما حتی برای خودشیفتگی‌شان هم می‌توان میزان‌ها را ملامت کرد. آن‌ها افرادی جدی، زیبا، شیک و خنده‌رو هستند. به نظر می‌رسد که آن‌ها مانند آهنربا بسیاری از افراد را به سوی خود جذب می‌کنند.

میزان جذاب است که این ویژگی به طور عمیقی در زودیاک شناسایی شده است. آنها همچنین به وحدت احترام می‌گذارند و از جنبه‌های اجتماعی نیز لذت می‌برند. در حالی که میزان‌ها همیشه می‌خواهند اوضاع روان باشد، رفتار و اقداماتشان می‌تواند منجر به بحث و جدل زیادی شود. نشانه سیاره میزان، ونوس است که برخی از افراد را بسیار عاشق می‌سازد اما همچنین عاشق چیزهای مادی گرانقیمت نیز هست. او می خواهد زندگی‌اش را با موسیقی، هنر و مکان‌های زیبا پر کند. با این حال، همه این همدلی‌ها، گوش دادن‌ها، دانسته‌ها و غیره می‌تواند به این معنا باشد که آنها دیدگاه‌ها و خواسته‌های خودشان را گم کنند. گاهی اوقات حتی نمی‌توانند ذهن خودشان را بشناسند. شما ممکن است دوستان مهر ماهی داشته باشید که دوستشان دارید، و ببینید آنها نمی‌توانند تحت فشار ، باورها و نظرات خود را بیان کنند.

زنان میزان همیشه در جستجوی عدالت و انصاف هستند و قوانین را دوست دارند. در مغز پرکار و وکیل‌مآبشان، هر موقعیتی را تجزیه و تحلیل می‌کنند و زائدات را جدا می‌سازند، و سپس آن‌ها را از جهت درست سازماندهی می‌کنند. می‌توان گفت که هر فرد متولد میزان بی‌تصمیم است، اما واقعیت این است که این زن به آینده بیش از حد اهمیت می‌دهد تا اجازه دهد امور از کنترل خارج شوند و مسئولیت و پشیمانی زیادی را به دوش می‌کشد. این امر ناگزیر به حالتی از خودراضی‌بودن و قرار گرفتن در موقعیت قربانی منجر می‌شود.

به زن مهر ماهی به عنوان یک زیبایی بزرگ نگریسته می‌شود، حتی اگر ظاهری سنتی داشته باشد، او به عنوان دختری که به همه علاقه‌مند است شناخته شده. ونوس سیاره حاکم بر اوست. او مطمئن است که هوش او به او امکان می‌دهد با دیگران صحبت و خوش و بش کند و او این دانش را دارد.

یک زن متولد مهر به جای اینکه به طور کورکورانه دنبال مد روز باشد، به دنبال پیدا کردن سبک شخصی خودش است. نه اینکه او عاشق مد نباشد، او عاشق مد است، اما می‌داند چه چیزی برایش مناسب است و می‌تواند مد های جدید را به گونه‌ای تغییر دهد که به او بیاید. او می‌داند که مد نباید شخصیت را تحت‌الشعاع قرار دهد یا فرد را فرا بگیرد. پس حتی اگر او همان لباسی را که بقیه می‌پوشند بپوشد، باز هم چیزی خاص در مورد او وجود دارد.

زن متولد مهر به اندازه برخی از نشانه‌های دیگر تک بعدی نیست. او چیزی می‌خواهد که در حال حاضر مناسب باشد، چیزی که با سبک زندگی و خلق و خوی او برای مناسبت یا کاری که درگیر آن است، تناسب داشته باشد. ممکن است شلوار جین مد روز و تاپ‌های بدون آستین باشد یا یک لباس رسمی برای مهمانی. زن متولد میزان هرگز از مد نمی‌افتد.

زن متولد مهر اغلب از هایلایت و مش در موهای خود استفاده می‌کند. همیشه رنگ موهایش تازه است و دوست دارد که آرایش ملایمی داشته باشد. یکی از وسواس‌های او استفاده از آرایش صورت براق و ملایم و برق لب با طعم میوه‌های شیرین است. شاید او تمام طعم‌های موجود در بازار را داشته باشد. عطر یکی از مهم‌ترین وسایل زیبایی برای زن متولد مهر است. او دوست دارد ظاهری شیرین داشته باشد و بویی ماندگار در خاطرات داشته باشد.

وقتی صحبت از شغل متولدین مهر به میان می‌آید، دو ویژگی برجسته وجود دارد: درستکاری و صداقت. گاهی نظر او ممکن است ناقص باشد، اما نه برای مدت طولانی. او همیشه جذاب است، اما در حالی که ممکن است مدتی برخی از مسائل را تحمل کند، معمولاً در برابر یک دروغ ساده بسیار آشفته می‌شود. ترازوی عدالت توسط برج میزان نمایانگر شده است. یک زن متولد میزان معنای دقیق درست و نادرست را دارد، و همیشه آماده است که بی‌عدالتی را اصلاح کند. هر زن متولد میزان در درون خود یک وکیل مدافع و یک فعال اجتماعی پنهان دارد. میزان یکی از نشانه‌های اصلی زودیاک است و از آنجا که یک نشانه اصلی است یک زن متولد میزان به طور طبیعی یک رهبر ذاتی با ایده‌های نوآورانه‌ی و انرژی برای به نتیجه رساندن آنها در عرصه‌ی واقعیت است.

برای زن متولد مهر ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا در زندگی خود جا بیفتد و روال خود را پیدا کند. در دهه ۲۰ و حتی ۳۰ سالگی خود، ممکن است سال‌ها وقت صرف پریدن از ایده‌ای به ایده‌ی دیگر کند، کارهای زیادی انجام دهد، پروژه‌های کوچکی را شروع کند که نهایتاً به آرامی کنار گذاشته می‌شوند و معمولاً ملکه‌ی کارهای جانبی است. با این حال، او به طور مداوم کار می‌کند و همیشه در حال زحمت کشیدن و نفس نفس زدن است.

اگر شما متولد مهر ماه باشید، ممکن است به هنر، زیبایی، مد و طراحی در صنعت گرایش داشته باشید. شما می‌توانید به عنوان هنرمند، طراح گرافیست یا مهندس موفق شوید، زیرا شما به طور طبیعی هارمونی را درک می‌کنید. به عنوان یک طرفدار عدالت اجتماعی، فعال صلح یا حتی یک وکیل، شما صلح‌طلب هستید و می‌توانید به میان مبارزات بپرید. شما جانبدار نیستید، اما می‌توانید به عنوان یک وکیل، قاضی و داور در حوزه حقوقی و قضایی کار کنید. به عنوان یک قاضی دانا یا منبعی با دیدگاه‌های قوی، شما به طور مداوم در حال سنجش و ارزیابی واقعیت‌ها هستید و می‌توانید شهرت کسب کنید. نویسنده، طراح مد، تزئینات داخلی، مدیر خلاقیت، هنرمند، متخصص روابط عمومی، برنامه‌ریز مهمانی‌ها، آرایشگر، منتقد غذا، طرفدار حقوق بشر، فیلمساز، میانجی و دلال از دیگر انتخاب‌های شغلی هستند که ممکن است بیشترین سازگاری را با شما داشته باشند. چون شما بی‌طرف هستید و تمایل دارید که شرایط را به شکل منصفانه ببینید، می‌توانید به عنوان مشاور، مربی ورزش و هندلر (مدیر) باشید.

زن متولد مهر یکی از نشانه‌های هوا است. متولدین میزان با نشانه‌های تحت حاکمیت ونوس سازگاری دارند. ونوس هم بر میزان و هم بر ثور (اردیبهشت) حکومت می‌کند، پس آن‌ها علاقه مشترکی به زیبایی، هنر و لذت دارند. اگر این دو را کنار هم بگذارید آن‌ها می‌توانند به صورت شبانه‌روزی خرید کنند، غذا بخورند، بنوشند و به لذت‌های جنسی بپردازند.

ترازو نمادی دشوار است و تصویر بیرونی ایده‌آل یک زن متولد مهر، ترس‌های زیادی را پنهان می‌کند. زمانی که با بی‌عدالتی، ناخوشایندی‌ها، رفتارهای ناعادلانه و خودخواهی خویش روبرو می‌شوند، از زشتی‌های وجود انسانی می‌ترسند و مضطرب می‌شوند. احساساتشان همیشه سرکوب می‌شود چرا که فکر می‌کنند غیرمفید یا شرم‌آور هستند، و حتی اگر از خوشحالی لبریز باشند، هرگز شاهد فوران واقعی احساساتشان نخواهیم بود. او بیشتر به رفتارش اهمیت می‌دهد تا آنچه واقعاً فکر می‌کن، و این می‌تواند مدت‌ها او را در وضعیت بدی قرار دهد. اگر او را به اندازه کافی عمیق بشناسید، می‌توانید به او اعتماد کنید، اما فقط اگر احساساتش را درک کنید.

به طور طبیعی، نشان هوا به همه چیز علاقه دارد و دوست دارد در مورد هر موضوعی صحبت، بحث و گفتگو کند. بنابراین دوقلوها (خرداد)، دلوها (بهمن)، و ترازوها همدمان عالی هستند. ترازو بدون شک زمینی‌ترین عضو این سه‌گانه است.او همچنان می‌تواند رابطه عشقی بزرگی با برج عقرب (آبان) ایجاد کند.

 ویژگی‌های شخصیتی زن مهر

عشق و زن متولد مهر ماه

ترازو نشانی است که تحت حکمرانی ونوس قرار دارد و زنان ترازو به دنبال روابطی هستند که هماهنگی ایجاد کنند. در عشق، ترازوها، عاشق ایده‌آلی را می‌جویند که با قلب‌های کاغذی و گل‌های تازه او را محاصره کند. او از اینکه مورد عشق و علاقه قرار بگیرد خوشحال است، و به شخص انتخاب شده خود کاملا وفادار خواهد بود. هر چند ترازوها می‌توانند سرد، آرام و متین به نظر برسند، وقتی ریلکس هستند، می‌توانند بسیار بازیگوش و رمانتیک باشند. زنان کهر وقتی عاشق می‌شوند، بازی‌های عشقی بازی نمی‌کنند. آنها به شدت بی‌طرف هستند و گاهی اوقات دردناک صادق. بازی‌های ذهنی برای بانوی مهر ممنوع است، چراکه بسیار ناعادلانه است.

یک زن ترازو، چه با همسرش، چه با مجموعه‌ای همیشه در حال تغییر از عاشقان چرخشی، به نظر می‌رسد همیشه عاشق است. این زنان عاشق‌پیشه ممکن است هرگز واقعا سرو سامان نگیرند، اما اگر رابطه بلندمدتی داشته باشند، ممکن است ازدواج کنند.

شریکانی با ذهن باز که واقعاً حسادت نمی‌ورزند، هماهنگی عالی برای متولدین میزان هستند که دوست ندارند محدود شوند. تا زمانی که بداند کاملاً آزاد است تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد، همیشه به تعهدی که بسته است، بسیار وفادار خواهد ماند، مخصوصاً اگر گهگاهی خوشگذرانی یا رابطه‌ای سرگرم‌کننده و فضای کافی برای انعطاف داشته باشد.

زمانی که یک زن متولد مهر عاشق می‌شود، شروع به شک کردن در تصمیم خود برای عاشق شدن می‌کند، گویی که ممکن است بر آن تأثیر بگذارد. در اینجا قانون ونوس مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا اگر شخصی که احساساتی نسبت به او دارد از نظر اجتماعی برای استانداردهای او مناسب نباشد، او تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا از عشق را از دلش بیرون کند. این به طور کلی، نشانه‌ای از نبود ابتکار است و به خاطر موقعیت خورشید او، این زن مردان را در زندگی‌اش ضعیف و منفعل می‌بیند. زمانی که عاشق است، این امر باعث می‌شود که او ابتکار عمل نشان دهد، حتی زمانی که نه زمان و نه مکان مناسبی برای انجام دادن کاری است. انگار که سعی دارد نشان دهد چقدر آزاداندیش است، اما او از بلندی مقام زحل رنج می‌برد و در واقع، بسیار بر ارزش‌های سنتی و رفتار مناسب متمرکز است.

در رابطه با یک زن متولد مهر باید توقع داشته باشید تا زمانی که شما رفتار و گفتار خوبی دارید، از او هم انتظار خوبی داشته باشید. او عمیق و دلسوز خواهد بود، اما همچنان قادر است تا جانب حریص و مدیریت‌گر خود را که در پوشش کاغذ شیرینی پیچیده شده، نشان دهد. درک موضع او ممکن است چالش‌برانگیز باشد، چرا که بندرت می‌تواند شور و احساسات خود را بیان کند، پس شریک زندگی درستی باید او را به طور عمیق و نزدیک بشناسد، حتی چیزهایی که او نمی‌خواهد نمایش دهد. به طور کلی، وقتی تصمیم می‌گیرد با کسی باشد، متعهد و وفادار خواهد بود. حتی اگر ممکن است همیشه بیش از حد نگران نظرات دیگران باشد، حتی اگر برای او مناسب نباشند، او به تصمیماتش پایبند خواهد بود.

یک زن متولد مهر در عشق حکمرانی خواهد کرد وقتی که تمام جنبه‌های معشوق خود را بپذیرد. این به آن معنا نیست که او باید از همه چیز درباره آن شخص خوشش بیاید، اما او به نحوی راهی پیدا می‌کند تا او را به طور کامل، ناقص بپذیرد! در همان زمان، متولدین میزان باید شخصیت واقعی خود را به کسی که می‌خواهند با او سهیم شوند، نشان دهند. ممکن است ترجیح دهد درد و زخم‌های خود را بیشتر پنهان کند. این نیز ممکن است. تعهدات هر دو شریک به هر اتحاد باید یکسان و متقابل باشد وگرنه یک متولد میزان راه‌هایی برای کناره‌گیری پیدا خواهد کرد.

یک زن متولد مهر می‌تواند ناسازگار و نامطمئن باشد. او می‌تواند یک تصمیم بگیرد، خواه بزرگ یا کوچک، و بلافاصله تصمیم خود را زیر سوال ببرد. او به طور نهایی بین “این یا آن” مکث می‌کند و حاضر است به دیگران اجازه دهد تصمیم بگیرند و سپس بلافاصله برای گزینه مخالف شروع به مبارزه کند. چهره‌های مشهور متولد میزان عبارتند از کاملا هریس، گوینت پالترو، کیت وینسلت، سرنا ویلیامز، مارگارت تاچر.

عشق و زن متولد مهر ماه

سوالات متداول

بهترین هدیه برای زن متولد مهر ماه چیست؟

برای او گل یا عطری متعادل تهیه کنید. او از یک قطعه جواهر، ساعت زنانه یا هدیه ای شیک و هنری لذت خواهد برد.

کدام نشانه از همه با مهر ماه سازگارتر است؟

متولدین دلو (بهمن) پر از شور و اشتیاق هستند و تطابق آنها با یک میزان می‌تواند یک انطباق شگفت‌انگیز باشد. برای یک متولد میزان که دوست دارد مهمانی دهد و همچنین رویاپردازی کند، شوق آنها برای زندگی و موقعیت‌های اجتماعی سبک زندگی ایده‌آلی را به وجود می‌آورد.

یک متولد مهر در خانه خود چگونه است؟

برای یک متولد میزان، نور طبیعی چیز بزرگی است. هر چیزی در خانه او تمیز و دلنشین باقی می‌ماند، و او دوست دارد در اینجا و آنجا گلدان‌های تازه گل داشته باشد.

نقطه
Logo